Sukcesywna ocena e-materiałów dydaktycznych pod kątem spełnienia wymagań standardu...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Sukcesywna ocena e-materiałów dydaktycznych pod kątem spełnienia wymagań standardu WCAG 2.0. na poziomie AA
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-01-08
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyOśrodek Rozwoju Edukacji
  • Data publikacji ogłoszenia2019-12-19
  • Numer ogłoszenia637474-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 637474-N-2019 z dnia 2019-12-19 r.

Ośrodek Rozwoju Edukacji: Sukcesywna ocena e-materiałów dydaktycznych pod kątem spełnienia wymagań standardu WCAG 2.0. na poziomie AA
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Tworzenie e-materiałów dydaktycznych do kształcenia ogólnego - etap II
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Rozwoju Edukacji, krajowy numer identyfikacyjny 14214358300000, ul. Al. Ujazdowskie  28 , 00-478  Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 345 37 00, , e-mail zzp@ore.edu.pl, , faks 22 345 37 70.
Adres strony internetowej (URL):
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Edukacja
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
https://bip.ore.edu.pl/

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
https://bip.ore.edu.pl/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty należy złożyć w formie pisemnej
Adres:
Ośrodek Rozwoju Edukacji, Aleje Ujazdowskie 28, 00-478 Warszawa, pok. 202

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna ocena e-materiałów dydaktycznych pod kątem spełnienia wymagań standardu WCAG 2.0. na poziomie AA
Numer referencyjny: WA-ZUZP.2611.136.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa ekspercka polegająca na sukcesywnej ocenie e-materiałów dydaktycznych, zwanych dalej również „e-materiałami”, pod kątem spełnienia wymagań standardu WCAG 2.0. na poziomie AA. 2. Przedmiot został podzielony na 10 części zamówienia. 3. Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 1 do SIWZ (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia) oraz w załączniku nr 2 do SIWZ (Wzór umowy).

II.5) Główny kod CPV: 79553000-5
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-10-31
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2020-10-31

II.9) Informacje dodatkowe: 1. Termin realizacji przedmiotu zamówienia (we wszystkich częściach) odbędzie się w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 31.10.2020 r. lub do wyczerpania kwoty określonej w § 5 ust.1 umowy. 2. Wykonawca zobowiązuje się do oceny e-materiałów w terminie wskazanym w ofercie Wykonawcy, od dnia ich otrzymania od Zamawiającego, jednak nie dłuższym niż 21 dni kalendarzowych.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Poniższe dotyczy wszystkich części postępowania: 1. Zamawiający uzna za spełniony warunek udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje 1 (jedną) osobą skierowaną przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, która będzie odpowiedzialna za świadczenie usług i posiada następujące wykształcenie i doświadczenie: a) wykształcenie co najmniej wyższe magisterskie; b) doświadczenie związane z udziałem w co najmniej 2 projektach/przedsięwzięciach związanych z dostosowaniem treści do wymagań standardu WCAG minimum 2.0. na poziomie minimum AA, w ramach umowy o pracę, zlecenie lub o dzieło, w ramach prowadzenia własnej działalności gospodarczej. - W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na nie więcej niż pięć części, Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji zamówienia przez tę samą osobę i nie wymaga wykazywania różnych osób dla każdej części. - W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na sześć i więcej części, Zamawiający wymaga wykazania dysponowaniem co najmniej 2 osobami skierowanymi do realizacji przedmiotu zamówienia, z tym, że przedmiot zamówienia w każdej części będzie realizować maksymalnie 1 osoba)
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12)-22) ustawy. Powyższy wymóg dotyczy Wykonawcy, jak i każdego z Wykonawców wspólnie składających ofertę oraz każdego podmiotu, którego zasobami Wykonawca dysponuje; 2) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; Powyższy wymóg dotyczy Wykonawcy, jak i każdego z Wykonawców wspólnie składających ofertę oraz każdego podmiotu, którego zasobami Wykonawca dysponuje. 3) zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wykonawca, który nie przynależy do żadnej grupy kapitałowej może złożyć informację o braku przynależności do grupy kapitałowej wraz z ofertą. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ. Powyższy wymóg dotyczy Wykonawcy, jak i każdego z Wykonawców wspólnie składających ofertę.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający wymaga złożenia: 1) oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ; 2) wykazu osób skierowanych do realizacji przedmiotu zamówienia sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ. Wykaz ten służy również uzyskaniu punktów w kryterium Doświadczenie eksperta skierowanego do realizacji przedmiotu zamówienia.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Oferta złożona w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia musi zawierać następujące dokumenty: 1) wypełniony Formularz ofertowy – wzór określony został w Załączniku nr 3 do SIWZ, w zakresie części na którą/e składana jest oferta.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium: DOTYCZY CZĘŚCI NR 1 – Język polski w wysokości: 500,00 złotych (słownie: pięćset złotych 00/100) DOTYCZY CZĘŚCI NR 2 – Wiedza o społeczeństwie w wysokości: 500,00 złotych (słownie: pięćset złotych 00/100) DOTYCZY CZĘŚCI NR 3 – Historia w wysokości: 500,00 złotych (słownie: pięćset złotych 00/100) DOTYCZY CZĘŚCI NR 4 – Filozofia w wysokości: 500,00 złotych (słownie: pięćset złotych 00/100) DOTYCZY CZĘŚCI NR 5 – Biologia w wysokości: 500,00 złotych (słownie: pięćset złotych 00/100) DOTYCZY CZĘŚCI NR 6 – Chemia w wysokości: 500,00 złotych (słownie: pięćset złotych 00/100) DOTYCZY CZĘŚCI NR 7 – Geografia w wysokości: 500,00 złotych (słownie: pięćset złotych 00/100) DOTYCZY CZĘŚCI NR 8 – Fizyka w wysokości: 500,00 złotych (słownie: pięćset złotych 00/100) DOTYCZY CZĘŚCI NR 9 – Matematyka w wysokości: 500,00 złotych (słownie: pięćset złotych 00/100) DOTYCZY CZĘŚCI NR 10 – Informatyka w wysokości: 500,00 złotych (słownie: pięćset złotych 00/100) 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz.U.2019.310 ze zm.).

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Koszt oceny 1 e-materiału 60,00
Doświadczenie eksperta skierowanego do realizacji przedmiotu zamówienia 20,00
Termin dokonania oceny 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Strony dopuszczają możliwość dokonywania wszelkich nieistotnych zmian umowy, zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 5 ustawy, wszelkich zmian dopuszczalnych z mocy prawa i nie wymagających przewidzenia w SIWZ, a także zmian których zakres, charakter i warunki wprowadzenia przewidziano we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-01-08, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 dni (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Język polski
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest usługa ekspercka polegająca na sukcesywnej ocenie e-materiałów dydaktycznych, zwanych dalej również „e-materiałami”, pod kątem spełnienia wymagań standardu WCAG 2.0. na poziomie AA
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79553000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Koszt oceny 1 e-materiału 60,00
Doświadczenie eksperta skierowanego do realizacji przedmiotu zamówienia 20,00
Termin dokonania oceny 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Termin realizacji przedmiotu zamówienia (we wszystkich częściach) odbędzie się w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 31.10.2020 r. lub do wyczerpania kwoty określonej w § 5 ust.1 umowy. 2. Wykonawca zobowiązuje się do oceny e-materiałów w terminie wskazanym w ofercie Wykonawcy, od dnia ich otrzymania od Zamawiającego, jednak nie dłuższym niż 21 dni kalendarzowych.


Część nr: 2 Nazwa: Wiedza o społeczeństwie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest usługa ekspercka polegająca na sukcesywnej ocenie e-materiałów dydaktycznych, zwanych dalej również „e-materiałami”, pod kątem spełnienia wymagań standardu WCAG 2.0. na poziomie AA
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79553000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Koszt oceny 1 e-materiału 60,00
Doświadczenie eksperta skierowanego do realizacji przedmiotu zamówienia 20,00
Termin dokonania oceny 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Termin realizacji przedmiotu zamówienia (we wszystkich częściach) odbędzie się w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 31.10.2020 r. lub do wyczerpania kwoty określonej w § 5 ust.1 umowy. 2. Wykonawca zobowiązuje się do oceny e-materiałów w terminie wskazanym w ofercie Wykonawcy, od dnia ich otrzymania od Zamawiającego, jednak nie dłuższym niż 21 dni kalendarzowych.


Część nr: 3 Nazwa: Historia
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest usługa ekspercka polegająca na sukcesywnej ocenie e-materiałów dydaktycznych, zwanych dalej również „e-materiałami”, pod kątem spełnienia wymagań standardu WCAG 2.0. na poziomie AA.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79553000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Koszt oceny 1 e-materiału 60,00
Doświadczenie eksperta skierowanego do realizacji przedmiotu zamówienia 20,00
Termin dokonania oceny 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Termin realizacji przedmiotu zamówienia (we wszystkich częściach) odbędzie się w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 31.10.2020 r. lub do wyczerpania kwoty określonej w § 5 ust.1 umowy. 2. Wykonawca zobowiązuje się do oceny e-materiałów w terminie wskazanym w ofercie Wykonawcy, od dnia ich otrzymania od Zamawiającego, jednak nie dłuższym niż 21 dni kalendarzowych.


Część nr: 4 Nazwa: Filozofia
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest usługa ekspercka polegająca na sukcesywnej ocenie e-materiałów dydaktycznych, zwanych dalej również „e-materiałami”, pod kątem spełnienia wymagań standardu WCAG 2.0. na poziomie AA.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79553000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Koszt oceny 1 e-materiału 60,00
Doświadczenie eksperta skierowanego do realizacji przedmiotu zamówienia 20,00
Termin dokonania oceny 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Termin realizacji przedmiotu zamówienia (we wszystkich częściach) odbędzie się w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 31.10.2020 r. lub do wyczerpania kwoty określonej w § 5 ust.1 umowy. 2. Wykonawca zobowiązuje się do oceny e-materiałów w terminie wskazanym w ofercie Wykonawcy, od dnia ich otrzymania od Zamawiającego, jednak nie dłuższym niż 21 dni kalendarzowych.


Część nr: 5 Nazwa: Biologia
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest usługa ekspercka polegająca na sukcesywnej ocenie e-materiałów dydaktycznych, zwanych dalej również „e-materiałami”, pod kątem spełnienia wymagań standardu WCAG 2.0. na poziomie AA.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79553000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Koszt oceny 1 e-materiału 60,00
Doświadczenie eksperta skierowanego do realizacji przedmiotu zamówienia 20,00
Termin dokonania oceny 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Termin realizacji przedmiotu zamówienia (we wszystkich częściach) odbędzie się w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 31.10.2020 r. lub do wyczerpania kwoty określonej w § 5 ust.1 umowy. 2. Wykonawca zobowiązuje się do oceny e-materiałów w terminie wskazanym w ofercie Wykonawcy, od dnia ich otrzymania od Zamawiającego, jednak nie dłuższym niż 21 dni kalendarzowych.


Część nr: 6 Nazwa: Chemia
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest usługa ekspercka polegająca na sukcesywnej ocenie e-materiałów dydaktycznych, zwanych dalej również „e-materiałami”, pod kątem spełnienia wymagań standardu WCAG 2.0. na poziomie AA.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79553000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Koszt oceny 1 e-materiału 60,00
Doświadczenie eksperta skierowanego do realizacji przedmiotu zamówienia 20,00
Termin dokonania oceny 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Termin realizacji przedmiotu zamówienia (we wszystkich częściach) odbędzie się w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 31.10.2020 r. lub do wyczerpania kwoty określonej w § 5 ust.1 umowy. 2. Wykonawca zobowiązuje się do oceny e-materiałów w terminie wskazanym w ofercie Wykonawcy, od dnia ich otrzymania od Zamawiającego, jednak nie dłuższym niż 21 dni kalendarzowych.


Część nr: 7 Nazwa: Geografia
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest usługa ekspercka polegająca na sukcesywnej ocenie e-materiałów dydaktycznych, zwanych dalej również „e-materiałami”, pod kątem spełnienia wymagań standardu WCAG 2.0. na poziomie AA.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79553000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Koszt oceny 1 e-materiału 60,00
Doświadczenie eksperta skierowanego do realizacji przedmiotu zamówienia 20,00
Termin dokonania oceny 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Termin realizacji przedmiotu zamówienia (we wszystkich częściach) odbędzie się w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 31.10.2020 r. lub do wyczerpania kwoty określonej w § 5 ust.1 umowy. 2. Wykonawca zobowiązuje się do oceny e-materiałów w terminie wskazanym w ofercie Wykonawcy, od dnia ich otrzymania od Zamawiającego, jednak nie dłuższym niż 21 dni kalendarzowych.


Część nr: 8 Nazwa: Fizyka
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest usługa ekspercka polegająca na sukcesywnej ocenie e-materiałów dydaktycznych, zwanych dalej również „e-materiałami”, pod kątem spełnienia wymagań standardu WCAG 2.0. na poziomie AA.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79553000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Koszt oceny 1 e-materiału 60,00
Doświadczenie eksperta skierowanego do realizacji przedmiotu zamówienia 20,00
Termin dokonania oceny 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Termin realizacji przedmiotu zamówienia (we wszystkich częściach) odbędzie się w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 31.10.2020 r. lub do wyczerpania kwoty określonej w § 5 ust.1 umowy. 2. Wykonawca zobowiązuje się do oceny e-materiałów w terminie wskazanym w ofercie Wykonawcy, od dnia ich otrzymania od Zamawiającego, jednak nie dłuższym niż 21 dni kalendarzowych.


Część nr: 9 Nazwa: Matematyka
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest usługa ekspercka polegająca na sukcesywnej ocenie e-materiałów dydaktycznych, zwanych dalej również „e-materiałami”, pod kątem spełnienia wymagań standardu WCAG 2.0. na poziomie AA.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79553000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Koszt oceny 1 e-materiału 60,00
Doświadczenie eksperta skierowanego do realizacji przedmiotu zamówienia 20,00
Termin dokonania oceny 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Termin realizacji przedmiotu zamówienia (we wszystkich częściach) odbędzie się w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 31.10.2020 r. lub do wyczerpania kwoty określonej w § 5 ust.1 umowy. 2. Wykonawca zobowiązuje się do oceny e-materiałów w terminie wskazanym w ofercie Wykonawcy, od dnia ich otrzymania od Zamawiającego, jednak nie dłuższym niż 21 dni kalendarzowych.


Część nr: 10 Nazwa: Informatyka
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest usługa ekspercka polegająca na sukcesywnej ocenie e-materiałów dydaktycznych, zwanych dalej również „e-materiałami”, pod kątem spełnienia wymagań standardu WCAG 2.0. na poziomie AA.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79553000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Koszt oceny 1 e-materiału 60,00
Doświadczenie eksperta skierowanego do realizacji przedmiotu zamówienia 20,00
Termin dokonania oceny 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Termin realizacji przedmiotu zamówienia (we wszystkich częściach) odbędzie się w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 31.10.2020 r. lub do wyczerpania kwoty określonej w § 5 ust.1 umowy. 2. Wykonawca zobowiązuje się do oceny e-materiałów w terminie wskazanym w ofercie Wykonawcy, od dnia ich otrzymania od Zamawiającego, jednak nie dłuższym niż 21 dni kalendarzowych.






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę opracowanie modelu biznesowego funkcjonowania przedsiębiorstwa - Mława
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę opracowanie modelu biznesowego funkcjonowania przedsiębiorstwa. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI