III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie,
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca w banku lub kasie oszczędnościowo-kredytowej posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert na kwotę w PLN (polskich złotych) nie mniejszą niż: - dla części 1 – 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100), - dla części 2 - 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100), - dla części 3 - 30.000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100), - dla części 4 - 8.000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100), - dla części 5 - 8.000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100), - dla części 6 - 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100), - dla części 7 - 25.000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100), - dla części 8 - 25.000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100), - dla części 9 - 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100), - dla części 10 - 8.000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100), - dla części 11 - 8.000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100), - dla części 12 - 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia wykonawca musi wykazać się zdolnością na kwotę nie mniejszą niż suma kwot przypisanych do tych części zamówienia, na które składa ofertę. Do przeliczenia na złote należy przyjąć kurs średni danej waluty do złotego, publikowanego w tabeli kursów średnich Narodowego Banku Polskiego (NBP), obowiązujących na dzień publikacji ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, z dokładnością do czterech miejsc po przecinku.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia nie wezwie wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia, oświadczeń lub dokumentów.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia nie wezwie wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia, oświadczeń lub dokumentów.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków określonych w części V SIWZ oraz wykazania braku podstaw wykluczenia Wykonawca musi złożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku nr 4 do SIWZ oraz Załączniku nr 5 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach stanowią odpowiednio wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, 2) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia, o których mowa w pkt. 1.1) części VI SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia, 3) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 1.1) części VI SIWZ, 4) zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt. 4 oraz 7 części V SIWZ, jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej (www.cm.umk.pl – zakładka: zamówienia publiczne) informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (tj. informacji z otwarcia ofert) przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. 4. Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczeń, o których mowa w pkt. 1.1) części VI SIWZ, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielenia wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta Wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 5. Jeżeli Wykonawca nie złoży wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwa, Zamawiający wezwie do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 6. Dokumenty lub oświadczenia o których mowa w rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. 2016 poz. 1126 ze zm.), składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Zobowiązanie o którym mowa w pkt. 4 i 7 części V SIWZ należy złożyć w formie oryginału. 7. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo Podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 8. Dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. 2016 poz. 1126 ze zm.) sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 9. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt. 2 części VI SIWZ w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. Jeżeli oświadczenia i dokumenty, o których mowa w zdaniu pierwszym są sporządzone w języku obcym, wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia ich tłumaczenia na język polski. 10. W przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt. 2 części VI SIWZ, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. 1 i 3 ustawy, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. 11. Ilekroć w SIWZ, a także w załącznikach do SIWZ występuje wymóg podpisywania dokumentów lub oświadczeń lub też potwierdzania dokumentów za zgodność z oryginałem, należy przez to rozumieć, że oświadczenia i dokumenty te, sporządzone w postaci papierowej, powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem (podpisami) osoby (osób) uprawnionej (uprawnionych) do reprezentowania Wykonawcy/podmiotu na zasobach lub sytuacji, którego Wykonawca polega, zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze lub osobę (osoby) upoważnioną (upoważnione) do reprezentowania Wykonawcy/podmiotu na zasadach lub sytuacji, którego Wykonawca polega na podstawie pełnomocnictwa. 12. Podpisy Wykonawcy na oświadczeniach i dokumentach muszą być złożone w sposób pozwalający zidentyfikować osobę podpisującą. Zaleca się opatrzenie podpisu pieczątką z imieniem i nazwiskiem osoby podpisującej. 13. W przypadku potwierdzania dokumentów za zgodność z oryginałem, na dokumentach tych muszą się znaleźć podpisy Wykonawcy, według zasad, o których mowa w pkt. 7, 11 oraz 12 części VI SIWZ oraz klauzula „za zgodność z oryginałem”. W przypadku dokumentów wielostronicowych, należy poświadczyć za zgodność z oryginałem każdą stronę dokumentu, ewentualnie poświadczenie może znaleźć się na jednej ze stron wraz z informacją o liczbie poświadczanych stron. 14. Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt. 11 części VI SIWZ w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza należy dołączyć do oferty. 15. Wartości podane w dokumentach w walutach obcych, celem oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu, zostaną przeliczone na złote wg kursu średniego danej waluty do złotego, publikowanego w tabeli kursów średnich Narodowego Banku Polskiego (NBP), obowiązujących na dzień publikacji ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, z dokładnością do czterech miejsc po przecinku.
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Zamawiający wymaga wniesienia wadium przed upływem terminu (łącznie z podaną godziną) składania ofert wskazanego w pkt. 2 Części XI SIWZ (art. 45 ustawy) w wysokości: 1) dla części 1 – 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100), 2) dla części 2 – 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100), 3) dla części 3 – 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100), 4) dla części 4 – 900,00 zł (słownie: dziewięćset złotych 00/100), 5) dla części 5 – 900,00 zł (słownie: dziewięćset złotych 00/100), 6) dla części 6 – 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100), 7) dla części 7 – 2.600,00 zł (słownie: dwa tysiące sześćset złotych 00/100), 8) dla części 8 – 2.600,00 zł (słownie: dwa tysiące sześćset złotych 00/100), 9) dla części 9 – 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100), 10) dla części 10 – 900,00 zł (słownie: dziewięćset złotych 00/100), 11) dla części 11 – 900,00 zł (słownie: dziewięćset złotych 00/100), 12) dla części 12 – 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100), w jednej z niżej wymienionych form: 1) pieniądzu – przelew na rachunek bankowy zamawiającego w Banku Pekao S.A. w Warszawie O/Bydgoszcz nr 36 1240 6478 1111 0000 4947 8789, na dowodzie wpłaty należy zaznaczyć: przetarg na „Usługa w zakresie efektywnego pozyskania studentów na pierwszy rok odpłatnych stacjonarnych studiów anglojęzycznych prowadzonych w Collegium Medicum UMK w Bydgoszczy na rok akademicki 2019/2020 – część …..; sprawa nr ADDG.261.01.2019”, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r., poz. 110 z późn. zm.). 2. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej Zamawiający wymaga, aby oryginał lub kopia (przygotowana z zastosowaniem postanowień pkt. 10 Części X SIWZ) dowodu wpłaty dołączony został do oferty. W każdym przypadku oryginał lub kopia (przygotowana z zastosowaniem postanowień pkt. 10 Części X SIWZ) dowodu wpłaty nie może być doręczony Zamawiającemu później niż do upływu terminu wskazanego w pkt. 2 Części XI SIWZ. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej wniesienie w terminie nastąpi wówczas, gdy wskazany powyżej rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany kwotą wadium przed upływem terminu (łącznie z podaną godziną), o którym mowa w pkt. 2 Części XI SIWZ. 3. W przypadku wnoszenia wadium w formie niepieniężnej beneficjentem musi być Zamawiający. Zamawiający zaleca, aby oryginał dokumentu dołączony został do oferty, a jeżeli nie będzie to możliwe to oryginał dokumentu nie może być doręczony Zamawiającemu później niż do upływu terminu (łącznie z godziną), o którym mowa w pkt. 2 Części XI SIWZ. Przez doręczenie uznaje się złożenie oryginału dokumentu w kasie siedziby Collegium Medicum III p, czynnej w godzinach: Poniedziałek 10:45 – 14:45 Wtorek 7:15 – 11:15 Środa 10:45 – 14:45 Czwartek 7:15 – 11:15 Piątek 10:45 – 14:45 z zastrzeżeniem wskazanego w zdaniu poprzednim terminu (łącznie z godziną) przyjęcia dokumentu w dniu składania ofert. 4. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej Zamawiający wymaga, aby wystawiona gwarancja była bezwarunkowa, nieodwołalna i płatna na pierwsze żądanie Zamawiającego. 5. Wykonawca, który wycofał swoją ofertę, a zabezpieczył ją wadium, powinien wystąpić do Zamawiającego na piśmie o dokonanie zwrotu wadium w formie i wysokości, w której je wniósł. 6. Zamawiający dokonuje zwrotu wadium zgodnie z przepisem art. 46 ustawy. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 ustawy. 8. Jeżeli wadium nie zostanie wniesione lub zostanie wniesione w sposób nieprawidłowy oferta wykonawcy zostanie odrzucona na podst. art. 89 ust. 1 pkt. 7b) ustawy.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
8. Oprócz zmian przedstawionych w art. 144 ust. 1 pkt. 1) – 6) ustawy Prawo Zamówień Publicznych (tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986) w dalszej części umowy zwaną Pzp, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia w przypadku zmiany: 1) stawki podatku od towarów i usług, 2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę. 9. W przypadku, o którym mowa w pkt 1), 2) i 3) ust.8 niniejszego paragrafu, każda ze Stron umowy, w terminie od dnia opublikowania przepisów dokonujących tych zmian do 30 dnia od dnia ich wejścia w życie, może zwrócić się do drugiej strony z wnioskiem w sprawie odpowiedniej zmiany wynagrodzenia. Zmiana umowy na podstawie wniosku Wykonawcy może nastąpić po wejściu w życie przepisów będących przyczyną waloryzacji i dotyczyć będzie tylko niewykonanej części zamówienia publicznego. 10. W wypadku zmiany, o której mowa w pkt 1) ust. 8 niniejszego paragrafu wartość netto wynagrodzenia Wykonawcy nie zmieni się, a określona w aneksie wartość brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów. 11. W przypadku zmiany, o której mowa w pkt 2) ust. 8 niniejszego paragrafu przez pojęcie „odpowiedniej zmiany wynagrodzenia” należy rozumieć sumę wzrostu kosztów Wykonawcy zamówienia publicznego wynikających z podwyższenia wynagrodzeń poszczególnych pracowników biorących udział w realizacji pozostałej do wykonania, w momencie wejścia w życie zmiany, części zamówienia publicznego do wysokości wynagrodzenia minimalnego obowiązującej po zmianie przepisów lub jej odpowiedniej części, w przypadku osób zatrudnionych w wymiarze niższym niż pełen etat. 12. W przypadku zmiany wskazanej w pkt 3) ust. 8 niniejszego paragrafu przez pojęcie „odpowiedniej zmiany wynagrodzenia” należy rozumieć sumę wzrostu kosztów Wykonawcy zamówienia publicznego oraz drugiej strony umowy o pracę lub innej umowy cywilnoprawnej łączącej wykonawcę zamówienia publicznego z osobą fizyczną nieprowadzącą działalności gospodarczej, wynikających z konieczności odprowadzenia dodatkowych składek od wynagrodzeń osób zatrudnionych na umowę o pracę lub na podstawie innej umowy cywilnoprawnej zawartej przez Wykonawcę z osobą fizyczną nieprowadzącą działalności gospodarczej, a biorących udział w realizacji pozostałej do wykonania, w momencie wejścia w życie zmiany, części zamówienia przy założeniu braku zmiany wynagrodzenia netto tych osób. 13. W przypadku zamówień realizowanych wspólnie przez kilku wykonawców lub realizowanych przy pomocy podwykonawców przepisy ust.9 - 13 niniejszego paragrafu stosuje się odpowiednio. 14. Warunkiem dokonania waloryzacji będzie skierowanie do Zamawiającego pisemnego wniosku Wykonawcy zawierającego uzasadnienie i szczegółowy sposób wyliczenia nowych cen oraz szczegółowe uzasadnienie wpływu zmian, o których mowa wyżej na wynagrodzenie Wykonawcy. 15. W przypadku niewykazania przez Wykonawcę wpływu zmian, o których mowa w ust.10, 11 i 12 niniejszego paragrafu na wzrost wynagrodzenia Wykonawcy, Zamawiający ma prawo odmówić waloryzacji wynagrodzenia Wykonawcy do czasu przedstawienia wymaganego uzasadnienia oraz dokumentów potwierdzających żądania Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przeprowadzenia negocjacji w zakresie zmiany wynagrodzenia Wykonawcy wynikającego z okoliczności opisanych w ust. 8 niniejszego paragrafu.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2019-06-06, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
JĘZYK POLSKI
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
usługa rekrutacji studentów z obszaru Indii Północnych (stany: Arunachal Pradesh, Asam, Bengal Zachodni, Bilhar, Chhattisgarh, Dżammu i Kaszmir, Gudźarat, Hariana, Himachal Pradesh, Jharkhand, Madhya Pradesh, Manipur, Meghalaya, Mizoram, Nagaland, Orisa, Pendżab, Radżastan, Sikkim, Telagana, Tripura, Uttar Pradesh, Uttarakhand) i Zjednoczonych Emiratów Arabskich na pierwszy rok odpłatnych stacjonarnych studiów anglojęzycznych na Wydziale Lekarskim kierunku lekarskim prowadzonych |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie efektywnego pozyskania studentów na pierwszy rok odpłatnych stacjonarnych studiów anglojęzycznych prowadzonych w Collegium Medicum UMK w Bydgoszczy w podziale na części: 1) w części 1 - usługa rekrutacji studentów z obszaru Indii Północnych (stany: Arunachal Pradesh, Asam, Bengal Zachodni, Bilhar, Chhattisgarh, Dżammu i Kaszmir, Gudźarat, Hariana, Himachal Pradesh, Jharkhand, Madhya Pradesh, Manipur, Meghalaya, Mizoram, Nagaland, Orisa, Pendżab, Radżastan, Sikkim, Telagana, Tripura, Uttar Pradesh, Uttarakhand) i Zjednoczonych Emiratów Arabskich na pierwszy rok odpłatnych stacjonarnych studiów anglojęzycznych na Wydziale Lekarskim kierunku lekarskim prowadzonych w Collegium Medicum UMK w Bydgoszczy na rok akademicki 2019/2020; 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczono w załącznikach: 1) dla części 1 - Załącznik nr 3a do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79600000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
usługa rekrutacji studentów z obszaru Indii Południowych (stany: Kerala, Tamil Nadu, Kanataka, Telanga, Andhra Pradesh, Goa, Maharasztra) na pierwszy rok odpłatnych stacjonarnych studiów anglojęzycznych na Wydziale Lekarskim kierunku lekarskim prowadzonych w Collegium Medicum UMK w Bydgoszczy na rok akademicki 2019/2020; |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie efektywnego pozyskania studentów na pierwszy rok odpłatnych stacjonarnych studiów anglojęzycznych prowadzonych w Collegium Medicum UMK w Bydgoszczy w podziale na części: 2) w części 2 - usługa rekrutacji studentów z obszaru Indii Południowych (stany: Kerala, Tamil Nadu, Kanataka, Telanga, Andhra Pradesh, Goa, Maharasztra) na pierwszy rok odpłatnych stacjonarnych studiów anglojęzycznych na Wydziale Lekarskim kierunku lekarskim prowadzonych w Collegium Medicum UMK w Bydgoszczy na rok akademicki 2019/2020; 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczono w załącznikach: 2) dla części 2 - Załącznik nr 3b do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79600000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
usługa rekrutacji studentów z obszaru krajów Skandynawskich na pierwszy rok odpłatnych stacjonarnych studiów anglojęzycznych na Wydziale Lekarskim kierunku lekarskim prowadzonych w Collegium Medicum UMK w Bydgoszczy na rok akademicki 2019/2020; |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie efektywnego pozyskania studentów na pierwszy rok odpłatnych stacjonarnych studiów anglojęzycznych prowadzonych w Collegium Medicum UMK w Bydgoszczy w podziale na części: 3) w części 3 – usługa rekrutacji studentów z obszaru krajów Skandynawskich na pierwszy rok odpłatnych stacjonarnych studiów anglojęzycznych na Wydziale Lekarskim kierunku lekarskim prowadzonych w Collegium Medicum UMK w Bydgoszczy na rok akademicki 2019/2020; 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczono w załącznikach: 3) dla części 3 - Załącznik nr 3c do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79600000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
usługa rekrutacji studentów z obszaru Indii Północnych (stany: Arunachal Pradesh, Asam, Bengal Zachodni, Bilhar, Chhattisgarh, Dżammu i Kaszmir, Gudźarat, Hariana, Himachal Pradesh, Jharkhand, Madhya Pradesh, Manipur, Meghalaya, Mizoram, Nagaland, Orisa, Pendżab, Radżastan, Sikkim, Telagana, Tripura, Uttar Pradesh, Uttarakhand) i Zjednoczonych Emiratów Arabskich na pierwszy rok odpłatnych stacjonarnych studiów anglojęzycznych na Wydziale Nauk o Zdrowiu kierunku fizjoterapia prowadzonych w Colleg |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie efektywnego pozyskania studentów na pierwszy rok odpłatnych stacjonarnych studiów anglojęzycznych prowadzonych w Collegium Medicum UMK w Bydgoszczy w podziale na części: 4) w części 4 – usługa rekrutacji studentów z obszaru Indii Północnych (stany: Arunachal Pradesh, Asam, Bengal Zachodni, Bilhar, Chhattisgarh, Dżammu i Kaszmir, Gudźarat, Hariana, Himachal Pradesh, Jharkhand, Madhya Pradesh, Manipur, Meghalaya, Mizoram, Nagaland, Orisa, Pendżab, Radżastan, Sikkim, Telagana, Tripura, Uttar Pradesh, Uttarakhand) i Zjednoczonych Emiratów Arabskich na pierwszy rok odpłatnych stacjonarnych studiów anglojęzycznych na Wydziale Nauk o Zdrowiu kierunku fizjoterapia prowadzonych w Collegium Medicum UMK w Bydgoszczy na rok akademicki 2019/2020; 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczono w załącznikach: 4) dla części 4 - Załącznik nr 3d do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79600000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
usługa rekrutacji studentów z obszaru Indii Południowych (stany: Kerala, Tamil Nadu, Kanataka, Telanga, Andhra Pradesh, Goa, Maharasztra) na pierwszy rok odpłatnych stacjonarnych studiów anglojęzycznych na Wydziale Nauk o Zdrowiu kierunku fizjoterapia prowadzonych w Collegium Medicum UMK w Bydgoszczy na rok akademicki 2019/2020; |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie efektywnego pozyskania studentów na pierwszy rok odpłatnych stacjonarnych studiów anglojęzycznych prowadzonych w Collegium Medicum UMK w Bydgoszczy w podziale na części: 5) w części 5 – usługa rekrutacji studentów z obszaru Indii Południowych (stany: Kerala, Tamil Nadu, Kanataka, Telanga, Andhra Pradesh, Goa, Maharasztra) na pierwszy rok odpłatnych stacjonarnych studiów anglojęzycznych na Wydziale Nauk o Zdrowiu kierunku fizjoterapia prowadzonych w Collegium Medicum UMK w Bydgoszczy na rok akademicki 2019/2020; 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczono w załącznikach: 5) dla części 5 - Załącznik nr 3e do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79600000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
usługa rekrutacji studentów z obszaru krajów Skandynawskich na pierwszy rok odpłatnych stacjonarnych studiów anglojęzycznych na Wydziale Nauk o Zdrowiu kierunku fizjoterapia prowadzonych w Collegium Medicum UMK w Bydgoszczy na rok akademicki 2019/2020; |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie efektywnego pozyskania studentów na pierwszy rok odpłatnych stacjonarnych studiów anglojęzycznych prowadzonych w Collegium Medicum UMK w Bydgoszczy w podziale na części: 6) w części 6 – usługa rekrutacji studentów z obszaru krajów Skandynawskich na pierwszy rok odpłatnych stacjonarnych studiów anglojęzycznych na Wydziale Nauk o Zdrowiu kierunku fizjoterapia prowadzonych w Collegium Medicum UMK w Bydgoszczy na rok akademicki 2019/2020; 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczono w załącznikach: 6) dla części 6 - Załącznik nr 3f do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79600000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
usługa rekrutacji studentów z obszaru Indii Północnych (stany: Arunachal Pradesh, Asam, Bengal Zachodni, Bilhar, Chhattisgarh, Dżammu i Kaszmir, Gudźarat, Hariana, Himachal Pradesh, Jharkhand, Madhya Pradesh, Manipur, Meghalaya, Mizoram, Nagaland, Orisa, Pendżab, Radżastan, Sikkim, Telagana, Tripura, Uttar Pradesh, Uttarakhand) i Zjednoczonych Emiratów Arabskich na pierwszy rok odpłatnych stacjonarnych studiów anglojęzycznych na Wydziale Nauk o Zdrowiu kierunku pielęgniarstwo prowadzonych w Coll |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie efektywnego pozyskania studentów na pierwszy rok odpłatnych stacjonarnych studiów anglojęzycznych prowadzonych w Collegium Medicum UMK w Bydgoszczy w podziale na części: 7) w części 7 – usługa rekrutacji studentów z obszaru Indii Północnych (stany: Arunachal Pradesh, Asam, Bengal Zachodni, Bilhar, Chhattisgarh, Dżammu i Kaszmir, Gudźarat, Hariana, Himachal Pradesh, Jharkhand, Madhya Pradesh, Manipur, Meghalaya, Mizoram, Nagaland, Orisa, Pendżab, Radżastan, Sikkim, Telagana, Tripura, Uttar Pradesh, Uttarakhand) i Zjednoczonych Emiratów Arabskich na pierwszy rok odpłatnych stacjonarnych studiów anglojęzycznych na Wydziale Nauk o Zdrowiu kierunku pielęgniarstwo prowadzonych w Collegium Medicum UMK w Bydgoszczy na rok akademicki 2019/2020; 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczono w załącznikach: 7) dla części 7 - Załącznik nr 3g do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79600000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
usługa rekrutacji studentów z obszaru Indii Południowych (stany: Kerala, Tamil Nadu, Kanataka, Telanga, Andhra Pradesh, Goa, Maharasztra) na pierwszy rok odpłatnych stacjonarnych studiów anglojęzycznych na Wydziale Nauk o Zdrowiu kierunku pielęgniarstwo prowadzonych w Collegium Medicum UMK w Bydgoszczy na rok akademicki 2019/2020; |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie efektywnego pozyskania studentów na pierwszy rok odpłatnych stacjonarnych studiów anglojęzycznych prowadzonych w Collegium Medicum UMK w Bydgoszczy w podziale na części: 8) w części 8 – usługa rekrutacji studentów z obszaru Indii Południowych (stany: Kerala, Tamil Nadu, Kanataka, Telanga, Andhra Pradesh, Goa, Maharasztra) na pierwszy rok odpłatnych stacjonarnych studiów anglojęzycznych na Wydziale Nauk o Zdrowiu kierunku pielęgniarstwo prowadzonych w Collegium Medicum UMK w Bydgoszczy na rok akademicki 2019/2020; 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczono w załącznikach: 8) dla części 8 - Załącznik nr 3h do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79600000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
9 |
Nazwa: |
usługa rekrutacji studentów z obszaru krajów Skandynawskich na pierwszy rok odpłatnych stacjonarnych studiów anglojęzycznych na Wydziale Nauk o Zdrowiu kierunku pielęgniarstwo prowadzonych w Collegium Medicum UMK w Bydgoszczy na rok akademicki 2019/2020; |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie efektywnego pozyskania studentów na pierwszy rok odpłatnych stacjonarnych studiów anglojęzycznych prowadzonych w Collegium Medicum UMK w Bydgoszczy w podziale na części: 9) w części 9 – usługa rekrutacji studentów z obszaru krajów Skandynawskich na pierwszy rok odpłatnych stacjonarnych studiów anglojęzycznych na Wydziale Nauk o Zdrowiu kierunku pielęgniarstwo prowadzonych w Collegium Medicum UMK w Bydgoszczy na rok akademicki 2019/2020; 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczono w załącznikach: 9) dla części 9 - Załącznik nr 3i do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79600000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
10 |
Nazwa: |
usługa rekrutacji studentów z obszaru Indii Północnych (stany: Arunachal Pradesh, Asam, Bengal Zachodni, Bilhar, Chhattisgarh, Dżammu i Kaszmir, Gudźarat, Hariana, Himachal Pradesh, Jharkhand, Madhya Pradesh, Manipur, Meghalaya, Mizoram, Nagaland, Orisa, Pendżab, Radżastan, Sikkim, Telagana, Tripura, Uttar Pradesh, Uttarakhand) i Zjednoczonych Emiratów Arabskich na pierwszy rok odpłatnych stacjonarnych studiów anglojęzycznych na Wydziale Farmaceutycznym kierunku analityka medyczna prowadzonych w |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie efektywnego pozyskania studentów na pierwszy rok odpłatnych stacjonarnych studiów anglojęzycznych prowadzonych w Collegium Medicum UMK w Bydgoszczy w podziale na części: 10) w części 10 – usługa rekrutacji studentów z obszaru Indii Północnych (stany: Arunachal Pradesh, Asam, Bengal Zachodni, Bilhar, Chhattisgarh, Dżammu i Kaszmir, Gudźarat, Hariana, Himachal Pradesh, Jharkhand, Madhya Pradesh, Manipur, Meghalaya, Mizoram, Nagaland, Orisa, Pendżab, Radżastan, Sikkim, Telagana, Tripura, Uttar Pradesh, Uttarakhand) i Zjednoczonych Emiratów Arabskich na pierwszy rok odpłatnych stacjonarnych studiów anglojęzycznych na Wydziale Farmaceutycznym kierunku analityka medyczna prowadzonych w Collegium Medicum UMK w Bydgoszczy na rok akademicki 2019/2020; 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczono w załącznikach: 10) dla części 10 - Załącznik nr 3j do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79600000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
11 |
Nazwa: |
usługa rekrutacji studentów z obszaru Indii Południowych (stany: Kerala, Tamil Nadu, Kanataka, Telanga, Andhra Pradesh, Goa, Maharasztra) na pierwszy rok odpłatnych stacjonarnych studiów anglojęzycznych na Wydziale Farmaceutycznym kierunku analityka medyczna prowadzonych w Collegium Medicum UMK w Bydgoszczy na rok akademicki 2019/2020; |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie efektywnego pozyskania studentów na pierwszy rok odpłatnych stacjonarnych studiów anglojęzycznych prowadzonych w Collegium Medicum UMK w Bydgoszczy w podziale na części: 11) w części 11 – usługa rekrutacji studentów z obszaru Indii Południowych (stany: Kerala, Tamil Nadu, Kanataka, Telanga, Andhra Pradesh, Goa, Maharasztra) na pierwszy rok odpłatnych stacjonarnych studiów anglojęzycznych na Wydziale Farmaceutycznym kierunku analityka medyczna prowadzonych w Collegium Medicum UMK w Bydgoszczy na rok akademicki 2019/2020; 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczono w załącznikach: 11) dla części 11 - Załącznik nr 3k do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79600000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
12 |
Nazwa: |
usługa rekrutacji studentów z obszaru krajów Skandynawskich na pierwszy rok odpłatnych stacjonarnych studiów anglojęzycznych na Wydziale Farmaceutycznym kierunku analityka medyczna prowadzonych w Collegium Medicum UMK w Bydgoszczy na rok akademicki 2019/2020; |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie efektywnego pozyskania studentów na pierwszy rok odpłatnych stacjonarnych studiów anglojęzycznych prowadzonych w Collegium Medicum UMK w Bydgoszczy w podziale na części: 12) w części 12 – usługa rekrutacji studentów z obszaru krajów Skandynawskich na pierwszy rok odpłatnych stacjonarnych studiów anglojęzycznych na Wydziale Farmaceutycznym kierunku analityka medyczna prowadzonych w Collegium Medicum UMK w Bydgoszczy na rok akademicki 2019/2020; 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczono w załącznikach: 12) dla części 12 - Załącznik nr 3l do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79600000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: