„Przygotowanie autorskiej koncepcji wystawy pod tytułem „Artefakty” wraz z jej kompleksową...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Przygotowanie autorskiej koncepcji wystawy pod tytułem „Artefakty” wraz z jej kompleksową realizacją w ramach ekspozycji wewnętrznej Pawilonu Polski na Wystawie Światowej Expo 2020 w Dubaju”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2021-07-15
  • ZamawiającyPOLSKA AGENCJA INWESTYCJI I HANDLU SPÓŁKA AKCYJNA
  • Data publikacji ogłoszenia2021-07-06
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00106110
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Przygotowanie autorskiej koncepcji wystawy pod tytułem „Artefakty” wraz z jej kompleksową realizacją w ramach ekspozycji wewnętrznej Pawilonu Polski na Wystawie Światowej Expo 2020 w Dubaju”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POLSKA AGENCJA INWESTYCJI I HANDLU SPÓŁKA AKCYJNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012070669

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Krucza 50

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-025

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bpp@paih.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.paih.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przygotowanie autorskiej koncepcji wystawy pod tytułem „Artefakty” wraz z jej kompleksową realizacją w ramach ekspozycji wewnętrznej Pawilonu Polski na Wystawie Światowej Expo 2020 w Dubaju”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4bcb277a-de35-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00106110

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

„Promocja gospodarki w oparciu o polskie marki produktowe – Marka Polskiej Gospodarki – Brand” poddziałanie 3.3.2 Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platforma.eb2b.com.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platforma.eb2b.com.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: szczegółowe wymagania zawarte w rozdziale XIV SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): szczegółowe wytyczne dot. RODO zawarte w rozdziale XXVI SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DOW.DSiPG.25/11/2021/TP

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie autorskiej koncepcji wystawy wraz z jej kompleksową realizacją jako integralnej części ekspozycji III odcinka ścieżki tematycznej pt. ‘Poland. Spirit of ingenuity’ wewnątrz Pawilonu Polski na Wystawie Światowej Expo 2020 w Dubaju, która odbędzie się w dniach 1 października 2021 r. – 31 marca 2022 r. „Przygotowanie autorskiej koncepcji wystawy pod roboczym tytułem „Artefakty” wraz z jej kompleksową realizacją w ramach ekspozycji wewnętrznej Pawilonu Polski na Wystawie Światowej Expo 2020 w Dubaju

4.2.6.) Główny kod CPV: 79930000-2 - Specjalne usługi projektowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

92312200-3 - Usługi świadczone przez autorów, kompozytorów, rzeźbiarzy, animatorów kultury oraz pozostałych artystów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-05-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która będzie miała najwyższą wartość, wyrażoną w punktach, z uwzględnieniem kryteriów oceny, wymienionych poniżej.
2. Zamawiający przy wyborze oferty będzie kierował się następującymi kryteriami
1. Cena brutto za całość zamówienia (Kc) 40%
2. Doświadczenie personelu (Kp) 20%
3. Ocena jakościowa koncepcji realizacji zamówienia (Kk) 40%

Wszelkie informacje dotyczące szczegółowego przyznania punktów oceny ofert znajdują się w cz. XXI SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie personelu

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Ocena jakościowa koncepcji realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

4) Sytuacji technicznej lub zawodowej:
a) Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie zrealizował minimum 3 wystawy poza granicami kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę (miejsce zamieszkania), w tym co najmniej 1 wystawę w kraju spoza Unii Europejskiej wraz z transportem lotniczym wystawy na targach/festiwalach/w galeriach/w muzeach o wartości co najmniej 150 tysięcy złotych brutto na wystawie w kraju spoza Unii Europejskiej.
(w przypadku, gdy wartość usługi została określona w walucie innej niż polski złoty, przeliczenie nastąpi wg średniego kursu złotego ogłoszonego przez Prezesa NBP obowiązującego w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu).

b) Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia co najmniej następujące osoby:
i. Kurator – osoba, która w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert, pełniła funkcję kuratora lub współkuratora wystawy z obszaru designu lub/i nowych technologii lub/i gospodarki na co najmniej 4 (czterech) wystawach, z czego minimum 2 (dwie) wystawy realizowane były poza granicami Polski.
ii. Projektant scenografii - osoba, która w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, pełniła funkcję projektanta przestrzeni wystawienniczych / set designera w procesie projektowania i wdrażania w co najmniej 8 (ośmiu) projektach.
iii. Grafik – osoba, która w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, pełniła funkcję grafika w procesie projektowania i wdrażania w co najmniej 8 (ośmiu) projektów graficznych.
iv. Tłumacz (z języka polskiego na język angielski i z języka angielskiego na język polski) – osoba, która w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert pełniła funkcję tłumacza z języka polskiego na język angielski i z języka angielskiego na język polski w ramach realizacji co najmniej 3 (trzech) usług polegających na tłumaczeniu tekstów o charakterze informacyjnym i promocyjnym.
v. Tłumacz (z języka polskiego na język arabski i z języka arabskiego na język polski) – osoba, która w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, pełniła funkcję tłumacza z języka polskiego na język arabski i z języka arabskiego na język polski w ramach realizacji co najmniej 3 (trzech) usług polegających na tłumaczeniu tekstów o charakterze informacyjnym i promocyjnym.
vi. Realizator – osoba, która w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, pełniła funkcję realizatora wystaw z obszaru designu lub/i nowych technologii lub/i gospodarki na co najmniej 4 (czterech) wystawach, z czego minimum 2 (dwie) wystawy realizowane były poza granicami Polski.

2. Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia funkcji. W celu realizacji zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia minimum 3 (trzech) osób w ramach personelu. W przypadku skierowania jednej osoby do realizacji kilku funkcji, osoba ta musi spełniać wszystkie warunki zastrzeżone dla każdej z funkcji. W takim wypadku w Wykazie Doświadczenia Personelu Wykonawcy – Załącznik nr 9 oraz Wykazie osób – Załącznik nr 11 – Zamawiający wskaże odrębne zadania celem wykazania spełnienia warunków dla każdej z funkcji.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: -Załącznik nr 10 do SWZ
-Załącznik nr 11 do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: -Załącznik nr 7 do SWZ
-Załącznik nr 8 do SWZ
- Załącznik nr 4 do SWZ

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wszelkie niezbędne dokumenty zostały przez Zamawiającego określone w SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Szczegółowe wymagania zawarta w dziale X SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-15 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platforma.eb2b.com.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-15 13:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Wszelkie niezbędne informacje znajdują się w dokumentacji przetargowej na stronie prowadzonego postępowania.
2021-07-06 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę opracowanie modelu biznesowego funkcjonowania przedsiębiorstwa - Mława
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę opracowanie modelu biznesowego funkcjonowania przedsiębiorstwa. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Remont drogi gminnej Piwniczna- Młodów II nr 293598 K
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Wykonanie dokumentacji geologiczno – inżynierskiej
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Warszawa: Serwis urządzeń na gwarancji w nowooddanych oraz remontowanych obiektach KSP
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Warszawa: Dostawa aparatury do geofizyki wraz z osprzętem i oprogramowaniem
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Dla firmy i biura: Dostawa materiałów promocyjnych z logo Budżetu Obywatelskiego Mazowsza
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI