Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługi rekrutacyjne i szkoleniowe.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego Spółka Akcyjna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690260330
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szopena 51
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-959
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: (17) 86-76-239
1.5.8.) Numer faksu: (17) 85-20-611
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@rarr.rzeszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://rarr.rzeszow.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Spółka prawa handlowego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi rekrutacyjne i szkoleniowe.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-56daaa13-04c2-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00159628
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
„Social Impact Vouchers” - akronim projektu: SIV o numerze umowy CE1345 współfinansowanym ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach programu INTERREG CENTRAL EUROPE. Okres realizacji projektu: 01.03.2019 do 28.02.2022.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/rarr_rzeszow
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344).
Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują:
1) drogą elektroniczną: na adres mailowy zamowienia.publiczne@rarr.rzeszow.pl
2) poprzez Platformę, dostępną pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/rarr_rzeszow
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale VII ust. 1 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Administratorem Państwa danych osobowych w rozumieniu Rozporządzenia PE i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 5/46/WE („RODO”) jest: RARR S.A. ul. Szopena 51, 35-959 Rzeszów, e-mail: sekretariat@rarr.rzeszow.pl.
2. W sprawach związanych z Państwa danymi osobowymi proszę kontaktować się z IOD, wysyłając e-mail na adres: iod@rarr.rzeszow.pl.
3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z prowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pod nazwą Usługi rekrutacyjne i szkoleniowe - numer BS.2611.18.2021 prowadzonym w trybie podstawowym bez możliwości prowadzenia negocjacji oraz na podstawie art.6 ust 1 lit. f) RODO w celu ustalenia, obrony i dochodzenia roszczeń wynikających z odrębnych przepisów.
4. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. (Dz.U. 2019, poz. 2019 z późn.zm.), dalej „ustawa Pzp”.
5. Mając na uwadze powyższe przysługuje Państwu prawo do:
● uzyskania informacji, czy Administrator przetwarza Państwa dane osobowe, a jeżeli ma to miejsce, to do uzyskania dostępu do nich, z takim zastrzeżeniem że Administrator ma prawo do żądania od osoby, której dane dotyczą wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.;
● sprostowania danych osobowych w przypadku, gdy są nieprawidłowe, z zastrzeżeniem, że skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp, jak również integralnością protokołu oraz jego załączników;
● uzupełnienia danych osobowych, w przypadku, gdy są niekompletne, z zastrzeżeniem, że skorzystanie z prawa do uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp, jak również integralnością protokołu oraz jego załączników;
● żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO tj. przechowywania danych osobowych w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego UE lub państwa członkowskiego, z zastrzeżeniem że prawo nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
● wniesienia sprzeciwu dotyczącego przetwarzanych danych, z zastrzeżeniem, iż przysługuje ono wyłącznie w zakresie danych przetwarzanych na podstawie art.6 ust 1 lit. f RODO,
● wniesienia skargi do Prezesa UODO, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.
6. Państwa dane osobowe będą przechowywane :
a) w celu związanym z prowadzeniem postępowania - zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia,
b) w przypadku prowadzenia postępowań na usługi – okres przechowywania dokumentacji postępowania wynosi 5 lat od dnia zakończenia postępowania o zawarcie umowy koncesji,
c) w celu ustalenia, obrony i dochodzenia roszczeń – do momentu przedawnienia roszczeń.
7. Obowiązek podania przez Państwa danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; tj. odrzucenie oferty, lub wykluczenie wykonawcy i odrzucenie oferty.
8. W odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BS.2611.18.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 97166,67 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia musi zostać zrealizowany w ramach trzech etapów działań Wykonawcy.
1) Przeprowadzenie rekrutacji kandydatek do programu work.Her (etap I),
2) Pozyskanie potencjalnych pracodawców, którzy zatrudnią 7 kobiet – uczestniczek programu work.Her na stanowiska na których wykorzystywane są kompetencje cyfrowe/IT (etap II) oraz
3) Coaching dla uczestniczek programu work.Her (etap III).
ETAP I
1.1. Przeprowadzenie rekrutacji kandydatek do programu work.Her*
Okres realizacji zadania: od momentu podpisania Umowy do maksymalnie 31.I.2022
Wykonawca zobowiązuje się wykonać następujące czynności:
- zrekrutowanie 30 kobiet do programu work.Her zgodnie z zapotrzebowaniem zgłoszonym przez potencjalnych pracodawców w zakresie kompetencji cyfrowych/IT.
Zrekrutowana kandydatka to taka, która wypełni i prześle Formularz zgłoszeniowy on-line oraz zawarte w nim: Zgodę na przetwarzanie danych osobowych, Oświadczenie kandydatki o sytuacji zawodowej dostępne na stronie internetowej: http://workher.pl. Aby wysłać Formularz zgłoszeniowy należy zaakceptować Regulamin programu oraz Politykę prywatności. Administratorem danych osobowych gromadzonych za pośrednictwem ww. strony internetowej jest Fundacja Fundusz Współpracy ul. Górnośląska 4A, 00-444 Warszawa.
Kandydatka znajdzie się wówczas automatycznie w bazie kandydatek; dostęp do bazy posiada Zamawiający na podstawie odrębnej umowy.
Każda z 30 zrekrutowanych kandydatek musi spełniać przynajmniej jedno z następujących kryteriów dostępu do programu:
- straciła pracę w wyniku pandemii COVID-19,
- jest kobietą 60+, która chce pozostać aktywna zawodowo,
- sprawuje opiekę nad dziećmi lub innymi osobami zależnymi, które potrzebują jej codziennej pomocy, a jednocześnie chce podjąć zatrudnienie,
- przekazanie informacji zwrotnej i wyników rekrutacji Zamawiającemu, omówienie dalszych kroków, w tym podpisania umowy udziału w programie z kandydatką,
- przeprowadzenie i analiza testów kompetencji na podstawie narzędzi stworzonych przez Wykonawcę i zaakceptowanych przez Zamawiającego dla 30 kandydatek spełniających kryteria dostępu. Testy kompetencji zostaną przeprowadzone w formie spotkań bezpośrednich w siedzibie Zamawiającego lub w formule on-line. W zależności od formy przeprowadzonego spotkania musi ono zostać odpowiednio udokumentowane (np. zrzuty ekranu, listy obecności). Wykonawca jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu 30 testów kompetencji z krótką analizą,
- przedstawienie harmonogramu dla ww. spotkań z rozpisaniem na daty i godziny oraz określeniem formy ich przeprowadzenia, w terminie do 4 dni roboczych przed rozpoczęciem tego etapu przedmiotu zamówienia. Wykonawca na bieżąco będzie informował Zamawiającego o wszelkich zmianach w harmonogramie.
- opracowanie kart profili kompetencji dla 30 kandydatek, będących podsumowaniem ich doświadczenia zawodowego, mocnych stron, na podstawie przeprowadzonych rozmów i testów kompetencji. Wzór karty profilu kandydatki zostanie opracowany przez Wykonawcę i zaakceptowany przez Zamawiającego.
Wykonawca jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu 30 kart profili kompetencji uczestniczek programu.
* work.Her: http://workher.pl
ETAP II
1.2. Pozyskanie potencjalnych pracodawców, którzy zatrudnią 7 kobiet – uczestniczek programu work.Her na stanowiska, na których wykorzystywane są kompetencje cyfrowe/IT*
Okres realizacji zadania: od momentu podpisania Umowy do maksymalnie 31.I.2022
Wykonawca zobowiązuje się wykonać następujące czynności:
- nawiązanie współpracy z pracodawcami rekrutującymi na stanowiska wymagające posiadania kompetencji cyfrowych/IT,
- stworzenie bazy potencjalnych pracodawców (tabela Excel) z uwzględnieniem stanowisk na jakie pracodawca prowadzi rekrutację w odniesieniu do kompetencji cyfrowych/IT (np. grafika
cyfrowa – kreatywne projektowanie, umiejętności komputerowe ECDL, strony i aplikacje internetowe),
- match-making – ocena zgodności profili kompetencji 30 uczestniczek programu work.Her (etap I) z oczekiwaniami potencjalnych pracodawców pod kątem kompetencji cyfrowych/IT oraz celem zarekomendowania uczestniczkom programu ewentualnych szkoleń podnoszących ich kwalifikacje. Ta czynność odbędzie się w trakcie jednego z planowanych spotkań Wykonawcy z Zamawiającym. Wykonawca opracuje krótki raport podsumowujący wyniki realizacji tego zadania.
- przekazanie potencjalnym pracodawcom CV min. 2 uczestniczek programu work.Her spełniających wymagania i posiadających kompetencje oczekiwane na stanowisku na jakie prowadzona jest rekrutacja przez potencjalnego pracodawcę (w odniesieniu do kompetencji cyfrowych/IT),
- zorganizowanie spotkań rekrutacyjnych uczestniczek programu z potencjalnymi pracodawcami. Uczestniczki programu, które spełniają oczekiwania pracodawcy/ów skierowane zostaną na szkolenia z kompetencji cyfrowych/IT proponowanych w ramach programu work.Her
(przeprowadzenie i organizacja szkoleń leży po stronie Zamawiającego),
- doprowadzenie do podpisania umowy o pracę między wybranymi kandydatkami a pracodawcą na okres minimum 1 miesiąca. Pracodawca zapewni wynagrodzenie miesięczne odpowiadające płacy minimalnej na dzień podpisania umowy.
* kompetencje cyfrowych/IT (np. Grafika cyfrowa – kreatywne projektowanie, umiejętności komputerowe ECDL, strony i aplikacje internetowe)
ETAP III
1.3. Przeprowadzenie indywidualnych procesów coachingowych dla uczestniczek programu work.Her
Okres realizacji zadania: od momentu podpisania Umowy do maksymalnie 31.I.2022
Wykonawca zobowiązuje się wykonać następujące czynności:
- przeprowadzenie indywidualnych procesów coachingowych – łącznie 90 godzin (1 os x 3 godz./2 spotkania, jedna godzina jest liczona jako 60 minut) dla 30 uczestniczek programu, będących na różnych etapach rozwoju kariery zawodowej.
- coaching kariery ma na celu wsparcie uczestniczek programu w następujących obszarach tematycznych:
- radzenie sobie w zmianie związanej z ponownym wejściem na rynek pracy,
- wzbudzenie motywacji i pewności siebie w oparciu o diagnozę kompetencji i możliwości ich wykorzystania w miejscu pracy,
- adaptacja w nowym środowisku pracy i stworzenie sobie możliwości rozwojowych wewnątrz organizacji,
- wsparcie w przygotowaniu CV na potrzeby konkretnej oferty pracy/konkretnego pracodawcy,
- jeden proces coachingowy (dotyczący jednej osoby coachowanej) będzie prowadzony przez jednego coacha,
- opracowanie programu coachingu indywidualnego w oparciu o ww. obszary tematyczne. Program zostanie przesłany w wersji elektronicznej na adres e-mail Zamawiającego, w celu akceptacji lub wniesienia ewentualnych uwag,
- opracowanie kart coachingowych dla 30 kandydatek, będących podsumowaniem indywidualnych procesów coachingowych oraz potwierdzeniem odbytych spotkań. Wzór karty zostanie przesłany w wersji elektronicznej na adres e-mail Zamawiającego, w celu akceptacji lub wniesienia ewentualnych uwag.
Wykonawca jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu 30 kart z coachingu indywidualnego,
- sesje coachingowe będą odbywać się w formule online w godzinach uprzednio ustalonych pomiędzy Wykonawcą a Uczestniczką programu, istnieje również możliwość odbycia spotkań bezpośrednich w siedzibie Zamawiającego. W zależności od formy przeprowadzonego spotkania musi ono zostać odpowiednio udokumentowane (np. zrzuty ekranu, listy obecności),
- harmonogram dla ww. spotkań z rozpisaniem na daty i godziny, formę ich przeprowadzenia
zostanie przedstawiony Zamawiającemu, w terminie do 4 dni roboczych przed rozpoczęciem tego etapu przedmiotu zamówienia. Wykonawca na bieżąco będzie informował Zamawiającego o wszelkich zmianach w harmonogramie.
- przeprowadzenie indywidualnych spotkań ze specjalistą ds. HR – łącznie 30 godzin (1 os x 1 godz., jedna godzina jest liczona jako 60 minut) dla 30 uczestniczek programu, będących na różnych etapach rozwoju kariery zawodowej.
- specjalista ds. HR zdradzi tajniki rekrutacji w firmach, przedstawi dobre i złe praktyki oraz przeprowadzi symulację rozmowy kwalifikacyjnej z uwzględnieniem konkretnej oferty pracy w zakresie kompetencji cyfrowych/IT,
- po symulacji rozmowy każda z uczestniczek otrzyma feedback wzmacniający w formie pisemnej przesłany za pomocą poczty elektronicznej i/lub przekazany w formie papierowej każdej z uczestniczek spotkania oraz Zamawiającemu),
- spotkania będą odbywać się w formule online, w godzinach uprzednio ustalonych pomiędzy Wykonawcą a Uczestniczką programu, istnieje również możliwość odbycia spotkań bezpośrednich w siedzibie Zamawiającego. W zależności od formy przeprowadzonego spotkania musi ono zostać odpowiednio udokumentowane (np. zrzuty ekranu, listy obecności),
- harmonogram dla ww. spotkań z rozpisaniem na daty i godziny, formę ich przeprowadzenia zostanie przedstawiony Zamawiającemu, w terminie do 4 dni roboczych przed rozpoczęciem tego etapu przedmiotu zamówienia. Wykonawca na bieżąco będzie informował Zamawiającego o wszelkich zmianach w harmonogramie.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79600000-0 - Usługi rekrutacyjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-01-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.Kryteria oceny i wyboru ofert i ich znaczenie:
1) K1: Cena – znaczenie w ocenie 60 %.
2) K2: Doświadczenie w przeprowadzeniu procesów rekrutacyjnych – 20 %
3) K3: Doświadczenie w zakresie coachingu – 20 %
Ad. 1) Kryterium: Cena - znaczenie w ocenie 60%
Punkty zostaną przyznane wg wzoru:
Najniższa cena spośród ofert niepodlegających odrzuceniu
------------------------------------------------------------------------------------- X 60 % x 100 = …… pkt
Cena badanej oferty brutto
Maksymalna ilość punktów w ramach tego kryterium: 60 punktów
Ad. 2) Kryterium: Doświadczenie w przeprowadzeniu procesów rekrutacyjnych – znaczenie w ocenie 20%.
Ilość punktów ze spełnienie kryterium „Doświadczenie w przeprowadzeniu procesów rekrutacyjnych” będzie przyznawana w następujący sposób:
Warunkiem udziału w postępowaniu jest posiadanie przez Wykonawcę doświadczenia dot. ostatnich 4 lat – licząc od daty złożenia oferty, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to tego okresu, w zakresie przeprowadzenia minimum 5 procesów rekrutacyjnych na rzecz średnich i dużych firm, z których każdy zakończył się zatrudnieniem co najmniej 1 osoby i do tego warunku ściśle odnosi się niniejsze kryterium. Oferta Wykonawcy, który posiada większe doświadczenie w tym obszarze, będzie dodatkowo punktowana wedle poniższego wzoru.
- min. 5 procesów rekrutacyjnych – 0 punktów
- 6-10 procesów rekrutacyjnych – 10 punktów
- 11 i więcej procesów rekrutacyjnych – 20 punktów
Maksymalna ilość punktów w ramach tego kryterium: 20 punktów
Ad. 3) Kryterium: Doświadczenie w zakresie coachingu – znaczenie w ocenie 20%.
Ilość punktów ze spełnienie kryterium „Doświadczenie w zakresie coachingu” będzie przyznawana w następujący sposób:
Warunkiem udziału w postępowaniu jest posiadanie przez Wykonawcę doświadczenia dot. ostatnich 4 lat – licząc od daty złożenia oferty, a jeśli okres przeprowadzenia działalności jest krótszy – to tego okresu, w realizacji co najmniej 150 godzin zegarowych usług indywidualnego coachingu i do tego warunku ściśle odnosi się niniejsze kryterium. Oferta Wykonawcy, który posiada większe doświadczenie w tym obszarze, będzie dodatkowo punktowana wedle poniższego wzoru.
