Spedycja towarów z Gdańska na Targi w Nowym Jorku, Dubaju i Jakarcie

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Spedycja towarów z Gdańska na Targi w Nowym Jorku, Dubaju i Jakarcie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGdańsk
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2019-07-02
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyAgencja Rozwoju Pomorza S.A.
  • Data publikacji ogłoszenia2019-06-19
  • Numer ogłoszenia555604-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 555604-N-2019 z dnia 2019-06-19 r.

Agencja Rozwoju Pomorza S.A.: Spedycja towarów z Gdańska na Targi w Nowym Jorku, Dubaju i Jakarcie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Pomorski Broker Eksportowy. Kompleksowy system wspierania eksportu w województwie pomorskim – współfinansowany z Europejskiego Fundusz Rozwoju Regionalnego, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 2 Przedsiębiorstwa, Działanie 2.3 Aktywność Eksportowa.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe: 1) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 2) Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. 3) Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą w PLN. 4) Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 5) Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w niniejszym postępowaniu. 6) Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 7) Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 8) Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne. 9) Postępowanie prowadzone jest w języku polskim. 10) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. 11) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia na usługi.
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Rozwoju Pomorza S.A., krajowy numer identyfikacyjny 19004453000000, ul. Al. Grunwaldzka  472D , 80-309  Gdańsk, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 58 32 33 100, e-mail maria.warkusz@arp.gda.pl, faks 58 32 33 200.
Adres strony internetowej (URL): arp.gda.pl; bip.arp.gda.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Spółka akcyjna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
arp.gda.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
arp.gda.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca. Nie dopuszcza się składania ofert w formie elektronicznej. Ofertę sporządza się w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.
Adres:
Agencja Rozwoju Pomorza S.A., AL. Grunwaldzka 472 D, 80-309 Gdańsk

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Spedycja towarów z Gdańska na Targi w Nowym Jorku, Dubaju i Jakarcie
Numer referencyjny: ZP.20.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa spedycja towarów z Gdańska na targi w Nowym Jorku (USA), Dubaju (ZEA) i Jakarcie (Indonezja). 2. Zamówienie zostało podzielone na trzy części: Część I zamówienia – spedycja towarów zwykłych, niewymagających specjalnych warunków transportu o wadze do 500 kg z Gdańska (z magazynu wskazanego przez Wykonawcę) do Nowego Jorku (USA) na targi Indie Beauty Expo, które odbędą się 21-22 sierpnia 2019 r. Część II zamówienia – spedycja towarów zwykłych, niewymagających specjalnych warunków transportu o wadze do 500 kg oraz towarów o zróżnicowanych gabarytach o łącznej wadze do 2000 kg. z Gdańska (z magazynu wskazanego przez Wykonawcę) do Dubaju (ZEA)- Dubaj World Trade Centre Sheikh Zayed Rd, na targi Middle East Design & Hospoitality Week, które odbędą się 17-19 września 2019 r. Część III zamówienia – spedycja towarów zwykłych, niewymagających specjalnych warunków transportu, o wadzę do 500 kg z Gdańska (z magazynu wskazanego przez Wykonawcę) do Jakarty na targi SIAL Interfood, które odbędą się 13-16 listopada 2019 r. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Przez ofertę częściową rozumie się ofertę na część przedmiotu zamówienia, określoną w ust. 2. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka lub wszystkie części. 3. Wykonawca w ramach świadczonej usługi zobowiązany jest do stosowania i przestrzegania obowiązujących w przedmiocie zamówienia przepisów prawa, posiadać stosowne uprawnienia oraz ponosi pełną odpowiedzialność w przypadku ich naruszenia. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załącznik nr 1 do SIWZ oraz we wzorze umowy (załącznik nr 3 do SIWZ). 5. Usługi spedycji będą realizowane w związku z udziałem Zamawiającego w targach w Nowym Jorku, Dubaju i Jakarcie. Towary, które będą podlegały spedycji: • nie będą wymagały specjalnych warunków przewozu, specyfikacja towarów jest zawarta w opisie części zamówienia, • będą przekazane Wykonawcy przez Zamawiającego i przez 5 – 10 innych przedsiębiorstw, uczestniczących z Zamawiającym w targach, • będą przekazywane Wykonawcy do spedycji na podstawie zlecenia spedycji zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do OPZ. Przekazanie towarów do spedycji oznacza odbiór towarów do spedycji przez Wykonawcę z siedziby Zamawiającego oraz przekazanie przez przedsiębiorstwa samodzielnie towarów do magazynu wyznaczonego przez Wykonawcę. Wykonawca wskaże w ofercie ostatni dzień, w którym przedsiębiorcy mogą dostarczyć materiały do spedycji do magazynu (oceniany będzie w ramach kryterium - Termin przekazania Wykonawcy towaru do spedycji). Przyjmuje się, że dostarczenie towarów przez przedsiębiorców może nastąpić w tym dniu i w ciągu dwóch dni go poprzedzających. Zakres usługi spedycyjnej: 1. Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia towarów na miejsce targów w stanie niezmienionym i nienaruszonym w stosunku do przekazanych przez Zmawiającego i przedsiębiorców. 2. Wykonawca wykona spedycję towarów przekazanych przez Zamawiającego samodzielnie lub za pośrednictwem podwykonawców, która obejmowała będzie następujące czynności: 1) Zapewnienie magazynu spedycyjnego w odległości mniejszej niż 30 km od siedziby Zmawiającego, do którego zostanie dostarczony towar przez przedsiębiorców. 2) Odebranie z siedziby Zamawiającego (Gdańsk 80-309, Al. Grunwaldzka 472 D) w godzinach 9:00-15:00 towarów od Zamawiającego (materiałów promocyjnych) i ich dowóz do miejsca załadunku towarów objętych spedycją w ramach zamówienia. Przewidywany ciężar towarów, które będą odbierane z siedziby Zamawiającego to 50 kg (z całkowitej masy 500 kg towarów zwykłych, nie wymagających specjalnych warunków przewozu przeznaczonych do spedycji w ramach zamówienia). 3) Przygotowanie do przewozu wszystkich towarów przekazanych przez Zmawiającego i przedsiębiorstwa stanowiących przesyłkę, to znaczy zapakowanie przesyłki w sposób zapewniający jej bezpieczny transport oraz jej odpowiednie oznaczenie. 4) Transport towarów na miejsce targów. Transport będzie odbywał się za pośrednictwem wybranych przez spedytora środków transportu i przewoźników. Wykonawca zawrze umowy przewozu z przewoźnikami w imieniu własnym. 5) Pokrycie wszystkich kosztów związanych z realizacją zamówienia, w tym kosztów transportu, pośredników, opłat publicznych. 6) Dopełnienie wszystkich niezbędnych formalności związanych z przewozem towarów, w tym dokumentacji transportowej. 7) Załadunek towarów na środki transportu, wyładunku oraz przeładunku. 8) Dokonanie wszelkich czynności i formalności związanych z ubezpieczeniem towaru oraz pokrycie kosztów ubezpieczenia wszystkich spedytowanych towarów na czas trwania wykonywanej usługi. Suma ubezpieczenia towarów dla części 1– 20 tyś. zł, dla części 2 – 300 tyś. zł, dla części 3 – 20 tyś. zł. 9) Dokonanie odprawy celnej wysyłanych towarów i wszystkich czynności formalnych oraz opłat z nią związanych. 10) Dostarczenie towarów na miejsce targów zgodnie z wymaganiami w zakresie terminu i godziny dookreślonymi przez Zamawiającego w ramach części zamówienia. Przekazanie informacji Zmawiającemu o dostarczeniu towarów na miejsce targów. Potwierdzeniem dostarczenia towarów będzie protokół zdawczo – odbiorczy podpisany przez przedstawiciela Zamawiającego na miejscu targów, którego wzór stanowi Załącznik nr 2 do OPZ.

II.5) Główny kod CPV: 79571000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
60000000-8
60400000-2
60600000-4
60100000-9


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: Wymagany termin wykonania przedmiotu zamówienia: Część I – do dnia 21 sierpnia 2019 r., Część II – do dnia 25 sierpnia 2019 r., Część III – do dnia 12 listopada 2019 r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Wykonawca wykaże, że posiada aktualną licencję zezwalającą na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie pośrednictwa przy przewozie rzeczy, wydaną zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2019 r. poz. 58 ze zm.);
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej dwie usługi spedycji towaru z Polski do kraju wskazanego w zamówieniu: W zakresie części I – USA W zakresie części II – ZEA W zakresie części III – Indonezji.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ).
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia, następujących oświadczeń lub dokumentów: 1) dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego, w celu wykazania spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu – jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego; 2) wykaz usług wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane (wg wzoru wskazanego w załączniku nr 7 do SIWZ) oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami są: a) referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, b) oświadczenie wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa w ppkt a). Jeśli Wykonawca składa oświadczenie, zobowiązany jest podać przyczyny braku możliwości uzyskania poświadczenia. 3) aktualną licencję zezwalającą na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie pośrednictwa przy przewozie rzeczy, wydaną zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2019 r. poz. 58 ze zm.).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdziale V oraz wykazania braku podstaw do wykluczenia, Wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1) aktualne na dzień składania ofert: a. wypełnione oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - wg. wzoru na załączniku nr 4 do SIWZ. b. wypełnione oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg. wzoru na załączniku nr 5 do SIWZ. 2) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia, o których mowa w pkt. 1, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt 1. 4) zobowiązanie podmiotu trzeciego, jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego (przykładowy wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 8 do SIWZ). 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ). 3. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia, następujących oświadczeń lub dokumentów: 1) dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego, w celu wykazania spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu – jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego; 2) wykaz usług wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane (wg wzoru wskazanego w załączniku nr 7 do SIWZ) oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami są: a) referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, b) oświadczenie wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa w ppkt a). Jeśli Wykonawca składa oświadczenie, zobowiązany jest podać przyczyny braku możliwości uzyskania poświadczenia. 3) aktualną licencję zezwalającą na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie pośrednictwa przy przewozie rzeczy, wydaną zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2019 r. poz. 58 ze zm.).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena brutto 60,00
Termin przekazania Wykonawcy towaru do spedycji 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian zawartej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w przypadkach określonych w uPzp oraz w razie zmiany wynagrodzenia brutto w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, przy czym kwota netto pozostaje bez zmian. 2. Wszelkie zmiany wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 3. W trakcie trwania umowy Wykonawca zobowiązuje się do pisemnego powiadamiania Zamawiającego o zmianie siedziby lub nazwy firmy. 4. Żadna ze stron nie może bez zgody drugiej strony przenieść na osobę trzecią wierzytelności wynikających z niniejszej umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-07-02, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1) administratorem danych osobowych jest Agencja Rozwoju Pomorza S.A., Al. Grunwaldzka 472 D, 80-309 Gdańsk, NIP 583-000-20-02, Regon 190044530, adres e-mail: sekretariat@arp.gda.pl, tel. +48 58 32 33 101, fax +48 58 32 33 200 2) inspektorem ochrony danych osobowych w Agencji Rozwoju Pomorza S.A. jest Lucjan Brudzyński, kontakt: rodo@arp.gda.pl; 3) dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; 4) odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.), dalej „ustawa Pzp” oraz eB2B Service spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k. z siedzibą w Warszawie (adres: Al. Komisji Edukacji Narodowej 51 lok. U21, 02-797 Warszawa), wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000426361, REGON: 146200473, NIP: 951-23-57-750, właściciel Platformy zakupowej, na której Zamawiający prowadzi postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; 5) dane osobowe będą przetwarzane w związku z realizacją Umowy o dofinansowanie nr_ RPPM.02.05.00-22-0001/16-00 do upływu terminów wynikających z tej Umowy, nie krócej niż do dnia 31 grudnia 2028 r.; 6) obowiązek podania przez danych osobowych bezpośrednio dotyczących wykonawcy będącego osobą fizyczną jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7) w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8) osoba, której dane są przetwarzane, posiada: a. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych jej dotyczących; b. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania jej danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników); c. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); d. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO; 9) osoba, której dane są przetwarzane, nie posiada: a. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawa do usunięcia danych osobowych; b. prawa do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c. na podstawie art. 21 RODO prawa sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO./////Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia: 1) W przypadku spółki cywilnej Zamawiający przyjmuje, że Wykonawcami w rozumieniu art. 2 ust. 11 ustawy Pzp, są wspólnicy spółki cywilnej, których udział w postępowaniu traktowany jest jako wspólne ubieganie się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 23 ust. 1 ustawy Pzp. 2) Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3) Pełnomocnictwo do dokonywania czynności, o których mowa w pkt 2 powinno mieć postać dokumentu stwierdzającego ustanowienie pełnomocnika, podpisanego przez uprawnionych do ich reprezentacji przedstawicieli wszystkich pozostałych wykonawców. W zakresie formy, pełnomocnictwo musi odpowiadać przepisom Kodeksu Cywilnego (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia). Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. 4) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 5) Oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała wszystkich wykonawców występujących wspólnie. 6) Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą z wykonawcą występującym jako pełnomocnik pozostałych (liderem). 7) W przypadku wyboru oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego dostarczenia umowy regulującej współpracę tych podmiotów (w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). 8) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają łącznie Formularz Ofertowy. 9) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oba warunki łącznie określone ust. 1 pkt. 1.2 ppkt 1 i 2 musi spełnić ten wykonawca, który będzie wykonywał usługi spedycji.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Spedycja towarów zwykłych, niewymagających specjalnych warunków transportu o wadze do 500 kg z Gdańska (z magazynu wskazanego przez Wykonawcę) do Nowego Jorku (USA) na targi Indie Beauty Expo, które odbędą się 21-22 sierpnia 2019 r.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa spedycja towarów z Gdańska do Nowego Jorku (USA) na targi Indie Beauty Expo, które odbędą się 21-22 sierpnia 2019 r. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załącznik nr 1 do SIWZ oraz we wzorze umowy (załącznik nr 3 do SIWZ). 3. Spedycja towarów z Gdańska do Nowego Jorku (USA) na targi Indie Beauty Expo. 1) Towary do spedycji przez Zamawiającego zostaną Wykonawcy przekazane nie wcześniej niż w dniu 21 lipca 2019 roku. 2) Zamawiający najpóźniej na 3 dni przed terminem przekazania towarów do spedycji wskazanym w zapytaniu ofertowym przekaże Wykonawcy formularz zlecenia zawierający informacje o tym, jaki będzie ciężar towarów, które podlegały będą spedycji. 3) Zamawiający przekaże Wykonawcy towary do spedycji do dnia wskazanego w ofercie. 4) Wykonawca dostarczy spedytowane towary na miejsce targów w dniu 20.08.2019 roku do godz. 16:00 czasu lokalnego. Opis przewożonego towaru: 1) Spedytowane będą towary zwykłe, niewymagające specjalnych warunków przewozu tj. kosmetyki, materiały promocyjne, takie jak publikacje i ulotki. 2) Towary przekazane Wykonawcy będą zapakowane w kartony. 3) Szacowana maksymalna waga towarów przeznaczonych do spedycji to 500 kg. 4) Ostateczne wynagrodzenie za wykonanie zamówienia będzie stanowiło iloczyn wagi przekazanych przez Zamawiającego towarów do spedycji i ceny za kilogram podanej przez Wykonawcę w ofercie. Waga przekazanego przez Wykonawcę towaru do spedycji nie może być mniejsza niż 60% szacowanej maksymalnej wagi towarów przeznaczonych do spedycji tj. 500 kg.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79571000-7, 60000000-8, 60400000-2, 60600000-4, 60100000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-08-21
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 60,00
Termin przekazania Wykonawcy towaru do spedycji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Wykonawca wykaże, że posiada aktualną licencję zezwalającą na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie pośrednictwa przy przewozie rzeczy, wydaną zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2019 r. poz. 58 ze zm.); 2. Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej dwie usługi spedycji towaru z Polski do kraju wskazanego w zamówieniu- USA.


Część nr: 2 Nazwa: Spedycja towarów zwykłych, niewymagających specjalnych warunków transportu o wadze do 500 kg oraz towarów o zróżnicowanych gabarytach o łącznej wadze do 2000 kg. z Gdańska (z magazynu wskazanego przez Wykonawcę) do Dubaju (ZEA) na targi Dubaj World Trade Centre, które odbędą się 17-19 września 2019 r.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa spedycja towarów z Gdańska do Dubaju (ZEA)- Dubaj World Trade Centre Sheikh Zayed Rd na targi Middle East Design & Hospoitality Week, które odbędą się 17-19 września 2019 r. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załącznik nr 1 do SIWZ oraz we wzorze umowy (załącznik nr 3 do SIWZ). 3. Spedycja towarów z Gdańska do Dubaju (ZEA)- Dubaj World Trade Centre Sheikh Zayed Rd, na targi Middle East Design & Hospoitality Week. 1) Towary do spedycji przez Zamawiającego zostaną przekazane Wykonawcy nie wcześniej niż w dniu 26 lipca 2019 roku. 2) Zamawiający najpóźniej na 3 dni przed terminem przekazania towarów do spedycji wskazanym w zapytaniu ofertowym przekaże Wykonawcy formularz zlecenia zawierający informacje o tym, jakie towary o zróżnicowanych gabarytach zgodnie z załącznikiem nr 3 do OPZ będą przewożone, jaki będzie ich ciężar i wymiary oraz jaki będzie ciężar przewożonych towarów zwykłych, niewymagających specjalnych warunków przewozu. 3) Zamawiający przekaże Wykonawcy towary do spedycji do dnia wskazanego w ofercie. 4) Wykonawca dostarczy spedytowane towary na miejsce targów w dniu 25 sierpnia 2019 do godziny 16:00 czasu lokalnego. Opis przewożonego towaru: 1) Spedytowane będą towary nie wymagające specjalnych warunków przewozu, takie jak publikacje i ulotki oraz towary o zróżnicowanych gabarytach– takie, jak części stoiska wystawienniczego i jego wyposażenie zgodnie z załącznikiem nr. 3. 2) Towary przekazane Wykonawcy będą zapakowane w kartony w przypadku towarów zwykłych, niewymagających specjalnych warunków przewozu oraz opakowane w przypadku towarów o zróżnicowanych gabarytach. 3) Wykonawca przygotuje towary o zróżnicowanych gabarytach do przewozu tj. zapakuje je w sposób zabezpieczający przed uszkodzeniem na europaletach. 4) Szacowana maksymalna waga towarów przeznaczonych do spedycji to 500 kg (towarów zwykłych, niewymagających specjalnych warunków przewozu) i 2000 kg (towarów o zróżnicowanych gabarytach). 5) Ostateczne wynagrodzenie za wykonanie zamówienia będzie stanowiło iloczyn wagi przekazanych przez Zamawiającego towarów do spedycji i ceny za kilogram podanej przez Wykonawcę w ofercie. Waga przekazanego przez Wykonawcę towaru do spedycji nie może być mniejsza niż 60% szacowanej maksymalnej wagi towarów przeznaczonych do spedycji tj. 500 kg w przypadku towarów zwykłych i 2000 kg w przypadku towarów o zróżnicowanych gabarytach.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79571000-7, 60000000-8, 60400000-2, 60600000-4, 60100000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-08-25
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 60,00
Termin przekazania Wykonawcy towaru do spedycji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Wykonawca wykaże, że posiada aktualną licencję zezwalającą na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie pośrednictwa przy przewozie rzeczy, wydaną zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2019 r. poz. 58 ze zm.); 2. Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej dwie usługi spedycji towaru z Polski do kraju wskazanego w zamówieniu- ZEA.


Część nr: 3 Nazwa: Spedycja towarów zwykłych, niewymagających specjalnych warunków transportu, o wadzę do 500 kg z Gdańska (z magazynu wskazanego przez Wykonawcę) do Jakarty na targi SIAL Interfood, które odbędą się 13-16 listopada 2019 r.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa spedycja towarów z Gdańska do Jakarty na targi SIAL Interfood, które odbędą się 13-16 listopada 2019 r. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załącznik nr 1 do SIWZ oraz we wzorze umowy (załącznik nr 3 do SIWZ). 3. Spedycja towarów z Gdańska do Jakarty na targi SIAL Interfood 1) Zamawiający najpóźniej na 3 dni przed terminem przekazania towarów do spedycji wskazanym w zapytaniu ofertowym przekaże Wykonawcy formularz zlecenia zawierający informacje o tym jakie towary będą przewożone oraz jaka będzie ich masa. 2) Zamawiający przekaże Wykonawcy towary do spedycji do dnia wskazanego w ofercie. 3) Wykonawca dostarczy spedytowane towary na miejsce targów w dniu 12 listopada 2019 roku do godziny 16:00 czasu lokalnego. Opis przewożonego towaru: 1) Towary do spedycji przez Zamawiającego zostaną przekazane Wykonawcy nie wcześniej niż w dniu 13 października 2019 roku. 2) Spedytowane będą towary zwykłe, niewymagające specjalnych warunków przewozu tj. materiały promocyjne, takie jak publikacje i ulotki. 3) Towary przekazane Wykonawcy będą zapakowane w kartony. Szacowna maksymalna waga towarów przeznaczonych do spedycji to 500 kg. 4) Ostateczne wynagrodzenie za wykonanie zamówienia będzie stanowiło iloczyn wagi przekazanych przez Zamawiającego towarów do spedycji i ceny za kilogram podanej przez Wykonawcę w ofercie. Waga przekazanego przez Wykonawcę towaru do spedycji nie może być mniejsza niż 60% szacowanej maksymalnej wagi towarów przeznaczonych do spedycji tj. 500 kg.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79571000-7, 60000000-8, 60400000-2, 60600000-4, 60100000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-11-12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 60,00
Termin przekazania Wykonawcy towaru do spedycji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Wykonawca wykaże, że posiada aktualną licencję zezwalającą na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie pośrednictwa przy przewozie rzeczy, wydaną zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2019 r. poz. 58 ze zm.); 2. Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej dwie usługi spedycji towaru z Polski do kraju wskazanego w zamówieniu- Indonezja.






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie fundamentów żelbetowych - Białystok
  • Lokalizacja zleceniapodlaskie
  • Data dodania24-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie fundamentów żelbetowych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI