Przeprowadzenie szkoleń zamkniętych dla kadry dydaktycznej PWSZ w Płocku

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przeprowadzenie szkoleń zamkniętych dla kadry dydaktycznej PWSZ w Płocku
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPłock
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2019-07-03
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPaństwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku
  • Data publikacji ogłoszenia2019-06-25
  • Numer ogłoszenia564990-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 564990-N-2019 z dnia 2019-06-25 r.

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku: Przeprowadzenie szkoleń zamkniętych dla kadry dydaktycznej PWSZ w Płocku
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
POWR.03.05.00-00-z069/17 pn. : „Jakość kluczem do kształcenia na potrzeby regionalnego rynku pracy”, współfinansowanego z EFS, w ramach Programu Operacyjnego POWER, działanie 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższyc
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku, krajowy numer identyfikacyjny 61103840300000, ul. Pl. Dąbrowskiego  2 , 09-402  Płock, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 243 665 400, e-mail zamowienia@pwszplock.pl, faks 243 665 421.
Adres strony internetowej (URL): www.pwszplock.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Wyższa Uczelnia Publiczna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.pwszplock.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.pwszplock.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie na adres Uczelni
Adres:
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku, Pl. Dąbrowskiego 2, 09-402 Płock

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie szkoleń zamkniętych dla kadry dydaktycznej PWSZ w Płocku
Numer referencyjny: DA.ER.232.44.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń zamkniętych dla kadry dydaktycznej PWSZ w Płocku. Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 części: Część 1: PRAKTYCZNE SZKOLENIE BAZOWE DLA KADRY UCZELNI DLA 10 OSÓB, Część 2: 3-ETAPOWE SZKOLENIE PRAKTYCZNE INSTRUKTORA SYMULACJI NISKIEJ WIERNOŚCI W POŁOŻNICTWIE DLA 10 OSÓB, Część 3: 3-ETAPOWE SZKOLENIE PRAKTYCZNE INSTRUKTORA SYMULACJI PRZEDMIOTÓW SPECJALISTYCZNYCH W POŁOŻNICTWIE DLA 10 OSÓB, Część 4: 3-ETAPOWE SZKOLENIE PRAKTYCZNE INSTRUKTORA SYMULACJI WYSOKIEJ WIERNOŚCI W POŁOŻNICTWIE DLA 10 OSÓB, Część 5: 3-ETAPOWE SZKOLENIE PRAKTYCZNE EGZAMINATORA OSCE W POŁOŻNICTWIE DLA 10 OSÓB. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Dziale II SIWZ. Wymagania dotyczące kadry prowadzącej szkolenia (dla wszystkich części: 1, 2, 3, 4, 5): Minimalne doświadczenie zawodowe w wykonywaniu czynności instruktora/trenera symulacji medycznej nie może być krótsze niż 2 lata: 1. minimum 1 osoba posiadająca wykształcenie medyczne tj. lekarz medycyny, posiadający kwalifikacje instruktora/trenera symulacji medycznej, posiadający min. 1 specjalizację (lub równoważnie będący w jej trakcie) z: chirurgii/medycyny ratunkowej/kardiologii/chorób wewnętrznych/pediatrii, anestezjologii i intensywnej terapii/neurologii. 2. minimum 2 osoby posiadające wykształcenie medyczne kierunkowe w położnictwie, kwalifikacje instruktora/trenera symulacji medycznej w położnictwie. 3. minimum 1 osoba posiadająca wykształcenie medyczne (np.: ratownik medyczny; położna, pielęgniarka/rz). Każda z tych osób posiada: kwalifikacje instruktora/trenera symulacji medycznej, min. 2 letnie doświadczenie w obsłudze technicznej sesji symulacyjnych, znajomość obsługi i konfiguracji sprzętu symulacyjnego oraz otoczenia symulacyjnego, projektowania i przygotowania sesji symulacyjnej i wprowadzania scenariuszy symulacyjnych do oprogramowania symulatorów wysokiej wierności. Część 1: PRAKTYCZNE SZKOLENIE BAZOWE DLA KADRY UCZELNI DLA 10 OSÓB: Opis: 3-dniowe szkolenie wyjazdowe, obejmuje dla każdego uczestnika: - udział w szkoleniu - materiały dydaktyczne - serwis kawowy (kawa, herbata, woda, ciastka) - 3 noclegi z pełnym wyżywieniem (śniadanie/obiad/kolacja). - transport Miejsce: Szkolenie wyjazdowe w modelowym CSM posiadającym doświadczenie w zakresie realizacji zajęć/szkoleń w warunkach symulowanych na kierunku położnictwo/KP. Szkolenia prowadzone w warunkach min. 3 sal symulacji wysokiej wierności, sali umiejętności położniczych/technicznych, sali wykładowej, sali do prowadzenia debrifingu z możliwością monitorowania i rejestrowania zdarzeń wykonywanych podczas ćwiczeń. Sale wyposażone w sprzęt symulacyjny do realizacji symulacji medycznych z podziałem na grupy - 1 grupa max. 5 osób - 3 symulatory wysokiej wierności osoby dorosłej, 1 symulator kobiety z funkcją porodu, 1 symulator wysokiej wierności dziecka, 2 symulatory wysokiej wierności noworodka oraz fantomy cało postaciowe z funkcjami pielęgnacyjnymi i prowadzenia podstawowych czynności ratunkowych oraz trenażery do ćwiczeń umiejętności technicznych tj. 1 trenażer ręka do wkłuć osoby dorosłej, 1 trenażer ręka do wkłuć dziecka, 1 trenażer ręka do wkłuć noworodka, 1 trenażer do wkłuć domięśniowych, 1 trenażer do nauki obsługi cewników centralnych oraz w sprzęt medyczny 2 defibrylatory z funkcją AED, defibrylacji manualnej, kardiowersji, stymulacji przezskórnej. monitorowania EKG, SPO2. Inkubator otwarty, respirator, sprzęt do prowadzenia badań fizykalnych itp. Drobny sprzęt medyczny (np.: zestawy do intubacji, ciśnieniomierze, zestawy do wkłuć), sprzęt drobny (np.: staży, latarki, nożyczki) oraz jednorazowy, nowy i nieużywany (strzykawki, igły, cewniki, worki na mocz itp.) w ilości niezbędnej do ich przeprowadzenia z uwzględnieniem ilości uczestników i podziału na grupy. Uczestnicy: nauczyciele, instruktorzy, technicy symulacji, kadra zarządzająca i inni. Zakres szkolenia: struktura, wyposażenie i zasady funkcjonowania CSM; istota, rodzaje i możliwości zastosowania symulacji medycznej, rodzaje symulatorów medycznych i podstawy ich obsługi, pacjent standaryzowany w symulacji medycznej; podstawy planowania i organizacji zajęć w CSM zg. z programem kształcenia na KP, prezentacje wybranych symulacji medycznych weryfikujących efekty kształcenia na KP; praktyczny udział w symulacjach medycznych jako uczestnicy grup szkoleniowych. Liczba godzin: 24 godziny Czas trwania: 3 dni, przewidywany termin: lipiec 2019 r. Szkolenie ma charakter praktyczny. Min. 75 % szkolenia powinny stanowić ćwiczenia praktyczne z aktywnym udziałem każdego z uczestników. Kadra prowadząca szkolenie: trenerzy symulacji medycznej w położnictwie., instruktor symulacji medycznej, technik symulacji medycznej. Część 2: 3-ETAPOWE SZKOLENIE PRAKTYCZNE INSTRUKTORA SYMULACJI NISKIEJ WIERNOŚCI W POŁOŻNICTWIE DLA 10 OSÓB: Opis: ETAP 1 stacjonarny (szkolenie w siedzibie PWSZ w Płocku) obejmuje: - udział w szkoleniu - materiały dydaktyczne - serwis kawowy (kawa, herbata, woda, ciastka). ETAP 2 konsultacyjny (tworzenie scenariuszy symulacji) obejmuje dla każdego uczestnika: materiały dydaktyczne ETAP 3 wyjazdowy (szkolenie wyjazdowe): 3-dniowe szkolenie wyjazdowe, obejmuje dla każdego uczestnika: - udział w szkoleniu - materiały dydaktyczne - serwis kawowy (kawa, herbata, woda, ciastka); - 3 noclegi z pełnym wyżywieniem (śniadanie/obiad/kolacja). - transport Szkolenie podzielone jest na 3 etapy: Etap 1: realizowany w PWSZ w Płocku; zakres szkolenia: podstawy symulacji niskiej wierności (NW), naukę tworzenia scenariuszy niskiej wierności dopasowanych do efektów kształcenia wraz z tworzeniem list kontrolnych dla potrzeb egzaminu OSCE. Etap 2-konsultacyjny: tworzenie scenariuszy niskiej wierności zgodnie z zasadami i programem studiów w konsultacji, w różnych formach, z trenerami symulacji odpowiedzialnymi za realizację szkolenia. W ramach etapu zostaną przygotowane po 2 scenariusze symulacyjne dla każdego tematu podstaw opieki położniczej zgodnego z programem kształcenia uczelni. Na zakończenie etapu scenariusze zostaną sprawdzone i zaoopiniowane przez trenerów symulacji medycznej w położnictwie. Etap 3-wyjazdowy: realizowany na terenie Laboratorium Symulacji Medycznej w Polsce, obejmuje praktyczną naukę prowadzenia scenariuszy niskiej wierności stworzonych podczas Etapu 2, dopasowanych do efektów kształcenia oraz praktyczne ich przeprowadzenie w warunkach Laboratorium Symulacji Medycznej. Liczba godzin: etap 1 - 16 godz.; etap 2 – ok. 50 godz.; etap 3 - 24 godz. Czas trwania: etap 1 - 2 dni; etap 2 - 20 dni; etap 3 - 3 dni; przewidywany termin: lipiec 2019 r. Szkolenie ma charakter praktyczny. Min. 75% szkolenia powinny stanowić ćwiczenia praktyczne z aktywnym udziałem każdego z uczestników. Kadra prowadząca szkolenie: trenerzy symulacji medycznej w położnictwie, instruktor symulacji medycznej, technik symulacji medycznej, psycholog. Część 3: 3-ETAPOWE SZKOLENIE PRAKTYCZNE INSTRUKTORA SYMULACJI PRZEDMIOTÓW SPECJALISTYCZNYCH W POŁOŻNICTWIE DLA 10 OSÓB: Opis: ETAP 1 (szkolenie w siedzibie PWSZ w Płocku) obejmuje: - udział w szkoleniu - materiały dydaktyczne - serwis kawowy (kawa, herbata, woda, ciastka). ETAP 2 (tworzenie scenariuszy symulacji) obejmuje dla każdego uczestnika: materiały dydaktyczne ETAP 3 (szkolenie wyjazdowe): 3-dniowe szkolenie wyjazdowe, obejmuje dla każdego uczestnika: - udział w szkoleniu - materiały dydaktyczne - serwis kawowy (kawa, herbata, woda, ciastka) - 3 noclegi z pełnym wyżywieniem (śniadanie/obiad/kolacja). - transport Szkolenie podzielone jest na 3 etapy: Etap 1- realizowany w PWSZ w Płocku: obejmuje podstawy symulacji pośredniej wierności (PW), naukę tworzenia scenariuszy PW dopasowanie do efektów kształcenia przedmiotów specjalistycznych wraz z tworzeniem list kontrolnych dla potrzeb egzaminu OSCE. Etap 2- konsultacyjny: obejmuje tworzenie scenariuszy pośredniej wierności przedmiotów specjalistycznych zgodnie z zasadami i programem studiów, w konsultacji, w różnych formach z trenerami symulacji odpowiedzialnymi za realizację szkolenia. W ramach etapu zostaną przygotowane po 2 scenariusze symulacyjne dla każdego przedmiotu specjalistycznego realizowanego w formie ćwiczeń/praktyk zawodowych zgodnego z programem kształcenia uczelni. Scenariusze zostaną sprawdzone i zaopiniowane przez trenerów symulacji medycznej w położnictwie na zakończenie Etapu Etap 3 - wyjazdowy: obejmuje praktyczną naukę prowadzenia scenariuszy pośredniej wierności przedmiotów specjalistycznych stworzonych podczas Etapu 2, dopasowanych do efektów kształcenia oraz praktyczne ich przeprowadzenie w warunkach Laboratorium Symulacji Medyczne. Liczba godzin: etap 1 - 16 godz.; etap 2 – ok. 50 godz.; etap 3 - 24 godz. Czas trwania: etap 1 - 2 dni; etap 2 - 20 dni; etap 3 - 3 dni; przewidywany termin: IV kwartał 2019 r. Szkolenie ma charakter praktyczny. Min. 75% szkolenia powinny stanowić ćwiczenia praktyczne z aktywnym udziałem każdego z uczestników. Kadra prowadząca szkolenie: trenerzy symulacji medycznej w położnictwie, instruktorzy symulacji medycznej, technik symulacji medycznej., psycholog, lekarz-trener symulacji medycznej. Część 4: 3-ETAPOWE SZKOLENIE PRAKTYCZNE INSTRUKTORA SYMULACJI WYSOKIEJ WIERNOŚCI W POŁOŻNICTWIE DLA 10 OSÓB: Opis: ETAP 1 (szkolenie w siedzibie PWSZ w Płocku) obejmuje: - udział w szkoleniu - materiały dydaktyczne - serwis kawowy (kawa, herbata, woda, ciastka). ETAP 2 (tworzenie scenariuszy symulacji) obejmuje dla każdego uczestnika: materiały dydaktyczne ETAP 3 (szkolenie wyjazdowe): 3-dniowe szkolenie wyjazdowe, obejmuje dla każdego uczestnika: - udział w szkoleniu - materiały dydaktyczne - serwis kawowy (kawa, herbata, woda, ciastka); - 3 noclegi z pełnym wyżywieniem (śniadanie/obiad/kolacja). - transport Szkolenie podzielone jest na 3 etapy: Etap 1- realizowany w PWSZ w Płocku: obejmuje podstawy symulacji wysokiej wierności (SWW), naukę tworzenia scenariuszy symulacji wysokiej wierności dopasowanych do efektów kształcenia przedmiotów nauczanych w uczelni wraz z tworzeniem list kontrolnych dla potrzeb egzaminu OSCE. Etap 2- konsultacyjny: obejmuje tworzenie scenariuszy symulacji wysokiej wierności realizujące efekty kształcenia różnych przedmiotów, zgodnie z zasadami i programem studiów w konsultacji, w różnych formach, z trenerami symulacji odpowiedzialnymi za realizację szkolenia. W ramach etapu zostaną przygotowane przez każdego uczestnika 2 scenariusze symulacyjne SWW zgodne z programem kształcenia uczelni. Scenariusze zostaną sprawdzone i zaopiniowane przez trenerów symulacji medycznej w położnictwie na zakończenie Etapu 2. Etap 3- obejmuje praktyczna naukę prowadzenia scenariuszy wysokiej wierności przedmiotów nauczanych w uczelni stworzonych podczas etapu drugiego, dopasowanych do efektów kształcenia oraz praktyczne ich przeprowadzenie w warunkach Laboratorium Symulacji Medycznej. Zajęcia obejmują pracę z pacjentem standaryzowanym i symulowanym. Liczba godzin: etap 1 - 16 godz.; etap 2 – ok. 50 godz.; etap 3 - 24 godz. Szkolenie ma charakter praktyczny. Min. 75% szkolenia powinny stanowić ćwiczenia praktyczne z aktywnym udziałem każdego z uczestników. Czas trwania: etap 1 - 2 dni; etap 2 - 20 dni; etap 3 - 3 dni; przewidywany termin IV kwartał 2019 r. Kadra prowadząca szkolenie: trenerzy symulacji medycznej w położnictwie, instruktorzy symulacji medycznej, technik symulacji medycznej, psycholog, lekarz-trener symulacji medycznej. Część 5: 3-ETAPOWE SZKOLENIE PRAKTYCZNE EGZAMINATORA OSCE W POŁOŻNICTWIE DLA 10 OSÓB: ETAP 1 (szkolenie w PWSZ w Płocku) obejmuje: - udział w szkoleniu - materiały dydaktyczne - serwis kawowy (kawa, herbata, woda, ciastka); ETAP 2: - projektowanie stanowisk OSCE - obejmuje każdego uczestnika - materiały dydaktyczne; ETAP 3 (szkolenie w PWSZ w Płocku) obejmuje: - udział w szkoleniu - materiały dydaktyczne - serwis kawowy (kawa, herbata, woda, ciastka). Opis: Szkolenie podzielone jest na 3 etapy: Etap 1- realizowany w PWSZ w Płocku: obejmuje podstawy prowadzenia egzaminów OSCE dla przedmiotów realizowanych w uczelni z zastosowaniem metod symulacji medycznej niskiej, pośredniej, wysokiej wierności. Szkolenie obejmuje naukę planowania stanowisk egzaminów OSCE oraz zasad oceny studenta na różnych poziomach zaawansowania. Etap 2- konsultacyjny: obejmuje planowanie stanowisk egzaminacyjnych OSCE zgodnie z efektami kształcenia różnych przedmiotów realizowanych w uczelni, zgodnie z zasadami i programem studiów, w konsultacji, w różnych formach, z trenerami symulacji odpowiedzialnymi za realizację szkolenia. W ramach etapu zostaną przygotowane przez każdego min. 2 stanowiska egzaminacyjne OSCE zgodne z programem kształcenia uczelni. Stanowiska zostaną sprawdzone i zaopiniowane przez trenerów symulacji medycznej w położnictwie na zakończenie Etapu 2. Etap 3 - ćwiczeniowy, realizowany w PWSZ w Płocku: praktyczna organizacja stanowisk egzaminacyjnych OSCE z wykorzystaniem infrastruktury uczelni zgodnie z programem kształcenia dla celów przeprowadzenia egzaminu testowego OSCE, z wykorzystaniem pacjentów standaryzowanych. Liczba godzin: etap 1 - 16 godz.; etap 2 – ok. 50 godz.; etap 3 - 24 godz. Czas trwania: etap 1 - 2 dni; etap 2 - 20 dni; etap 3 - 3 dni; przewidywany termin IV kwartał 2019. Szkolenie ma charakter praktyczny. Min. 75 % szkolenia powinny stanowić ćwiczenia praktyczne. z aktywnym udziałem każdego z uczestników. Kadra prowadząca szkolenie: trenerzy symulacji medycznej w położnictwie, technik symulacji medycznej, psycholog, lekarz-trener symulacji medycznej.

II.5) Główny kod CPV: 79632000-3
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
80510000-2
80561000-4


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2019-12-30

II.9) Informacje dodatkowe: Przewidywane terminy wykonania przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części zostały określone w Dziale II SIWZ. Przedmiot zamówienia zostanie wykonany od dnia podpisania umowy do dnia 30 grudnia 2019 r., w terminach uzgodnionych między stronami po zawarciu umowy.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że: Dla części: 1, 2, 3, 4, 5: a) dysponuje następującymi osobami skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnymi za świadczenie usług, które posiadają: Minimalne doświadczenie zawodowe w wykonywaniu czynności instruktora/trenera symulacji medycznej nie krótsze niż 2 lata 1. minimum 1 osoba posiadająca wykształcenie medyczne tj. lekarz medycyny, posiadający kwalifikacje instruktora/trenera symulacji medycznej, posiadający min. 1 specjalizację (lub równoważnie będący w jej trakcie) z: chirurgii/medycyny ratunkowej/kardiologii/chorób wewnętrznych/pediatrii, anestezjologii i intensywnej terapii/neurologii. 2. minimum 2 osoby posiadające wykształcenie medyczne kierunkowe w położnictwie, kwalifikacje instruktora/trenera symulacji medycznej w położnictwie. 3. minimum 1 osoba posiadająca wykształcenie medyczne (np.: ratownik medyczny; położna, pielęgniarka/rz). Każda z tych osób posiada: kwalifikacje instruktora/trenera symulacji medycznej, min. 2 letnie doświadczenie w obsłudze technicznej sesji symulacyjnych, znajomość obsługi i konfiguracji sprzętu symulacyjnego oraz otoczenia symulacyjnego, projektowania i przygotowania sesji symulacyjnej i wprowadzania scenariuszy symulacyjnych do oprogramowania symulatorów wysokiej wierności. Dla części: 1, 2, 3, 4: b) W przypadku szkoleń wyjazdowych wykonawca zapewni miejsca szkolenia. Nazwa Wykonawcy wskazuje na prowadzenie symulacji medycznej z adresem, a w przypadku korzystania z sal osób/ instytucji obcych Wykonawcy, posiada umowę o wynajem sal na okres realizacji danego szkolenia. Wykonawca musi dysponować salami niskiej, pośredniej i wysokiej wierności, salę techniczną, salę do debrifingu z możliwością monitorowania i rejestrowania zdarzeń wykonywanych podczas ćwiczeń. Wszystkie sale muszą być wentylowane z dostępem do węzła sanitarnego.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp; 2) oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Dla części: 1, 2, 3, 4, 5: a) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, Dla części: 1, 2, 3, 4: b) wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) Załącznik nr 1 do SIWZ - formularz oferty, 2) Załącznik nr 2 do SIWZ – formularz cenowy, 3) Załącznik nr 3 - wzór oświadczenia w zakresie wskazanym przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wstępnie potwierdzającego, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, 4) Załącznik nr 4 do SIWZ - wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp, 5) Załącznik nr 5 – wykaz osób, 6) Załącznik nr 6 – wykaz wyposażenia, 7) Załącznik nr 7 – informacja o pozacenowym kryterium, 8) Załącznik nr 8 - zobowiązanie podmiotu trzeciego,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
doświadczenie 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy mogą być dokonane za zgodą obu stron, wyrażone na piśmie w formie pisemnego aneksu podpisanego przez strony pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w przypadkach określonych w art. 144 ust. 1 pkt 2- 6 Prawa Zamówień Publicznych oraz przewiduje możliwość dokonania w umowie następujących istotnych zmian: 1) wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany wysokości podatku VAT, 2) zmiany osobowej prowadzącego szkolenie, o ile osoba zastępująca spełnia wszystkie warunki postawione w postępowaniu, 3) zmiany w przypadku zmiany danych podmiotowych Wykonawcy, 4) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym, a inną niż Wykonawca stroną, w szczególności Instytucją Pośredniczącą – Narodowe Centrum Badań i Rozwoju, a także innymi instytucjami oraz zmian wprowadzonych do wniosku o dofinansowanie projektu, które na podstawie przepisów prawa mogą wpływać na realizację zamówienia, 5) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej, w szczególności w zakresie sprawozdawczości, 6) terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku: a) wcześniejszego wykonania przedmiotu umowy, b) dostosowania harmonogramu realizacji przedmiotu umowy do potrzeb Zamawiającego, c) zaistnienia działań wojennych, aktów terroryzmu, rewolucji, przewrotu wojskowego lub cywilnego, wojny domowej, skażeń radioaktywnych, z wyjątkiem tych które mogą być spowodowane użyciem ich przez Wykonawcę, d) zaistnienia klęski żywiołowej, jak huragany, powodzie, trzęsienie ziemi, bunty, niepokoje, strajki, okupację budowy przez osoby inne niż pracownicy Wykonawcy i jego podwykonawców.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-07-03, godzina: 09:45,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: PRAKTYCZNE SZKOLENIE BAZOWE DLA KADRY UCZELNI DLA 10 OSÓB
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń zamkniętych dla kadry dydaktycznej PWSZ w Płocku. Opis: 3-dniowe szkolenie wyjazdowe, obejmuje dla każdego uczestnika: - udział w szkoleniu - materiały dydaktyczne - serwis kawowy (kawa, herbata, woda, ciastka) - 3 noclegi z pełnym wyżywieniem (śniadanie/obiad/kolacja). - transport Miejsce: Szkolenie wyjazdowe w modelowym CSM posiadającym doświadczenie w zakresie realizacji zajęć/szkoleń w warunkach symulowanych na kierunku położnictwo/KP. Szkolenia prowadzone w warunkach min. 3 sal symulacji wysokiej wierności, sali umiejętności położniczych/technicznych, sali wykładowej, sali do prowadzenia debrifingu z możliwością monitorowania i rejestrowania zdarzeń wykonywanych podczas ćwiczeń. Sale wyposażone w sprzęt symulacyjny do realizacji symulacji medycznych z podziałem na grupy - 1 grupa max. 5 osób - 3 symulatory wysokiej wierności osoby dorosłej, 1 symulator kobiety z funkcją porodu, 1 symulator wysokiej wierności dziecka, 2 symulatory wysokiej wierności noworodka oraz fantomy cało postaciowe z funkcjami pielęgnacyjnymi i prowadzenia podstawowych czynności ratunkowych oraz trenażery do ćwiczeń umiejętności technicznych tj. 1 trenażer ręka do wkłuć osoby dorosłej, 1 trenażer ręka do wkłuć dziecka, 1 trenażer ręka do wkłuć noworodka, 1 trenażer do wkłuć domięśniowych, 1 trenażer do nauki obsługi cewników centralnych oraz w sprzęt medyczny 2 defibrylatory z funkcją AED, defibrylacji manualnej, kardiowersji, stymulacji przezskórnej. monitorowania EKG, SPO2. Inkubator otwarty, respirator, sprzęt do prowadzenia badań fizykalnych itp. Drobny sprzęt medyczny (np.: zestawy do intubacji, ciśnieniomierze, zestawy do wkłuć), sprzęt drobny (np.: staży, latarki, nożyczki) oraz jednorazowy, nowy i nieużywany (strzykawki, igły, cewniki, worki na mocz itp.) w ilości niezbędnej do ich przeprowadzenia z uwzględnieniem ilości uczestników i podziału na grupy. Uczestnicy: nauczyciele, instruktorzy, technicy symulacji, kadra zarządzająca i inni. Zakres szkolenia: struktura, wyposażenie i zasady funkcjonowania CSM; istota, rodzaje i możliwości zastosowania symulacji medycznej, rodzaje symulatorów medycznych i podstawy ich obsługi, pacjent standaryzowany w symulacji medycznej; podstawy planowania i organizacji zajęć w CSM zg. z programem kształcenia na KP, prezentacje wybranych symulacji medycznych weryfikujących efekty kształcenia na KP; praktyczny udział w symulacjach medycznych jako uczestnicy grup szkoleniowych. Liczba godzin: 24 godziny Czas trwania: 3 dni, przewidywany termin: lipiec 2019 r. Szkolenie ma charakter praktyczny. Min. 75 % szkolenia powinny stanowić ćwiczenia praktyczne z aktywnym udziałem każdego z uczestników. Kadra prowadząca szkolenie: trenerzy symulacji medycznej w położnictwie., instruktor symulacji medycznej, technik symulacji medycznej. Wymagania dotyczące kadry prowadzącej szkolenie : Minimalne doświadczenie zawodowe w wykonywaniu czynności instruktora/trenera symulacji medycznej nie może być krótsze niż 2 lata: 1. minimum 1 osoba posiadająca wykształcenie medyczne tj. lekarz medycyny, posiadający kwalifikacje instruktora/trenera symulacji medycznej, posiadający min. 1 specjalizację (lub równoważnie będący w jej trakcie) z: chirurgii/medycyny ratunkowej/kardiologii/chorób wewnętrznych/pediatrii, anestezjologii i intensywnej terapii/neurologii. 2. minimum 2 osoby posiadające wykształcenie medyczne kierunkowe w położnictwie, kwalifikacje instruktora/trenera symulacji medycznej w położnictwie. 3. minimum 1 osoba posiadająca wykształcenie medyczne (np.: ratownik medyczny; położna, pielęgniarka/rz). Każda z tych osób posiada: kwalifikacje instruktora/trenera symulacji medycznej, min. 2 letnie doświadczenie w obsłudze technicznej sesji symulacyjnych, znajomość obsługi i konfiguracji sprzętu symulacyjnego oraz otoczenia symulacyjnego, projektowania i przygotowania sesji symulacyjnej i wprowadzania scenariuszy symulacyjnych do oprogramowania symulatorów wysokiej wierności. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Dziale II SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79632000-3, 80510000-2, 80561000-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
doświadczenie 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Przewidywane terminy wykonania przedmiotu zamówienia zostały określone w Dziale II SIWZ. Przedmiot zamówienia zostanie wykonany od dnia podpisania umowy do dnia 30 grudnia 2019 r., w terminach uzgodnionych między stronami po zawarciu umowy.


Część nr: 2 Nazwa: 3-ETAPOWE SZKOLENIE PRAKTYCZNE INSTRUKTORA SYMULACJI NISKIEJ WIERNOŚCI W POŁOŻNICTWIE DLA 10 OSÓB
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń zamkniętych dla kadry dydaktycznej PWSZ w Płocku. Opis: ETAP 1 stacjonarny (szkolenie w siedzibie PWSZ w Płocku) obejmuje: - udział w szkoleniu - materiały dydaktyczne - serwis kawowy (kawa, herbata, woda, ciastka). ETAP 2 konsultacyjny (tworzenie scenariuszy symulacji) obejmuje dla każdego uczestnika: materiały dydaktyczne ETAP 3 wyjazdowy (szkolenie wyjazdowe): 3-dniowe szkolenie wyjazdowe, obejmuje dla każdego uczestnika: - udział w szkoleniu - materiały dydaktyczne - serwis kawowy (kawa, herbata, woda, ciastka); - 3 noclegi z pełnym wyżywieniem (śniadanie/obiad/kolacja). - transport Szkolenie podzielone jest na 3 etapy: Etap 1: realizowany w PWSZ w Płocku; zakres szkolenia: podstawy symulacji niskiej wierności (NW), naukę tworzenia scenariuszy niskiej wierności dopasowanych do efektów kształcenia wraz z tworzeniem list kontrolnych dla potrzeb egzaminu OSCE. Etap 2-konsultacyjny: tworzenie scenariuszy niskiej wierności zgodnie z zasadami i programem studiów w konsultacji, w różnych formach, z trenerami symulacji odpowiedzialnymi za realizację szkolenia. W ramach etapu zostaną przygotowane po 2 scenariusze symulacyjne dla każdego tematu podstaw opieki położniczej zgodnego z programem kształcenia uczelni. Na zakończenie etapu scenariusze zostaną sprawdzone i zaoopiniowane przez trenerów symulacji medycznej w położnictwie. Etap 3-wyjazdowy: realizowany na terenie Laboratorium Symulacji Medycznej w Polsce, obejmuje praktyczną naukę prowadzenia scenariuszy niskiej wierności stworzonych podczas Etapu 2, dopasowanych do efektów kształcenia oraz praktyczne ich przeprowadzenie w warunkach Laboratorium Symulacji Medycznej. Liczba godzin: etap 1 - 16 godz.; etap 2 – ok. 50 godz.; etap 3 - 24 godz. Czas trwania: etap 1 - 2 dni; etap 2 - 20 dni; etap 3 - 3 dni; przewidywany termin: lipiec 2019 r. Szkolenie ma charakter praktyczny. Min. 75% szkolenia powinny stanowić ćwiczenia praktyczne z aktywnym udziałem każdego z uczestników. Kadra prowadząca szkolenie: trenerzy symulacji medycznej w położnictwie, instruktor symulacji medycznej, technik symulacji medycznej, psycholog. Wymagania dotyczące kadry prowadzącej szkolenia: Minimalne doświadczenie zawodowe w wykonywaniu czynności instruktora/trenera symulacji medycznej nie może być krótsze niż 2 lata: 1. minimum 1 osoba posiadająca wykształcenie medyczne tj. lekarz medycyny, posiadający kwalifikacje instruktora/trenera symulacji medycznej, posiadający min. 1 specjalizację (lub równoważnie będący w jej trakcie) z: chirurgii/medycyny ratunkowej/kardiologii/chorób wewnętrznych/pediatrii, anestezjologii i intensywnej terapii/neurologii. 2. minimum 2 osoby posiadające wykształcenie medyczne kierunkowe w położnictwie, kwalifikacje instruktora/trenera symulacji medycznej w położnictwie. 3. minimum 1 osoba posiadająca wykształcenie medyczne (np.: ratownik medyczny; położna, pielęgniarka/rz). Każda z tych osób posiada: kwalifikacje instruktora/trenera symulacji medycznej, min. 2 letnie doświadczenie w obsłudze technicznej sesji symulacyjnych, znajomość obsługi i konfiguracji sprzętu symulacyjnego oraz otoczenia symulacyjnego, projektowania i przygotowania sesji symulacyjnej i wprowadzania scenariuszy symulacyjnych do oprogramowania symulatorów wysokiej wierności. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Dziale II SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79632000-3, 80510000-2, 80561000-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
doświadczenie 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Przewidywane terminy wykonania przedmiotu zamówienia zostały określone w Dziale II SIWZ. Przedmiot zamówienia zostanie wykonany od dnia podpisania umowy do dnia 30 grudnia 2019 r., w terminach uzgodnionych między stronami po zawarciu umowy.


Część nr: 3 Nazwa: 3-ETAPOWE SZKOLENIE PRAKTYCZNE INSTRUKTORA SYMULACJI PRZEDMIOTÓW SPECJALISTYCZNYCH W POŁOŻNICTWIE DLA 10 OSÓB
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń zamkniętych dla kadry dydaktycznej PWSZ w Płocku. Opis: ETAP 1 (szkolenie w siedzibie PWSZ w Płocku) obejmuje: - udział w szkoleniu - materiały dydaktyczne - serwis kawowy (kawa, herbata, woda, ciastka). ETAP 2 (tworzenie scenariuszy symulacji) obejmuje dla każdego uczestnika: materiały dydaktyczne ETAP 3 (szkolenie wyjazdowe): 3-dniowe szkolenie wyjazdowe, obejmuje dla każdego uczestnika: - udział w szkoleniu - materiały dydaktyczne - serwis kawowy (kawa, herbata, woda, ciastka) - 3 noclegi z pełnym wyżywieniem (śniadanie/obiad/kolacja). - transport Szkolenie podzielone jest na 3 etapy: Etap 1- realizowany w PWSZ w Płocku: obejmuje podstawy symulacji pośredniej wierności (PW), naukę tworzenia scenariuszy PW dopasowanie do efektów kształcenia przedmiotów specjalistycznych wraz z tworzeniem list kontrolnych dla potrzeb egzaminu OSCE. Etap 2- konsultacyjny: obejmuje tworzenie scenariuszy pośredniej wierności przedmiotów specjalistycznych zgodnie z zasadami i programem studiów, w konsultacji, w różnych formach z trenerami symulacji odpowiedzialnymi za realizację szkolenia. W ramach etapu zostaną przygotowane po 2 scenariusze symulacyjne dla każdego przedmiotu specjalistycznego realizowanego w formie ćwiczeń/praktyk zawodowych zgodnego z programem kształcenia uczelni. Scenariusze zostaną sprawdzone i zaopiniowane przez trenerów symulacji medycznej w położnictwie na zakończenie Etapu Etap 3 - wyjazdowy: obejmuje praktyczną naukę prowadzenia scenariuszy pośredniej wierności przedmiotów specjalistycznych stworzonych podczas Etapu 2, dopasowanych do efektów kształcenia oraz praktyczne ich przeprowadzenie w warunkach Laboratorium Symulacji Medyczne. Liczba godzin: etap 1 - 16 godz.; etap 2 – ok. 50 godz.; etap 3 - 24 godz. Czas trwania: etap 1 - 2 dni; etap 2 - 20 dni; etap 3 - 3 dni; przewidywany termin: IV kwartał 2019 r. Szkolenie ma charakter praktyczny. Min. 75% szkolenia powinny stanowić ćwiczenia praktyczne z aktywnym udziałem każdego z uczestników. Kadra prowadząca szkolenie: trenerzy symulacji medycznej w położnictwie, instruktorzy symulacji medycznej, technik symulacji medycznej., psycholog, lekarz-trener symulacji medycznej. Wymagania dotyczące kadry prowadzącej szkolenia: Minimalne doświadczenie zawodowe w wykonywaniu czynności instruktora/trenera symulacji medycznej nie może być krótsze niż 2 lata: 1. minimum 1 osoba posiadająca wykształcenie medyczne tj. lekarz medycyny, posiadający kwalifikacje instruktora/trenera symulacji medycznej, posiadający min. 1 specjalizację (lub równoważnie będący w jej trakcie) z: chirurgii/medycyny ratunkowej/kardiologii/chorób wewnętrznych/pediatrii, anestezjologii i intensywnej terapii/neurologii. 2. minimum 2 osoby posiadające wykształcenie medyczne kierunkowe w położnictwie, kwalifikacje instruktora/trenera symulacji medycznej w położnictwie. 3. minimum 1 osoba posiadająca wykształcenie medyczne (np.: ratownik medyczny; położna, pielęgniarka/rz). Każda z tych osób posiada: kwalifikacje instruktora/trenera symulacji medycznej, min. 2 letnie doświadczenie w obsłudze technicznej sesji symulacyjnych, znajomość obsługi i konfiguracji sprzętu symulacyjnego oraz otoczenia symulacyjnego, projektowania i przygotowania sesji symulacyjnej i wprowadzania scenariuszy symulacyjnych do oprogramowania symulatorów wysokiej wierności. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Dziale II SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79632000-3, 80510000-2, 80561000-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
doświadczenie 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Przewidywane terminy wykonania przedmiotu zamówienia zostały określone w Dziale II SIWZ. Przedmiot zamówienia zostanie wykonany od dnia podpisania umowy do dnia 30 grudnia 2019 r., w terminach uzgodnionych między stronami po zawarciu umowy.


Część nr: 4 Nazwa: 3-ETAPOWE SZKOLENIE PRAKTYCZNE INSTRUKTORA SYMULACJI WYSOKIEJ WIERNOŚCI W POŁOŻNICTWIE DLA 10 OSÓB
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń zamkniętych dla kadry dydaktycznej PWSZ w Płocku. Opis: ETAP 1 (szkolenie w siedzibie PWSZ w Płocku) obejmuje: - udział w szkoleniu - materiały dydaktyczne - serwis kawowy (kawa, herbata, woda, ciastka). ETAP 2 (tworzenie scenariuszy symulacji) obejmuje dla każdego uczestnika: materiały dydaktyczne ETAP 3 (szkolenie wyjazdowe): 3-dniowe szkolenie wyjazdowe, obejmuje dla każdego uczestnika: - udział w szkoleniu - materiały dydaktyczne - serwis kawowy (kawa, herbata, woda, ciastka); - 3 noclegi z pełnym wyżywieniem (śniadanie/obiad/kolacja). - transport Szkolenie podzielone jest na 3 etapy: Etap 1- realizowany w PWSZ w Płocku: obejmuje podstawy symulacji wysokiej wierności (SWW), naukę tworzenia scenariuszy symulacji wysokiej wierności dopasowanych do efektów kształcenia przedmiotów nauczanych w uczelni wraz z tworzeniem list kontrolnych dla potrzeb egzaminu OSCE. Etap 2- konsultacyjny: obejmuje tworzenie scenariuszy symulacji wysokiej wierności realizujące efekty kształcenia różnych przedmiotów, zgodnie z zasadami i programem studiów w konsultacji, w różnych formach, z trenerami symulacji odpowiedzialnymi za realizację szkolenia. W ramach etapu zostaną przygotowane przez każdego uczestnika 2 scenariusze symulacyjne SWW zgodne z programem kształcenia uczelni. Scenariusze zostaną sprawdzone i zaopiniowane przez trenerów symulacji medycznej w położnictwie na zakończenie Etapu 2. Etap 3- obejmuje praktyczna naukę prowadzenia scenariuszy wysokiej wierności przedmiotów nauczanych w uczelni stworzonych podczas etapu drugiego, dopasowanych do efektów kształcenia oraz praktyczne ich przeprowadzenie w warunkach Laboratorium Symulacji Medycznej. Zajęcia obejmują pracę z pacjentem standaryzowanym i symulowanym. Liczba godzin: etap 1 - 16 godz.; etap 2 – ok. 50 godz.; etap 3 - 24 godz. Szkolenie ma charakter praktyczny. Min. 75% szkolenia powinny stanowić ćwiczenia praktyczne z aktywnym udziałem każdego z uczestników. Czas trwania: etap 1 - 2 dni; etap 2 - 20 dni; etap 3 - 3 dni; przewidywany termin IV kwartał 2019 r. Kadra prowadząca szkolenie: trenerzy symulacji medycznej w położnictwie, instruktorzy symulacji medycznej, technik symulacji medycznej, psycholog, lekarz-trener symulacji medycznej. Wymagania dotyczące kadry prowadzącej szkolenia: Minimalne doświadczenie zawodowe w wykonywaniu czynności instruktora/trenera symulacji medycznej nie może być krótsze niż 2 lata: 1. minimum 1 osoba posiadająca wykształcenie medyczne tj. lekarz medycyny, posiadający kwalifikacje instruktora/trenera symulacji medycznej, posiadający min. 1 specjalizację (lub równoważnie będący w jej trakcie) z: chirurgii/medycyny ratunkowej/kardiologii/chorób wewnętrznych/pediatrii, anestezjologii i intensywnej terapii/neurologii. 2. minimum 2 osoby posiadające wykształcenie medyczne kierunkowe w położnictwie, kwalifikacje instruktora/trenera symulacji medycznej w położnictwie. 3. minimum 1 osoba posiadająca wykształcenie medyczne (np.: ratownik medyczny; położna, pielęgniarka/rz). Każda z tych osób posiada: kwalifikacje instruktora/trenera symulacji medycznej, min. 2 letnie doświadczenie w obsłudze technicznej sesji symulacyjnych, znajomość obsługi i konfiguracji sprzętu symulacyjnego oraz otoczenia symulacyjnego, projektowania i przygotowania sesji symulacyjnej i wprowadzania scenariuszy symulacyjnych do oprogramowania symulatorów wysokiej wierności. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Dziale II SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79632000-3, 80510000-2, 80561000-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
doświadczenie 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Przewidywane terminy wykonania przedmiotu zamówienia zostały określone w Dziale II SIWZ. Przedmiot zamówienia zostanie wykonany od dnia podpisania umowy do dnia 30 grudnia 2019 r., w terminach uzgodnionych między stronami po zawarciu umowy.


Część nr: 5 Nazwa: 3-ETAPOWE SZKOLENIE PRAKTYCZNE EGZAMINATORA OSCE W POŁOŻNICTWIE DLA 10 OSÓB
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń zamkniętych dla kadry dydaktycznej PWSZ w Płocku. ETAP 1 (szkolenie w PWSZ w Płocku) obejmuje: - udział w szkoleniu - materiały dydaktyczne - serwis kawowy (kawa, herbata, woda, ciastka); ETAP 2: - projektowanie stanowisk OSCE - obejmuje każdego uczestnika - materiały dydaktyczne; ETAP 3 (szkolenie w PWSZ w Płocku) obejmuje: - udział w szkoleniu - materiały dydaktyczne - serwis kawowy (kawa, herbata, woda, ciastka). Opis: Szkolenie podzielone jest na 3 etapy: Etap 1- realizowany w PWSZ w Płocku: obejmuje podstawy prowadzenia egzaminów OSCE dla przedmiotów realizowanych w uczelni z zastosowaniem metod symulacji medycznej niskiej, pośredniej, wysokiej wierności. Szkolenie obejmuje naukę planowania stanowisk egzaminów OSCE oraz zasad oceny studenta na różnych poziomach zaawansowania. Etap 2- konsultacyjny: obejmuje planowanie stanowisk egzaminacyjnych OSCE zgodnie z efektami kształcenia różnych przedmiotów realizowanych w uczelni, zgodnie z zasadami i programem studiów, w konsultacji, w różnych formach, z trenerami symulacji odpowiedzialnymi za realizację szkolenia. W ramach etapu zostaną przygotowane przez każdego min. 2 stanowiska egzaminacyjne OSCE zgodne z programem kształcenia uczelni. Stanowiska zostaną sprawdzone i zaopiniowane przez trenerów symulacji medycznej w położnictwie na zakończenie Etapu 2. Etap 3 - ćwiczeniowy, realizowany w PWSZ w Płocku: praktyczna organizacja stanowisk egzaminacyjnych OSCE z wykorzystaniem infrastruktury uczelni zgodnie z programem kształcenia dla celów przeprowadzenia egzaminu testowego OSCE, z wykorzystaniem pacjentów standaryzowanych. Liczba godzin: etap 1 - 16 godz.; etap 2 – ok. 50 godz.; etap 3 - 24 godz. Czas trwania: etap 1 - 2 dni; etap 2 - 20 dni; etap 3 - 3 dni; przewidywany termin IV kwartał 2019. Szkolenie ma charakter praktyczny. Min. 75 % szkolenia powinny stanowić ćwiczenia praktyczne. z aktywnym udziałem każdego z uczestników. Kadra prowadząca szkolenie: trenerzy symulacji medycznej w położnictwie, technik symulacji medycznej, psycholog, lekarz-trener symulacji medycznej. Wymagania dotyczące kadry prowadzącej szkolenia: Minimalne doświadczenie zawodowe w wykonywaniu czynności instruktora/trenera symulacji medycznej nie może być krótsze niż 2 lata: 1. minimum 1 osoba posiadająca wykształcenie medyczne tj. lekarz medycyny, posiadający kwalifikacje instruktora/trenera symulacji medycznej, posiadający min. 1 specjalizację (lub równoważnie będący w jej trakcie) z: chirurgii/medycyny ratunkowej/kardiologii/chorób wewnętrznych/pediatrii, anestezjologii i intensywnej terapii/neurologii. 2. minimum 2 osoby posiadające wykształcenie medyczne kierunkowe w położnictwie, kwalifikacje instruktora/trenera symulacji medycznej w położnictwie. 3. minimum 1 osoba posiadająca wykształcenie medyczne (np.: ratownik medyczny; położna, pielęgniarka/rz). Każda z tych osób posiada: kwalifikacje instruktora/trenera symulacji medycznej, min. 2 letnie doświadczenie w obsłudze technicznej sesji symulacyjnych, znajomość obsługi i konfiguracji sprzętu symulacyjnego oraz otoczenia symulacyjnego, projektowania i przygotowania sesji symulacyjnej i wprowadzania scenariuszy symulacyjnych do oprogramowania symulatorów wysokiej wierności. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Dziale II SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79632000-3, 80510000-2, 80561000-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
doświadczenie 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Przewidywane terminy wykonania przedmiotu zamówienia zostały określone w Dziale II SIWZ. Przedmiot zamówienia zostanie wykonany od dnia podpisania umowy do dnia 30 grudnia 2019 r., w terminach uzgodnionych między stronami po zawarciu umowy.






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę opracowanie modelu biznesowego funkcjonowania przedsiębiorstwa - Mława
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę opracowanie modelu biznesowego funkcjonowania przedsiębiorstwa. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI