Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Szkolenie dla pracowników Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu w Filii 1 i 2 z RKO.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Wojewódzki w Poznaniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000292209
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Juraszów 7/19
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 60-479
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cwiertka@lutycka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.lutycka.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Szkolenie dla pracowników Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu w Filii 1 i 2 z RKO.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7870b5d1-e136-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00243557
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00054712/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Szkolenia RKO
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.lutycka.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-propublico.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: zgodnie z rozdziałem 13 SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SZW/DZP/19/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Szkolenie dla pracowników Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu w Filii 1 i 2 z RKO.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1)Termin rozpoczęcia części teoretycznej do 2 kwietnia br.
2)Termin rozpoczęcia części praktycznej do 1 maja br.
Przedmiotem zamówienia jest Szkolenie z RKO dla pracowników Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu w Filii 1 i 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisano w załączniku nr 2 "Opis przedmiotu zamówienia" na zasadach określonych w wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
Obejmuje w szczególności:
Ilość pracowników ogółem 1400 osób. Szkolenie 5 godzinne (2 godziny teorii i 3 godziny praktyczne).
Szkolenie w grupach max. 15 osobowych z fantomami - po stronie wykonawcy.
2-rodzaje szkolenia:
a)dla administracji - 280 osób - poziom BLS zgodnie z wytycznymi Europejskiej Rady Resuscytacji,
b)dla kadry medycznej - 1120 osoby - poziom ALS zgodnie z wytycznymi Europejskiej Rady Resuscytacji. Zamawiający wymaga przeprowadzenia szkolenia dla najbardziej doświadczonego personelu (kadra Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii, Szpitalnego Oddziału Ratunkowego, Oddziałów Kardiologicznych i Internistycznych) przez lekarzy doświadczonych w resuscytacji krążeniowo - oddechowej i będących w trakcie szkolenia lub posiadających specjalizację w dziedzinie medycyny ratunkowej lub anestezjologii i intensywnej terapii.
Czas rozpoczęcia - max 30 dni od podpisania umowy.
Szkolenie zakończone certyfikatem.
Szkolenie zgodne z aktualnymi wytycznymi Europejskiej Rady Resuscytacji zakończone certyfikatem.
Szkolenie dla filii nr 1 w siedzibie w Poznaniu.
Szkolenie dla filii nr 2 w siedzibie w Kowanówku.
Wystawienie certyfikatów do dnia zakończenia umowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79632000-3 - Szkolenie pracowników
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-09-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: zgodnie z rozdziałem 21 SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest złożyć:
1. Odpis lub informacja z KRS lub CEIDG
2. Zezwolenie, licencja, koncesja lub wpis do rejestru - rozdział 9 pkt. 2 SWZ
3. Oświadczenie o zatrudnianiu osób na podstawie umowy o pracę - załącznik nr 5 do SWZ
4. Dokument potwierdzający, że nie otwarto likwidacji wykonawcy
5. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału - załącznik nr 2 do SWZ
6. Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SWZ
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
zgodnie z rozdziałem 12 SWZ
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-03-22 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę, wraz z załącznikami, należy złożyć za pośrednictwem Platformy on-line działającej pod adresem https://e-propublico.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-03-22 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-04-20