Usługi kompleksowego zarządzania i prowadzenia projektu pn. Przedszkole w Ustroniu...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługi kompleksowego zarządzania i prowadzenia projektu pn. Przedszkole w Ustroniu Morskim – zwiększenie miejsc wychowania przedszkolnego w Gminie Ustronie Morskie.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoUstronie Morskie
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2024-06-05
  • ZamawiającyGMINA USTRONIE MORSKIE
  • Data publikacji ogłoszenia2024-05-20
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00330698
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługi kompleksowego zarządzania i prowadzenia projektu pn. Przedszkole w Ustroniu Morskim – zwiększenie miejsc wychowania przedszkolnego w Gminie Ustronie Morskie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA USTRONIE MORSKIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920512

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rolna 2

1.5.2.) Miejscowość: Ustronie Morskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-111

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.7.) Numer telefonu: 943515597

1.5.8.) Numer faksu: 943515940

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ustronie-morskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.ustronie-morskie.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi kompleksowego zarządzania i prowadzenia projektu pn. Przedszkole w Ustroniu Morskim – zwiększenie miejsc wychowania przedszkolnego w Gminie Ustronie Morskie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-12f867c0-1687-11ef-9381-e6cc5d6d04e5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00330698

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00099075/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Usługi kompleksowego zarządzania i prowadzenia projektu pn. Przedszkole w Ustroniu Morskim – zwiększenie miejsc wychowania przedszkolnego w Gminie Ustronie Morskie.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Program Regionalny Fundusze Europejskie dla Pomorza Zachodniego 2021-2027 Europejskiego Funduszu Społecznego Plus, Działanie 6.8 Edukacja Przedszkolna.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

portal.smartpzp.pl/gminaustroniemorskie

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: portal.smartpzp.pl/gminaustroniemorskie

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Z zastrzeżeniem art. 61 ust. 2 ustawy,
komunikacja między zamawiającym, a wykonawcami, w tym oferty oraz wszelkie oświadczenia, wnioski (w tym o wyjaśnienie treści
SWZ), zawiadomienia i informacje przekazywane są wyłącznie poprzez ich złożenie na Platformie Portal Smart PZP (zwanej dalej:
„Platformą”)
2) Korespondencja przekazana zamawiającemu w inny sposób (np. listownie, mailem) nie będzie brana pod uwagę.
3) Adres platformy: https://portal.smartpzp.pl/gminaustroniemorskie
2. Wymagania techniczne i organizacyjne sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej:
1) Ofertę i oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, składa się, pod rygorem nieważności w formie elektronicznej przy
użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem
osobistym.
2) Sposób sporządzenia podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów i
oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w
sprawie sposobu sporządzenia i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz
środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz w rozporządzeniu
Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych
dokumentów lub oświadczeń jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.
3) W celu złożenia oferty wykonawca zobowiązany jest złożyć na Platformie konto użytkownika, jednocześnie wprowadzając do
Platformy swój podmiot. Rejestracja na platformie dostępna jest po kliknięciu przycisku „Załóż konto”. Szczegółowe informacje dot.
sposobu wykonania ww. czynności znajdują się w „Instrukcji obsługi portalu e-Usług SmartPzp”, dostępnej na stronie Platformy pod
adresem https://portal.smartpzp.pl/gminaustroniemorskie/elearning
4) Wykonawca może wycofać złożoną przez siebie ofertę przed upływem terminu składania ofert (ewentualna zmiana oferty odbywa
się poprzez jej wycofanie oraz złożenie nowej oferty – z uwagi na zaszyfrowanie plików oferty brak jest możliwości edycji złożonej
oferty). Szczegółowe informacje dot. sposobu wykonania tej czynności znajdują się w „Instrukcji obsługi Portalu e-Usług SmartPZP”,
dostępnej na stronie Platformy pod adresem https://portal.smartpzp.pl/gminaustroniemorskie/elearning
5) Wykonawca nie może wycofać oferty po upływie terminu składania ofert.
6) Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie, ani
logowania do Platformy.
7)Komunikacja wykonawcy z zamawiającym w postępowaniu odbywa się za pośrednictwem posiadanego na Platformie konta
Użytkownika Zewnętrznego. Dotyczy to w szczególności: przekazywania dokumentów, oświadczeń, informacji, pytań i wniosków w
ramach postępowania.
8)Komunikacja zamawiającego z wykonawcą w postępowaniu odbywa się za pośrednictwem posiadanego na Platformie konta
zamawiającego oraz kont jego Użytkowników Wewnętrznych. Dotyczy to w szczególności przekazywania wezwań i zawiadomień,
informacji i odpowiedzi na pytania.
9) Zadawanie pytań poprzez wykonawców odbywa się w zakładce „Pytania do postępowania”.
10)Po otwarciu ofert, komunikacja między zamawiającym a wykonawcami (w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia
oraz informacje) za pośrednictwem Platformy, w zakładce „Korespondencja”.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IK.271.5.2024IKIV

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługi kompleksowego zarządzania i prowadzenia projektu pn. Przedszkole w Ustroniu Morskim – zwiększenie miejsc wychowania przedszkolnego w Gminie Ustronie Morskie.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79421000-1 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-08-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby pełniącej funkcję specjalisty ds. zarządzania i rozliczania projektów współfinansowanych ze środków zewnętrznych

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby pełniącej funkcję specjalisty ds. promocji i zamówień publicznych w zakresie projektów współfinansowanych ze środków zewnętrznych

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Wykonawca spełni warunek
jeżeli wykaże, że:
1) okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym
okresie, wykonał należycie co najmniej dwie usługi polegające na zarządzaniu lub udziale w zarządzaniu projektem
współfinansowanym ze środków zewnętrznych o wartości nie mniejszej niż 150.000,00 złotych brutto dla każdej usługi.
2)dysponuje lub będzie dysponował poniżej wymienionymi osobami:

2024-03-27 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
- specjalistą ds. zarządzania i rozliczania projektów współfinansowanych ze środków zewnętrznych z doświadczeniem
udziału przy min. 1 projekcie współfinansowanym ze środków zewnętrznych;
- specjalistą ds. promocji i zamówień publicznych w zakresie projektów współfinansowanych ze środków zewnętrznych z
doświadczeniem udziału przy min. 1 projekcie współfinansowanym ze środków zewnętrznych.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie Wykonawcy
o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust.1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia
wskazanych w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w
zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
- jeżeli dotyczy- Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, składanym
na podstawie art. 125 ust. 5 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia wskazanych w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz art. 7 ust. 1
ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz
służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykaz
usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a
jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i
podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi
zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Uwaga: Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi
zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn
niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń
powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie
powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. Okres, o którym wyżej mowa liczy się wstecz od dnia, w którym upływa
termin składania ofert.
2. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za
świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia
niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o
podstawie do dysponowania tymi osobami.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają
pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z
dołączonej do oferty umowy spółki cywilnej. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2) Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie
(przez każdego z Wykonawców lub upoważnionego pełnomocnika).
3) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w art.
125 ustawy (pkt 4.1. rozdziału XIV SWZ) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym Wykonawca wspólnie
ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw
wykluczenia - każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z
postępowania w oparciu o wskazane w SWZ podstawy wykluczenia. Powyższe oznacza, iż:
3.1.Oświadczenie w zakresie braku podstaw wykluczenia musi złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia;
3.2.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału składa podmiot, który w odniesieniu do danego warunku udziału w
postępowaniu potwierdza jego spełnianie;
4) W odniesieniu do warunków dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się
o udzielenie zamówienia (dotyczy także wspólników spółki cywilnej) mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców,
którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim przypadku, wykonawcy wspólnie
ubiegający się o udzielenie zamówienia, dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi, wykonają
poszczególni wykonawcy (art. 117 ust. 3 i 4 ustawy Pzp). dopuszcza się oświadczenie złożone łącznie, tj. podpisane przez
wszystkie podmioty wspólnie składające ofertę lub przez pełnomocnika występującego w imieniu wszystkich podmiotów.
5) Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw Wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany treści umowy mogą być dokonywane – pod rygorem nieważności – wyłącznie w formie aneksu
podpisanego własnoręcznie lub podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez obie
strony.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany treści postanowień umowy w stosunku do treści oferty, z zastrzeżeniem iż
zmiana nie prowadzi do zmiany ogólnego charakteru umowy, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zmiana
Umowy dopuszczalna będzie w granicach wyznaczonych przepisami ustawy Prawo Zamówień Publicznych, w tym art. 455
ustawy Prawo Zamówień Publicznych lub w zakresie i na warunkach określonych w niniejszej Umowie.
Zmiany mogą być dokonane w następującym zakresie i z wystąpieniem okoliczności uzasadniających ich wprowadzenie:
2.1 Zmiana umownego terminu wykonania Umowy lub jej etapów może nastąpić jeżeli niemożność dotrzymania
pierwotnych terminów Umownych stanowi konsekwencję:
2.1.1 Konieczność wykonania zamówień dodatkowych, lub czynności dodatkowych lub zamiennych opóźniających lub
wstrzymujących realizację przedmiotu zamówienia - termin wykonania może ulec zmianie o okres odpowiadający
wstrzymaniu lub opóźnieniu wykonywania zamówienia z tego powodu,
2.1.2 Wystąpienie i/lub ciągłe oddziaływanie stanu tzw. siły wyższej, to znaczy niezależnego od stron losowego zdarzenia
zewnętrznego, którego wystąpienie i/lub ciągłe oddziaływanie oraz jego skutków było niemożliwe do przewidzenia w
momencie zawierania umowy i któremu nie można zapobiec mimo dochowania należytej staranności. Termin wykonania
może ulec zmianie o okres odpowiadający wstrzymaniu lub opóźnieniu prac z tego powodu,
2.1.3 Wystąpienie stanu nadzwyczajnego (np. stan wyjątkowy, stan wojenny, stan klęski żywiołowej itp.). Zmiana terminu
określonego w umowie może nastąpić w sytuacji, gdy wykonanie przedmiotu umowy w terminie jest niemożliwe z uwagi na
wystąpienie w trakcie trwania umowy stanu nadzwyczajnego, uniemożliwiającego dotrzymanie terminu realizacji
zamówienia. W takim przypadku termin realizacji umowy może ulec zmianie o czas trwania stanu nadzwyczajnego,
2.1.4 Wystąpienie braku dostępności na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w ofercie spowodowanym opóźnieniem
w produkcji lub dostawie, czasowym zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń. W
takim przypadku termin realizacji umowy może ulec zmianie o czas trwania braku dostępności na rynku,
2.1.5 W przypadku innych przeszkód uniemożliwiających zrealizowanie zamówienia, za które nie odpowiada Wykonawca.
Zmiana terminu określonego w umowie może nastąpić w sytuacji, gdy wykonanie przedmiotu umowy w terminie jest
niemożliwe ze względu na wystąpienie obiektywnych przeszkód uniemożliwiających wykonanie zamówienia, za które nie
odpowiada Wykonawca. W przypadku wystąpienia tego typu sytuacji, termin realizacji umowy zostanie wydłużony o czas
niezbędny do eliminacji przeszkody, za którą nie odpowiada Wykonawca,
POZOSTAŁE ZMIANY W PROJEKCIE UMOWY STANOWIĄCYM ZAŁĄCZNIK DO SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-06-05 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: portal.smartpzp.pl/gminaustroniemorskie

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-06-05 13:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-07-04

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie oprawy graficznej i reklamowej - Koszalin
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania15-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie oprawy graficznej i reklamowej, poprzez indywidualny projekt graficzny i przestrzenny stoisk edukacyjnych wraz z wykonaniem grafik, produkcję filmów tematycznych (poradnik i/lub instrukcja naprawy), opracowanie projektów graficznych i animacji oraz strony internetowej wraz z przeprowadzeniem kampanii w mediach społecznościowych oraz materiały reklamowe wewnętrzne i zewnętrzne w ramach projektu. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI