Publikacja ogłoszeń Urzędu Miejskiego Wrocławia w prasie codziennej o zasięgu wojewódzkim...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Publikacja ogłoszeń Urzędu Miejskiego Wrocławia w prasie codziennej o zasięgu wojewódzkim i o zasięgu lokalnym
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWrocław
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-10-07
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia
  • Data publikacji ogłoszenia2019-09-27
  • Numer ogłoszenia603021-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 603021-N-2019 z dnia 2019-09-27 r.

Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia: Publikacja ogłoszeń Urzędu Miejskiego Wrocławia w prasie codziennej o zasięgu wojewódzkim i o zasięgu lokalnym
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia, krajowy numer identyfikacyjny 10946700000000, ul. pl. Nowy Targ  42377 , 50-141  Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 71 7779230, 7779231, e-mail tomasz.kazmierczak@um.wroc.pl, faks 717 779 229.
Adres strony internetowej (URL): http://bip.um.wroc.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://bip.um.wroc.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.um.wroc.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Zamawiający wymaga złożenia oferty w formie pisemnej, pod rygorem nieważności.
Adres:
Gmina Wrocław - Urząd Miejski Wrocławia - Wydział Zamówień Publicznych al. Kromera 44 51-163 Wrocław pok. nr 138

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Publikacja ogłoszeń Urzędu Miejskiego Wrocławia w prasie codziennej o zasięgu wojewódzkim i o zasięgu lokalnym
Numer referencyjny: ZP/PN/70/2019/WOU
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
2


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: A.Przedmiotem zamówienia jest publikacja ogłoszeń zleconych przez Urząd Miejski Wrocławia w prasie codziennej w wersji drukowanej, o zasięgu opisanym w poniższych zadaniach: ZADANIE I – w prasie codziennej o zasięgu wojewódzkim (woj. dolnośląskie) ZADANIE II- w prasie codziennej o zasięgu lokalnym (miasto Wrocław) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla ZADANIA I i ZADANIA II: Treść ogłoszeń związana jest przede wszystkim z gospodarką nieruchomościami, przetargami, działalnością gospodarczą i adresowana jest do instytucji, przedsiębiorstw, przedsiębiorców i ogółu społeczeństwa. Treść ogłoszeń musi być publikowana w prasie codziennej ukazującej się od poniedziałku do soboty, poruszającej w sposób cykliczny i powtarzalny między innymi tematykę gospodarczo - finansową dotyczącą Wrocławia, i województwa dolnośląskiego, dostarczanej (tj. rozpowszechnianie płatne) do urzędów administracji państwowej i samorządowej, posiadającej wyodrębnione tematycznie sekcje/strony dotyczące zagadnień gospodarczych, finansowych, przetargowych. 1. Publikacja ogłoszeń w prasie następować będzie sukcesywnie, zgodnie z bieżącymi potrzebami Zamawiającego, we wskazanych przez Zamawiającego terminach, każdorazowo na podstawie odrębnych zamówień przekazanych Wykonawcy w formie elektronicznej lub faksem. Zlecenie publikacji następować będzie pisemnie na podstawie zatwierdzonego projektu ogłoszenia. 2. Wszystkie ogłoszenia muszą być publikowane w ramach jednego tytułu prasowego (odpowiednio dla ZADANIA I i ZADANIA II). 3. Wykonawca zobowiązany jest do publikacji ogłoszeń w terminie do 2 dni roboczych od dnia otrzymania treści zatwierdzonego ogłoszenia. 4. Wykonawca każdorazowo będzie informował o terminie i cenie emisji zamawianego ogłoszenia. 5. Godziny pracy Zamawiającego obejmują dni od poniedziałku do piątku i tylko w tych dniach możliwe jest złożenie zamówienia na publikację ogłoszenia w codziennym wydaniu prasy od poniedziałku do soboty. Zamawiający przewiduje, że może zajść konieczność aby ogłoszenie ukazało się w sobotę. 6. Wszystkie ogłoszenia Zamawiającego muszą być oznaczone znakami graficznymi Wrocławia, ustalonymi i przekazanymi Wykonawcy przez Zamawiającego, zgodnie z Systemem Identyfikacji Wizualnej Urzędu Miejskiego Wrocławia. Przykład ogłoszenia czarno-białego i kolorowego przedstawia załącznik 2 do SIWZ. 7. Wykonawca otrzyma, po podpisaniu umowy, bazę elektroniczną ww. znaków graficznych w formacie Adobe Ilustrator. 8. Wszystkie ogłoszenia muszą być minimalizowane tak, aby jego tekst był przejrzysty i czytelny. 9. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za błędy powstałe w wyniku opracowania szaty graficznej i treści ogłoszenia, na koszt własny dokonuje sprostowań treści i zamieszczonych ogłoszeń. 10. W przypadku nie opublikowania ogłoszenia z przyczyn zawinionych przez Wykonawcę, Zamawiający uprawniony jest do żądania publikacji ogłoszenia w innym ustalonym terminie na koszt Wykonawcy. 11. W przypadku, gdy opublikowanie ogłoszenia jest niemożliwe z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, jest on zobowiązany przedstawić propozycję zamieszczenia ogłoszenia w innej gazecie przy zachowaniu tego samego terminu lub za zgodą Zamawiającego Wykonawca ustali nowy termin ukazania się ogłoszenia. 12. Wykonawca zobowiązany jest do wyznaczenia swojego przedstawiciela odpowiedzialnego za kontakty z Zamawiającym, z możliwością łatwego kontaktu przez telefon, faks oraz e-mail. 13. Oznaczenie przedmiotu zamówienia we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): Przedmiot główny: 79.97.00.00-4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz szczegółowe warunki realizacji zamówienia przedstawione zostały w Projekcie umowy (Załącznik nr 1 do SIWZ). B. Wymagania związane z zatrudnieniem przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę co najmniej 1 osoby wykonującej min. wskazane poniżej czynności przez Zamawiającego w trakcie realizacji zamówienia: • informowanie Zamawiającego o terminie i cenie emisji zamawianego ogłoszenia w prasie, • przesyłanie emailem do Zamawiającego opracowanego projektu graficznego ogłoszenia do zatwierdzenia, • zlecanie publikacji na podstawie zatwierdzonego projektu ogłoszenia przez Zamawiającego. • współpraca w przypadkach pojawienia się problemów przy publikacji ogłoszenia, opracowaniu szaty graficznej i treści ogłoszenia lub zmiany terminu publikacji ogłoszenia w celu ich szybkiego rozwiązania. - W przypadku gdy powyższe wymagania są przewidziane należy podać: a) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a: Wykonawca jest zobowiązany do złożenia w terminie 3 dni od zawarcia umowy oświadczenia potwierdzającego zatrudnienie pracownika na umowę o pracę wykonującego min. powyższe wskazane czynności przez Zamawiającego w trakcie realizacji zamówienia; b) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: - Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego w terminie 5 dni roboczych przedstawi Zamawiającemu oświadczenie pracownika Wykonawcy, o którym mowa w pkt a) o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę oraz otrzymaniu wynagrodzenia za ostatni miesiąc pracy; - nie przedłożenie przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w pkt a) i b) skutkować będzie naliczeniem kar umownych (§ 9 ust. 2 projektu umowy); C. Informacja dotycząca powierzenia zamówienia podwykonawcom 1) Zakres w jakim przewiduje się możliwość osobistego wykonania kluczowych części przez Wykonawcę obejmuje, dla Zadania I i ZADANIA II - publikację ogłoszeń, w tym opracowanie składu i grafiki ogłoszenia. 2) Zamawiający, ze względu na zastrzeżenie, o którym mowa w pkt 1 powyżej, wymaga aby Wykonawca posiadał własną zdolność w zakresie warunku zdolności technicznej lub zawodowej. 3) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia (z zastrzeżeniem pkt 1 powyżej), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców w Formularzu oferty (o ile są znani). 3) Zlecenie części zamówienia podwykonawcom nie zmienia zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego za wykonanie tej części zamówienia. Wykonawca jest odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawcy i jego pracowników w takim samym stopniu jakby to były działania, uchybienia i zaniedbania jego własnych pracowników.

