Usługi wsparcia wdrożenia w Projekcie „Centrum Usług Społecznych w Gminie MSZCZ

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługi wsparcia wdrożenia w Projekcie „Centrum Usług Społecznych w Gminie MSZCZONÓW
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoMszczonów
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-07-16
  • ZamawiającyCENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W MSZCZONOWIE
  • Data publikacji ogłoszenia2021-07-07
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00106875
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługi wsparcia wdrożenia w Projekcie
„Centrum Usług Społecznych w Gminie MSZCZONÓW

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W MSZCZONOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00053058300028

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Grójecka 45

1.5.2.) Miejscowość: Mszczonów

1.5.3.) Kod pocztowy: 96-320

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL926 - Żyrardowski

1.5.7.) Numer telefonu: 468571273

1.5.8.) Numer faksu: 468572782

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cus@mszczonow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.mops.mszczonow.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi wsparcia wdrożenia w Projekcie
„Centrum Usług Społecznych w Gminie MSZCZONÓW

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7d8f47aa-df03-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00106875

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000746/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Opracowanie planu wdrażania CUS w Gminie Mszczonów, testowanie PW-CUS, aktualizacja PW-CUS oraz przegląd działań projektu

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Projekt „Centrum Usług Społecznych w Gminie MSZCZONÓW” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza, Edukacja, Rozwój

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://www.mops.mszczonow.pl/bip/zamowienia-publiczne/2021-rok

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W Postępowaniu komunikacja
między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod
adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem:
https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej mops@mszczonow.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,
elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu
opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z
elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP)

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)(Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Centrum Usług Społecznych, ul. Grójecka 45, 96-320 Mszczonów, NIP: 838-16-44-329, Regon 000530583-00028, tel. (46) 857 12 73 lub (46) 857 27 82 e-mail: cus@mszczonow.pl, inspektorem ochrony danych osobowych w Centrum Usług Społecznych w Mszczonowie jest Łukasz
Kalinowski, z którym można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem adresu e-mail: inspektor@cbi24.pl. Szczegóły w SWZ w rozdz. XVIII. Klauzula informacyjna dot. ochrony danych osobowych (RODO).

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie dotyczy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SAiK.260.3.2021.IL

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie Planu wdrażania Centrum Usług Społecznych w Gminie Mszczonów obejmującego zbiór dokumentów opisujących proces wdrażania projektu, testowanie planu wdrażania Centrum Usług Społecznych, aktualizacja Planu Wdrażania Centrum Usług Społecznych oraz Przegląd działań projektu.2. Zamówienie realizowane jest zgodnie z wymaganiami dotyczącymi zasad tworzenia i organizowania Centrum
Usług Społecznych zawartymi w ustawie z dnia 19.07.2019 r. o Centrach Usług Społecznych (Dz.U. 2019 poz. 1818).3. Zamówienie podzielone zostało na 4 zadania: a) Zadanie nr 1 - Opracowanie Planu wdrażania Centrum Usług Społecznych b) Zadanie nr 2 - Testowanie CUS: Realizacja Planu Wdrażania CUS i świadczenia usług społecznych oraz monitoring przebiegu testowania c) Zadanie nr 3 - Aktualizacja i realizacja Planu Wdrażania CUS i świadczenia usług
społecznych po uwzględnieniu wniosków z monitoringud) Zadanie 4 - Przegląd Działań Projektu. 4. W ramach projektu Zamawiający tworzy nową strukturę organizacyjną, wydziela nowe stanowiska pracy kształtując nowy model organizacyjny Centrum Usług Społecznych. Istotą wdrażanych zmian jest wdrożenie nowych innowacyjnych usług społecznych. Dokumentacja projektu zostanie udostępniona wykonawcy w terminie: 5 dni roboczych od
zawarcia umowy. 5. Wdrażanie zmian wewnętrznych Zamawiający dzieli na etapy: 1) Wdrożenie wstępnie opracowanego nowego modelu organizacyjnego 2) Wdrożenie nowych usług społecznych 3) Testowanie nowych rozwiązań 4) Doskonalenie nowego modelu organizacyjnego CUS. 5) Wdrożenie ostatecznie opracowanego modelu organizacyjnego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79420000-4 - Usługi związane z zarządzaniem

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

79111000-5 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego

79311200-9 - Usługi przeprowadzania badań ankietowych

85312320-8 - Usługi doradztwa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-07-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: W kryterium nr 1 „Cena” najwyższą liczbę punktów (60) otrzyma oferta zawierająca najniższą cenę brutto, a każda następna odpowiednio zgodnie z wzorem:
Cena oferty najniższej
Liczba punktów oferty K1 = ----------------------------------------- x 60
Cena oferty ocenianej
W kryterium nr 2 „Kwalifikacje personelu” ocenie zostanie poddane dodatkowe (ponad warunek udziału określony w Rozdziale VII ust. 3 pkt 3.1. SWZ) doświadczenie/ kwalifikacje osób skierowanych do realizacji zamówienia (tych samych osób, które zostaną wskazane w „Wykazie osób – na potrzeby wykazania warunków udziału w Postępowaniu”).
Wykonawca w tym kryterium może uzyskać maksymalnie 40 punktów. Punkty zostaną przyznane według następujących zasad:
za skierowanie do realizacji zamówienia eksperta ds. opracowania i aktualizacji planu wdrażania CUS, który posiada doświadczenie w wykonaniu dodatkowych (tj. ponad 3 wymagane w Rozdziale VII ust. 3 pkt 3.1. ppkt 3.1.1.) superwizji pracy socjalnej – Wykonawca otrzyma 1 punkt za każdą dodatkową superwizję pracy socjalnej wykonaną przez tego eksperta, nie więcej jednak niż 20 punktów
za skierowanie do realizacji zamówienia eksperta ds. badań, który posiada doświadczenie w wykonaniu dodatkowych (tj. ponad 3 wymagane w Rozdziale VII ust. 3 pkt 3.1. ppkt 3.1.2.) badań ankietowych metodą PAPI, CAWI lub równoważną metodą wraz z opracowaniem wyników – Wykonawca otrzyma 1 punkt za każde dodatkowe badanie ankietowe wraz z opracowaniem wyników przeprowadzone przez tego eksperta, nie więcej jednak niż 10 punktów
za skierowanie do realizacji zamówienia eksperta ds. analizy danych, który posiada doświadczenie w wykonaniu dodatkowych (tj. ponad 3 wymagane w Rozdziale VII ust. 3 pkt 3.1. ppkt 3.1.3.) analiz danych statystycznych i przygotowaniu dokumentów o znaczeniu strategicznym tj. strategii rozwoju gminy lub strategii rozwiazywania problemów społecznych dla jednostek samorządu terytorialnego – Wykonawca otrzyma 1 punkt za każde dodatkowe dokumenty o znaczeniu strategicznym dla jednostek samorządu terytorialnego, nie więcej jednak niż 10 punktów.
W celu umożliwienia Zamawiającemu dokonania oceny w tym kryterium Wykonawca złoży wraz z ofertą „Wykaz osób do oceny oferty w ramach kryterium nr 2: Kwalifikacje personelu” - według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ.
Ocenie będą podlegały jedynie informacje zawarte w „Wykazie osób do oceny oferty w ramach kryterium nr 2: Kwalifikacje personelu” złożonym wraz z ofertą.
Jeżeli Wykonawca nie złoży wraz z ofertą „Wykazu osób do oceny oferty w ramach kryterium nr 2: Kwalifikacje personelu”, to otrzyma 0 (zero) punktów w przedmiotowym kryterium.

Za najkorzystniejszą, zostanie uznana oferta, która nie podlega odrzuceniu oraz uzyska najwyższą łączną ocenę w wyżej wymienionych kryteriach oceny ofert. Liczba punktów będzie zaokrąglana do drugiego miejsca po przecinku. Liczbę punktów uzyskanych przez Wykonawcę oblicza się wg wzoru:
P = K1 + K2
gdzie:
P – liczba punktów uzyskanych przez Wykonawcę,
K1 – liczba punktów uzyskanych za kryterium „Cena oferty brutto”,
K2 – liczba punktów uzyskanych za kryterium: „Kwalifikacje personelu”

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kwalifikacje personelu

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca:
1.wobec którego nie zachodzą podstawy wykluczenia wskazane w ust. 2,
2.który spełnia warunki udziału w Postępowaniu, o których mowa w ust. 3.
3. Zamawiający określa następujące warunki udziału Wykonawcy w Postępowaniu:
3.1. Wykonawca musi spełniać warunki dotyczące:
zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie osób skierowanych do realizacji zamówienia Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia co najmniej 4 osoby posiadające odpowiednie doświadczenie i wykształcenie, tj.:
3.1.1. eksperta ds. opracowania i aktualizacji planu wdrażania CUS, posiadającego:
3.1.1.1. wykształcenie wyższe magisterskie,
3.1.1.2. doświadczenie w zakresie superwizji pracy socjalnej (tj. minimum 3 superwizje zrealizowane tj. zakończone w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert)
3.1.2. eksperta ds. wdrażania modelu CUS, posiadającego:
3.1.2.1. wykształcenie wyższe magisterskie,
3.1.2.2. doświadczenie w zakresie superwizji pracy socjalnej (minimum 3 superwizje zrealizowane tj. zakończone w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert)
3.1.3. eksperta ds. badań, posiadającego:
3.1.3.1. wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku socjologia,
3.1.3.2. oraz doświadczenie w prowadzeniu badań ankietowych metodą PAPI, CAWI lub równoważną metodą (minimum 3 badania wraz z opracowaniem wyników zrealizowane tj. zakończone w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert)
3.1.4. eksperta ds. analizy danych, posiadającego:
3.1.4.1. wykształcenie wyższe magisterskie
3.1.4.2. doświadczenie w analizie danych statystycznych i przygotowaniu dokumentów o znaczeniu strategicznym tj. strategii rozwoju i/lub strategii rozwiązywania problemów społecznych dla jednostek samorządu terytorialnego (minimum 3 dokumenty zrealizowane tj. zakończone w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert)

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: informacji z Krajowego Rejestru Karnego, oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę /ofertę częściową/ albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty /oferty częściowej/ niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej,2.2.3. zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 Ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem,2.2.4. zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 Ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, 2.2.5. odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, 2.2.6. oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust 1 Ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w Postępowaniu, albo reprezentowania w Postępowaniu i zawarcia umowy. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony (zakres umocowania). Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie,
o którym mowa w pkt 1, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający, stosownie do art. 455 ust.1 Ustawy Pzp przewiduje możliwość dokonania zmiany zawartej umowy, wyłącznie w zakresie dopuszczalnym przepisami Ustawy Pzp, za zgodą obu Stron, wyrażoną w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Warunki zmiany umowy zawarto w Części II SWZ (PPU).

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-16 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla wykonawców na miniPortalu, w szczegółach danego postępowania.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-16 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-08-15

2021-07-07 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę kolportaż ulotek do skrzynek - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania25-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę kolportaż ulotek do skrzynek. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.