Prenumerata prasy krajowej i zagranicznej w wersji papierowej oraz elektronicznej...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Prenumerata prasy krajowej i zagranicznej w wersji papierowej oraz elektronicznej dla Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów na 2021 rok – 4 części zamówienia
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja rządowa centralna
  • Termin składania wniosków2020-11-18
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyUrząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów
  • Data publikacji ogłoszenia2020-11-06
  • Numer ogłoszenia607731-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 607731-N-2020 z dnia 2020-11-06 r.

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów: Prenumerata prasy krajowej i zagranicznej w wersji papierowej oraz elektronicznej dla Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów na 2021 rok – 4 części zamówienia
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, krajowy numer identyfikacyjny 62127890000000, ul. Pl. Powstańców Warszawy  1 , 00-950  Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 225 560 129, e-mail zamowienia@uokik.gov.pl, faks 228 270 843.
Adres strony internetowej (URL): www.uokik.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.uokik.gov.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.uokik.gov.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
doręczenie do siedziby Zamawiającego, w formie pisemnej
Adres:
w siedzibie Zamawiającego w Warszawie (00-950), pl. Powstańców Warszawy 1, Kancelaria pokój nr 1.6 (Centrum Konferencyjno- Szkoleniowe)

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prenumerata prasy krajowej i zagranicznej w wersji papierowej oraz elektronicznej dla Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów na 2021 rok – 4 części zamówienia
Numer referencyjny: BBA-2.262.38.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest prenumerata prasy krajowej i zagranicznej w wersji papierowej oraz elektronicznej dla Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów na 2021 rok. Przedmiot zamówienia został podzielony na cztery części: - I część zamówienia – Prasa krajowa papierowa, -II część zamówienia – Prasa krajowa elektroniczna,- III część zamówienia – Prasa zagraniczna papierowa,- IV część zamówienia – Prasa zagraniczna elektroniczna. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia.

II.5) Główny kod CPV: 79980000-7
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2021-12-31
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2021-01-01

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), wykonał należycie :a) dla Części I – co najmniej 2 zamówienia (umowy) odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, tj. usłudze prenumeraty prasy krajowej w wersji papierowej o wartości co najmniej 40 000,00 zł brutto. b) dla Części II – co najmniej 2 zamówienia (umowy) odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, tj. usłudze prenumeraty prasy krajowej w wersji elektronicznej o wartości co najmniej 25 000,00 zł brutto. c) dla Części III – co najmniej 2 zamówienia (umowy) odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, tj. usłudze prenumeraty prasy zagranicznej w wersji papierowej o wartości co najmniej 15 000,00 zł brutto. d) dla Części III – co najmniej 2 zamówienia (umowy) odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, tj. usłudze prenumeraty prasy zagranicznej w wersji elektronicznej o wartości co najmniej 25 000,00 zł brutto. Podane wartości muszą dotyczyć jednego zamówienia (przez co rozumie się, że musi wynikać z jednostkowej umowy).Wykonawca musi potwierdzić ich należyte wykonanie, poprzez przedstawienie odpowiednich dokumentów wystawionych przez zamawiającego lub odbiorcę zamówienia.W przypadku usług nadal wykonywanych faktycznie zrealizowany zakres zamówienia na dzień składania ofert musi spełniać warunki określone powyżej.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2.oświadczenie o przynależności (wzór oświadczenia Załącznik Nr 4 do SIWZ) lub braku przynależności (wzór oświadczenia Załącznik Nr 4A do SIWZ) do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych – w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w pkt 8.8 Części I SIWZ.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie – potwierdzający spełnianie warunku określonego w pkt 1.2. lit. A Części II SIWZ (wypełniony i podpisany Załącznik Nr 7 do SIWZ – odpowiednio dla każdej części zamówienia). Podane wartości muszą dotyczyć jednego zamówienia (przez co rozumie się, że musi wynikać z jednostkowej umowy). Dowodami, o których mowa powyżej są: • referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane lub są wykonywane, z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw lub usług okresowych lub ciągłych referencje lub inne dokumenty powinny być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;• w przypadku usług lub dostaw – inne dokumenty – jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa powyżej. Dokumenty muszą być wystawione przez Zamawiającego zamówienie/ Odbiorcę zamówienia.W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia warunek udziału w postępowaniu, określony w pkt 1.2. Lit. A Części II SIWZ musi spełniać samodzielnie przynajmniej jeden z wykonawców (członków konsorcjum).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Prawidłowo wypełnione i podpisany Formularz Ofertowy - Załącznik Nr 5 do SIWZ - odpowiednio dla każdej Części zamówienia). 2. Prawidłowo wypełniony i podpisany Formularz Cenowy – Załączniki Nr 6 do SIWZ – wypełniony odpowiednio dla każdej Części zamówienia, na które Wykonawca składa ofertę. 3. Oświadczenia wymienione w pkt 1.1. i 1.2 lit. B Części II SIWZ.4. Oryginał pełnomocnictwa do złożenia oferty lub kopia pełnomocnictwa potwierdzona przez mocodawcę lub notariusza, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do złożenia oferty upoważnia również do poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii wszystkich dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że z treści pełnomocnictwa wynika co innego.5. Oświadczenie czy wybór oferty Wykonawcy będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego – Wykonawca może zamieścić niniejsze oświadczenie w Formularzu ofertowym lub też w odrębnym dokumencie.6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – Wykonawcy zobowiązani są złożyć stosowne pełnomocnictwo (stanowiące oświadczenie każdego z podmiotów) wystawione zgodnie z dyspozycją zawartą w pkt 7.15 i 7.16 Części I SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający określa następujące okoliczności umożliwiające wprowadzenie zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty poprzez: 1) rezygnację z zakupu poszczególnych tytułów prasowych - w takim przypadku zmianie może ulec wysokość wynagrodzenia Wykonawcy faktycznie wypłacanego; 2) zmiany liczby pakietów prasy lub zmiany liczby egzemplarzy w poszczególnych tytułach prasowych w okresie obowiązywania umowy – w takim przypadku zmianie może ulec wysokość wynagrodzenia Wykonawcy.3) zmiany cen sprzedaży tytułów dokonanej przez wydawców, wynikającej ze zmiany częstotliwości ich wydawania, Zamawiający dopuszcza dokonanie zmian cen jednostkowych ujętych w formularzu asortymentowo-cenowym, od następnego kwartału, jedynie po uprzednim uzyskaniu akceptacji Zamawiającego. 2. Zamawiający zastrzega sobie, w każdym czasie w okresie realizacji przedmiotu umowy, możliwość dokonywania zmian liczby egzemplarzy w poszczególnych tytułach lub rezygnacji z poszczególnych tytułów prasowych w poszczególnych pakietach z zachowaniem ustalonych cen z ofertą Wykonawcy. Zamawiający będzie zgłaszał pisemnie – drogą elektroniczną zmiany przewidywane na etapie realizacji przedmiotu umowy, których otrzymanie potwierdzi Wykonawca.3. Wykonawca będzie niezwłocznie zawiadamiał pocztą elektroniczną Zamawiającego o:1) wszelkich istotnych zmianach dotyczących zamawianej prasy np. o zakończeniu lub zawieszeniu wydawania tytułu, zmianie nazwy lub częstotliwości ukazywania się tytułu;2) zaistnieniu siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie lub terminowe wykonanie dostawy.4. Zmiany, o których mowa w ust. 2 i 3 pkt. 1 nie dotyczą tytułów, których zakup uzależniony jest od konieczności wykupu przez Wykonawcę obowiązkowej prenumeraty rocznej lub półrocznej. W przypadku prenumeraty półrocznej i rocznej zmiana w zamówieniu może nastąpić po upływie terminu zaprenumerowania przez Wykonawcę danego tytułu. W dniu zawarcia umowy Wykonawca prześle Zamawiającemu listę tytułów objętych obowiązkową prenumeratą roczną lub półroczną.5. W przypadku zmian, o których mowa w ust. 1 i 2, Zamawiający zgłaszać będzie zmiany dotyczące zmniejszenia lub zwiększenia ilości egzemplarzy w poszczególnych tytułach, pocztą elektroniczną. Zmiany dla prasy codziennej i tygodników powinny być wprowadzone jak najszybciej, jednak nie później niż w terminie do 3 dni roboczych dla miesięczników zmiany mogą być realizowane z początkiem miesiąca następującego po miesiącu, w którym Zamawiający poinformował Wykonawcę, ale nie później niż 10 dni roboczych przed rozpoczęciem kolejnego miesiąca świadczenia usługi. Wykonawca zobowiązuje się potwierdzić na piśmie w formie elektronicznej otrzymanie informacji dotyczących zmian ilościowych lub likwidacji/utworzenia poszczególnych pakietów.6. Zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty mogą nastąpić również w przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt. 2-6 ustawy Pzp.7. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić z inicjatywy Zamawiającego lub na pisemny wniosek Wykonawcy.8. Wszelkie zmiany wyłącznie zawarte w treści umowy wymagają formy pisemnej i zgody obu stron pod rygorem nieważności oraz mogą być dokonywane w zakresie i formie zgodnej z obowiązującymi przepisami z wyłączeniem § 4 ust. 3 i 6.9. Zamawiający dopuszcza taką możliwość zmiany zawartej umowy, w zakresie:1) zmiany podwykonawcy, przy pomocy, którego Wykonawca realizuje przedmiot umowy, po uprzedniej akceptacji Zamawiającego,2) zmiany stron w umowie wynikających ze zmian organizacyjnych niezależnych od Zamawiającego.3) zmian sposobu wykonywania usługi w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów;4) możliwości wcześniejszego rozwiązania umowy przez Zamawiającego bez skutków prawnych i finansowych dla Zamawiającego np. w sytuacji likwidacji Zamawiającego;5) zmiany: nazwy, adresu, statusu, zmian organizacyjnych Zamawiającego, Wykonawcy;6) zmiany ceny, o której mowa w § 3 ust. 4 w zakresie zamówienia do której ma ona zastosowanie i zmiany maksymalnego wynagrodzenia odpowiednio o łączną kwotę wynikającą z takiej zmiany.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-11-18, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Prasa krajowa w wersji papierowej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa prasy codziennej i czasopism krajowych w wersji papierowej dla Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów w 2021 r.1. Termin realizacji zamówienia: od 1 stycznia 2021 r. do dnia 31 grudnia 2021 r.2. Szczegółowe informacje dotyczące tytułów, jak również adresatów i nazw odbiorców zostaną przekazane Wykonawcy w dniu podpisania umowy i będą na bieżąco aktualizowane drogą elektroniczną przez Zamawiającego w trakcie realizacji umowy.3. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia zamówionych tytułów do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, w następujących terminach:1) prasy codziennej – każdego dnia roboczego do godziny 7.00 rano;2) prasy sobotnio-niedzielnej – w poniedziałek do godziny 7.00 rano;3) wydawnictw periodycznych – nie później niż na drugi dzień po ich wydaniu;4) w przypadku dni wolnych od pracy określonych ustawowo – w następnym dniu roboczym do godziny 7.00 rano.4. Miejsca dostaw prasy mogą ulec zmianie w trakcie realizacji umowy. Szczegóły dotyczące zmiany miejsca dostawy będą przekazywane Wykonawcy na bieżąco w trybie roboczym drogą elektroniczną. Wykonawca zobowiązany jest wprowadzić zmianę w terminie do 2 dni roboczych od daty otrzymania zgłoszenia o zmianie miejsca dostawy.5. Dostawa prasy i czasopism musi odbywać się w foliowanych paczkach. Każdorazowo do każdej paczki Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokument z wyszczególnionymi tytułami objętymi dostawą. Dodatkowo, prasa dostarczana do Centrali Urzędu powinna być posortowana, podzielona na paczki i opisana zgodnie z zamówieniem. Wykonawca zobowiązuje się do używania trwałego, foliowego opakowania, które będzie zabezpieczać zawartość pakietów przed wpływem czynników atmosferycznych.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest z Załączniku Nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79980000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Prasa krajowa w wersji elektronicznej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest usługa dostępu do prasy krajowej w wersji elektronicznej dla Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów w roku 2021 polegającej na udostępnieniu użytkownikom pobierania i odczytywania, na co najmniej dwóch różnych urządzeniach, w tym jednym mobilnym, prasy w poniższy sposób:a) z serwera dostawcy za pomocą przydzielonych przez Wykonawcę loginów i haseł lub za pośrednictwem numerów IP Zamawiającego, o ile Wydawca nie dopuszcza aktywacji dostępu poprzez login i hasło, lubb) poprzez zainstalowanie na stacjach roboczych Zamawiającego oprogramowania aplikacyjnego.2. Wykonawca zapewni rozwiązanie umożliwiające wydzielenie kont dostępnych dla użytkowników, którzy będą korzystali z aplikacji prasy elektronicznej. Przekazanie loginów i haseł nastąpi przynajmniej 5 dni przed rozpoczęcie „prenumeraty”.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79980000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Prasa zagraniczna w wersji papierowej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa czasopism zagranicznych w wersji papierowej dla Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów w 2021 r.2. Termin realizacji zamówienia: od 1 stycznia 2021 r. do 31 grudnia 2021 r.3. Szczegółowe informacje dotyczące tytułów, jak również adresatów i nazw odbiorców zostaną przekazane Wykonawcy najpóźniej w dniu podpisania umowy i będą na bieżąco aktualizowane drogą elektroniczną przez Zamawiającego w trakcie realizacji umowy.4. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia zamówionych tytułów do miejsca wskazanego przez Zamawiającego w następujących terminach:1) Prasa papierowa zagraniczna - popularna będzie dostarczana w zapakowanych pakietach nie później niż:a) do godz. 12.00 w dniu ukazania się na rynku w przypadku dzienników porannych;b) do godz. 12.00 w dniu następnym od dnia ukazania się na rynku – w przypadku dzienników popołudniowych, tygodników popularnych i miesięczników;c) do pięciu dni od dnia ukazania się na rynku – w przypadku innych tytułów niż dzienniki i tygodniki.2) Prasa papierowa zagraniczna - czasopisma specjalistyczne będą dostarczane zgodnie z częstotliwością ich wydawania, nie później niż w terminach:a) europejskie – do 30 dni od daty wydania;b) pozaeuropejskie – do 60 dni od daty wydania;c) dzienniki – do godz. 14.00 następnego dnia roboczego od dnia ich dostawy do Polski.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79980000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Prasa zagraniczna w wersji elektronicznej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest usługa dostępu do prasy zagranicznej w wersji elektronicznej dla Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów w roku 2021 polegającej na udostępnieniu użytkownikom pobierania i odczytywania, na co najmniej dwóch różnych urządzeniach, w tym jednym mobilnym, prasy w poniższy sposób:a) z serwera dostawcy za pomocą przydzielonych przez Wykonawcę loginów i haseł, lub za pośrednictwem numerów IP Zamawiającego, o ile Wydawca nie dopuszcza aktywacji dostępu poprzez login i hasło, lubb) poprzez zainstalowanie na stacjach roboczych Zamawiającego oprogramowania aplikacyjnego.2. Wykonawca zapewni rozwiązanie umożliwiające wydzielenie kont dostępnych dla użytkowników, którzy będą korzystali z aplikacji prasy elektronicznej. Przekazanie loginów i haseł nastąpi przynajmniej 5 dni przed rozpoczęcie „prenumeraty”.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79980000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam spodni ogrodniczek w stylu KANZAS/STRAUSS/ROFA itp- Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam spodni ogrodniczek w stylu KANZAS/STRAUSS/ROFA itp., gramatura 300 -400, sklad 65/35, szycie min podwójne. kolor- szary, granatowy, raczej ciemne. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI