Skanowanie laserowe morskiej strefy brzegowej w granicach administracyjnych Urzędu...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Skanowanie laserowe morskiej strefy brzegowej w granicach administracyjnych Urzędu Morskiego w Szczecinie (edycja 2024 r.)
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSzczecin
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
  • Termin składania wniosków2024-08-09
  • ZamawiającyURZĄD MORSKI W SZCZECINIE
  • Data publikacji ogłoszenia2024-08-01
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00441615
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Skanowanie laserowe morskiej strefy brzegowej w granicach administracyjnych Urzędu Morskiego w Szczecinie (edycja 2024 r.)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: URZĄD MORSKI W SZCZECINIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000145017

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Stefana Batorego 4

1.5.2.) Miejscowość: Szczecin

1.5.3.) Kod pocztowy: 70-207

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin

1.5.7.) Numer telefonu: 48 914403423

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ums.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ums.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Bezpieczeństwo żeglugi i ochrona środowiska morskiego.

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Skanowanie laserowe morskiej strefy brzegowej w granicach administracyjnych Urzędu Morskiego w Szczecinie (edycja 2024 r.)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-01d2e15b-9365-4efe-8428-abc7121dadf9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00441615

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00234914/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.12 Skanowanie laserowe morskiej strefy brzegowej w granicach administracyjnych Urzędu Morskiego w Szczecinie (edycja 2024 r.)

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ums.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ums.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) Zamawiający określa niezbędne
wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie, tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC spełniający wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania używanej
przeglądarki internetowej,
c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet
Explorer minimalnie wersja 10.0,
d) włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie pdf.
2) zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające prawidłowe złożenie podpisu elektronicznego:
a) rekomendowaną przeglądarką do złożenia oferty jest MS Internet Explorer lub Firefox w wersji wpieranej przez producenta,
b) uruchomienie oprogramowania do składania podpisu wymaga również zainstalowania Java w wersji 1.8.0_65 lub nowszej,
koniecznie w wersji 32-bitowej, pozwalające na przyjmowanie przez użytkownika sesyjnych plików cookie oraz obsługującej
szyfrowanie. Konieczne jest również dodanie adresu witryny platformy eZamawiający (ezamawiający.pl) do wyjątków (exception site
list) w Javie. Uwaga: wymaga to uprawnień administracyjnych na komputerze,
c) zainstaluj dedykowany komponent Szafir SDK oraz aplikację Szafir Host, który odpowiada za obsługę funkcjonalności podpisu
elektronicznego w platformie eZamawiający. Rozszerzenie Szafir SDK można pobrać tutaj. Po zainstalowaniu rozszerzenia Szafir
SDK oraz aplikacji Szafir Host należy przeładować bieżącą stronę,
d) przed uruchomieniem platformy eZamawiający, w pierwszej kolejności podłącz czytnik z kartą kryptograficzną do komputera,
3) zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp,
doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar,
gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc,
4) zamawiający określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.: plik załączony przez wykonawcę na Platformie
Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku
dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert,
5) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego
serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Urzędu Morskiego w
Szczecinie, z siedzibą w Szczecinie, pl. Stefana Batorego 4, 70-207 Szczecin, zwany dalej Administratorem.
2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować pod adresem e-mail:IOD@ums.gov.pl lub
numerem telefonu: 91-44 03 309 lub pisemnie na adres siedziby Administratora.
3) Pani/Pana dane niezbędne do udziału w postępowaniu będą przetwarzane w celu związanym z realizacją postępowania o
udzielenie zamówienia publicznego na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych oraz działanie przez administratora w
interesie publicznym, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c, e oraz art. 10 RODO.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w
oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych lub umowy, w tym:
podwykonawcom, firmom zapewniającym niszczenie dokumentów i nośników danych, biurom obsługi prawnej, itp.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania
o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22
RODO.
7) Posiada Pani/Pan prawo żądania dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, sprzeciwu na dalsze przetwarzanie,
usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych.
8) Administrator informuje, że przepisy ustawy Pzp ograniczają prawo do skorzystania:
a) ze sprostowania lub uzupełnienia danych (art. 16 RODO), jeżeli zrealizowanie tego prawa mogłoby skutkować zmianą wyniku z
PZP;
b) z ograniczenia przetwarzania (art. 18 RODO), które nie może zostać zrealizowane do czasu zakończenia tego postępowania.
Ogłoszenie nr 2024/BZP 00296473/01 z dnia 2024-04-23
2024-04-23 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
10) Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, gdy uzna Pani/Pan, ze przetwarzanie danych osobowych
Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Składając oferty/oświadczenia/dokumenty poprzez Platformę elektroniczną – Odbiorcą
Pani/Pana danych osobowych będzie również spółka Otwarty Rynek Elektroniczny S.A. siedzibą w Warszawie (02-672) przy ul.
Domaniewskiej 49, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla
m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000041441, REGON:
017282436, NIP: 526-25-35-153, jako właściciel Platformy elektronicznej, na której Zamawiający prowadzi postępowania o
udzielenie zamówienia publicznego, działającą pod adresem: https://ums.ezamawiajacy.pl.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: P0-II.2610.41.24

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pozyskaniu danych przestrzennych obszaru wybrzeża w technologii lotniczego skanowania laserowego (topograficznego oraz batymetrycznego) i fotogrametrycznych zdjęć lotniczych a także ich opracowaniu na potrzeby monitoringu do postaci numerycznego modelu terenu (NMT), numerycznego modelu dna (NMD), zintegrowanego numerycznego modelu terenu (zNMT), numerycznego modelu pokrycia terenu (NMPT), znormalizowanego numerycznego modelu pokrycia terenu (zNMPT) oraz ortofotomapy lotniczej RGB i CIR oraz dostarczeniu oprogramowania na umożliwiającego sprawną wizualizację i podstawowe funkcje pomiarowe pozyskanych danych przestrzennych 2D i 3D.
2. Przedmiotem zamówienia jest pozyskanie danych przestrzennych obszarów wybrzeża wód morskich w granicach administracyjnych Urzędu Morskiego w Szczecinie:
• rejon A - brzeg Morza Bałtyckiego od granicy z Niemcami (km 428,0) do kanału w Dźwirzynie (km 346,0) wraz północnym obszarem portu w Świnoujściu z falochronami (wschodnim, centralnym, zachodnim), z falochronami (wschodnim i zachodnim) w Dziwnowie i w Mrzeżynie,z molem w Międzyzdrojach i pomostami w Niechorzu (ok. 84 km);
• rejon B - brzegi Roztoki Odrzańskiej i Zalewu Szczecińskiego wraz z wyspami (Łysa Wyspa, Wyspa Chełminek, Wyspa Refulacyjna w Trzebieży, Wyspa Wichrowska Kępa/Wyspa Adamowa, W22 i W28) Kanału Piastowskiego wraz z falochronami, Starej Świny wraz wyspami Delty Świny, jeziora Wicko Małe, jeziora Wicko Duże, Cieśniny Dziwny, Zalewu Kamieńskiego wraz z Wyspą Chrząszczewską (ok. 226 km);
• rejon C - obszary w granicach Portu w Świnoujściu wraz z falochronami (wschodnim, centralnym, zachodnim) i wyspą Mielin (ok. 12 km);
• rejon D - obszary w granicach Portu w Policach (ok. 9 km) i w Szczecinie wraz z wyspami (ok. 14 km);
• rejon E - brzeg Morza Bałtyckiego od kanału w Dźwirzynie (km 346,0) do granicy województwa zachodniopomorskiego i pomorskiego (km 243,80) wraz z północnym obszarem portu w Kołobrzegu z falochronami, falochronem przy kanale Jamneńskim, północnym obszarem portu w Darłowie z falochronami, falochronami brzegowymi kamiennymi w Jarosławcu (ok. 102,2 km).Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w Załączniku nr 1 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79961300-1 - Specjalistyczne usługi fotograficzne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą sumaryczną liczbę punktów
po zastosowaniu wszystkich kryteriów oceny ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

2. O udzielenie niniejszego zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy wykażą,
że spełniają następujące warunki dotyczące:

1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:

a) zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu

2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,o ile wynika to z odrębnych przepisów:

a) Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek udziału we wskazanym zakresie, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, zgodnie z ustawą z dnia 3 lipca 2002 r. Prawo Lotnicze ( Dz.U.2023 poz. 2110 t.j.) oraz aktów wykonawczych, w zakresie objętym niniejszym zamówieniem tj. do wykonywania operacji specjalistycznych lub usług lotniczych w zakresie fotogrametrii.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia uprawnienie musi mieć ten z Wykonawców, który będzie wykonywał czynności, do których zgodnie z przepisami wymagane jest posiadanie takiego uprawnienia.

3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:

a) zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu

4) zdolności technicznej lub zawodowej:

Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:

a) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał synchroniczne rejestracje fotogrametrycznych zdjęć lotniczych (o rozdzielczości przestrzennej minimum 10 cm) i chmury punktów z lotniczego skanera topograficznego (ALS) (o gęstości minimum 5 pkt m²) i przetworzył je geometrycznie a także dokonał klasyfikacji chmury punktów ALS oraz w tym okresie wykonał rejestrację chmury punktów z lotniczego skanera batymetrycznego (BLS) co najmniej do głębokości 6 m i przetworzył dane geometrycznie a także przeprowadził ich klasyfikację.
Na potwierdzenie spełnienia powyższych wymagań Zamawiający żąda wykonania przez Wykonawcę:

- dwóch zadań w zakresie synchronicznej rejestracji fotogrametrycznych zdjęć lotniczych kamerą cyfrową o wielkości piksela terenowego nie większej niż 10 cm wraz z wykonaniem skanowania z użyciem lotniczego skanera laserowego (ALS), dla obszaru o powierzchni nie mniejszej niż 100 km²,
o wartości brutto nie niższej niż 50 000 zł każda;

- dwóch zadań w zakresie produkcji ortofotomapy o wielkości piksela terenowego nie większej niż 10 cm, o powierzchni nie mniejszej niż 100 km², o wartości brutto nie niższej niż 50 000 zł każda;

- dwóch zadań w zakresie przetwarzania (w tym klasyfikacji) danych lotniczego skanowania laserowego (ALS), o powierzchni nie mniejszej niż 100 km²,o wartości brutto nie niższej niż 50 000 zł każda.

- dwóch zadań w zakresie pozyskania i przetwarzania (w tym klasyfikacji) danych lotniczego batymetrycznego skanowania laserowego (BLS), o wartości brutto nie niższej niż 50 000 zł każda.

Powyższe usługi muszą być zrealizowane zgodnie z wymaganiami Zamawiającego do dnia składania ofert. W przypadku, gdy usługi były zrealizowane jako części większych zamówień dotyczących szerszego zakresu prac, należy podać zakres i budżet dotyczący wymaganego asortymentu wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie.

b) będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli wykaże się niezbędnym minimum dotyczącym personelu kluczowego
w składzie poniżej:

- jedną osobą, która będzie pełniła funkcję członka zespołu posiadającą wykształcenie wyższe lub średnie w dziedzinie geodezji i kartografii, posiadającą uprawnienia, o których mowa w art. 43 pkt 7 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2023 r., poz. 1752,
z późn. zm.), posiadającą co najmniej 3 letnie doświadczenie w pozyskiwaniu danych fotogrametrycznych w tym zdjęć lotniczych i danych lotniczego skanowania laserowego ALS i BLS;

- jedną osobą, która będzie pełniła funkcję członka zespołu posiadającą wykształcenie wyższe lub średnie w dziedzinie geodezji i kartografii, posiadającą uprawnienia, o których mowa w art. 43 pkt 7 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2023 r., poz. 1752,
z późn. zm.), posiadającą co najmniej 3 letnie doświadczenie w przetwarzaniu danych fotogrametrycznych w tym zdjęć lotniczych i danych lotniczego skanowania laserowego ALS i BLS;
c) dysponuje potencjałem technicznym do realizacji zmówienia:
- 1 (jednym) załogowym samolotem przeznaczonym do wykonywania lotniczego skanowania laserowego i zdjęć fotogrametrycznych, który będzie wyposażony w urządzenie dGPS/INS do ciągłego pomiaru orientacji przestrzennej;
- 1 (jednym) lotniczym skanerem laserowym topograficznym;
- 1 (jednym) lotniczym skanerem laserowym batymetrycznym;
- 1 (jedną) pomiarową kamerą cyfrową lub systemem kamer umożliwiających wykonanie barwnych zdjęć RGB i CIR.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy pzp, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SWZ, chyba, że w postępowaniu zostanie złożona tylko jedna oferta,
f) oświadczenia Wykonawcy / podmiotu udostępniającego zasoby (o ile dotyczy) o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wg. wzoru stanowiącego Załącznik nr 11 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: c) wykazu usług – stanowiącego Załącznik nr 8 do SWZ, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane;
d) wykazu osób - stanowiącego Załącznik nr 9 do SWZ skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
e) wykazu potencjału technicznego – urządzeń technicznych– stanowiącego Załącznik nr 10 do SWZ dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Dokumenty składane wraz z ofertą:

1) oświadczenie wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ składanego na postawie art. 125 ust 1 ustawy pzp ;

2) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składane na podstawie art. 125 ust 1 ustawy pzp, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SWZ ;

3) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia oraz oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie w jakim wykonawca realizując zamówienie powołuje się na jego zasoby, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SWZ;

(zobowiązanie należy złożyć, ile wykonawca będzie polegał na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby).


4) pełnomocnictwa lub inne dokumenty, z których wynika prawo do reprezentowania (odpowiednio: wykonawcy, podmiotu udostępniającego zasoby, wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia);

5) oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wskazujące, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SWZ;

(oświadczenie należy złożyć, w przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia).

6) w przypadku, gdy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa – uzasadnienie, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa

UWAGA!!! W przypadku braku wykazania, że informacje zastrzeżone stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa lub niewystarczającego uzasadnienia, informacje te zostaną uznane za jawne.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

7. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo, o którym mowa w ust. 7 musi znajdować się w ofercie wspólnej Wykonawców. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają dokumenty w następujący sposób:

1) oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z postępowania – każdy z wykonawców;
2) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu–każdy z wykonawców w zakresie w jakim wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu;
3) oświadczenia w zakresie podstawy wykluczenia wskazanej w art. 108 ust. 1 pkt. 5 – każdy z wykonawców;
4) aktualne świadectwo zdatności do lotu tj. certyfikat AWC w kategorii AW-4 (loty fotogrametryczne z użyciem statków powietrznych specjalnie zmodyfikowanych do tego celu), wydanego lub uznanego zgodnie z art.160-163 a ustawy z dnia 3 lipca 2002 r. Prawo lotnicze (Dz.U.2022.1235 t.j. z dnia 2022.06.10), lub inny równoważny dokument ze świadectwem zdatności do lotu - składa ten wykonawca, którego uprawnienia dotyczą;
5) wykaz usług – pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną;
6) wykaz osób – pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną;
7) wykaz potencjału technicznego – urządzeń technicznych – pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną;
8) oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – każdy z wykonawców;
9) oświadczenia o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania – każdy z wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie ze wzorem umowy Załącznik nr 2 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-08-09 10:30

8.2.) Miejsce składania ofert: platforma elektroniczna https://ums.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-09 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-09-06

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie oprawy graficznej i reklamowej - Koszalin
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania15-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie oprawy graficznej i reklamowej, poprzez indywidualny projekt graficzny i przestrzenny stoisk edukacyjnych wraz z wykonaniem grafik, produkcję filmów tematycznych (poradnik i/lub instrukcja naprawy), opracowanie projektów graficznych i animacji oraz strony internetowej wraz z przeprowadzeniem kampanii w mediach społecznościowych oraz materiały reklamowe wewnętrzne i zewnętrzne w ramach projektu. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI