Usługa digitalizacji i mikrofilmowania części zbiorów Biblioteki Państwowego Muzeum...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługa digitalizacji i mikrofilmowania części zbiorów Biblioteki Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOświęcim
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
  • Termin składania wniosków2021-09-02
  • ZamawiającyPaństwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu
  • Data publikacji ogłoszenia2021-08-17
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa digitalizacji i mikrofilmowania części zbiorów Biblioteki Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000276015

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Więźniów Oświęcimia 20

1.5.2.) Miejscowość: Oświęcim

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-603

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.7.) Numer telefonu: 33 844 80 03

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@auschwitz.org

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.auschwitz.org/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa digitalizacji i mikrofilmowania części zbiorów Biblioteki Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e18f7bf6-ff52-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00151765

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00008719/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Digitalizacja księgozbioru

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym,
a Wykonawcami może się odbywać wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, tj.: pocztą elektroniczną na adres e-mail: przetargi@auschwitz.pl
W postępowaniu:
1. Ofertę,
2. Ofertę dodatkową (jeżeli Zamawiający będzie prowadził negocjacje) oraz
3. Oświadczenie z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp,
- składa się pod rygorem nieważności, zgodnie z wyborem Wykonawcy w formie elektronicznej (oznacza to postać elektroniczną opatrzoną kwalifikowanym podpisem elektronicznym), lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Adres strony internetowej prowadzonego postępowania - zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem: https://bip.malopolska.pl/auschwitz,a,1977440,postepowanie-o-udzielenie-zamowienia-publicznego-prowadzone-w-trybie-podstawowym-z-mozliwoscia-przep.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Złożenie oferty wraz z oświadczeniem i innymi dokumentami wymienionymi w Dziale XI pkt 6 i 7 SWZ oraz jej wycofanie odbywa się przy użyciu miniPortalu zamieszczonego na stronie internetowej https://miniportal.uzp.gov.pl/. System miniPortal zapewnia bezpłatną możliwość szyfrowania ofert.
2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania oraz odbierania dokumentów elektronicznych składających się na ofertę wraz z oświadczeniem i innymi dokumentami wymienionymi w Dziale XI pkt 6 i 7 SWZ oraz jej wycofanie opisane zostały w Instrukcji korzystania z miniPortalu zamieszczonej na stronie internetowej:
https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcja_uzytkownika_miniPortal-ePUAP.pdf.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający informuje, że:
1.1. Administratorem danych osobowych jest Państwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau,
ul. Więźniów Oświęcimia 20, 32-603 Oświęcim.
1.2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym można
się skontaktować w sprawach związanych z ochroną danych osobowych, w następujący sposób:
1.2.1. pod adresem poczty elektronicznej: iod@auschwitz.org,
1.2.2. pisemnie na adres siedziby Administratora.
Dane dotyczące Inspektora Ochrony Danych są dostępne na stronie internetowej Muzeum
w zakładce „Kontakt/Biuro ds. bezpieczeństwa.
1.3. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym
z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
1.4. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych.
1.5. Dane osobowe będą przechowywane jedynie w okresie niezbędnym do spełnienia celu,
dla którego zostały zebrane lub w okresie przewidzianym przepisami prawa.
1.6. Po spełnieniu celu, dla którego dane zostały zebrane, mogą one być przechowywane jedynie
w celach archiwalnych, przez okres, który wyznaczony zostanie przede wszystkim na podstawie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, chyba że przepisy szczególne stanowią inaczej.
1.7. Obowiązek podania danych osobowych bezpośrednio dotyczących Wykonawcy/Podwykonawcy/Podmiotu, na zasoby którego powołuje się Wykonawca, jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
1.8. W odniesieniu do udostępnionych danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
1.9. Osoba udostępniająca dane posiada:
1.9.1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych jej dotyczących,
1.9.2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania swoich danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników),
1.9.3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu
do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.),
1.9.4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna,
że przetwarzanie danych osobowych jej dotyczących narusza przepisy RODO.
1.10. Osobie udostępniającej dane nie przysługuje:
1.10.1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
1.10.2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
1.10.3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
1.11. Wykonawca/Podwykonawca/Podmiot, na zasoby którego powołuje się Wykonawca składa oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (pkt 10 Formularza oferty - Załącznik nr 1 do SWZ).

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1.10. Osobie udostępniającej dane nie przysługuje:
1.10.1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
1.10.2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
1.10.3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 21/2021/PMAB.Bibl.272.6.2021.RP

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 583440,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa digitalizacji i mikrofilmowania części zbiorów Biblioteki Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu. Usługa obejmuje:
a) Przygotowanie materiałów bibliotecznych - Woluminów (druków zwartych i druków periodycznych) do procesu digitalizacji. Proces obejmuje oczyszczenie 5704 woluminów o różnych formatach do formatu A1 włącznie. Materiały biblioteczne oprawiane są w: płótno, tekturę, papier oraz materiał skóropodobny. Mały odsetek stanowią oprawy posiadające elementy metalowe.
b) Skanowanie oprawnych druków zwartych i druków periodycznych wydanych w XX wieku o różnych formatach do formatu A1 włącznie wraz z zapisem danych zgodnie z wymaganiami szczegółowymi w ilości 5704 woluminów. Materiały biblioteczne oprawiane są w: płótno, tekturę, papier oraz materiał skóropodobny. Mały odsetek stanowią oprawy posiadające elementy metalowe. Część z wymienionych zawiera ilustracje.
c) Mikrofilmowanie oprawnych druków zwartych i druków periodycznych wydanych w XX wieku o różnych formatach do formatu A2 włącznie wraz z zapisem danych zgodnie z wymaganiami szczegółowymi w ilości 156 woluminów, a w efekcie przygotowanie klasycznego mikrofilmu negatywowego o szerokości 16/35 mm, gwarantujący długoterminowy zapis.
3. Usługę digitalizacji i mikrofilmowania części zbiorów Biblioteki Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau Oświęcimiu należy zrealizować w sposób minimalizujący narażenia zbiorów na ekspozycję promieniowania świetlnego, czas pobytu w pracowni digitalizacji, ilość operacji przenoszenia, przekładania, składania, rozkładania, przekładania stron i podobnych czynności obejmującą ilości zbiorów wskazanych, zgodnie z Załącznikiem nr 9 do SWZ – OPZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79999100-4 - Usługi skanowania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71354100-5 - Usługi odwzorowania cyfrowego

72310000-1 - Usługi przetwarzania danych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: 12. Zamawiający, w zależności od potrzeb i środków finansowych, przewiduje udzielenie Wykonawcy, który realizuje zamówienie podstawowe, w okresie do 3 lat od dnia jego udzielenia, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług, zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, którego przedmiotem będzie digitalizacja i mikrofilmowanie części zbiorów Biblioteki Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu o wartości do 2% wynagrodzenia za realizację zamówienia podstawowego. Wynagrodzenie Wykonawcy zostanie ustalone na zasadzie, której podstawę będzie stanowiła cena digitalizacji 1 egzemplarza oraz cena mikrofilmowania 1 egzemplarza wynikająca z podziału Ceny oferty podanej przez Wykonawcę w ww. zakresach za realizację zamówienia podstawowego (cen w rozbiciu na digitalizację oraz na mikrofilmowanie podzielonych przez ilość wolumenów). Wynagrodzenie za realizację zamówienia podobnego zostanie będzie stanowiło wynik pomnożenia ilości zlecanych Wykonawcy egzemplarzy (wolumenów) do realizacji ww. zakresu usługi przez odpowiednio cenę digitalizacji 1 egzemplarza oraz cenę mikrofilmowania 1 egzemplarza.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Do porównania ofert Zamawiający przyjmuje ceny ofert brutto
zawierające podatek VAT.
2. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które nie zostaną odrzucone na podstawie art. 226
ust. 1 ustawy Pzp oraz na podstawie art. 296 ust. 2 ustawy Pzp, w przypadku podjęcia przez
Zamawiającego decyzji o prowadzeniu negocjacji w celu ulepszenia treści ofert w ramach kryteriów
oceny ofert (dotyczy oferty dodatkowej, która jest mniej korzystna w którymkolwiek z kryteriów oceny
ofert wskazanych w zaproszeniu do negocjacji niż oferta złożona w odpowiedzi na ogłoszenie o
zamówieniu).
3. Kryteria wyboru oferty najkorzystniejszej:
3.1. Kryterium nr 1: Cena - waga kryterium: 100 % = 100 pkt

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 6

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

3. Warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego.
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:
3.1. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia w/w warunek, jeżeli w okresie ostatnich pięciu (5) lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy) – w tym okresie wykonał lub nadal wykonuje co najmniej 2 usługi digitalizacji (skanowania) - każda w liczbie co najmniej 2500 materiałów bibliotecznych obejmujących druki zwarte lub periodyczne z oryginałów w formatach do A1 włącznie wraz zapisem danych na nośnikach danych;
Uwaga!
Usługi w liczbie co najmniej 2500 materiałów bibliotecznych mogą obejmować dowolną ilość kategorii materiałów bibliotecznych obejmujących druki zwarte oraz periodyczne. Usługa może dokumentować doświadczenie w skanowaniu wymaganej kategorii materiałów, jeżeli skanowanie było jej przedmiotem i zawiera informacje o ilości wykonanych skanów. Usługi skanowania starodruków lub rękopisów lub inkunabułów mogą zostać użyte do udokumentowania doświadczenia w skanowaniu czasopism oprawnych lub druków zwartych.
W przypadku usług ciągle wykonywanych niezakończonych, ilości już wykonanych kategorii materiałów nie mogą być mniejsze niż wymagania Zamawiającego podane w pkt. 3.1. SWZ.
Jeżeli wykaz, oświadczenie lub inne złożone przez Wykonawcę dokumenty budzą wątpliwości Zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego usługi były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie.
Wykaz usług spełniających ww. warunki należy zamieścić wypełniając Załącznik nr 4 do SWZ.

3.2. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował niezbędnymi do wykonania zamówienia, następującymi urządzeniami technicznymi oraz wskaże podstawę do dysponowania tymi zasobami:
3.2.1. Skaner płaski o następujących parametrach:
- obsługujący format do A1 włącznie;
- posiadający automatyczny system kalibracji np. poprzez pobór balansu bieli z wbudowanego wzornika lub stosowanie kalibracji ręcznej;
- posiadający możliwość skanowania z szybą o kontrolowanym elektronicznie docisku lub bez użycia szyby;
- z rozdzielczością optyczną co najmniej 300 dpi i 600 dpi dla formatu A1;
- z zimnym oświetleniem ustawionym w sposób nie powodujący zacienień, ustawione prostopadle do skanowanej powierzchni, zapalane tylko podczas skanowania, bez promieniowania UV i IR, umożliwiające równomierne oświetlenie skanowanego obiektu, oświetlające tylko aktualnie skanowany obiekt.
3.2.2. Skaner płaski o następujących parametrach:
- obsługujący format do A2 włącznie;
- wyposażony w półki szalkowe dopasowujące się do skanowanego obiektu;
- posiadający automatyczny system kalibracji np. poprzez pobór balansu bieli z wbudowanego wzornika lub stosowanie kalibracji ręcznej;
- posiadający możliwość skanowania z szybą o kontrolowanym elektronicznie docisku lub bez użycia szyby;
- z rozdzielczością optyczną co najmniej 300 dpi i 600 dpi dla formatu A2;
- z zimnym oświetleniem ustawionym w sposób nie powodujący zacienień, ustawione prostopadle do skanowanej powierzchni, zapalane tylko podczas skanowania, bez promieniowania UV i IR, umożliwiające równomierne oświetlenie skanowanego obiektu, oświetlające tylko aktualnie skanowany obiekt;
- skaner powinien być wyposażony w mechanizm pozwalający skanować materiały przy rozwarciu nie przekraczającym 90 stopni.
3.2.3. Skaner płaski o następujących parametrach:
- obsługujący format do A3 włącznie;
- wyposażony w półki szalkowe dopasowujące się do skanowanego obiektu;
- posiadający automatyczny system kalibracji np. poprzez pobór balansu bieli z wbudowanego wzornika lub stosowanie kalibracji ręcznej;
- posiadający możliwość skanowania z szybą o kontrolowanym elektronicznie docisku i bez użycia szyby;
- z rozdzielczością optyczną co najmniej 300 dpi i 600 dpi dla formatu A3;
- z zimnym oświetleniem ustawionym w sposób nie powodujący zacienień, ustawione prostopadle do skanowanej powierzchni, zapalane tylko podczas skanowania, bez promieniowania UV i IR, umożliwiające równomierne oświetlenie skanowanego obiektu, oświetlające tylko aktualnie skanowany obiekt;
- skaner powinien być wyposażony w mechanizm pozwalający skanować materiały przy rozwarciu nie przekraczającym 90 stopni.
3.2.4. Konwerter do nanoszenia elektronicznej formy zbiorów na taśmę mikrofilmową o następujących parametrach:
- umożliwiający konwersję cyfrowych plików na taśmę mikrofilmową 16 i 35mm;
- obsługujący formaty *.tiff (pojedynczy, wielostronicowy), *.jpeg, *.jp2, *.bmp, *.pdf (pojedynczy, wielostronicowy), *.gif;
- umożliwiający automatyczne generowanie metadanych;
- umożliwiający naświetlanie filmu w trybie czarno-białym, w skali szarości lub w kolorze;
- z szerokim zakresem narzędzi przetwarzania obrazu.
3.2.5. Zestawy komputerowe współpracujące z urządzeniami wymienionymi w pkt. 3.2.1.-3.2.4.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Zamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych w celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania, o których mowa w Dziale V pkt 2 SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Zamawiający wymaga złożenia nw. podmiotowych środków dowodowych (aktualnych na dzień ich złożenia) w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, dotyczących zdolności technicznej i zawodowej, określonych w Dziale V pkt 3.1 i 3.2 SWZ:
2.1. w celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu w zakresie doświadczenia (Dział V pkt 3.1. SWZ) Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia, w odpowiedzi na wezwanie, Wykazu usług (Załącznik nr 4 do SWZ) wykonanych nie wcześniej niż w okresie
5 (pięciu) lat od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy od dnia upływu terminu składania ofert;
Wzór Wykazu usług stanowi Załącznik nr 4 do SWZ;
UWAGA: Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, Wykaz usług (Załącznik nr 4 do SWZ) dotyczy usług, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
2.2. w celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu w zakresie dysponowania urządzeniami technicznymi niezbędnymi do wykonania zamówienia (Dział V pkt 3.2. SWZ) Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia, w odpowiedzi na wezwanie, Wykazu urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami, zgodnie z wzorem, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.
3. Wykazy, o których mowa powyżej w pkt 2.1. i 2.2. należy złożyć w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Zamawiający żąda od Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny całkowitej brutto podanej w ofercie.
2. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy, zwane dalej „zabezpieczeniem” służy pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy.
3. Przed podpisaniem umowy, Wykonawca uzgodni z Zamawiającym treść wymaganego zabezpieczenia. Treść gwarancji (poręczenia) podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo zgłaszania uwag i wiążących zastrzeżeń do treści gwarancji. W przypadku przedłożenia gwarancji nie zawierającej niżej wymienionych elementów lub zawierającej warunki wobec Zamawiającego inne niż opisane w niniejszym rozdziale SWZ, względnie niezastosowania się do uwag Zamawiającego w zakresie niedopuszczalnych zapisów przedłożonej do akceptacji gwarancji, Zamawiający uzna, że wykonawca nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
4. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy może być wniesione wg wyboru Wykonawcy
w jednej lub w kilku następujących formach:
4.1. Pieniężnej,
4.2. Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej,
z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym,
4.3. Gwarancjach bankowych,
4.4. Gwarancjach ubezpieczeniowych,
4.5. Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
5. W wypadku udzielenia zabezpieczenia w postaci gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, udzielona gwarancja musi być gwarancją samoistną, nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze żądanie, bez konieczności przedkładania jakichkolwiek dodatkowych dokumentów, udzieloną tytułem zabezpieczenia wszelkich roszczeń Zamawiającego z tytułu nienależytego wykonania umowy w tym roszczeń Zamawiającego z tytułu gwarancji i rękojmi za wady, na okres wykonania umowy oraz udzielonej rękojmi.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia określone zostały w §14 "Warunki Zmiany Umowy" w Załączniku nr 7 do SWZ: Wzór Umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-09-02 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: www.miniportal.uzp.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-02 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-10-01

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

2. Ofertę sporządza się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (postać elektroniczna opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2.1. Upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi wynikać z właściwego rejestru. Jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z właściwego rejestru, to do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo.
Pełnomocnictwo przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku, gdy pełnomocnictwo zostało wystawione w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z pełnomocnictwem w postaci papierowej, może dokonać mocodawca (osoba/osoby wystawiające pełnomocnictwo) lub notariusz.
3. Ofertę sporządza się, w formacie danych np.: *.doc, *.docx, *.txt, *.rtf, *.odt lub *.pdf.
4. W Formularzu oferty, stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ, Wykonawca zobowiązany jest podać adres poczty elektronicznej do komunikacji elektronicznej z Zamawiającym.
5. Oferta ma być sporządzona w języku polskim. Zamawiający nie wyraża zgody na złożenie oferty oraz innych dokumentów w jednym z języków powszechnie używanych w handlu międzynarodowym. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
6. Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, wraz z przekazaniem takich informacji, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 222 ust. 5 ustawy Pzp. Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa powinny być złożone w odrębnym pliku.
7. Wraz z ofertą, składaną na Formularzu oferty (Załącznik nr 1 do SWZ), należy złożyć:
7.1. Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy);
7.2. Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp dotyczące realizacji przez nich zakresów przedmiotu umowy, zgodnie z Działem XXIII SWZ (jeżeli dotyczy) – Załącznik nr 6 do SWZ;
7.3. Oświadczenie (oświadczenia) z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp – Załącznik nr 2 do SWZ;
7.4. Zobowiązanie innego podmiotu (jeżeli dotyczy) – Załącznik nr 8 do SWZ.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę świadczenie usług doradztwa biznesowego - Oświęcim, Wadowice
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania16-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę świadczenie usług doradztwa biznesowego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI