Przeprowadzenie szkoleń i staży dla kadry Monoprofilowego Centrum Symulacji Medycznej...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przeprowadzenie szkoleń i staży dla kadry Monoprofilowego Centrum Symulacji Medycznej w ramach projektu pn „Wdrożenie programu rozwojowego w Karkonoskiej Państwowej Szkole Wyższej w Jeleniej Górze z wykorzystaniem Monoprofilowego Centrum Symulacji Medycznej” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoJelenia Góra
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoPodmiot prawa publicznego
  • Termin składania wniosków2018-09-07
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyKarkonoska Państwowa Szkoła Wyższa w Jeleniej Górze
  • Data publikacji ogłoszenia2018-08-30
  • Numer ogłoszenia610714-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 610714-N-2018 z dnia 2018-08-30 r.

Karkonoska Państwowa Szkoła Wyższa w Jeleniej Górze: Przeprowadzenie szkoleń i staży dla kadry Monoprofilowego Centrum Symulacji Medycznej w ramach projektu pn „Wdrożenie programu rozwojowego w Karkonoskiej Państwowej Szkole Wyższej w Jeleniej Górze z wykorzystaniem Monoprofilowego Centrum Symulacji Medycznej” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
"Wdrożenie programu rozwojowego w Karkonoskiej Państwowej Szkole Wyższej w Jeleniej Górze z wykorzystaniem Monoprofilowego Centrum Symulacji Medycznej" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Karkonoska Państwowa Szkoła Wyższa w Jeleniej Górze, krajowy numer identyfikacyjny 23048061900000, ul. ul. Lwówecka  18 , 58503   Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 756 453 365, e-mail rektorat@kpswjg.pl, faks 756 453 310.
Adres strony internetowej (URL): www.kpswjg.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.kpswjg.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.kpswjg.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
forma pisemna
Adres:
Karkonoska Państwowa Szkoła Wyższa w Jeleniej Górze ul. Lwówecka 18, 58-503 Jelenia Góra, Rekjtorat pokój nr 114

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie szkoleń i staży dla kadry Monoprofilowego Centrum Symulacji Medycznej w ramach projektu pn „Wdrożenie programu rozwojowego w Karkonoskiej Państwowej Szkole Wyższej w Jeleniej Górze z wykorzystaniem Monoprofilowego Centrum Symulacji Medycznej” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020
Numer referencyjny: DAT-2151-7/18
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
Część nr 1 - szkolenie praktyczne instruktora symulacji niskiej wierności w pielęgniarstwie Część nr 2 - szkolenie praktyczne instruktora symulacji wysokiej wierności w pielęgniarstwie Część nr 3 - szkolenie praktyczne egzaminatora OSCE Część nr 4 - staż dla informatyka symulacji medycznej Część nr 5 - Szkolenie dla techników symulacji medycznej
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
5


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Część nr 1: Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzenie 3-etapowego szkolenia praktycznego dla 11 osób zgodnie z podaną niżej specyfikacją: Etap 1 - stacjonarny w KPSW (2 dni*8h dydaktycznych) obejmuje: Szkolenie z podstaw symulacji niskiej wierności (SNW), w tym naukę tworzenia scenariuszy symulacji niskiej wierności dostosowanych do efektów kształcenia przedmiotów realizowanych w KPSW na kierunku pielęgniarstwo. Szkolenie obejmuje także wstępne zasady przygotowania i przeprowadzenia egzaminu OSCE wraz z tworzeniem list kontrolnych dla potrzeb tego egzaminu. Etap 2 - konsultacyjny (zdalnie; do 20 dni tj. średnio po 8h dydaktycznych dziennie) obejmuje: Wymianę poglądów, konsultacje z trenerami symulacji odpowiedzialnymi za realizację szkolenia. W tym tworzenie scenariuszy symulacji niskiej wierności zgodnie z zasadami i programem studiów w KPSW na kierunku pielęgniarstwo. W ramach tego etapu zostaną przygotowane po min. dwa scenariusze symulacyjne niskiej wierności przez każdego uczestnika szkolenia, zgodne z programem kształcenia uczelni (nie mniej niż 22 scenariusze). Scenariusze zostaną sprawdzone i zaopiniowane przez trenerów symulacji medycznej w pielęgniarstwie na zakończenie etapu drugiego. Etap 3 - wyjazdowy (u organizatora szkolenia w ośrodku symulacji medycznej; 3 dni *8h dydaktycznych) obejmuje: Szkolenie zawierające praktyczną naukę prowadzenia scenariuszy symulacji niskiej wierności stworzonych podczas etapu drugiego w warunkach Centrum Symulacji Medycznej, naukę metodologii prowadzenia zajęć symulacyjnych niskiej wierności; naukę praktycznego przekazywania informacji zwrotnej, standardów pracy z trenażerami, fantomami, symulatorami wysokiej wierności w realizacji scenariuszy niskiej wierności; naukę obsługi technicznej trenażerów, fantomów, symulatorów medycznych; naukę wykorzystania kamer systemu rejestracji video do prowadzenia zajęć i wykorzystania przy przekazywaniu informacji zwrotnej. Wykonawca zapewnia 3 noclegi oraz 3-dniowe pełne wyżywienie dla uczestników szkolenia. Część nr 2: Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzenie 3-etapowego szkolenia praktycznego dla 11 osób zgodnie z podaną niżej specyfikacją: Etap 1 - stacjonarny w KPSW (2 dni*8h dydaktycznych) obejmuje: Szkolenie z podstaw symulacji wysokiej wierności (SWW), w tym naukę tworzenia scenariuszy symulacji wysokiej wierności dostosowanych do efektów kształcenia przedmiotów realizowanych w KPSW na kierunku pielęgniarstwo. Szkolenie obejmuje także wstępne zasady przygotowania i przeprowadzenia egzaminu OSCE wraz z tworzeniem list kontrolnych dla potrzeb tego egzaminu. Etap 2 - konsultacyjny (zdalnie; do 20 dni tj. średnio po 8h dydaktycznych dziennie) obejmuje: Wymianę poglądów, konsultacje z trenerami symulacji odpowiedzialnymi za realizację szkolenia. W tym tworzenie scenariuszy symulacji wysokiej wierności zgodnie z zasadami i programem studiów w KPSW na kierunku pielęgniarstwo. W ramach tego etapu zostaną przygotowane po min. dwa scenariusze symulacyjne wysokiej wierności przez każdego uczestnika szkolenia, zgodne z programem kształcenia uczelni (nie mniej niż 22 scenariusze). Scenariusze zostaną sprawdzone i zaopiniowane przez trenerów symulacji medycznej w pielęgniarstwie na zakończenie etapu drugiego. Etap 3 - wyjazdowy (u organizatora szkolenia w ośrodku symulacji medycznej; 3 dni *8h dydaktycznych) obejmuje: Szkolenie zawierające praktyczną naukę prowadzenia scenariuszy symulacji wysokiej wierności stworzonych podczas etapu drugiego w warunkach Centrum Symulacji Medycznej, naukę metodologii prowadzenia zajęć symulacyjnych wysokiej wierności; naukę praktycznego przekazywania informacji zwrotnej, standardów pracy z symulatorami wysokiej wierności w realizacji scenariuszy wysokiej wierności; naukę obsługi technicznej symulatorów medycznych; naukę wykorzystania kamer systemu rejestracji video do prowadzenia zajęć i wykorzystania przy przekazywaniu informacji zwrotnej. Praca z pacjentem standaryzowanym i symulowanym. Wykonawca zapewnia 3 noclegi oraz 3-dniowe pełne wyżywienie dla uczestników szkolenia. Część nr 3: Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzenie 3-etapowego szkolenia praktycznego dla 11 osób zgodnie z podaną niżej specyfikacją: Etap 1 - stacjonarny w KPSW (2 dni*8h dydaktycznych) obejmuje: Szkolenie z podstaw prowadzenia egzaminów OSCE dla przedmiotów realizowanych na uczelni z zastosowaniem metod symulacji medycznej niskiej, pośredniej i wysokiej wierności. Szkolenie obejmuje naukę planowania stanowisk egzaminów OSCE oraz zasad oceny studenta na różnych poziomach zaawansowania. Etap 2 - konsultacyjny (zdalnie; do 20 dni tj. średnio po 8h dydaktycznych dziennie) obejmuje: Wymianę poglądów, konsultacje z trenerami symulacji odpowiedzialnymi za realizację szkolenia. Planowanie stanowisk egzaminacyjnych OSCE zgodnie z efektami kształcenia różnych przedmiotów realizowanych na uczelni zgodnie z zasadami i programem studiów. W ramach tego etapu zostaną przygotowane przez każdego uczestnika szkolenia po min. dwa stanowiska egzaminacyjne OSCE. Stanowiska zostaną sprawdzone i zaopiniowane przez trenerów symulacji medycznej w pielęgniarstwie na zakończenie etapu drugiego. Etap 3 – stacjonarny w KPSW ( 3 dni *8h dydaktycznych) obejmuje: Etap ćwiczeniowy – praktyczna organizacja stanowisk egzaminacyjnych OSCE z wykorzystaniem infrastruktury uczelni z użyciem opracowanych stanowisk w ramach realizowanego szkolenia zgodnie z programem kształcenia dla celów przeprowadzenia egzaminu testowego OSCE, z wykorzystaniem także pacjentów standaryzowanych. Część nr 4: Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzenie 2-dniowego (8h dydaktycznych dziennie) wyjazdowego stażu praktycznego dla 2 osób - informatyków Karkonoskiej Państwowej Szkoły Wyższej w Jeleniej Górze zgodnie z podaną niżej specyfikacją: Nauka obsługi i sterowania symulatorami medycznymi, systemami kamer i rejestratorami video, przygotowywanie materiałów do debryfingu, zarządzanie i konfiguracja sieci i serwerów, audio-video, zarzadzanie przepływem danych w ramach symulacji medycznych oraz egzaminów OSCE. Sterowanie i konfiguracja symulatorów medycznych wysokiej wierności. Zasady pisania scenariuszy symulacyjnych i OSCE oraz zarządzanie danymi rejestrowanymi podczas symulacji medycznych.Pokaz sesji symulacji wysokiej wierności prowadzonej przez trenera i z technikiem symulacji. Zapoznanie się z podstawami obsługi sprzętu wykorzystywanego do szkoleń i jego oprogramowaniem. Drobne naprawy i konserwacja sprzętu i symulatorów medycznych pod względem informatycznym. Wykonawca zapewnia 2 noclegi oraz 2-dniowe pełne wyżywienie dla uczestników stażu. Część nr 5: Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzenie 5-dniowego (8h dydaktycznych dziennie) wyjazdowego szkolenia praktycznego dla 4 osób - pracowników Karkonoskiej Państwowej Szkoły Wyższej w Jeleniej Górze i obejmuje: Naukę obsługi i sterowania symulatorami medycznymi, systemami kamer i rejestratorami video, przygotowywanie materiałów do debriefingu. Naukę zarządzania i konfiguracji sieci oraz serwerów audio-video, naukę rejestrowania przepływu danych w ramach symulacji niskiej, pośredniej i wysokiej wierności. Naukę sterowania danymi do egzaminów OSCE, oraz naprawa i konserwacja sprzętu wykorzystywanego do prowadzenia zajęć metodą symulacji medycznej. Udział w symulacjach medycznych jako asystent/technik symulacji realizowanych w Symulacji Wysokiej Wierności z doświadczonymi trenerami symulacji medycznej. Wykonawca zapewnia 5 noclegów oraz 5-dniowe pełne wyżywienie dla uczestników szkolenia.

II.5) Główny kod CPV: 79632000-3
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
80561000-4
80500000-9


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2018-10-31
2018-12-31
2019-06-30
2018-11-30
2019-01-31

II.9) Informacje dodatkowe: Termin realizacji poszczególnych zadań: Dla części nr 1 - październik 2018r. Dla części nr 2 - listopad – grudzień 2018r. Dla części nr 3 - maj – czerwiec 2019r. Dla części nr 4 - listopad 2018r. Dla części nr 5 - styczeń 2019r. Zamawiający wraz z Wykonawcą ustalą każdorazowo dokładny termin realizacji szkoleń i stażu najpóźniej do 20 dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc szkolenia.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej pięć usług staży/szkoleń metodycznych (łącznie min 80 godzin dydaktycznych) dla nauczycieli akademickich w zakresie instruktażu symulacji medycznej, w tym co najmniej jedną dla kierunku pielęgniarstwo. 2) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże że dysponuje co najmniej 1 (jednym) trenerem, który zrealizował/wykonał co najmniej 1 (jedną) usługę przeprowadzenia stażu/szkolenia z wykorzystaniem technik symulacji medycznej skierowanej do instruktorów/wykładowców akademickich na kierunku pielęgniarstwo, w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: Doświadczenie zawodowe co najmniej jednego trenera stanowi kryterium oceny ofert.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)



Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda: 1) odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia niniejszy dokument składa każdy z Wykonawców. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 1 ust 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3. Dokumenty, o których mowa w pkt 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.2, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej o osoby. Przepis ust. 3 stosuje się. 5. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 6. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22 a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. 1 .
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert . Oświadczenie – „Wykaz usług” – załącznik nr 6 do siwz 2) Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami. "Wykaz osób"– załącznik nr 9 do siwz.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Oferta powinna zawierać: 1) Formularz ofertowy (wzór – załącznik nr 1A - E do SIWZ) – wypełniony przez Wykonawcę 2) Wykaz doświadczenia zawodowego trenera/ów (załącznik nr 8 do SIWZ) wypełniony przez Wykonawcę 3) Oświadczenia wymienione w rozdziale VI pkt. 1 -4 niniejszej SIWZ 4) Zobowiązanie, o którym mowa w Rozdziale V pkt A ppkt 6 SIWZ – jeżeli dotyczy 5) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu lub /i do podpisania umowy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych). Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy (podpisy i pieczęcie oryginalne) lub mieć postać aktu notarialnego, albo notarialnie potwierdzonej kopii. 6) Formularz - informacja o częściach zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom lub wykonaniu przedmiotu zamówienia siłami własnymi – zgodnie ze wzorem formularza dołączonego do SIWZ (Załącznik nr 2). 2. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy według wzoru dołączonego do niniejszej SIWZ (Załącznik nr 7). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
Doświadczenie zawodowe co najmniej jednego trenera 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszelkie zmiany umowy wymagają zgody Stron i zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z okoliczności, o której mowa w art. 144 ust 1 pkt 2-6 Pzp, albo, zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1 Pzp, jedna z wymienionych poniżej okoliczności: 1) zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy ustalonego między stronami i wskazanego § 4 umowy, na wniosek Zamawiającego i po zaakceptowaniu przez Wykonawcę. 2) zmiana trenera/trenerów wskazanych w ofercie Wykonawcy i niniejszej umowie. Zamawiający dopuszcza zmianę trenera/trenerów pod warunkiem, że po dokonanej zmianie proponowany trener/proponowani trenerzy posiada/posiadają doświadczenie zawodowe co najmniej odpowiadające ilości punktów uzyskanych przez ofertę Wykonawcy w kryterium „Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 (jednego) trenera”. 3. Nie stanowią zmiany umowy następujące wypadki, które wymagają jedynie poinformowania drugiej Strony w formie pisemnej z 3 (trzy) dniowym wyprzedzeniem: 1) zmiana danych teleadresowych Stron; 2) zmiana danych rejestrowych Stron; 3) zmiana sposobu prowadzenia korespondencji pomiędzy Stronami.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-09-07, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Szkolenie praktyczne instruktora symulacji niskiej wierności w pielęgniarstwie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzenie 3-etapowego szkolenia praktycznego dla 11 osób zgodnie z podaną niżej specyfikacją: Etap 1 - stacjonarny w KPSW (2 dni*8h dydaktycznych) obejmuje: Szkolenie z podstaw symulacji niskiej wierności (SNW), w tym naukę tworzenia scenariuszy symulacji niskiej wierności dostosowanych do efektów kształcenia przedmiotów realizowanych w KPSW na kierunku pielęgniarstwo. Szkolenie obejmuje także wstępne zasady przygotowania i przeprowadzenia egzaminu OSCE wraz z tworzeniem list kontrolnych dla potrzeb tego egzaminu. Etap 2 - konsultacyjny (zdalnie; do 20 dni tj. średnio po 8h dydaktycznych dziennie) obejmuje: Wymianę poglądów, konsultacje z trenerami symulacji odpowiedzialnymi za realizację szkolenia. W tym tworzenie scenariuszy symulacji niskiej wierności zgodnie z zasadami i programem studiów w KPSW na kierunku pielęgniarstwo. W ramach tego etapu zostaną przygotowane po min. dwa scenariusze symulacyjne niskiej wierności przez każdego uczestnika szkolenia, zgodne z programem kształcenia uczelni (nie mniej niż 22 scenariusze). Scenariusze zostaną sprawdzone i zaopiniowane przez trenerów symulacji medycznej w pielęgniarstwie na zakończenie etapu drugiego. Etap 3 - wyjazdowy (u organizatora szkolenia w ośrodku symulacji medycznej; 3 dni *8h dydaktycznych) obejmuje: Szkolenie zawierające praktyczną naukę prowadzenia scenariuszy symulacji niskiej wierności stworzonych podczas etapu drugiego w warunkach Centrum Symulacji Medycznej, naukę metodologii prowadzenia zajęć symulacyjnych niskiej wierności; naukę praktycznego przekazywania informacji zwrotnej, standardów pracy z trenażerami, fantomami, symulatorami wysokiej wierności w realizacji scenariuszy niskiej wierności; naukę obsługi technicznej trenażerów, fantomów, symulatorów medycznych; naukę wykorzystania kamer systemu rejestracji video do prowadzenia zajęć i wykorzystania przy przekazywaniu informacji zwrotnej. Wykonawca zapewnia 3 noclegi oraz pełne 3-dnowe wyżywienie dla uczestników szkolenia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79632000-3, 80500000-9, 80561000-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-10-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Doświadczenie zawodowe co najmniej jednego trenera 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Szkolenie praktyczne instruktora symulacji wysokiej wierności w pielęgniarstwie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzenie 3-etapowego szkolenia praktycznego dla 11 osób zgodnie z podaną niżej specyfikacją: Etap 1 - stacjonarny w KPSW (2 dni*8h dydaktycznych) obejmuje: Szkolenie z podstaw symulacji wysokiej wierności (SWW), w tym naukę tworzenia scenariuszy symulacji wysokiej wierności dostosowanych do efektów kształcenia przedmiotów realizowanych w KPSW na kierunku pielęgniarstwo. Szkolenie obejmuje także wstępne zasady przygotowania i przeprowadzenia egzaminu OSCE wraz z tworzeniem list kontrolnych dla potrzeb tego egzaminu. Etap 2 - konsultacyjny (zdalnie; do 20 dni tj. średnio po 8h dydaktycznych dziennie) obejmuje: Wymianę poglądów, konsultacje z trenerami symulacji odpowiedzialnymi za realizację szkolenia. W tym tworzenie scenariuszy symulacji wysokiej wierności zgodnie z zasadami i programem studiów w KPSW na kierunku pielęgniarstwo. W ramach tego etapu zostaną przygotowane po min. dwa scenariusze symulacyjne wysokiej wierności przez każdego uczestnika szkolenia, zgodne z programem kształcenia uczelni (nie mniej niż 22 scenariusze). Scenariusze zostaną sprawdzone i zaopiniowane przez trenerów symulacji medycznej w pielęgniarstwie na zakończenie etapu drugiego. Etap 3 - wyjazdowy (u organizatora szkolenia w ośrodku symulacji medycznej; 3 dni *8h dydaktycznych) obejmuje: Szkolenie zawierające praktyczną naukę prowadzenia scenariuszy symulacji wysokiej wierności stworzonych podczas etapu drugiego w warunkach Centrum Symulacji Medycznej, naukę metodologii prowadzenia zajęć symulacyjnych wysokiej wierności; naukę praktycznego przekazywania informacji zwrotnej, standardów pracy z symulatorami wysokiej wierności w realizacji scenariuszy wysokiej wierności; naukę obsługi technicznej symulatorów medycznych; naukę wykorzystania kamer systemu rejestracji video do prowadzenia zajęć i wykorzystania przy przekazywaniu informacji zwrotnej. Praca z pacjentem standaryzowanym i symulowanym. Wykonawca zapewnia 3 noclegi oraz 3-dniowe pełne wyżywienie dla uczestników szkolenia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79632000-3, 80500000-9, 80561000-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Doświadczenie zawodowe co najmniej jednego trenera 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Szkolenie praktyczne egzaminatora OSCE w pielęgniarstwie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzenie 3-etapowego szkolenia praktycznego dla 11 osób zgodnie z podaną niżej specyfikacją: Etap 1 - stacjonarny w KPSW (2 dni*8h dydaktycznych) obejmuje: Szkolenie z podstaw prowadzenia egzaminów OSCE dla przedmiotów realizowanych na uczelni z zastosowaniem metod symulacji medycznej niskiej, pośredniej i wysokiej wierności. Szkolenie obejmuje naukę planowania stanowisk egzaminów OSCE oraz zasad oceny studenta na różnych poziomach zaawansowania. Etap 2 - konsultacyjny (zdalnie; do 20 dni tj. średnio po 8h dydaktycznych dziennie) obejmuje: Wymianę poglądów, konsultacje z trenerami symulacji odpowiedzialnymi za realizację szkolenia. Planowanie stanowisk egzaminacyjnych OSCE zgodnie z efektami kształcenia różnych przedmiotów realizowanych na uczelni zgodnie z zasadami i programem studiów. W ramach tego etapu zostaną przygotowane przez każdego uczestnika szkolenia po min. dwa stanowiska egzaminacyjne OSCE. Stanowiska zostaną sprawdzone i zaopiniowane przez trenerów symulacji medycznej w pielęgniarstwie na zakończenie etapu drugiego. Etap 3 – stacjonarny w KPSW ( 3 dni *8h dydaktycznych) obejmuje: Etap ćwiczeniowy – praktyczna organizacja stanowisk egzaminacyjnych OSCE z wykorzystaniem infrastruktury uczelni z użyciem opracowanych stanowisk w ramach realizowanego szkolenia zgodnie z programem kształcenia dla celów przeprowadzenia egzaminu testowego OSCE, z wykorzystaniem także pacjentów standaryzowanych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79632000-3, 80500000-9, 80561000-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Doświdczenie zawodowe co najmniej jednego trenera 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Staż dla informatyka symulacji medycznej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzenie 2-dniowego (8h dydaktycznych dziennie) wyjazdowego stażu praktycznego dla 2 osób - informatyków Karkonoskiej Państwowej Szkoły Wyższej w Jeleniej Górze zgodnie z podaną niżej specyfikacją: Nauka obsługi i sterowania symulatorami medycznymi, systemami kamer i rejestratorami video, przygotowywanie materiałów do debryfingu, zarządzanie i konfiguracja sieci i serwerów, audio-video, zarzadzanie przepływem danych w ramach symulacji medycznych oraz egzaminów OSCE. Sterowanie i konfiguracja symulatorów medycznych wysokiej wierności. Zasady pisania scenariuszy symulacyjnych i OSCE oraz zarządzanie danymi rejestrowanymi podczas symulacji medycznych.Pokaz sesji symulacji wysokiej wierności prowadzonej przez trenera i z technikiem symulacji. Zapoznanie się z podstawami obsługi sprzętu wykorzystywanego do szkoleń i jego oprogramowaniem. Drobne naprawy i konserwacja sprzętu i symulatorów medycznych pod względem informatycznym. Wykonawca zapewnia 2 noclegi oraz 2-dniowe pełne wyżywienie dla uczestników stażu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79632000-3, 80500000-9, 80561000-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Doświadczenie zawodowe co najmniej jednego trenera 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Szkolenie dla techników symulacji medycznej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzenie 5-dniowego (8h dydaktycznych dziennie) wyjazdowego szkolenia praktycznego dla 4 osób - pracowników Karkonoskiej Państwowej Szkoły Wyższej w Jeleniej Górze. Szkolenie obejmuje: Nauka obsługi i sterowania symulatorami medycznymi, systemami kamer i rejestratorami video, przygotowywanie materiałów do debriefingu. Nauka zarządzania i konfiguracji sieci oraz serwerów audio-video, nauka rejestrowania przepływu danych w ramach symulacji niskiej, pośredniej i wysokiej wierności. Nauka sterowania danymi do egzaminów OSCE, oraz naprawa i konserwacja sprzętu wykorzystywanego do prowadzenia zajęć metodą symulacji medycznej. Udział w symulacjach medycznych jako asystent/technik symulacji realizowanych w Symulacji Wysokiej Wierności z doświadczonymi trenerami symulacji medycznej. Wykonawca zapewnia 5 noclegów oraz 5-dniowe pełne wyżywienie dla uczestników szkolenia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79632000-3, 80500000-9, 80561000-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-01-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
doświadczenie zawodowe co najmniej jednego trenera 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i uruchomienie 2 sztuk urządzeń wielofunkcyjnych - Wrocław/Wałbrzych
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę, wniesienie i uruchomienie 2 sztuk urządzeń wielofunkcyjnych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.