Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przygotowanie, obsługa techniczna i realizacja w formie online w siedzibie Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej dwóch konferencji konsultacyjnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: MINISTERSTWO FUNDUSZY I POLITYKI REGIONALNEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140315583
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wspólna 2/4
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-926
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mfipr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zamowienia.mfipr.gov.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przygotowanie, obsługa techniczna i realizacja w formie online w siedzibie Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej dwóch konferencji konsultacyjnych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3f347559-b237-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00052965
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005590/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.83 Konsultacje społeczne projektu programu operacyjnego na lata 2021-2027 (konferencja on-line)
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zamowienia.mfipr.gov.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między zamawiającyma wykonawcami odbywa się w języku polskim za pośrednictwem Platformy zakupowej pod adresemhttps://zamowienia.mfipr.gov.pl/. Na wskazanej Platformie została opublikowana dokumentacjaniniejszego postępowania. Zamawiający nie przewiduje komunikowania się z wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Szczegółowe informacje o sposobieporozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz sposobie przekazywania oświadczeń idokumentów zwarte są w Rozdziale 2 SWZ.https://zamowienia.mfipr.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r.w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dladokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzieleniezamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. 2020 poz. 2452) określa niezbędne wymaganiasprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej, w tym informację nt.specyfikacji połączenia, tj.:a) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości niemniejszej niż 512 kb/s; b) Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GBRam, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux,lub ich nowsze wersje;c) Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2,najlepiej w najnowszej wersji; d) Włączona obsługa JavaScript;e) Zainstalowany program AcrobatReader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf. Zamawiający zgodnie z § 11 ust. 2 ww.Rozporządzenia dopuszcza formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 75 MB wszczególności w formatach: .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt.Szczegółowe informacje o sposobie sięzamawiającego z wykonawcami oraz sposobie przekazywania oświadczeń i dokumentów zwarte są w Rozdziale 2 SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 - 2 ogólnego rozporządzeniao ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (dalej: „rozporządzenie2016/679”)informujemy, że: • Administratorem danych zbieranych i przetwarzanych w celuprowadzenia postępowania, zawarcia umowy oraz realizacji umowy jest Minister Finansów, Funduszy iPolityki Regionalnej z siedzibą przy ul. Wspólnej 2/4, 00-926 w Warszawie. • Dane osobowe mogązostać udostępnione właściwym organom (w tym np. odpowiednim organom Unii Europejskiej,Najwyższej Izbie Kontroli, Krajowej Administracji Skarbowej) lub podmiotom współpracującym zMinisterstwem oraz wykonawcom i podmiotom, o których mowa w pkt 19.1 SWZ, upoważnionymzgodnie z obowiązującym prawem. • Osobom, które w postępowaniu o udzieleniu zamówieniapublicznego podały swoje dane osobowe przysługuje prawo dostępu do danych oraz ich sprostowania,a w odniesieniu do danych przetwarzanych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e rozporządzenia 2016/769 –prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych. Podanie danych jestdobrowolne, ale konieczne do prowadzenia postępowania, zawarcia umowy oraz realizacji umowy. •Osobom, które w postępowaniu podały swoje dane osobowe przysługuje prawo wniesienia skargi doorganu nadzorczego.• Dane osobowe są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia2016/679 w zw. z przepisami ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, art. 6ust. 1 lit. b rozporządzenia 2016/679 – w odniesieniu do danych osobowych osoby będącej stronąumowy oraz art. 6 ust. 1 lit. e rozporządzenia 2016/679 – w odniesieniu do pozostałych danychosobowych - w celu i zakresie niezbędnym do zawarcia i realizacji umowy. • Okres przetwarzaniadanych jest zgodny z kategorią archiwalną dokumentacji postępowania i wynosi - w przypadkuzamówień współfinansowanych ze środków UE przez okres, o którym mowa w art. 125 ust. 4 lit. d) wzw. z art. 140 rozporządzenia nr 1303/2013.- w zakresie określonym w przepisach o archiwizacji – doczasu przeprowadzania archiwizacji dokumentacji. • Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych -IOD@mfipr.gov.pl • Dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, wtym profilowaniu. Szczegółowe informacje na temat ochrony danych osobowych znajdują się wRozdziale 20 SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BDG-V.2611.18.2021.KB
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 94946,40 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie, obsługa techniczna i realizacja w formie online (tj. w formie zdalnej) w siedzibie Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej dwóch konferencji konsultacyjnych dotyczących założeń, celów i rezultatów wsparcia funduszy UE w ramach projektu Programu dotyczącego czystej energii, ochrony środowiska naturalnego, sieci transportowych, mobilności mieszkańców oraz ochrony zdrowia i dziedzictwa kulturowego na lata 2021-2027 oraz Prognozy oddziaływania na środowisko dla projektu ww. programu.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79950000-8 - Usługi w zakresie organizowania wystaw, targów i kongresów
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
64224000-2 - Usługi telekonferencyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-06-14 do 2021-07-09
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert: Cena i Doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia, pełniącej rolę koordynatora. Zamawiający dokona oceny ofert, przyznając punkty w ramach kryteriów, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia, pełniącej rolę koordynatora
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4