Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług w zakresie promocji projektów realizowanych przez Instytut Adama Mickiewicza
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Adama Mickiewicza
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140470071
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mokotowska 25
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-560
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kkieloch@iam.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.iam.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Państwowa Instytucja Kultury
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług w zakresie promocji projektów realizowanych przez Instytut Adama Mickiewicza
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bb5bd023-8182-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00015921
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00014522/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Świadczenie usług w zakresie promocji projektów realizowanych przez IAM oraz obsługa social mediów IAM
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://iam.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://iam.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp., odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2019 r. poz. 123 i 730). 2. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 3. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują: poprzez Platformę, dostępną pod adresem: https://iam.ezamawiajacy.pl.4. Rejestracja na Platformie, w tym złożenie oferty w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, wymaga założenia konta.5. Rejestracja i korzystanie z Platformy zostały szczegółowo opisane w Instrukcji dla Wykonawcy, która jest dostępna na Platformie w zakładce Regulacje i procedury procesu zakupowego/Plan zamówień publicznych. 6. Zgodnie z 67 ustawy Pzp., Zamawiający podaje wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy:1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;2) komputer klasy PC lub PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2 GB ram, procesor Intel IV 2 GHZ, jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac Osx10,4, Linux, lub ich nowsze wersje;3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa w tym: Chrome; Mozilla Firefox; Internet Explorer minimalna wersja 10.0, zaleca się jej aktualną wersję;4) włączona obsługa JavScript;5) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny odczytujący pliki .pdf.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 5/IAM/2021/02
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie promocji projektów realizowanych przez Instytut Adama Mickiewicza. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) zawiera załącznik nr 5 do SWZ, w szczególności: 1. Świadczenie usług w zakresie promocji projektów realizowanych przez IAM, w tym przez Sekcję Komunikacja -Plus, m. innymi:a. dostarczanie treści merytorycznych dla osób prowadzących działania w mediach społecznościowych,b. bieżąca współpraca ze wskazanymi osobami w zakresie realizacji przedsięwzięćpromocyjnych prowadzonych przez IAM,c. koordynacja działań i projektów kluczowych z punktu widzenia strategii IAM,d. przygotowywanie dokumentacji wewnętrznej dotyczącej projektów,e. przygotowywanie dokumentacji merytorycznej (opisy, sprawozdania) oraz dokumentacjiprojektowej (harmonogramy, analizy, budżety),f. przygotowywanie dokumentów wewnętrznych,g. prowadzenie dokumentacji finansowej, w tym przygotowywanie projektów odpowiednichumów, nadzór nad realizacją umów z dostawcami i usługodawcami, dostarczanie danych doewentualnych postępowań o udzielenie zamówień publicznych, rozliczenie faktur,przygotowywanie sprawozdań merytorycznych i finansowych oraz materiałówarchiwalnych w systemie elektronicznego zarządzania projektami, zgodnie zobowiązującymi w IAM procedurami.2. Współpraca z instytucjami partnerskimi w zakresie wymiany świadczeń komunikacyjnych.3. Przygotowywanie zakresów merytorycznych do współpracy z agencjami PR, współpraca z tymiagencjami, prowadzenie działań PR.4. Opracowywanie materiałów promocyjnych.5. Tworzenie, redagowanie i korekta tekstów informacyjnych w języku polskim i angielskim.6. Współpraca w zakresie kreacji materiałów promocyjnych.7. Współpraca komunikacyjna z placówkami dyplomatycznymi.8. Realizowanie działań z zakresu komunikacji działalności IAM w mediach społecznościowych,ze szczególnym uwzględnieniem projektów realizowanych w ramach programu Niepodległa orazpromocji cyfrowych platform IAM.9. Kreowanie, redagowanie tekstów w języku polskim i angielskim w mediach społecznościowych.10. Kreowanie, redagowanie tekstów w języku polskim i angielskim przeznaczonych na stronęinternetową iam.pl, w tym opracowywanie harmonogramu zamieszczania treści orazrekomendowanie treści i materiałów graficznych.11. Obsługa strony www.iam.pl w wersji polskiej i angielskiej.12. Rekomendowanie nowych rozwiązań na stronie iam.pl (w wersji polskiej i angielskiej), zeszczególnym uwzględnieniem projektów realizowanych w ramach programu Niepodległa.13. Aktywizowanie i moderowanie społeczności internetowych oraz poszukiwanie nowych formpromocji, dobór odpowiednich kanałów mediów społecznościowych.14. Zarządzanie kompleksowymi kampaniami oraz prowadzenie profili w mediachspołecznościowych (Facebook, Twitter, Instagram, YouTube).15. Monitoring w/w kanałów społecznościowych, ich analiza oraz przygotowywanie raportów.