Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług w zakresie administrowania i zarządzania budżetami Wydziałów i/lub wskazanych projektów i/lub Megaprojektów realizowanych przez IAM
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Adama Mickiewicza
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140470071
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mokotowska 25
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-560
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: hzonko@iam.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.iam.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Państwowa Instytucja Kultury
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług w zakresie administrowania i zarządzania budżetami Wydziałów i/lub wskazanych projektów i/lub Megaprojektów realizowanych przez IAM
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b57165e2-ae70-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00047906
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00014522/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.8 Świadczenie usług w zakresie administrowania budżetem Wydziału Programowania i Relacji
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://iam.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://iam.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji orazprzekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniemwyjątków określonych w ustawie Pzp., odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane wustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2019 r. poz. 123 i730). 2. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe środkidowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się wpostaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf,.pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ składa się,pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisemzaufanym lub podpisem osobistym. 3. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacjeWykonawcy przekazują:poprzez Platformę, dostępną pod adresem: https://iam.ezamawiajacy.pl4.Rejestracja na Platformie, w tym złożenie oferty w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznejopatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, wymaga założenia konta.5. Rejestracja ikorzystanie z Platformy zostały szczegółowo opisane w Instrukcji dla Wykonawcy, która jest dostępnana Platformie w zakładce Regulacje i procedury procesu zakupowego/Plan zamówień publicznych. 6.Zgodnie z 67 ustawy Pzp., Zamawiający podaje wymagania techniczne związane z korzystaniem zPlatformy:1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512kb/s;2) komputer klasy PC lub PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2 GB ram,procesor Intel IV 2 GHZ, jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac Osx10,4, Linux, lub ichnowsze wersje;3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa w tym: Chrome; Mozilla Firefox;Internet Explorer minimalna wersja 10.0, zaleca się jej aktualną wersję;4) włączona obsługaJavScript;5) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny odczytujący pliki .pdf.3.8.) Zamawiający
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 5/IAM/2021/04
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie administrowania i zarządzania budżetami Wydziałów i/lub wskazanych projektów i/lub Megaprojektów obejmujących, w szczególności:1) tworzenie kosztorysów i zarządzanie budżetami Wydziałów i/lub wskazanych projektów i/lub Megaprojektów realizowanych w IAM;2) prowadzenie dokumentacji projektowej, nadzorowanie obiegu dokumentów projektowych i rozliczeniowych;3) administrowanie i monitorowanie stopnia realizacji budżetu we współpracy ze wskazanymi osobami;4) monitorowanie i inicjowanie obiegu wniosków, umów i rozliczeń w budżetach Wydziałów i/lub wskazanych projektów i/lub Megaprojektów realizowanych w IAM ;5) przygotowanie i realizacja rozliczeń finansowych, weryfikacja umów i faktur oraz innej dokumentacji projektowej pod kątem zgodności wydatków z obowiązującymi w IAM procedurami;6) przygotowywanie i monitorowanie umów cywilnoprawnych zawieranych w ramach wskazanych projektów;7) prowadzenie wymaganej dokumentacji działań związanych z realizacją budżetów Wydziałów i/lub wskazanych projektów i/lub Megaprojektów realizowanych w IAM , w tym sprawozdań;8) wsparcie w realizacji dystrybucji materiałów i wydawnictw IAM w ramach sekcji wizyt studyjnych i relacji;9) opracowywanie zakresu usług/dostaw do planu zamówień publicznych dotyczących wskazanych budżetów Wydziałów i/lub wskazanych projektów i/lub Megaprojektów realizowanych w IAM ;10) monitorowanie postępu realizacji projektów i opracowywanie zestawień do ewaluacji (sprawozdania, raporty) w porozumieniu ze wskazanymi osobami;11) nadzór nad rozliczeniami delegacji i zaproszeń pokrywanych z kosztów budżetów Wydziałów i/lub wskazanych projektów i/lub Megaprojektów realizowanych w IAM;12) realizację obiegu dokumentacji zgodnie z postanowieniami Instrukcji kancelaryjnej.- zgodnie z obowiązującymi w IAM procedurami.