Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Przygotowanie autorskiej koncepcji wystawy pod tytułem „Artefakty” wraz z jej kompleksową realizacją w ramach ekspozycji wewnętrznej Pawilonu Polski na Wystawie Światowej Expo 2020 w Dubaju”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: POLSKA AGENCJA INWESTYCJI I HANDLU SPÓŁKA AKCYJNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012070669
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Krucza 50
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-025
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bpp@paih.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.paih.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przygotowanie autorskiej koncepcji wystawy pod tytułem „Artefakty” wraz z jej kompleksową realizacją w ramach ekspozycji wewnętrznej Pawilonu Polski na Wystawie Światowej Expo 2020 w Dubaju”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4bcb277a-de35-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00106110
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
„Promocja gospodarki w oparciu o polskie marki produktowe – Marka Polskiej Gospodarki – Brand” poddziałanie 3.3.2 Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platforma.eb2b.com.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platforma.eb2b.com.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: szczegółowe wymagania zawarte w rozdziale XIV SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): szczegółowe wytyczne dot. RODO zawarte w rozdziale XXVI SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DOW.DSiPG.25/11/2021/TP
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie autorskiej koncepcji wystawy wraz z jej kompleksową realizacją jako integralnej części ekspozycji III odcinka ścieżki tematycznej pt. ‘Poland. Spirit of ingenuity’ wewnątrz Pawilonu Polski na Wystawie Światowej Expo 2020 w Dubaju, która odbędzie się w dniach 1 października 2021 r. – 31 marca 2022 r. „Przygotowanie autorskiej koncepcji wystawy pod roboczym tytułem „Artefakty” wraz z jej kompleksową realizacją w ramach ekspozycji wewnętrznej Pawilonu Polski na Wystawie Światowej Expo 2020 w Dubaju
4.2.6.) Główny kod CPV: 79930000-2 - Specjalne usługi projektowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
92312200-3 - Usługi świadczone przez autorów, kompozytorów, rzeźbiarzy, animatorów kultury oraz pozostałych artystów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-05-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która będzie miała najwyższą wartość, wyrażoną w punktach, z uwzględnieniem kryteriów oceny, wymienionych poniżej.
2. Zamawiający przy wyborze oferty będzie kierował się następującymi kryteriami
1. Cena brutto za całość zamówienia (Kc) 40%
2. Doświadczenie personelu (Kp) 20%
3. Ocena jakościowa koncepcji realizacji zamówienia (Kk) 40%
Wszelkie informacje dotyczące szczegółowego przyznania punktów oceny ofert znajdują się w cz. XXI SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 40
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie personelu
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: Ocena jakościowa koncepcji realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
4) Sytuacji technicznej lub zawodowej:a) Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie zrealizował minimum 3 wystawy poza granicami kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę (miejsce zamieszkania), w tym co najmniej 1 wystawę w kraju spoza Unii Europejskiej wraz z transportem lotniczym wystawy na targach/festiwalach/w galeriach/w muzeach o wartości co najmniej 150 tysięcy złotych brutto na wystawie w kraju spoza Unii Europejskiej.
(w przypadku, gdy wartość usługi została określona w walucie innej niż polski złoty, przeliczenie nastąpi wg średniego kursu złotego ogłoszonego przez Prezesa NBP obowiązującego w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu).
b) Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia co najmniej następujące osoby:
i. Kurator – osoba, która w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert, pełniła funkcję kuratora lub współkuratora wystawy z obszaru designu lub/i nowych technologii lub/i gospodarki na co najmniej 4 (czterech) wystawach, z czego minimum 2 (dwie) wystawy realizowane były poza granicami Polski.
ii. Projektant scenografii - osoba, która w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, pełniła funkcję projektanta przestrzeni wystawienniczych / set designera w procesie projektowania i wdrażania w co najmniej 8 (ośmiu) projektach.
iii. Grafik – osoba, która w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, pełniła funkcję grafika w procesie projektowania i wdrażania w co najmniej 8 (ośmiu) projektów graficznych.
iv. Tłumacz (z języka polskiego na język angielski i z języka angielskiego na język polski) – osoba, która w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert pełniła funkcję tłumacza z języka polskiego na język angielski i z języka angielskiego na język polski w ramach realizacji co najmniej 3 (trzech) usług polegających na tłumaczeniu tekstów o charakterze informacyjnym i promocyjnym.
v. Tłumacz (z języka polskiego na język arabski i z języka arabskiego na język polski) – osoba, która w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, pełniła funkcję tłumacza z języka polskiego na język arabski i z języka arabskiego na język polski w ramach realizacji co najmniej 3 (trzech) usług polegających na tłumaczeniu tekstów o charakterze informacyjnym i promocyjnym.
vi. Realizator – osoba, która w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, pełniła funkcję realizatora wystaw z obszaru designu lub/i nowych technologii lub/i gospodarki na co najmniej 4 (czterech) wystawach, z czego minimum 2 (dwie) wystawy realizowane były poza granicami Polski.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia funkcji. W celu realizacji zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia minimum 3 (trzech) osób w ramach personelu. W przypadku skierowania jednej osoby do realizacji kilku funkcji, osoba ta musi spełniać wszystkie warunki zastrzeżone dla każdej z funkcji. W takim wypadku w Wykazie Doświadczenia Personelu Wykonawcy – Załącznik nr 9 oraz Wykazie osób – Załącznik nr 11 – Zamawiający wskaże odrębne zadania celem wykazania spełnienia warunków dla każdej z funkcji.