Usługa organizacji wyjazdowego szkolenia dla pracowników Małopolskiego Centrum P

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługa organizacji wyjazdowego szkolenia dla pracowników Małopolskiego Centrum Przedsiębiorczości.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-03-18
  • ZamawiającyMałopolskie Centrum Przedsiębiorczości
  • Data publikacji ogłoszenia2022-03-10
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00081975
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa organizacji wyjazdowego szkolenia dla pracowników Małopolskiego Centrum Przedsiębiorczości.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Małopolskie Centrum Przedsiębiorczości

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 120592230

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jasnogórska 11

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-358

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 12 37 69 100

1.5.8.) Numer faksu: 12 37 69 120

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mcp.malopolska.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mcp.malopolska.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa organizacji wyjazdowego szkolenia dla pracowników Małopolskiego Centrum Przedsiębiorczości.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-22aed2b0-a046-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00081975

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00038033/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Usługa organizacji wyjazdowego szkolenia dla pracowników Małopolskiego Centrum Przedsiębiorczości

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Przedmiot zamówienia współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Pomocy Technicznej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 oraz Budżetu Województwa Małopolskiego na 2022.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://www.uzp.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej.
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
3. Kontakt z Zamawiającym za pośrednictwem systemu ePUAP (w wyszukiwarce podmiotu należy wpisać „Małopolskie Centrum Przedsiębiorczości”). Elektroniczna skrzynka podawcza: /MCP/przetargi.
4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych, dalej „RODO”, informuję, że:
-administratorem Państwa danych osobowych jest Małopolskie Centrum Przedsiębiorczości (dalej: MCP) z siedzibą w Krakowie, ul. Jasnogórska 11, 31-358 Kraków;
-we wszelkich sprawach związanych z przetwarzaniem Państwa danych osobowych przez Małopolskie Centrum Przedsiębiorczości i w celu realizacji swoich praw mogą się Państwo skontaktować się z naszym Inspektorem Ochrony Danych dostępnym pod adresem e-mail: dane_osobowe@mcp.malopolska.pl , pisemnie na wskazany powyżej adres siedziby Małopolskiego Centrum Przedsiębiorczości lub osobiście w siedzibie MCP;
- Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pod nazwą „Usługa organizacji wyjazdowego szkolenia dla pracowników Małopolskiego Centrum Przedsiębiorczości”, prowadzonym w trybie podstawowym, bez przeprowadzenia negocjacji na podstawie artykułu 275 punkt 1 ustawy Pzp, znak referencyjny: ZO.271.2.2022;
- odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2021 roku, pozycja 1129 z późniejszymi zmianami), dalej: „ustawa Pzp” oraz uprawnione organy kontrolne;
- Państwa dane osobowe będą przechowywane zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy lub zgodnie z okresem archiwizacji określonym w art. 140 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1303/2013 z dnia 17 grudnia 2013 r. ustanawiającego wspólne przepisy dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego, Funduszu Spójności, Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich oraz Europejskiego Funduszu Morskiego i Rybackiego oraz ustanawiającego przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego, Funduszu Spójności i Europejskiego Funduszu Morskiego i Rybackiego oraz uchylającego rozporządzenie Rady (WE) nr 1083/2006 (Dz. U. UE. L. z 2013 r. Nr 347, str. 320 z późn. zm.), w zależności od tego, który z tych okresów nastąpi później;
- obowiązek podania danych osobowych bezpośrednio Państwa dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
- w odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
Posiadają Państwo: na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Państwa dotyczących; na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Państwa danych osobowych; na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO.
Nie przysługuje Państwu: w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie dotyczy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZO.271.2.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 133000 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa organizacji szkolenia wyjazdowego dla pracowników Małopolskiego Centrum Przedsiębiorczości. Nabywana usługa szkoleniowa ma charakter usługi kształcenia zawodowego pracowników i jest w całości finansowana ze środków publicznych.
Temat szkolenia:
Wydatkowanie środków z funduszy Unii Europejskiej w nowej perspektywie finansowej na lata 2021-2027.
Liczba uczestników: 140 pracowników, nie mniej niż 112 pracowników.
Zastrzeżenie: Zamawiający ma prawo do zmniejszenia liczby uczestników szkolenia o maksymalnie 28 osób, informując o tym Wykonawcę na trzy dni przed wykonaniem usługi.
Liczba grup: 1 grupa szkoleniowa, złożona ze wszystkich uczestników szkolenia.
Liczba godzin: 12 godzin dydaktycznych. 1 godzina dydaktyczna = 45 minut.
Termin realizacji: 21 – 22 kwietnia 2022 r., dwa dni szkoleniowe.
Miejsce szkolenia: hotel/obiekt konferencyjny, minimum trzygwiazdkowy, poza granicami miasta Krakowa, na terenie województwa małopolskiego. Całe zadanie musi być zrealizowane w obrębie jednego obiektu zgodnie z harmonogramem.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79632000-3 - Szkolenie pracowników

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

55100000-1 - Usługi hotelarskie

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

60140000-1 - Nieregularny transport osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-04-21 do 2022-04-22

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:
a. oferta spełnia wymagania określone niniejszą Specyfikacją,
b. oferta została złożona, w określonym przez Zamawiającego terminie,
c. wykonawca przedstawił ofertę zgodną co do treści z wymaganiami Zamawiającego.
2. Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę że 1% = 1 punkt. Wybór oferty zostanie dokonany w oparciu o przyjęte w niniejszym postępowaniu kryteria oceny ofert.
3. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i wagami procentowymi:
a. Cena - 60%
b. Kwalifikacje osoby prowadzącej szkolenie - 30%
c. Standard hotelu/obiektu, w którym będzie realizowana usługa – 10 %
Szczegółowy opis kryteriów oceny znajduje się w Rozdziale 18 Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kwalifikacje osoby prowadzącej szkolenie

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Standard hotelu/obiektu, w którym będzie realizowana usługa

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zgodnie z art. 112 ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający wskazuje Wykonawcy, następujące warunki udziału w postępowaniu, które powinien spełnić, aby móc biegać się o udzielenie zamówienia:
1. Posiadanie uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej.
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeśli Wykonawca będzie posiadał, aktualny na dzień składania ofert, wpis do Centralnej Ewidencji Organizatorów Turystyki i Przedsiębiorców Ułatwiających Nabywanie Powiązanych Usług Turystycznych, o którym mowa w ustawie z dnia 24 listopada 2017 roku, o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2022 roku, pozycja 511).
Zamawiający zweryfikuje spełnienie tego warunku podstawie wydruku, który pobierze, po otwarciu ofert, ze strony internetowej Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego: https://ewidencja.ufg.pl/ewidencja/obywatel/ksiegi.
2. Posiadanie zdolności technicznej lub zawodowej.
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że
a) dysponuje jedną osobą (wykładowcą lub trenerem lub trenerką szkolenia), która:
- posiada wiedzę i praktyczne umiejętności związane z programem szkolenia wyjazdowego i w ciągu ostatnich dwóch lat przed upływem terminu składania ofert pracowała, lub wykonywała usługi w ramach działalności gospodarczej, lub wykonywała zlecenia z tej dziedziny,
- posiada doświadczenie w prowadzeniu szkoleń związanych z tematem szkolenia objętego przedmiotem zamówienia. To znaczy, przeprowadziła szkolenia lub warsztaty szkoleniowe w tym zakresie, z wyłączeniem szkoleń wewnętrznych dla pracowników w podmiocie, w którym jest lub była zatrudniona.
Zamawiający zweryfikuje spełnienie tego warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Informacja o podmiotowych środkach dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu znajduje się w Rozdziale 7. Specyfikacji Warunków Zamówienia.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o podmiotowych środkach dowodowych na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu znajduje się w Rozdziale 7. Specyfikacji Warunków Zamówienia.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie będzie wymagał złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wykaz wymaganych oświadczeń lub dokumentów znajduje się w załączniku nr 3 i nr 4 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Uwaga. Do wykazu szkoleń osoby wskazanej do przeprowadzenia szkolenia, należy załączyć dokumenty potwierdzające, że szkolenia przeprowadzone przez ww. wykładowcę (trenera szkolenia) zostały przez niego wykonane należycie, według zasad określonych w rozdziale 18, punkt 4b SWZ. Zmiana osoby trenera szkolenia, wskazanej w ofercie będzie możliwa jedynie na zasadach określonych w § 8 umowy, stanowiącej załącznik nr 5do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W takim przypadku do oferty należy załączyć odpowiednie pełnomocnictwo lub w przypadku wspólników spółki cywilnej, umowę tej spółki, jeśli w niej określono sposób reprezentowania wspólników spółki cywilnej. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym, jako pełnomocnik pozostałych. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty występujące wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy ( Rozdział 6. Specyfikacji Warunków Zamówienia).

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy określone są we wzorze umowy. Załącznik nr 5 do Specyfikacji Warunków Zamówienia. Wzór umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-03-18 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: 1. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem platformy miniportal dostępnej pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/ . h. Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany został w „Instrukcji użytkownika”, dostępnej na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl/. (więcej: Specyfikacja Warunków Zamówienia Rozdział 15. Sposób oraz termin skłądania ofert.Rozdział 15

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-18 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-04-16

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam podwykonawcy na usługi elektryczne - Nowy Sącz
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania23-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam podwykonawcy na usługi elektryczne. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI