Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługi tłumaczeń pisemnych dla Wydziału Zarządzania i Inżynierii Produkcji PŁ
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Łódzka
1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Zarządzania i Inżynierii Produkcji
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001583
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piotrkowska 266
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-924
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.7.) Numer telefonu: 0048 42 631 37 68
1.5.8.) Numer faksu: 0048 42 631 38 74
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: malgorzata.michalak@p.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wzip.p.lodz.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi tłumaczeń pisemnych dla Wydziału Zarządzania i Inżynierii Produkcji PŁ
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3bae8319-a657-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00040418
2.6.) Wersja ogłoszenia: 02
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001645/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługi tłumaczeń pisemnych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://plodz.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://plodz.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja odbywa się przy użyciu Platformy,dostępnej pod adresem: https://plodz.ezamawiajacy.pl, w zakładce „Korespondencja”. Zamawiający nie będzie udzielał odpowiedzi na pytania do SWZ lub rozpatrywał wniosków dotyczących czynności podejmowanych w postępowaniu lub innych pism Wykonawców,jeżeli zostaną złożone w inny sposób niż za pośrednictwem Platformy.Zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania do Systemu na subdomenie Politechniki Łódzkiej fttps://plodz.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl.Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl.Wykonawca zakłada konto: podaje adres e-mail,ustanawia hasło,następnie powtarza hasło,wpisuje kod z obrazka,akceptuje regulamin,klika polecenie „Zarejestruj się”.Rejestracja trwa do 2 dni roboczych.Zamawiający zaleca uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia Oferty w postaci elektronicznej.Wykonawca wraz z potwierdzeniemzłożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma informacje,o możliwości przyspieszenia procedury założenia konta,wówczas należy skontaktować się pod numerem telefonu podanym w w/w potwierdzeniu.Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia oferty w postępowaniu.Zamawiający informuje,iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy,Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego Platforma zakupowa tel. +48 42 25 72 223 (infolinia dostępna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00) e-mail: oneplace@marketplanet.pl Szczegółowe informacje w tym zakresie zawiera SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. ws.ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych,Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1),dalej „RODO”,Zamawiający informuje, że:1. Administratorem Pani/Pana*danych osobowych jest Politechnika Łódzka z siedzibą w Łodzi,przy ul.Żeromskiego 116.W sprawach ochrony danych osobowych można się skontaktować z wyznaczonym przez Rektora inspektorem ochrony danych pod adresem rbi@adm.p.lodz.pl,telefon (42 6312039). 2.Politechnika Łódzka przetwarza Pani /Pana* dane osobowe wyłącznie w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art.6 ust.1 lit.c) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).3. Odbiorcami Pani /Pana* danych osobowych będą osoby lub podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa.4.Pani/Pana*dane będą przechowywane przez okres uprawniający do zgłaszania reklamacji i roszczeń.5.Przysługuje Pani/Panu*zgodnie z RODO:prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;prawo do sprostowania i uzupełnienia swoich danych;prawo do usunięcia danych osobowych lub ograniczenia przetwarzania tylko w sytuacji,gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa;prawo do uzyskania informacji oraz prawo do wniesienia skargi do Prezes UODO (na adres Urzędu ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2,00-193 Warszawa);6.Podanie przez Panią/Pana* danych osobowych niezbędnych do wykonania umowy jest obowiązkiem wynikającym z art. 6 RODO.7. Odbiorcą Pani/Pana* danych osobowych będą upoważnieni pracownicy Politechniki Łódzkiej oraz spółka Otwarty Rynek Elektroniczny S.A. siedzibą w Warszawie (02-672) przy ul. Domaniewskiej 49,wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS:0000041441, REGON: 017282436, NIP: 526-25-35-153,jako właściciel Platformy Zakupowej, na której Politechnika Łódzka prowadzi postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,działającą pod adresem: https://plodz.ezamawiajacy.pl.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/W8/382/2021/04/1
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie tłumaczeń pisemnych na potrzeby Wydziału Zarządzania i Inżynierii Produkcji Politechniki Łódzkiej z języka polskiego na językobcy w I-szej grupie językowej,w tym dominujący język angielski.Zakres tłumaczeń obejmuje tłumaczenia pisemne standardowe w trybie zwykłym oraz tłumaczenia pisemne standardowe w trybie ekspresowym.Tłumaczenia będą obejmować problematykę z zakresu m.in.:a) Dziedzina nauk społecznych w tym w szczególności:nauki o zarządzaniu i jakości,ekonomia i finanse,geografia społeczno-ekonomiczna i gospodarka przestrzenna,nauki o bezpieczeństwie,nauki o komunikacji społecznej i mediach, nauki o polityce i administracji, nauki socjologiczne,b)Dziedziny nauk humanistycznych w tym w szczególności: filozofia,historia,nauki o kulturze i religii;c) Dziedzina nauk inżynieryjno-technicznych w tym w szczególności: inżynieria biomedyczna,inżynieria lądowa i transport,inżynieria materiałowa, inżynieria mechaniczna,inżynieria środowiska;co wymaga biegłej znajomości słownictwa z zakresu powyższej tematyki.Tłumaczenia będą dotyczyć przede wszystkim publikacji naukowych,analiz,wystąpień,raportów,prezentacji Power Point itp. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku A do SPECYFIKACJI WARUNKÓW ZAMÓWIENIA oraz we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 5 do SWZ. Wykonawca zobowiązany jest czytać Opis Przedmiotu Zamówienia łącznie ze wzorem umowy, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79530000-8 - Usługi w zakresie tłumaczeń pisemnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: DLA CZĘŚCI NR 1/Tłumaczenia pisemne- cena ( C ) – 60 pkt. -zwiększenie liczby tłumaczonych stron w trybie zwykłym ( Tz ) – 5 pkt.- zwiększenie liczby tłumaczonych stron w trybie ekspresowym ( Te ) – 5 pkt.- zwiększenie liczby objętych poprawkami stron w trybie zwykłym ( Kz ) – 5 pkt.- zwiększenie liczby objętych poprawkami stron w trybie ekspresowym ( Ke) – 5 pkt.- doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia (D) – 20 pkt.Szczegółowy opis przyznawania punktacji zawiera Rozdział XXI SWZ "OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY KIEROWAŁ SIĘ BĘDZIE PRZY WYBORZE OFERTY"
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: zwiększenie liczby tłumaczonych stron w trybie zwykłym ( Tz )
4.3.6.) Waga: 5,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: zwiększenie liczby tłumaczonych stron w trybie ekspresowym ( Te )
4.3.6.) Waga: 5,00
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: zwiększenie liczby objętych poprawkami stron w trybie zwykłym ( Kz )
4.3.6.) Waga: 5,00
Kryterium 5
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: zwiększenie liczby objętych poprawkami stron w trybie ekspresowym ( Ke)
4.3.6.) Waga: 5
Kryterium 6
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia (D)
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
DLA CZĘŚCI NR 1/Tłumaczenia pisemne- cena ( C ) – 60 pkt. -zwiększenie liczby tłumaczonych stron w trybie zwykłym ( Tz ) – 5 pkt.- zwiększenie liczby tłumaczonych stron w trybie ekspresowym ( Te ) – 5 pkt.- zwiększenie liczby objętych poprawkami stron w trybie zwykłym ( Kz ) – 5 pkt.- zwiększenie liczby objętych poprawkami stron w trybie ekspresowym ( Ke) – 5 pkt.- doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia (D) – 20 pkt.Szczegółowy opis przyznawania punktacji zawiera Rozdział XXI SWZ "OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY KIEROWAŁ SIĘ BĘDZIE PRZY WYBORZE OFERTY"4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie korekt językowych na potrzeby Wydziału Zarządzania i Inżynierii Produkcji Politechniki Łódzkiej w ramach I-szej grupy językowej,w tym dominujący język angielski.Korekty językowe będą obejmować problematykę z zakresu m.in.:a) Dziedzina nauk społecznych w tym w szczególności: nauki o zarządzaniu i jakości,ekonomia i finanse, geografia społeczno-ekonomiczna i gospodarka przestrzenna,naukio bezpieczeństwie,nauki o komunikacji społecznej i mediach,nauki o polityce i administracji,nauki socjologiczne,b) Dziedziny nauk humanistycznych w tym w szczególności:filozofia,historia,nauki o kulturze i religii,c) Dziedzina nauk inżynieryjno-technicznych w tym w szczególności: inżynieria biomedyczna,inżynieria lądowa i transport, inżynieria materiałowa,inżynieria mechaniczna,inżynieria środowiska;co wymaga biegłej znajomości słownictwa zzakresu powyższej tematyki.Korekty językowe będą dotyczyć przede wszystkim publikacji naukowych,analiz,wystąpień,raportów, prezentacji Power Point itp.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku B do SPECYFIKACJI WARUNKÓWZAMÓWIENIA oraz we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 5 do SWZ. Wykonawca zobowiązany jest czytać Opis Przedmiotu Zamówienia łącznie ze wzorem umowy, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79530000-8 - Usługi w zakresie tłumaczeń pisemnych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
79821100-6 - Usługi korektorskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: DLA CZĘŚCI NR 2/Korekty językowe- cena ( C ) – 60 pkt. - zwiększenie liczby stron skorygowanych w 1 dniu roboczym (T) – 10 pkt.- zwiększenie liczby objętych poprawkami stron (K) – 10 pkt.- doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia (D) – 20pkt.Szczegółowy opis przyznawania punktacji zawiera Rozdział XXI SWZ "OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY KIEROWAŁ SIĘ BĘDZIE PRZY WYBORZE OFERTY"
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: zwiększenie liczby stron skorygowanych w 1 dniu roboczym (T)
4.3.6.) Waga: 10,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: zwiększenie liczby objętych poprawkami stron (K)
4.3.6.) Waga: 10,00
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia (D)
4.3.6.) Waga: 20
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
DLA CZĘŚCI NR 2/Korekty językowe- cena ( C ) – 60 pkt. - zwiększenie liczby stron skorygowanych w 1 dniu roboczym (T) – 10 pkt.- zwiększenie liczby objętych poprawkami stron (K) – 10 pkt.- doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia (D) – 20pkt.Szczegółowy opis przyznawania punktacji zawiera Rozdział XXI SWZ "OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY KIEROWAŁ SIĘ BĘDZIE PRZY WYBORZE OFERTY"4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4