Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usługi w dni robocze i świąteczne pracowników tymczasowych na rzecz Instytutu Psychiatrii i Neurologii
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Psychiatrii i Neurologii
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288509
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sobieskiego 9
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-957
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mariolak@ipin.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.ipin.edu.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi w dni robocze i świąteczne pracowników tymczasowych na rzecz Instytutu Psychiatrii i Neurologii
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dab3836a-bb2e-11ec-97c7-b646b0ba23df
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00121703
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.ipin.edu.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ipin.ezamawiajacy
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 5. Zamawiający, zgodnie z § 3 ust. 1 oraz § 11 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452) w sprawie sposobu sporządzania
i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (dalej jako "Rozporządzenie") określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej, tj.:
stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 56 KB/s,
komputer klasy PC z zainstalowanym systemem operacyjnym Microsoft Windows XP/Vista/Windows 10; w przypadku komputera z systemem operacyjnym Microsoft/ Windows 8 przeglądarka MS Internet Explorer 10.0 (lub nowsza) z obsługą Active X lub dla systemów operacyjnych XP/Vista/Windows 8 przeglądarka Firefox z obsługą Javy, siła szyfrowania: 128bit; w przypadku komputera z systemem operacyjnym Microsoft Windows 10 przeglądarka MS Internet Explorer 11 z obsługą Active X lub Firefox z obsługą Javy, siła szyfrowania: 128bit
zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa: Chrome; Mozilla Firefox
Podłączony lub wbudowany do komputera czytnik karty kryptograficznej wydanej przez wystawcę certyfikatu używanego przez Wykonawcę.
6. Zamawiający zgodnie z § 2 ust. 1 i 2 Rozporządzenia określa dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego, jako:
1) dokumenty w formacie „pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdES,
2) dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf", wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć oddzielny plik z podpisem.
7. Zamawiający zgodnie z § 11 ust. 2 ww. Rozporządzenia, określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych, tj. plików o wielkości do 100 MB w formatach pdf, doc, docx, xls, xlsx, xades, xml, zip.
8. Zamawiający zgodnie z § 3 ust. 3 ww. Rozporządzenia, określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w formatach: pdf, excel, doc, zip.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DZP/TP/25/32/2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na zapewnieniu pracowników do wykonywania prac w charakterze personelu pomocniczego na terenie Instytutu Psychiatrii i Neurologii
Osoby przystępujące do wykonywania tej umowy muszą porozumiewać się w stopniu komunikatywnym w języku polskim
1. Obowiązki osoby sprzątającej oddziały, sale pacjentów:
• mycie podłóg w salach chorych, gabinetach zabiegowych, pokojach lekarskich i na korytarzach,
• mycie i dezynfekowanie łóżek i szafek w salach chorych,
• opróżnianie koszy i segregowanie śmieci,
• mycie glazury, terakoty, kabin prysznicowych i urządzeń sanitarnych w toaletach,
• uzupełnianie w pojemnikach mydła, ręcznika, papieru toaletowego, płynów dezynfekcyjnych,
• wyrzucanie śmieci z koszy – segregowanie (odpady komunalne, medyczne itp.),
• wycieranie kurzy z mebli, parapetów i innych urządzeń, mycie okien,
• przecieranie luster, drzwi oraz futryn,
• dezynfekowanie pomieszczeń zabiegowych i sal chorych,
• mycie lamperii, kaloryferów, lamp oświetleniowych
2. Obowiązki sprzątającej pomieszczenia:
• -zamiatanie, odkurzanie, mycie podłóg w pomieszczeniach biurowych i laboratoryjnych,
• wycieranie kurzu z mebli biurowych, sprzętu laboratoryjnego, parapetów,
• opróżnianie i segregowanie koszty ze śmieci, (segregacja na pięć frakcji, medyczne)
• mycie glazury, terakoty i urządzeń sanitarnych,
• uzupełnianie mydła, ręcznika papierowego, papieru toaletowego, płynu dezynfekcyjnego,
• mycie klatek schodowych i wind,
• dezynfekowanie powierzchni,
• mycie lamperii, kaloryferów, lamp oświetleniowych
3. Obowiązki osoby sprzątającej teren na zewnątrz budynku:
• zamiatanie chodników i jezdni, grabienie liści, koszenie trawy, odśnieżanie terenu,
• opróżnianie koszy, segregowanie, śmieci,
• zwożenie odpadów posegregowanych z terenu Instytutu do śmietnika
4. Obowiązki osoby pracującej w szatni:
• przyjmowanie odzieży wierzchniej oraz walizek od osób przychodzących do Instytutu,
• utrzymywanie czystości w szatni,
• odpowiedzialność za powierzone ubrania
5. Obowiązki osoby pracującej w pralni:
• segregowanie i liczenie pościeli,
• zwożenie brudnej pościeli z oddziałów do pralni,
• segregowanie i liczenie pościeli czystej, która przychodzi z pralni
4.2.6.) Główny kod CPV: 79620000-6 - Usługi w zakresie pozyskiwania personelu, w tym pracowników sezonowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
za 12 m-cy
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4.
2) Spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
a) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku,
b) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku
c) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że:
• Posiada odpowiednie ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na minimalną sumę gwarancyjną ubezpieczenia dla równoważności kwoty 400 000 zł
d) Zdolności technicznej lub zawodowej:
1. Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeśli wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert usługi tożsame z przedmiotem zamówienia: co najmniej 1 usługę o wartości co najmniej 200 000 tyś brutto.
• Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków zdolności technicznej i zawodowej, o których mowa w punkcie d) polegać na zdolnościach technicznych i zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
• Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łącznie spełnienie warunku przez Wykonawców.
• Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów , w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-04-21 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ipin.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-21 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-05-21