II.5) Główny kod CPV: 79970000-4
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 170732,00
Waluta:
pln
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2019-12-02   lub zakończenia: 2021-12-01

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: O udzielenie niniejszego zamówienia publicznego ubiegać się może Wykonawca, który spełnia warunki udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej i zawodowej, tj.: Zamawiający stwierdzi, iż Wykonawca spełnił warunek udziału w postępowaniu, jeśli wykaże on, że: w zakresie ZADANIA I: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) wykonał lub aktualnie wykonuje z należytą starannością usługi o podobnym charakterze, co do przedmiotu zamówienia tj. usługi publikacji ogłoszeń wyrażonych słowem drukowanym (tj. drukiem) w prasie codziennej o zasięgu wojewódzkim (wydania od poniedziałku do soboty) na łączną kwotę o wartości min. 55.000,00 zł brutto (w ramach jednej lub kilku umów). Uwaga: prasa codzienna o zasięgu wojewódzkim (wydania od poniedziałku do soboty) oznacza gazetę zarejestrowaną w Związku Kontroli Dystrybucji Prasy (ZKDP) jako dziennik płatny (nie będący tabloidem ani periodykiem, którego celem jest wyłącznie publikacja ogłoszeń i reklam), polska wersja językowa, rozpowszechniany od poniedziałku do soboty, o zasięgu obejmującym teren województwa dolnośląskiego. w zakresie ZADANIA II: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) wykonał lub aktualnie wykonuje z należytą starannością usługi o podobnym charakterze co do przedmiotu zamówienia - tj. usługi publikacji ogłoszeń wyrażonych słowem drukowanym (tj. drukiem) w prasie codziennej o zasięgu lokalnym (wydania od poniedziałku do soboty) na łączną kwotę o wartości min. 50.000,00 zł brutto (w ramach jednej lub kilku umów). UWAGA: prasa codzienna o zasięgu lokalnym (wydania od poniedziałku do soboty) oznacza gazetę zarejestrowaną w Związku Kontroli Dystrybucji Prasy (ZKDP) jako dziennik płatny (nie będący tabloidem ani periodykiem, którego celem jest wyłącznie publikacja ogłoszeń i reklam), polska wersja językowa, rozpowszechniany od poniedziałku do soboty, o zasięgu obejmującym teren miasta Wrocławia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku opisanego w dziale VII pkt 1 ppkt 2) SIWZ, wraz z podaniem ich przedmiotu, wartości, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie – wzór stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ. Dowodami, o których mowa powyżej, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. UWAGA: w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca zobowiązany jest do złożenia, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp - oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli odrębne oferty. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może przedstawić wraz z ww. oświadczeniem dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu. UWAGA: W przypadku wpłynięcia tylko jednej oferty w ramach niniejszego postępowania w danym Zadaniu złożenie ww. oświadczenia nie jest wymagane.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w następującej wysokości: Zadanie nr 1 – 2.200,00 zł (słownie: dwa tysiące dwieście złotych i 00/100) Zadanie nr 2 – 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych i 00/100)

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena za ogłoszenia czarno-białe 55,00
Cena za ogłoszenia kolorowe 5,00
Rozpowszechniane płatne razem 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Strony dokonają odpowiedniej zmiany postanowień niniejszej umowy w zakresie wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w § 5 ust. 1 umowy, w przypadku zmiany: 1) stawki podatku od towarów i usług, 2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, 4) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 2. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 1) wartość netto wynagrodzenia Wykonawcy nie zmieni się, a wartość wynagrodzenia brutto zostanie wyliczona na podstawie nowych, obowiązujących przepisów. 3. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 2) wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy, wynikającą ze zwiększenia wynagrodzeń osób bezpośrednio wykonujących zamówienie, do wysokości aktualnie obowiązującego minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia albo wysokości minimalnej stawki godzinowej. 4. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 3) wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy, jaką będzie on zobowiązany dodatkowo ponieść w celu uwzględnienia tej zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób bezpośrednio wykonujących zamówienie na rzecz Zamawiającego. 5. Obowiązek wykazania, iż zmiany określone w ust. 1 pkt 2) i pkt 3) i pkt 4) mają bezpośredni wpływ na koszty wykonania zamówienia spoczywa na Wykonawcy. 6. W celu dokonania zmian umowy, o których mowa w ust. 1 pkt 2) i pkt 3) i pkt 4), Wykonawca zobowiązany jest wystąpić do Zamawiającego z pisemnym wnioskiem o zmianę wynagrodzenia, przedkładając odpowiednie kalkulacje i dokumenty, w tym m.in. kopie umów zanonimizowanych z pracownikami realizującymi przedmiot umowy, dokumenty/deklaracje ZUS: 1) potwierdzające zasadność i bezpośredni wpływ zaistniałych zmian na koszty wykonania zamówienia, 2) określające stopień w jakim zmiana, o której mowa w ust. 1 pkt 2) i pkt 3) i pkt 4) wpłynie na wysokość wynagrodzenia. 7. Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy zgodnie z zapisami ust. 6 niniejszego paragrafu nastąpi od dnia: 1) wejścia w życie przepisów uzasadniających zmianę, jeżeli Wykonawca złoży wniosek w terminie do 30 dni, licząc od dnia wejścia w życie tych przepisów, lub 2) złożenia wniosku przez Wykonawcę, jeżeli wniosek wpłynie do Zamawiającego po upływie terminu określonego w ust. 7 pkt 1) niniejszego paragrafu. 8. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają zachowania formy pisemnej w postaci aneksu do umowy, pod rygorem nieważności, za wyjątkiem przypadków opisanych w ust. 10 poniżej, w § 5 ust. 2 i § 13 ust. 2 projektu umowy. 9. Zamawiający przewiduje zmiany umowy w przypadku: 1) zmiany przepisów prawnych powszechnie obowiązujących, które mają wpływ na realizację umowy, 2) zmian formalno-organizacyjnych, mających wpływ na realizację umowy, 3) zmiany, o których mowa w art. 144 ust 1 pkt 6) ustawy Pzp. 10. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych: zmiana danych teleadresowych. Zmiana, o której mowa w zdaniu pierwszym wymaga jedynie niezwłocznego pisemnego powiadomienia drugiej strony.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-10-07, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Klauzula dotycząca obowiązku informacyjnego wynikającego z art.13 RODO (Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE znajduje się w dokumentacji przetargowej - Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Publikacja ogłoszeń Urzędu Miejskiego Wrocławia w prasie codziennej o zasięgu wojewódzkim
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest publikacja ogłoszeń zleconych przez Urząd Miejski Wrocławia w prasie codziennej w wersji drukowanej, o zasięgu opisanym w poniższych zadaniach: ZADANIE I – w prasie codziennej o zasięgu wojewódzkim (woj. dolnośląskie) wydania od poniedziałku do soboty, a także w jej stałych i okazjonalnych dodatkach branżowych oraz tematycznych wraz ze wszystkimi stronami ukazującymi się w jej wydaniach i w serwisie internetowym gazety, w tym opracowanie składu i grafiki ogłoszenia. Publikacja ogłoszeń w prasie codziennej o zasięgu wojewódzkim (wydania od poniedziałku do soboty) oznacza publikację w gazecie zarejestrowanej w Związku Kontroli Dystrybucji Prasy (ZKDP) jako dziennik płatny (nie będący tabloidem ani periodykiem, którego celem jest wyłącznie publikacja ogłoszeń i reklam), polska wersja językowa, rozpowszechniany od poniedziałku do soboty, o zasięgu obejmującym teren województwa dolnośląskiego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79970000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 89431,00
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena za ogłoszenia czarno-białe 55,00
cena za ogłoszenia kolorowe 5,00
Rozpowszechnianie płatne razem 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Publikacja ogłoszeń Urzędu Miejskiego Wrocławia w prasie codziennej o zasięgu lokalnym
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest publikacja ogłoszeń zleconych przez Urząd Miejski Wrocławia w prasie codziennej w wersji drukowanej, o zasięgu opisanym w poniższych zadaniach: ZADANIE II- w prasie codziennej o zasięgu lokalnym (miasto Wrocław) wydania od poniedziałku do soboty, a także w jej stałych i okazjonalnych dodatkach branżowych oraz tematycznych wraz ze wszystkimi stronami ukazującymi się w jej wydaniach i w serwisie internetowym gazety, w tym opracowanie składu i grafiki ogłoszenia. Publikacja ogłoszeń w prasie codziennej o zasięgu lokalnym (wydania od poniedziałku do soboty) oznacza publikację w gazecie zarejestrowanej w Związku Kontroli Dystrybucji Prasy (ZKDP) jako dziennik płatny (nie będący tabloidem ani periodykiem, którego celem jest wyłącznie publikacja ogłoszeń i reklam), polska wersja językowa, rozpowszechniany od poniedziałku do soboty, o zasięgu obejmującym teren miasta Wrocławia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79970000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 81301,00
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena za ogłoszenia czarno-białe 55,00
cena za ogłoszenia kolorowe 5,00
Rozpowszechnianie płatne razem 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i uruchomienie 2 sztuk urządzeń wielofunkcyjnych - Wrocław/Wałbrzych
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę, wniesienie i uruchomienie 2 sztuk urządzeń wielofunkcyjnych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.