- 150 godzin – 0 punktów
- 151-300 godzin – 10 punktów
- 301 i więcej godzin – 20 punktów
Maksymalna ilość punktów w ramach tego kryterium: 20 punktów
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie w przeprowadzeniu procesów rekrutacyjnych
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie w zakresie coachingu
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
W niniejszym postępowaniu zamawiający określa następujące warunki udziału w postępowaniu:
1) w zakresie posiadania określonej zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca musi zapewnić/dysponować:
1.a) minimum 2 osobami z wykształceniem wyższym (studia magisterskie) oraz ważnym certyfikatem, akredytacją lub innym dokumentem potwierdzającym kwalifikacje coachingowe,
oraz
1.b) minimum 1 osobą z wykształceniem wyższym (studia magisterskie) kierunkowym: psychologia, socjologia, zarządzanie zasobami ludzkimi i doświadczeniem min. 2 lat w dziale rekrutacji i/lub doświadczeniem praktycznej rekrutacji min. 300 godzin w firmie zatrudniającej min. 200 pracowników,
2) w zakresie posiadanego doświadczenia:
Wykonawca musi posiadać:
2.a) doświadczenie - w ciągu ostatnich 4 lat – licząc od daty złożenia oferty, a jeśli okres przeprowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, przeprowadził min. 5 procesów rekrutacyjnych na rzecz średnich i dużych firm procesów rekrutacyjnych, z których każdy zakończył się zatrudnieniem co najmniej 1 osoby.
oraz
2.b) udokumentowane doświadczenie w realizacji co najmniej 150 godzin zegarowych usług indywidualnego coachingu, w ciągu ostatnich 4 lat – licząc od daty złożenia oferty, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie.
UWAGA! Zamawiający zastrzega sobie możliwość weryfikacji danych zawartych w oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ oraz załączniku nr 3 do SWZ – Formularzu ofertowym, w trakcie trwania umowy. Zamawiający może wezwać Wykonawcę do przedstawienie referencji, świadectw pracy, protokołów odbioru wykonania usług itp. dla potwierdzenie posiadanego doświadczenia w zakresie przeprowadzenia deklarowanej liczby procesów rekrutacyjnych czy posiadania stosownego doświadczenia w zakresie świadczonych godzin usług doradztwa coachingowego.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, każdy wykonawca składający ofertę, zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą stosowne oświadczenie, stanowiące załącznik nr 4 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy wykonawca składający ofertę, zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą stosowne oświadczenie, stanowiące załącznik nr 4 do SWZ.
UWAGA! Zamawiający zastrzega sobie możliwość weryfikacji danych zawartych w oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ, w trakcie trwania umowy. Zamawiający może wezwać Wykonawcę do przedstawienie referencji, świadectw pracy, protokołów odbioru wykonania usług itp. dla potwierdzenie posiadanego doświadczenia w zakresie przeprowadzenia deklarowanej liczby procesów rekrutacyjnych czy posiadania stosownego doświadczenia w zakresie świadczonych godzin usług doradztwa coachingowego.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują również:
1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – wymagane wyłącznie od Wykonawcy, którego oferta zostanie najwyżej oceniona – na wezwanie.
2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
3) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w ust. 4 pkt 2, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
4) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 4 pkt 2, zastępuje się je w całości lub części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VII SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
4) Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian umowy w zakresie dotyczącym:
a) zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany:
- stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego;
b) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku przedłużenia się postępowania uniemożliwiającego realizację przedmiotu umowy w terminie określonym w § 5 ust. 1 umowy, w sytuacji gdy procedura udzielania zamówienia tj. okres od ogłoszenia zamówienia do wyboru oferty najkorzystniejszej trwać będzie dłużej niż 30 dni kalendarzowych, odpowiednio o liczbę dni przekraczających w/w okres, o którą przedłużyła się procedura – pod warunkiem, że realizacja zamówienia w pierwotnych terminach jest niemożliwa;
c) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadkach:
- gdy będzie tego wymagała prawidłowa realizacja projektu;
- wystąpienia decyzji administracyjnych (decyzje władz publicznych, zmiany obowiązującego prawa, oczekiwanie na nieprzewidziane wcześniej a konieczne wyniki ekspertyz, wyroki sądowe itp.) uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy w pierwotnym terminie;
- zaistnienia zdarzenia nieprzewidzianego lub zdarzeń losowych uniemożliwiających realizację przedmiotu zamówienia w terminie określonym w § 5 ust. 1 umowy;
- zaistnienia siły wyższej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego (klęska żywiołowa, niepokoje społeczne, działania militarne itp.);
- opóźnień z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego;
d) zmiany osób odpowiedzialnych za realizacje przedmiotu zamówienia w uzasadnionych przypadkach, pod warunkiem, że nowe osoby będą spełniały warunki w stopniu nie niższym niż osoby wskazany pierwotnie. Zmiana nastąpi na wniosek Wykonawcy i po akceptacji Zamawiającego.
2. Wystąpienie którejkolwiek z wymienionych w ust. 1 okoliczności nie stanowi bezwzględnego zobowiązania Zamawiającego do dokonania takich zmian, ani nie może stanowić podstawy roszczeń Wykonawcy do ich dokonania.
3. Warunkiem dokonania zmian umowy jest złożenie uzasadnionego wniosku przez stronę inicjującą zmianę i jego akceptacja przez drugą stronę lub sporządzenie przez strony stosownego protokołu.
4. Zmiany treści umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
5. W przypadku wystąpienia okoliczności związanych z wystąpieniem COVID-19 na należyte wykonanie umowy, Strony dokonają zmian w niniejszej umowie w zakresie i na zasadach określonych w ustawie z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-09-07 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: W celu złożenia oferty należy zarejestrować (zalogować) się na Platformie i postępować zgodnie z instrukcjami dostępnymi u dostawcy rozwiązania informatycznego pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/rarr_rzeszow
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-07 10:05
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Termin wykonania zamówienia
Maksymalnie: od momenty podpisania umowy do 31.01.2022 r.
Przedmiotem zamówienia będzie realizowany w ramach trzech etapów we wskazanych poniżej terminach, jednak każdy musi zakończyć się nie później niż 31.01.2022 r.
Etap I: przeprowadzenie rekrutacji kandydatek do programu work.Her; od momentu podpisania Umowy do maksymalnie 31 stycznia 2022 r. W pierwszej kolejności, przy realizacji etapu 1 zaleca się zrekrutowanie 30 kobiet do programu work.Her.
Etap II: pozyskanie potencjalnych pracodawców, którzy zatrudnią 7 kobiet – uczestniczek programu work.Her na stanowiska, na których wykorzystywane są kompetencje cyfrowe/IT; od momentu podpisania Umowy do maksymalnie 31 stycznia 2022 r.
Etap III: przeprowadzenie indywidualnych procesów coachingowych dla uczestniczek programu work.Her; od momentu podpisania Umowy do maksymalnie 31 stycznia 2022 r.
Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania odpowiednio ofert, pod warunkiem że wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynął do zamawiającego nie później niż na 4 dni przed upływem terminu składania odpowiednio ofert.
Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Wykonawca będzie zobowiązany do podpisania umowy w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego. Umowa będzie podpisywana w siedzibie zamawiającego (Rzeszów, ul. Szopena 51) po wcześniejszym ustaleniu dokładnego terminu. Dotyczy to też wykonawców, którzy mają siedzibę poza Rzeszowem. Zamawiający wyznaczy dwa proponowane terminy na podpisanie umowy. W przypadku, gdy Wykonawca nie stawi się w żadnym z zaproponowanych terminów, wówczas Zamawiający uzna, że uchyla się on od podpisania umowy i przystąpi do ponownego wyboru najkorzystniejszej oferty.
Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zobowiązany będzie wraz z umową podstawową, stanowiącą załącznik nr 2 do SWZ, zawrzeć również z Zamawiającym, umowę podpowierzenia przetwarzania danych osobowych, stanowiącą integralną część umowy podstawowej. Wykonawca nie może odmówić podpisania wskazanej umowy podpowierzenia przetwarzania danych osobowych, zaś takie ewentualne postępowanie skutkować będzie uznaniem, iż Wykonawca uchyla się od podpisania umowy podstawowej.