Przeprowadzenie ‘coachingu’ grupowego i indywidualnego dla Uczestników Projektu pn....

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przeprowadzenie ‘coachingu’ grupowego i indywidualnego dla Uczestników Projektu pn. ”Mechatroniczne kwalifikacje dla Przemysłu 4.0”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŁódź
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoJednostki organizacyjne administracji samorządowej
  • Termin składania wniosków2021-01-05
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyŁódzkie Centrum Doskonalenia Nauczycieli i Kształcenia Praktycznego
  • Data publikacji ogłoszenia2020-12-22
  • Numer ogłoszenia770915-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 770915-N-2020 z dnia 22.12.2020 r.

Łódzkie Centrum Doskonalenia Nauczycieli i Kształcenia Praktycznego: Przeprowadzenie ‘coachingu’ grupowego i indywidualnego dla Uczestników Projektu pn. ”Mechatroniczne kwalifikacje dla Przemysłu 4.0”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Mechatroniczne kwalifikacje dla Przemysłu 4.0
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Łódzkie Centrum Doskonalenia Nauczycieli i Kształcenia Praktycznego, krajowy numer identyfikacyjny 47139038700000, ul. ul. Kopcińskiego  29 , 90-142  Łódź, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 426 783 378, , e-mail a.sawicka@lcdnikp.elodz.edu.pl, , faks 426 780 798.
Adres strony internetowej (URL): http://wckp.lodz.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://bip.wckp.lodz.pl/index.php?id=103&rp=1

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.wckp.lodz.pl/index.php?id=103&rp=1

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
drogą pocztową lub osobiście
Adres:
Łódzkie Centrum Doskonalenia Nauczycieli i Kształcenia Praktycznego w Łodzi ul. Kopcińskiego 29, 90-142 Łódź

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie ‘coachingu’ grupowego i indywidualnego dla Uczestników Projektu pn. ”Mechatroniczne kwalifikacje dla Przemysłu 4.0”
Numer referencyjny: MK4.0/4/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie usługi polegającej przeprowadzeniu coachingu indywidualnego i grupowego na rzecz osób dorosłych, uczestników projektu pn. „Mechatroniczne kwalifikacje dla Przemysłu 4.0”.Uzupełnieniem coachingu grupowego będą spotkania w ramach coachingu indywidualnego, który ma na celu wspieranie osoby w czasie wyboru lub zmiany kierunku rozwoju zawodowego. Efekty uczenia. Uczestnicy będą umieli:a) skutecznie się komunikować, b) poznawać siebie i innych, c) współpracować i budować zaufanie w grupie, d) konstruktywnie rozwiązywać konflikty, e) radzić sobie ze stresem w środowisku edukacyjno-zawodowym, f) motywować siebie i innych, g) wyznaczać odpowiednie cele, h) planować działania zorientowane na rezultaty, i) budować poczucie odpowiedzialności za wykonywanie zadań zawodowych i wdrożenie zmian oraz standardów etycznych.

II.5) Główny kod CPV: 79634000-7
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
01.02.2021 01.07.2022

II.9) Informacje dodatkowe: Ustala się następujący termin wykonania zamówienia: Zamawiający, w celu dostosowania realizacji przedmiotowego zamówienia do założeń zawartych w Projekcie, wprowadza następujący harmonogram realizacji usługi z podziałem na cztery Edycje, według poniższego wyszczególnienia:a) Edycja I trwa, zgodnie z założeniem Projektu, w okresie od lutego 2021 r. do kwietnia 2021 r.b) Edycja II trwa, zgodnie z założeniem Projektu, w okresie od lipca 2021 r. do września 2021 r.c) Edycja III trwa, zgodnie z założeniem Projektu, w okresie od grudnia 2021 r. do lutego 2022 r.d) Edycja II trwa, zgodnie z założeniem Projektu, w okresie od maja 2022 r. do lipca 2022 r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku udziału w postępowaniu dotyczącego kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile to wynika z odrębnych przepisów - w tym zakresie, za wystarczające Zamawiający uzna złożenie przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia aktualnego na dzień składania ofert o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ;
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji finansowej lub ekonomicznej Wykonawcy - w tym zakresie, za wystarczające Zamawiający uzna złożenie przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia aktualnego na dzień składania ofert o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące: a) zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie posiadanej wiedzy i doświadczenia zawodowego Wykonawcy, b) zdolności zawodowej w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności zawodowej o którym mowa powyżej w lit a) w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej dwóch usług tożsamych z przedmiotem zamówienia, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; Warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności zawodowej o którym mowa powyżej w lit b) w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże (w formie imiennego wykazu osób), że dysponuje lub będzie dysponował odpowiednio wykwalifikowanymi osobami tj. co najmniej dwiema osobami z których każda posiada wszystkie niżej wyszczególnione kwalifikacje, umiejętności i doświadczenie tj.: a) udokumentowane wyższe wykształcenie, b) udokumentowane odbycie kursów coachingowych (w tym także studiów podyplomowych) w całkowitej ilości nie mniejszej niż 100 godzin, c) udokumentowane doświadczenie zawodowe w prowadzenia coachingu grupowego i indywidualnego, d) udokumentowane doświadczenie zawodowe w zakresie tożsamym z przedmiotem zamówienia z osobami dorosłymi,
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe: Jeżeli Wykonawca zamierza ubiegać się o przyznanie punktów dodatkowych w pozacenowym kryterium oceny ofert (doświadczenie zawodowe coach’a), wówczas Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą dokumenty o których mowa w Dziale XII pkt 5. Dział XII pkt 5: "Zamawiający będzie oceniał ofertę Wykonawcy w zakresie uzyskania przez Wykonawcę punktów dodatkowych na podstawie dokumentów złożonych wraz z ofertą na formularzu ofertowym - zgodnie z zasadą spełnia-nie spełnia w stanie faktycznym na dzień otwarcia ofert. W przypadku nie dołączenia przez Wykonawcę wraz z ofertą dokumentów (dotyczących tych osób) pozwalających dokonać oceny oferty w odniesieniu do możliwości przyznania punktów dodatkowych (..)".
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu: W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia – odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy. W celu potwierdzenia braku podstawy wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (według wzoru, który zostanie udostępniony wraz z informacją z otwarcia ofert) oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Na potwierdzenie spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający przed udzieleniem zamówienia może wezwać Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających: - spełnianie warunku udziału w postępowaniu, dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie posiadanej wiedzy i doświadczenia zawodowego Wykonawcy, o którym mowa w SIWZ w Dziale V pkt. 1 ppkt 1.2 lit a): a) Wykonawca na wezwanie Zamawiającego składa wykaz doświadczenia zawodowego wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku udziału w postępowaniu opisanego w Dziale V w pkt. 2 - spełnianie warunku udziału w postępowaniu, dotyczącego zdolności zawodowej w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawcy o którym mowa w Dziale V pkt. 1 ppkt 1.2 lit b): a) Wykonawca na wezwanie Zamawiającego składa wykaz osób/kadry - wraz z niezbędnymi dokumentami dotyczącymi tych osób w celu potwierdzenia spełniania przez te osoby warunku udziału w postępowaniu opisanego w SIWZ w Dziale V w pkt. 3.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Dokumenty są składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Pełnomocnictwo ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia musi zostać złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Nie
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: Nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
„Cena oferty brutto” (C) 60,00
„Doświadczenie zawodowe Coach’a” (D) 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: Nie
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy w przypadkach, gdy: a) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, chyba że zmiana taka znana była w chwili składania oferty, b) niezbędna jest zmiana sposobu wykonania zobowiązania, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego, z wyjątkiem sytuacji, gdy zmiana ta ingeruje w treść oferty lub jest istotna, lub o ile zmiana taka jest konieczna w celu prawidłowej realizacji przedmiotu umowy, c) zmiany miejsc dostaw, wykonywania świadczeń gwarancyjnych, świadczenia usług towarzyszących wykonaniu przedmiotu umowy, oraz zmian adresów tych miejsc w wyniku zmian organizacyjnych i/lub zmian adresów Zamawiającego, jednostek nadzorowanych przez Zamawiającego, innych jednostek, na rzecz których, w imieniu których i/lub wspólnie z którymi Zamawiający udzielił zamówienia. Ponadto, Zamawiający dopuszcza zmiany w zakresie terminu realizacji zamówienia w przypadku wystąpienia: a) działania innej siły wyższej, mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania zamówienia wyłącznie w stopniu którego profesjonalnie działający Wykonawca, przy zachowaniu należytej staranności, nie mógł przewidzieć. b) wystąpienia okoliczności, których Strony nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności. c) wystąpienia okoliczności towarzyszących przedmiotowemu zamówieniu (zarówno po stronie Zamawiającego, jak i Wykonawcy) wynikających z przedłużającego się okresu trwania epidemii COVID-19 albo trwania związanego z tym stanu wyjątkowego na terytorium RP i wynikających z tego powodu obostrzeń lub ograniczeń stanowionych odpowiednimi aktami prawa lub decyzji administracyjnych oraz powodujących że nie jest możliwe wykonanie zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość wykonywania usługi (dotyczy coachingu grupowego i indywidualnego) z wykorzystaniem środków kształcenia na odległość w przypadku braku prawnej możliwości prowadzenia zajęć w formie stacjonarnej lub w przypadku konieczności zawieszenia prowadzenia coachingu w formie stacjonarnej. W nadzwyczajnych sytuacjach w których nie jest możliwe wykonanie zamówienia i innych czynności towarzyszących przedmiotowemu zamówieniu (zarówno po stronie Zamawiającego, jak i Wykonawcy) w formie stacjonarnej, wynikających w szczególności z przedłużającego się okresu trwania epidemii COVID-19 albo wprowadzenia w związku z tym stanu wyjątkowego lub klęski żywiołowej na terytorium RP (i wynikających z tego powodu obostrzeń lub ograniczeń stanowionych odpowiednimi aktami prawa lub decyzji administracyjnych), wówczas Zamawiający upoważniony jest do dokonania zmiany formy prowadzenia usługi szkoleniowej w formie tzw. „hybrydowej” lub wyłącznie w formie zdalnej „online” z wykorzystaniem narzędzi informatycznych oraz infrastruktury teletechnicznej. Składając ofertę, Wykonawca oświadcza, iż wyraża zgodę na powyższe oraz oświadcza że w przypadku wystąpienia takiej sytuacji, do obsługi i wykonywania usługi szkoleniowej zostaną wyznaczone osoby posiadające umiejętności i predyspozycje do prowadzenia zajęć w formie zdalnej z wykorzystaniem narzędzi informatycznych i infrastruktury teletechnicznej. W nadzwyczajnych sytuacjach w których nie jest możliwe wykonanie zamówienia i innych czynności towarzyszących przedmiotowemu zamówieniu (zarówno po stronie Zamawiającego, jak i Wykonawcy) w formie stacjonarnej, wynikających z obiektywnej oceny okoliczności dotyczących sytuacji zdrowotnej i istniejących zagrożeń dokonanej przez kierownika jednostki dydaktyczno-wychowawczej jaką jest Łódzkie Centrum Doskonalenia Nauczycieli i Kształcenia Praktycznego w Łodzi, Zamawiający upoważniony jest do dokonania zmiany sposobu realizacji usługi z wykorzystaniem środków kształcenia na odległość. Zmiana terminu wykonania zamówienia w związku z wystąpieniem okoliczności przywołanych powyżej (SIWZ, Dział V pkt. 1.2 lub 1.3) następuje na pisemny wniosek Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu wraz z wnioskiem wiarygodne i obiektywne dowody potwierdzające zaistnienie okoliczności pod rygorem pozostawienia wniosku bez rozpoznania i utrzymania przez Zamawiającego podstawowego terminu wykonania zamówienia. W przypadku uznania przez Zamawiającego okoliczności przedstawionych we wniosku Wykonawcy, zmiany terminów wymagają formy pisemnej w postaci Aneksu do umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 05.01.2021, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam haka do auta Nissan Qashqai - Rybnik
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania23-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Mam nowego Nissana Qashqai automat z elektrycznie otwieraną klapą bagażnika potrzebuję haka zdejmowanego na 13 PIN aby po wypięciu haka działała klapa bagażnika elektrycznie.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI