IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
99,00 |
Możliwość zdalnego, bieżącego monitorowania przez Zamawiającego, za pomocą narzędzia elektronicznego, informacji co najmniej o liczbie aktualnie zatrudnionych osób i stopniu wykorzystania budżetu na ich wynagrodzenia |
1,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
§11 Umowy 1. Zgodnie z art. 144 Ustawy, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Oferta Wykonawcy stanowi Załącznik nr 2 do Umowy. 2. Wszelkie zmiany Umowy, o ile Umowa nie stanowi inaczej, wymagają sporządzenia pisemnego aneksu do Umowy pod rygorem nieważności. 3. Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień Umowy w następujących sytuacjach: 1) w przypadku wystąpienia niezależnych od Wykonawcy okoliczności, innych niż siła wyższa, uniemożliwiających wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z terminami określonymi w Umowie – dopuszcza się możliwość zmiany tych terminów, nie dłużej jednak niż o czas trwania tych okoliczności; 2) w przypadku zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację zamówienia, dopuszcza się możliwość zmian tych postanowień Umowy, na które zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa ma wpływ; 3) w sytuacji, gdy zmiany dotyczą i wynikają ze zmniejszenia zakresu Umowy; 4) wystąpienie siły wyższej, co uniemożliwia wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z terminami określonymi w Umowie – dopuszcza się możliwość zmiany tych terminów, nie dłużej jednak niż o czas trwania tych okoliczności; 5) konieczności wprowadzenia zmian, będących konsekwencją zmian organizacyjnych Stron, w szczególności połączenia jednej ze Stron z innym podmiotem lub podziałem jednej ze Stron na dwa, lub więcej podmiotów, lub wydzielenia części przedsiębiorstwa jednej ze Stron; 6) zmian dotyczących wykonania przedmiotu Umowy, które wynikają z zaleceń organów administracji publicznej, w sposób wynikający z tych zaleceń; 7) konieczności wprowadzenia zmian wskutek zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie kwota VAT; 8) wystąpienie innych okoliczności, obiektywnie niemożliwych do przewidzenia przez Strony, które uniemożliwiają lub znacznie utrudniają wykonanie Umowy; 9) zmniejszenia wynagrodzenia Wykonawcy i zasad płatności tego wynagrodzenia. 4. Niezależnie od możliwości dokonania zmian Umowy, o których mowa w ust. 5 powyżej, zmiany Umowy możliwe są również w innych przypadkach i na zasadach określonych w art. 144 Ustawy. 5. Zmiana numeru rachunku bankowego Wykonawcy, o którym mowa w § 3 ust. 7 Umowy, nie stanowi zmiany do Umowy i nie wymaga sporządzenia aneksu. 6. O zmianie numeru rachunku bankowego, o której mowa w ust. 5 powyżej, Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić Zamawiającego. 7. Dla zawiadomienia Zamawiającego, o którym mowa w ust. 6 powyżej, pod rygorem nieważności zastrzeżona zostaje forma pisemna, a zawiadomienie powinno być podpisane zgodnie z zasadami reprezentacji Wykonawcy, tj. przez osobę posiadającą prawo do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. §2 Umowy 3. Niezależnie od postanowień §11 Umowy, Zamawiający przewiduje możliwość zmiany Umowy poprzez wydłużenie terminu jej realizacji poza dzień 30 czerwca 2020 r., jeżeli w tym terminie nie zostanie w pełni wyczerpana kwota Umowy, o której mowa w § 3 ust. 1 Umowy. Okres o jaki zostanie wydłużona Umowa, zależny będzie od wielkości kwoty pozostałej do wydatkowania i zapotrzebowania Zamawiającego na usługi świadczone przez osoby kierowane do wykonywania pracy, przy czym okres na jaki Umowa może zostać wydłużona nie przekroczy 6 (sześciu) miesięcy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
wykonawca zobowiązany jest, zgodnie z zapisami §4 ust. 1 pkt 5) umowy do zachowania w tajemnicy wszelkich materiałów i informacji w posiadanie, których wszedł w związku z wykonywaniem Umowy; oraz pkt 6) do zobowiązania pracowników Wykonawcy oraz osób skierowanych do Zamawiającego, do podpisania umowy o zachowaniu w poufności materiałów i informacji, w posiadanie których weszli w związku z realizacją Zamówienia.
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2019-08-22, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający przewiduje zastosowanie mechanizmu podzielonej płatności. Wynagrodzenie Wykonawcy płatne w terminach wskazanych w §3 Umowy. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 22 sierpnia 2019 r., o godz. 10:30 w sali konferencyjnej.