Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa opracowania i wdrożenia w PAŻP Systemu ZCD (BCMS).
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Polska Agencja Żeglugi Powietrznej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140886771
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wieżowa 8
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-147
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@pansa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pansa.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zapewnienie służby żeglugi powietrznej, zarządzanie przestrzenią powietrzną oraz zarzadzanie przepływem ruchu lotniczego
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa opracowania i wdrożenia w PAŻP Systemu ZCD (BCMS).
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b2de2781-4182-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00266921
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00013291/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.54 Usługa polegająca na wdrożeniu planów ciągłości działania zgodnych z PN-EN ISO 22301:2020-04
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://portal.smartpzp.pl/pazp
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/pazp
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie Portalu e-usług (Platforma).
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://portal.smartpzp.pl/pazp
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Określony w Rozdziale XXII SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Określony w Rozdziale XXII SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Tak
4.1.2.) Numer referencyjny: 345/PAŻP/2021/AZP
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na opracowaniu i wdrożeniu w Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej Systemu Zarządzania Ciągłością Działania (SZCD) w oparciu o wymagania normy ISO 22301:2020 Systemy zarządzania ciągłością działania – Wymagania. Usługa powinna być wykonana przy wykorzystaniu narzędzia informatycznego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79417000-0 - Usługi doradcze w zakresie bezpieczeństwa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 85
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Potencjał kadrowy
4.3.6.) Waga: 15
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia:
1.1.1. Kierownika projektu posiadającego i spełniającego łącznie następujące wymagania:
a) Wykształcenie wyższe techniczne o specjalności elektronicznej lub łączności, mechanicznej lub informatycznej lub cybernetycznej i minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe we wdrażaniu normy ISO 22301 lub równoważnej;
b) Doświadczenie w pełnieniu roli Kierownika Projektu w co najmniej 2 (dwóch) projektach w okresie ostatnich 5 lat, dot. procesu zarządzania ciągłością działania o wartości co najmniej 100 000,00 zł netto każdy,
Zamawiający uzna, że wykazana osoba pełniła rolę Kierownika projektu jeżeli kierowała pracą zespołu w przynajmniej pięciu z wymienionych etapów zamówienia, tj. przeprowadzenie audytu wstępnego, opracowanie analizy wpływu biznesowego, przeprowadzenie oceny ryzyka, prowadzenie szkoleń, opracowanie strategii i dokumentacji ciągłości działania, opracowanie i wdrożenie zasad testowania, przeprowadzenie pomiarów skuteczności SZCD, przeprowadzenie audytów wewnętrznych, przegląd zarządzania, certyfikacja.
c) Doświadczenie w realizacji w okresie ostatnich 5 lat, co najmniej pięciu projektów polegających na wdrażaniu procesu zarządzania ciągłością działania, o wartości co najmniej 100 000,00 zł netto każdy.
Zamawiający uzna, że wykazana osoba ma doświadczenie w realizacji projektów polegających na wdrażaniu procesu zarządzania ciągłością działania jeżeli w każdym z projektów uczestniczyła w realizacji przynajmniej pięciu z wymienionych etapów zamówienia, tj. przeprowadzenie audytu wstępnego, opracowanie analizy wpływu biznesowego, przeprowadzenie oceny ryzyka, prowadzenie szkoleń, opracowanie strategii i dokumentacji ciągłości działania, opracowanie i wdrożenie zasad testowania, przeprowadzenie pomiarów skuteczności SZCD, przeprowadzenie audytów wewnętrznych, przegląd zarządzania, certyfikacja.
1.1.2. Min. 4 (cztery) osoby wchodzące w skład Zespołu Konsultantów. Każdy z członków Zespołu Konsultantów musi posiadać doświadczenie w realizacji w okresie ostatnich 5 lat, co najmniej 3 (trzech) projektów o wartości co najmniej 100 000,00 zł netto każdy dotyczących procesu zarządzania ciągłością działania i posiadać co najmniej jeden z poniższych certyfikatów z zakresu bezpieczeństwa (Zamawiający uznaje poniższe certyfikaty za równoważne):
a) Certyfikat audytora wewnętrznego systemu zarządzania ciągłością działania wg ISO 22301;
b) Certyfikat Lead Implementer ISO 22301;
c) Certyfikat audytora wiodącego wg ISO 22301;
d) Certyfikat audytora wiodącego wg ISO 27001;
e) Associate Business Continuity Professional (ABCP);
f) Certified Business Continuity Professional (CBCP);
g) Master Business Continuity Professional (BCP);
h) Certified Information Systems Security Professional (CISSP);
i) Certified Information Systems Auditor (CISA);
• Co najmniej jeden z członków zespołu musi posiadać wykształcenie wyższe techniczne o specjalności elektronicznej lub łączności lub mechanicznej lub informatycznej lub cybernetycznej.
• Zamawiający uzna, że wykazana osoba ma doświadczenie w realizacji projektów polegających na wdrażaniu procesu zarządzania ciągłością działania jeżeli w każdym z projektów uczestniczyła w realizacji przynajmniej pięciu z wymienionych etapów zamówienia, tj. przeprowadzenie audytu wstępnego, opracowanie analizy wpływu biznesowego, przeprowadzenie oceny ryzyka, prowadzenie szkoleń, opracowanie strategii i dokumentacji ciągłości działania, opracowanie i wdrożenie zasad testowania, przeprowadzenie pomiarów skuteczności SZCD, przeprowadzenie audytów wewnętrznych, przegląd zarządzania, certyfikacja.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie żąda podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający nie żąda podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie żąda przedmiotowych środków dowodowych
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zgodnie z zapisami pkt 2 Rozdziału VII SWZ
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia został określony w paragrafie 14 Umowy
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-26 10:30
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma SmartPzp
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-26 11:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-12-25
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
REPREZENTACJA I PEŁNOMOCNICTWO
1. W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, Zamawiający żąda od Wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru.
2. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w pkt. 1, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów, w treści oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy.
3. Jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt. 1, Zamawiający żąda od Wykonawcy pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy.
4. Pkt. 3 stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.
5. Pkt. 1-3 stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy