IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
doświadczenie |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy mogą być dokonane za zgodą obu stron, wyrażone na piśmie w formie pisemnego aneksu podpisanego przez strony pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w przypadkach określonych w art. 144 ust. 1 pkt 2- 6 Prawa Zamówień Publicznych oraz przewiduje możliwość dokonania w umowie następujących istotnych zmian: 1) wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany wysokości podatku VAT, 2) zmiany osobowej prowadzącego szkolenie, o ile osoba zastępująca spełnia wszystkie warunki postawione w postępowaniu, 3) zmiany w przypadku zmiany danych podmiotowych Wykonawcy, 4) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym, a inną niż Wykonawca stroną, w szczególności Instytucją Pośredniczącą – Narodowe Centrum Badań i Rozwoju, a także innymi instytucjami oraz zmian wprowadzonych do wniosku o dofinansowanie projektu, które na podstawie przepisów prawa mogą wpływać na realizację zamówienia, 5) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej, w szczególności w zakresie sprawozdawczości, 6) terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku: a) wcześniejszego wykonania przedmiotu umowy, b) dostosowania harmonogramu realizacji przedmiotu umowy do potrzeb Zamawiającego, c) zaistnienia działań wojennych, aktów terroryzmu, rewolucji, przewrotu wojskowego lub cywilnego, wojny domowej, skażeń radioaktywnych, z wyjątkiem tych które mogą być spowodowane użyciem ich przez Wykonawcę, d) zaistnienia klęski żywiołowej, jak huragany, powodzie, trzęsienie ziemi, bunty, niepokoje, strajki, okupację budowy przez osoby inne niż pracownicy Wykonawcy i jego podwykonawców.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2019-07-03, godzina:
09:45,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
PRAKTYCZNE SZKOLENIE BAZOWE DLA KADRY UCZELNI DLA 10 OSÓB |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń zamkniętych dla kadry dydaktycznej PWSZ w Płocku. Opis: 3-dniowe szkolenie wyjazdowe, obejmuje dla każdego uczestnika: - udział w szkoleniu - materiały dydaktyczne - serwis kawowy (kawa, herbata, woda, ciastka) - 3 noclegi z pełnym wyżywieniem (śniadanie/obiad/kolacja). - transport Miejsce: Szkolenie wyjazdowe w modelowym CSM posiadającym doświadczenie w zakresie realizacji zajęć/szkoleń w warunkach symulowanych na kierunku położnictwo/KP. Szkolenia prowadzone w warunkach min. 3 sal symulacji wysokiej wierności, sali umiejętności położniczych/technicznych, sali wykładowej, sali do prowadzenia debrifingu z możliwością monitorowania i rejestrowania zdarzeń wykonywanych podczas ćwiczeń. Sale wyposażone w sprzęt symulacyjny do realizacji symulacji medycznych z podziałem na grupy - 1 grupa max. 5 osób - 3 symulatory wysokiej wierności osoby dorosłej, 1 symulator kobiety z funkcją porodu, 1 symulator wysokiej wierności dziecka, 2 symulatory wysokiej wierności noworodka oraz fantomy cało postaciowe z funkcjami pielęgnacyjnymi i prowadzenia podstawowych czynności ratunkowych oraz trenażery do ćwiczeń umiejętności technicznych tj. 1 trenażer ręka do wkłuć osoby dorosłej, 1 trenażer ręka do wkłuć dziecka, 1 trenażer ręka do wkłuć noworodka, 1 trenażer do wkłuć domięśniowych, 1 trenażer do nauki obsługi cewników centralnych oraz w sprzęt medyczny 2 defibrylatory z funkcją AED, defibrylacji manualnej, kardiowersji, stymulacji przezskórnej. monitorowania EKG, SPO2. Inkubator otwarty, respirator, sprzęt do prowadzenia badań fizykalnych itp. Drobny sprzęt medyczny (np.: zestawy do intubacji, ciśnieniomierze, zestawy do wkłuć), sprzęt drobny (np.: staży, latarki, nożyczki) oraz jednorazowy, nowy i nieużywany (strzykawki, igły, cewniki, worki na mocz itp.) w ilości niezbędnej do ich przeprowadzenia z uwzględnieniem ilości uczestników i podziału na grupy. Uczestnicy: nauczyciele, instruktorzy, technicy symulacji, kadra zarządzająca i inni. Zakres szkolenia: struktura, wyposażenie i zasady funkcjonowania CSM; istota, rodzaje i możliwości zastosowania symulacji medycznej, rodzaje symulatorów medycznych i podstawy ich obsługi, pacjent standaryzowany w symulacji medycznej; podstawy planowania i organizacji zajęć w CSM zg. z programem kształcenia na KP, prezentacje wybranych symulacji medycznych weryfikujących efekty kształcenia na KP; praktyczny udział w symulacjach medycznych jako uczestnicy grup szkoleniowych. Liczba godzin: 24 godziny Czas trwania: 3 dni, przewidywany termin: lipiec 2019 r. Szkolenie ma charakter praktyczny. Min. 75 % szkolenia powinny stanowić ćwiczenia praktyczne z aktywnym udziałem każdego z uczestników. Kadra prowadząca szkolenie: trenerzy symulacji medycznej w położnictwie., instruktor symulacji medycznej, technik symulacji medycznej. Wymagania dotyczące kadry prowadzącej szkolenie : Minimalne doświadczenie zawodowe w wykonywaniu czynności instruktora/trenera symulacji medycznej nie może być krótsze niż 2 lata: 1. minimum 1 osoba posiadająca wykształcenie medyczne tj. lekarz medycyny, posiadający kwalifikacje instruktora/trenera symulacji medycznej, posiadający min. 1 specjalizację (lub równoważnie będący w jej trakcie) z: chirurgii/medycyny ratunkowej/kardiologii/chorób wewnętrznych/pediatrii, anestezjologii i intensywnej terapii/neurologii. 2. minimum 2 osoby posiadające wykształcenie medyczne kierunkowe w położnictwie, kwalifikacje instruktora/trenera symulacji medycznej w położnictwie. 3. minimum 1 osoba posiadająca wykształcenie medyczne (np.: ratownik medyczny; położna, pielęgniarka/rz). Każda z tych osób posiada: kwalifikacje instruktora/trenera symulacji medycznej, min. 2 letnie doświadczenie w obsłudze technicznej sesji symulacyjnych, znajomość obsługi i konfiguracji sprzętu symulacyjnego oraz otoczenia symulacyjnego, projektowania i przygotowania sesji symulacyjnej i wprowadzania scenariuszy symulacyjnych do oprogramowania symulatorów wysokiej wierności. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Dziale II SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79632000-3, 80510000-2, 80561000-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
doświadczenie |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Przewidywane terminy wykonania przedmiotu zamówienia zostały określone w Dziale II SIWZ. Przedmiot zamówienia zostanie wykonany od dnia podpisania umowy do dnia 30 grudnia 2019 r., w terminach uzgodnionych między stronami po zawarciu umowy.
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
3-ETAPOWE SZKOLENIE PRAKTYCZNE INSTRUKTORA SYMULACJI NISKIEJ WIERNOŚCI W POŁOŻNICTWIE DLA 10 OSÓB |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń zamkniętych dla kadry dydaktycznej PWSZ w Płocku. Opis: ETAP 1 stacjonarny (szkolenie w siedzibie PWSZ w Płocku) obejmuje: - udział w szkoleniu - materiały dydaktyczne - serwis kawowy (kawa, herbata, woda, ciastka). ETAP 2 konsultacyjny (tworzenie scenariuszy symulacji) obejmuje dla każdego uczestnika: materiały dydaktyczne ETAP 3 wyjazdowy (szkolenie wyjazdowe): 3-dniowe szkolenie wyjazdowe, obejmuje dla każdego uczestnika: - udział w szkoleniu - materiały dydaktyczne - serwis kawowy (kawa, herbata, woda, ciastka); - 3 noclegi z pełnym wyżywieniem (śniadanie/obiad/kolacja). - transport Szkolenie podzielone jest na 3 etapy: Etap 1: realizowany w PWSZ w Płocku; zakres szkolenia: podstawy symulacji niskiej wierności (NW), naukę tworzenia scenariuszy niskiej wierności dopasowanych do efektów kształcenia wraz z tworzeniem list kontrolnych dla potrzeb egzaminu OSCE. Etap 2-konsultacyjny: tworzenie scenariuszy niskiej wierności zgodnie z zasadami i programem studiów w konsultacji, w różnych formach, z trenerami symulacji odpowiedzialnymi za realizację szkolenia. W ramach etapu zostaną przygotowane po 2 scenariusze symulacyjne dla każdego tematu podstaw opieki położniczej zgodnego z programem kształcenia uczelni. Na zakończenie etapu scenariusze zostaną sprawdzone i zaoopiniowane przez trenerów symulacji medycznej w położnictwie. Etap 3-wyjazdowy: realizowany na terenie Laboratorium Symulacji Medycznej w Polsce, obejmuje praktyczną naukę prowadzenia scenariuszy niskiej wierności stworzonych podczas Etapu 2, dopasowanych do efektów kształcenia oraz praktyczne ich przeprowadzenie w warunkach Laboratorium Symulacji Medycznej. Liczba godzin: etap 1 - 16 godz.; etap 2 – ok. 50 godz.; etap 3 - 24 godz. Czas trwania: etap 1 - 2 dni; etap 2 - 20 dni; etap 3 - 3 dni; przewidywany termin: lipiec 2019 r. Szkolenie ma charakter praktyczny. Min. 75% szkolenia powinny stanowić ćwiczenia praktyczne z aktywnym udziałem każdego z uczestników. Kadra prowadząca szkolenie: trenerzy symulacji medycznej w położnictwie, instruktor symulacji medycznej, technik symulacji medycznej, psycholog. Wymagania dotyczące kadry prowadzącej szkolenia: Minimalne doświadczenie zawodowe w wykonywaniu czynności instruktora/trenera symulacji medycznej nie może być krótsze niż 2 lata: 1. minimum 1 osoba posiadająca wykształcenie medyczne tj. lekarz medycyny, posiadający kwalifikacje instruktora/trenera symulacji medycznej, posiadający min. 1 specjalizację (lub równoważnie będący w jej trakcie) z: chirurgii/medycyny ratunkowej/kardiologii/chorób wewnętrznych/pediatrii, anestezjologii i intensywnej terapii/neurologii. 2. minimum 2 osoby posiadające wykształcenie medyczne kierunkowe w położnictwie, kwalifikacje instruktora/trenera symulacji medycznej w położnictwie. 3. minimum 1 osoba posiadająca wykształcenie medyczne (np.: ratownik medyczny; położna, pielęgniarka/rz). Każda z tych osób posiada: kwalifikacje instruktora/trenera symulacji medycznej, min. 2 letnie doświadczenie w obsłudze technicznej sesji symulacyjnych, znajomość obsługi i konfiguracji sprzętu symulacyjnego oraz otoczenia symulacyjnego, projektowania i przygotowania sesji symulacyjnej i wprowadzania scenariuszy symulacyjnych do oprogramowania symulatorów wysokiej wierności. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Dziale II SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79632000-3, 80510000-2, 80561000-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
doświadczenie |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Przewidywane terminy wykonania przedmiotu zamówienia zostały określone w Dziale II SIWZ. Przedmiot zamówienia zostanie wykonany od dnia podpisania umowy do dnia 30 grudnia 2019 r., w terminach uzgodnionych między stronami po zawarciu umowy.
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
3-ETAPOWE SZKOLENIE PRAKTYCZNE INSTRUKTORA SYMULACJI PRZEDMIOTÓW SPECJALISTYCZNYCH W POŁOŻNICTWIE DLA 10 OSÓB |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń zamkniętych dla kadry dydaktycznej PWSZ w Płocku. Opis: ETAP 1 (szkolenie w siedzibie PWSZ w Płocku) obejmuje: - udział w szkoleniu - materiały dydaktyczne - serwis kawowy (kawa, herbata, woda, ciastka). ETAP 2 (tworzenie scenariuszy symulacji) obejmuje dla każdego uczestnika: materiały dydaktyczne ETAP 3 (szkolenie wyjazdowe): 3-dniowe szkolenie wyjazdowe, obejmuje dla każdego uczestnika: - udział w szkoleniu - materiały dydaktyczne - serwis kawowy (kawa, herbata, woda, ciastka) - 3 noclegi z pełnym wyżywieniem (śniadanie/obiad/kolacja). - transport Szkolenie podzielone jest na 3 etapy: Etap 1- realizowany w PWSZ w Płocku: obejmuje podstawy symulacji pośredniej wierności (PW), naukę tworzenia scenariuszy PW dopasowanie do efektów kształcenia przedmiotów specjalistycznych wraz z tworzeniem list kontrolnych dla potrzeb egzaminu OSCE. Etap 2- konsultacyjny: obejmuje tworzenie scenariuszy pośredniej wierności przedmiotów specjalistycznych zgodnie z zasadami i programem studiów, w konsultacji, w różnych formach z trenerami symulacji odpowiedzialnymi za realizację szkolenia. W ramach etapu zostaną przygotowane po 2 scenariusze symulacyjne dla każdego przedmiotu specjalistycznego realizowanego w formie ćwiczeń/praktyk zawodowych zgodnego z programem kształcenia uczelni. Scenariusze zostaną sprawdzone i zaopiniowane przez trenerów symulacji medycznej w położnictwie na zakończenie Etapu Etap 3 - wyjazdowy: obejmuje praktyczną naukę prowadzenia scenariuszy pośredniej wierności przedmiotów specjalistycznych stworzonych podczas Etapu 2, dopasowanych do efektów kształcenia oraz praktyczne ich przeprowadzenie w warunkach Laboratorium Symulacji Medyczne. Liczba godzin: etap 1 - 16 godz.; etap 2 – ok. 50 godz.; etap 3 - 24 godz. Czas trwania: etap 1 - 2 dni; etap 2 - 20 dni; etap 3 - 3 dni; przewidywany termin: IV kwartał 2019 r. Szkolenie ma charakter praktyczny. Min. 75% szkolenia powinny stanowić ćwiczenia praktyczne z aktywnym udziałem każdego z uczestników. Kadra prowadząca szkolenie: trenerzy symulacji medycznej w położnictwie, instruktorzy symulacji medycznej, technik symulacji medycznej., psycholog, lekarz-trener symulacji medycznej. Wymagania dotyczące kadry prowadzącej szkolenia: Minimalne doświadczenie zawodowe w wykonywaniu czynności instruktora/trenera symulacji medycznej nie może być krótsze niż 2 lata: 1. minimum 1 osoba posiadająca wykształcenie medyczne tj. lekarz medycyny, posiadający kwalifikacje instruktora/trenera symulacji medycznej, posiadający min. 1 specjalizację (lub równoważnie będący w jej trakcie) z: chirurgii/medycyny ratunkowej/kardiologii/chorób wewnętrznych/pediatrii, anestezjologii i intensywnej terapii/neurologii. 2. minimum 2 osoby posiadające wykształcenie medyczne kierunkowe w położnictwie, kwalifikacje instruktora/trenera symulacji medycznej w położnictwie. 3. minimum 1 osoba posiadająca wykształcenie medyczne (np.: ratownik medyczny; położna, pielęgniarka/rz). Każda z tych osób posiada: kwalifikacje instruktora/trenera symulacji medycznej, min. 2 letnie doświadczenie w obsłudze technicznej sesji symulacyjnych, znajomość obsługi i konfiguracji sprzętu symulacyjnego oraz otoczenia symulacyjnego, projektowania i przygotowania sesji symulacyjnej i wprowadzania scenariuszy symulacyjnych do oprogramowania symulatorów wysokiej wierności. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Dziale II SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79632000-3, 80510000-2, 80561000-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
doświadczenie |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Przewidywane terminy wykonania przedmiotu zamówienia zostały określone w Dziale II SIWZ. Przedmiot zamówienia zostanie wykonany od dnia podpisania umowy do dnia 30 grudnia 2019 r., w terminach uzgodnionych między stronami po zawarciu umowy.
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
3-ETAPOWE SZKOLENIE PRAKTYCZNE INSTRUKTORA SYMULACJI WYSOKIEJ WIERNOŚCI W POŁOŻNICTWIE DLA 10 OSÓB |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń zamkniętych dla kadry dydaktycznej PWSZ w Płocku. Opis: ETAP 1 (szkolenie w siedzibie PWSZ w Płocku) obejmuje: - udział w szkoleniu - materiały dydaktyczne - serwis kawowy (kawa, herbata, woda, ciastka). ETAP 2 (tworzenie scenariuszy symulacji) obejmuje dla każdego uczestnika: materiały dydaktyczne ETAP 3 (szkolenie wyjazdowe): 3-dniowe szkolenie wyjazdowe, obejmuje dla każdego uczestnika: - udział w szkoleniu - materiały dydaktyczne - serwis kawowy (kawa, herbata, woda, ciastka); - 3 noclegi z pełnym wyżywieniem (śniadanie/obiad/kolacja). - transport Szkolenie podzielone jest na 3 etapy: Etap 1- realizowany w PWSZ w Płocku: obejmuje podstawy symulacji wysokiej wierności (SWW), naukę tworzenia scenariuszy symulacji wysokiej wierności dopasowanych do efektów kształcenia przedmiotów nauczanych w uczelni wraz z tworzeniem list kontrolnych dla potrzeb egzaminu OSCE. Etap 2- konsultacyjny: obejmuje tworzenie scenariuszy symulacji wysokiej wierności realizujące efekty kształcenia różnych przedmiotów, zgodnie z zasadami i programem studiów w konsultacji, w różnych formach, z trenerami symulacji odpowiedzialnymi za realizację szkolenia. W ramach etapu zostaną przygotowane przez każdego uczestnika 2 scenariusze symulacyjne SWW zgodne z programem kształcenia uczelni. Scenariusze zostaną sprawdzone i zaopiniowane przez trenerów symulacji medycznej w położnictwie na zakończenie Etapu 2. Etap 3- obejmuje praktyczna naukę prowadzenia scenariuszy wysokiej wierności przedmiotów nauczanych w uczelni stworzonych podczas etapu drugiego, dopasowanych do efektów kształcenia oraz praktyczne ich przeprowadzenie w warunkach Laboratorium Symulacji Medycznej. Zajęcia obejmują pracę z pacjentem standaryzowanym i symulowanym. Liczba godzin: etap 1 - 16 godz.; etap 2 – ok. 50 godz.; etap 3 - 24 godz. Szkolenie ma charakter praktyczny. Min. 75% szkolenia powinny stanowić ćwiczenia praktyczne z aktywnym udziałem każdego z uczestników. Czas trwania: etap 1 - 2 dni; etap 2 - 20 dni; etap 3 - 3 dni; przewidywany termin IV kwartał 2019 r. Kadra prowadząca szkolenie: trenerzy symulacji medycznej w położnictwie, instruktorzy symulacji medycznej, technik symulacji medycznej, psycholog, lekarz-trener symulacji medycznej. Wymagania dotyczące kadry prowadzącej szkolenia: Minimalne doświadczenie zawodowe w wykonywaniu czynności instruktora/trenera symulacji medycznej nie może być krótsze niż 2 lata: 1. minimum 1 osoba posiadająca wykształcenie medyczne tj. lekarz medycyny, posiadający kwalifikacje instruktora/trenera symulacji medycznej, posiadający min. 1 specjalizację (lub równoważnie będący w jej trakcie) z: chirurgii/medycyny ratunkowej/kardiologii/chorób wewnętrznych/pediatrii, anestezjologii i intensywnej terapii/neurologii. 2. minimum 2 osoby posiadające wykształcenie medyczne kierunkowe w położnictwie, kwalifikacje instruktora/trenera symulacji medycznej w położnictwie. 3. minimum 1 osoba posiadająca wykształcenie medyczne (np.: ratownik medyczny; położna, pielęgniarka/rz). Każda z tych osób posiada: kwalifikacje instruktora/trenera symulacji medycznej, min. 2 letnie doświadczenie w obsłudze technicznej sesji symulacyjnych, znajomość obsługi i konfiguracji sprzętu symulacyjnego oraz otoczenia symulacyjnego, projektowania i przygotowania sesji symulacyjnej i wprowadzania scenariuszy symulacyjnych do oprogramowania symulatorów wysokiej wierności. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Dziale II SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79632000-3, 80510000-2, 80561000-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
doświadczenie |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Przewidywane terminy wykonania przedmiotu zamówienia zostały określone w Dziale II SIWZ. Przedmiot zamówienia zostanie wykonany od dnia podpisania umowy do dnia 30 grudnia 2019 r., w terminach uzgodnionych między stronami po zawarciu umowy.
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
3-ETAPOWE SZKOLENIE PRAKTYCZNE EGZAMINATORA OSCE W POŁOŻNICTWIE DLA 10 OSÓB |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń zamkniętych dla kadry dydaktycznej PWSZ w Płocku. ETAP 1 (szkolenie w PWSZ w Płocku) obejmuje: - udział w szkoleniu - materiały dydaktyczne - serwis kawowy (kawa, herbata, woda, ciastka); ETAP 2: - projektowanie stanowisk OSCE - obejmuje każdego uczestnika - materiały dydaktyczne; ETAP 3 (szkolenie w PWSZ w Płocku) obejmuje: - udział w szkoleniu - materiały dydaktyczne - serwis kawowy (kawa, herbata, woda, ciastka). Opis: Szkolenie podzielone jest na 3 etapy: Etap 1- realizowany w PWSZ w Płocku: obejmuje podstawy prowadzenia egzaminów OSCE dla przedmiotów realizowanych w uczelni z zastosowaniem metod symulacji medycznej niskiej, pośredniej, wysokiej wierności. Szkolenie obejmuje naukę planowania stanowisk egzaminów OSCE oraz zasad oceny studenta na różnych poziomach zaawansowania. Etap 2- konsultacyjny: obejmuje planowanie stanowisk egzaminacyjnych OSCE zgodnie z efektami kształcenia różnych przedmiotów realizowanych w uczelni, zgodnie z zasadami i programem studiów, w konsultacji, w różnych formach, z trenerami symulacji odpowiedzialnymi za realizację szkolenia. W ramach etapu zostaną przygotowane przez każdego min. 2 stanowiska egzaminacyjne OSCE zgodne z programem kształcenia uczelni. Stanowiska zostaną sprawdzone i zaopiniowane przez trenerów symulacji medycznej w położnictwie na zakończenie Etapu 2. Etap 3 - ćwiczeniowy, realizowany w PWSZ w Płocku: praktyczna organizacja stanowisk egzaminacyjnych OSCE z wykorzystaniem infrastruktury uczelni zgodnie z programem kształcenia dla celów przeprowadzenia egzaminu testowego OSCE, z wykorzystaniem pacjentów standaryzowanych. Liczba godzin: etap 1 - 16 godz.; etap 2 – ok. 50 godz.; etap 3 - 24 godz. Czas trwania: etap 1 - 2 dni; etap 2 - 20 dni; etap 3 - 3 dni; przewidywany termin IV kwartał 2019. Szkolenie ma charakter praktyczny. Min. 75 % szkolenia powinny stanowić ćwiczenia praktyczne. z aktywnym udziałem każdego z uczestników. Kadra prowadząca szkolenie: trenerzy symulacji medycznej w położnictwie, technik symulacji medycznej, psycholog, lekarz-trener symulacji medycznej. Wymagania dotyczące kadry prowadzącej szkolenia: Minimalne doświadczenie zawodowe w wykonywaniu czynności instruktora/trenera symulacji medycznej nie może być krótsze niż 2 lata: 1. minimum 1 osoba posiadająca wykształcenie medyczne tj. lekarz medycyny, posiadający kwalifikacje instruktora/trenera symulacji medycznej, posiadający min. 1 specjalizację (lub równoważnie będący w jej trakcie) z: chirurgii/medycyny ratunkowej/kardiologii/chorób wewnętrznych/pediatrii, anestezjologii i intensywnej terapii/neurologii. 2. minimum 2 osoby posiadające wykształcenie medyczne kierunkowe w położnictwie, kwalifikacje instruktora/trenera symulacji medycznej w położnictwie. 3. minimum 1 osoba posiadająca wykształcenie medyczne (np.: ratownik medyczny; położna, pielęgniarka/rz). Każda z tych osób posiada: kwalifikacje instruktora/trenera symulacji medycznej, min. 2 letnie doświadczenie w obsłudze technicznej sesji symulacyjnych, znajomość obsługi i konfiguracji sprzętu symulacyjnego oraz otoczenia symulacyjnego, projektowania i przygotowania sesji symulacyjnej i wprowadzania scenariuszy symulacyjnych do oprogramowania symulatorów wysokiej wierności. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Dziale II SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79632000-3, 80510000-2, 80561000-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
doświadczenie |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Przewidywane terminy wykonania przedmiotu zamówienia zostały określone w Dziale II SIWZ. Przedmiot zamówienia zostanie wykonany od dnia podpisania umowy do dnia 30 grudnia 2019 r., w terminach uzgodnionych między stronami po zawarciu umowy.