Pobór opłat na terenie Giełdy samochodowej w Gliwicach oraz na terenie miasta Gliwice...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Pobór opłat na terenie Giełdy samochodowej w Gliwicach oraz na terenie miasta Gliwice 2
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGliwice
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2021-11-05
  • ZamawiającyMiejski Zarząd Usług Komunalnych
  • Data publikacji ogłoszenia2021-10-28
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00249677
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Pobór opłat na terenie Giełdy samochodowej w Gliwicach oraz na terenie miasta Gliwice 2

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Usług Komunalnych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271048212

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Strzelców Bytomskich 25c

1.5.2.) Miejscowość: Gliwice

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-109

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.7.) Numer telefonu: 323350410

1.5.8.) Numer faksu: 322310032

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mzuk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.gliwice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pobór opłat na terenie Giełdy samochodowej w Gliwicach oraz na terenie miasta Gliwice 2

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-abe17402-37da-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00249677

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000492/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.7 Pobór opłat na terenie Giełdy samochodowej oraz na terenie miasta

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://mzuk.bip.gliwice.eu/zamowieniaPubliczne

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) komunikacja miedzy Zamawiającym a Wykonawcami (z zastrzeżeniem sposobu przygotowania i złożenia
oferty) odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/ lub
ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal lub poczty elektronicznej,
2) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi
posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”,
3) wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych
kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi oraz Warunkach
k o r z y s t a n i a z e l e k t r o n i c z n e j p l a t f o r m y u s ł u g a d m i n i s t r a c j i p u b l i c z n e j ( e P U A P )
https://www.gov.pl/web/gov/warunki-korzystania,
4) maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB,
5) za date przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub
elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się date ich przekazania na ePUAP.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Obowiązek informacyjny RODO został zawarty w rozdziale 26 SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: MZUK.EPZ.50.87.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na jedną część

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Tak

4.1.12.) Maksymalna liczna części, jaka może zostać udzielona jednemu wykonawcy: 1

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamawiajacy organizuje niniejsze postepowanie przetargowe w celu wyłonienia wykonawców, z którymi
zostana podpisane umowy na organizacje poboru i pobór opłat na terenie Giełdy samochodowej w Gliwicach
przy ul. Kujawskiej 112 i Błonie 12 oraz na terenie miasta Gliwice.
Zamówienie obejmuje 4 czesci, w tym:
3 czesci na pobór opłat parkingowych i targowej wjazdowej na terenie Giełdy samochodowej oraz
miasta Gliwice;
·
1 czesc na pobór opłat parkingowych, dzierzawy i najmów jednorazowych oraz opłat targowych
na terenie Giełdy samochodowej oraz miasta Gliwice.
·
Osoby fizyczne nie prowadzace działalnosci gospodarczej sa zobowiazane złozyc nastepujace dokumenty:
1. Formularz oferty - załacznik nr 1;
Oswiadczenie o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia -
załacznik nr 2;
2.
3. Oswiadczenie o grupie kapitałowej - załacznik nr 3 - na zasadach okreslonych w pkt 10.4) SIWZ.
Osoby fizyczne prowadzace działalnosc gospodarcza oraz osoby prawne sa zobowiazani złozyc nastepujace
dokumenty:
1. Formularz oferty - załacznik nr 1;
2. Oswiadczenie o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia -
załacznik nr 2;
3. Oswiadczenie o grupie kapitałowej - załacznik nr 3 - na zasadach okreslonych w pkt 10.4) SIWZ;
4. Dokumenty wymienione w pkt 10.2) SIWZ - na wezwanie Zamawiajacego.
W wyniku niniejszego postepowania Zamawiajacy zamierza zawrzec umowy z 4 róznymi Wykonawcami.
Jeden Wykonawca moze złozyc tylko jedna oferte.
SZCZEGÓŁOWY ZAKRES OBOWIAZKÓW OSÓB POBIERAJACYCH OPŁATY:
POBORCA OPŁATY TARGOWEJ:
1. Pobieranie opłaty targowej zgodnie z obowiazujacym cennikiem.
2. Kontrola wjazdów na teren Giełdy.
3. Kontrola prawidłowosci zajmowanych miejsc i opłat na zgodnosc z umowa lub dzierzawa jednorazowa.
4. Przyjmowanie i rozliczanie pobranych biletów.
5. Przyjmowanie i zdawanie za potwierdzeniem datownika z numerem poborcy.
6. Przyjmowanie i zdawanie za potwierdzeniem gasnicy.
7. Przyjmowanie i zdawanie za potwierdzeniem radiotelefonu.
8. Sporzadzanie raportu.
9. Rozliczanie utargu.
POBORCA OPŁATY TARGOWEJ WJAZDOWEJ:
1. Pobieranie opłaty targowej wjazdowej zgodnie z obowiazujacym cennikiem.
2. Kontrola wjazdów na teren Giełdy.
Kontrola prawidłowosci zajmowanych miejsc i opłat na zgodnosc z umowa lub dzierzawa jednorazowa/
najmem jednorazowym.
3.
4. Przyjmowanie i rozliczanie pobranych biletów.
5. Przyjmowanie i zdawanie za potwierdzeniem datownika z numerem poborcy.
6. Przyjmowanie i zdawanie za potwierdzeniem gasnicy.
7. Przyjmowanie i zdawanie za potwierdzeniem radiotelefonu.
8. Sporzadzanie raportu.
9. Rozliczanie utargu.
POBORCA OPŁATY PARKINGOWEJ:
1. Pobieranie opłaty parkingowej zgodnie z obowiazujacym cennikiem.
2. Kontrola wjazdów na teren Giełdy.
3. Przyjmowanie i zdawanie za potwierdzeniem kasy fiskalnej.
4. Przyjmowanie i zdawanie za potwierdzeniem datownika z numerem poborcy.
5. Przyjmowanie i zdawanie za potwierdzeniem gasnicy.
6. Przyjmowanie i zdawanie za potwierdzeniem radiotelefonu.
7. Wykonanie fiskalnego dobowego raportu kasowego.
8. Sporzadzanie raportu.
9. Rozliczanie utargu.
POBORCA OPŁATY DZIERZAWY JEDNORAZOWEJ/ NAJMU JEDNORAZOWEGO:
1. Pobieranie opłaty dzierzawy jednorazowej/najmu jednorazowego zgodnie z obowiazujacym cennikiem.
Kontrola wjazdów na teren Giełdy, kontrola prawidłowosci zajmowania miejsc zgodnie z uiszczona
opłata.
2.
3. Przyjmowanie i zdawanie za potwierdzeniem kasy fiskalnej.
4. Przyjmowanie wykazu wolnych stanowisk handlowych.
5. Przyjmowanie i zdawanie za potwierdzeniem datownika z numerem poborcy.
6. Przyjmowanie i zdawanie za potwierdzeniem gasnicy.
7. Przyjmowanie i zadawanie za potwierdzenie radiotelefonu.
Udzielanie informacji o wolnych stanowiskach handlowych i warunkach prowadzenia działalnosci
na Giełdzie, w tym o zasadach odpłatnosci.
8.
9. Prowadzenie dziennego wykazu zajmowanych stanowisk handlowych na dzierzawy jednorazowe.
10. Wykonanie fiskalnego dobowego raportu kasowego.
11. Sporzadzanie raportu.
12. Rozliczanie utargu.
POZOSTAŁE INFORMACJE:
Pobór opłat na Giełdzie odbywa sie w soboty i niedziele oraz inne wyznaczone przez Zamawiajacego
dni.
1.
Zamawiajacy szacuje, ze jeden wykonawca w trakcie realizacji umowy bedzie dokonywał poboru opłat
50 razy - sa to dane szacunkowe, których zmiany in plus badz in minus nie moga stanowic podstawy
do roszczen wzgledem Zamawiajacego.
2.
Pobór opłaty targowej na terenie miasta Gliwice odbywac sie bedzie w miejscach i terminach
wskazanych przez Kierownika Giełdy w soboty, niedziele, swieta lub inne dni, we wskazanych
godzinach w przedziale od godz. 5:00 do godz. 20:00 z zastrzezeniem, ze czas poboru nie moze
przekroczyc 9 godzin w ciagu dnia.
3.
Liczba poborców opłat według wskazan Kierownika Giełdy oznacza, ze Wykonawca bedzie
zobowiazany do realizacji przedmiotu umowy tylko w terminach wyznaczonych na biezaco przez
Kierownika. W zwiazku z czym moze zaistniec sytuacja, ze Wykonawca bedzie zobowiazany
do swiadczenia zlecenia tylko kilkukrotnie w trakcie obowiazywania umowy, a nie w kazda sobote
i niedziele przypadajaca w okresie obowiazywania umowy.
4.
Kierownik Giełdy lub osoba przez niego upowazniona, co tydzien ustali liczbe osób konieczna
do poboru opłat - w kazda robocza srode (lub w pierwszy dzien roboczy po srodzie, jezeli ta wypada
w swieto) przekaze Wykonawcy informacje o koniecznosci stawienia sie do realizacji zlecenia
w nastepna sobote i niedziele lub swieto. Informacja zostanie przekazana Wykonawcy droga mailowa
lub telefonicznie zgodnie z ustaleniami zawartymi w umowie.
5.
Rzeczywisty czas poboru opłat nastepuje w godzinach:
- w soboty od 6:00 do 15:00;
- w niedziele od 4:30 do 13:30;
nalezy równiez uwzglednic czas niezbedny do przygotowania sie do poboru (nalezy pobrac kase
fiskalna, bilety, gasnice, itd.) oraz czas niezbedny do zdania i rozliczenia dziennego utargu.
6.
Zamawiajacy wyposazy Wykonawce w radiotelefon, kamizelke ostrzegawcza oraz imienny
identyfikator.
7.
8. Osoby pobierajace opłaty musza posiadac umiejetnosc obsługi kasy fiskalnej.
Zamawiajacy lub wyznaczony pracownik bedzie przeprowadzac wyrywkowa kontrole poprawnosci
pobierania opłat. W razie stwierdzenia nieprawidłowosci w pobieraniu opłat Zamawiajacy bedzie
naliczał kary zgodnie z zapisami umowy.
9.
Zamawiajacy w okresie obowiazywania umowy bedzie prowadził kontrole wizyjna punktów poboru
opłat.
10.
WYMAGANIA:
Kazdorazowo za pobór opłaty od osób dokonujacych sprzedazy Wykonawca zobowiazany jest wydac
pokwitowanie bedace blankietem wydanym przez Urzad Miejski w Gliwicach, a takze paragon fiskalny.
Blankiet stanowi druk scisłego zarachowania.
1.
W ramach wykonywania umowy Wykonawca zobowiazany jest do:
- biezacego stosowania sie do wszelkich uwag i zalecen Zamawiajacego w kwestiach organizacyjnych;
- realizacji bezposrednich polecen Kierownika Giełdy w zakresie wykonywanej umowy;
- znajomosci przepisów prawnych regulujacych zasady i tryb pobierania opłat na terenie Giełdy;
- rzetelnego i uczciwego pobierania i rozliczania opłat;
- sprawnej obsługi powierzonych urzadzen;
- wpłat zainkasowanych opłat w tym samym dniu do kasy Giełdy;
- zmiany punktów poboru opłat, przemieszczania sie po terenie Giełdy i zwiazanej z tym zmiany
wysokosci i jakosci pobieranych opłat zgodnie z poleceniem Kierownika Giełdy lub osoby przez niego
wyznaczonej;
- profesjonalnej, sprawnej, kulturalnej i zyczliwej obsługi klientów Giełdy;
- informowania klientów Giełdy o organizacji Giełdy;
- przekazywania klientom Giełdy ogłoszen, informacji, reklam, ulotek, itp.;
- utrzymywania porzadku przy bramie wjazdowej i pomieszczeniach poboru opłat oraz informowania
Kierownika Giełdy o nieprawidłowosciach w funkcjonowaniu infrastruktury Giełdy stwarzajacych
zagrozenie dla osób lub ich mienia;
- współpracy z pracownikami Zamawiajacego, pracownikami ochrony, Policja, Straza Miejska, Straza
Pozarna, Pogotowiem Ratunkowym i innymi słuzbami w zaleznosci od potrzeb.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79941000-2 - Usługi pobierania opłat

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-09-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) przy wyborze oferty zamawiajacy bedzie kierował sie nastepujacymi kryteriami i ich znaczeniem:
kryteria:
nazwa waga (znaczenie)% sposób liczenia wg wzoru
cena Wa=100,00 Ca=((Cmin/Cof)xWa)x100 pkt
gdzie:
Cmin - najnizsza cena
Cof - cena badanej oferty
Ca - liczba punktów w kryterium
Wa - waga w ocenianym kryterium
2) oferty beda oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez wykonawców
w zakresie powyzszego kryterium,
3) oferta spełniajaca w najwyzszym stopniu wyzej wymienione kryterium otrzyma maksymalna liczbe punktów.
Maksymalna liczba punktów, jaka moze otrzymac oferta to 100 pkt.,
4) za oferte najkorzystniejsza uznana zostanie oferta, która w sumie uzyska najwyzsza liczbe punktów.
5) zamawiajacy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta jest zgodna z warunkami zamówienia oraz
ustawa pzp i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane powyzej kryterium/kryteria wyboru.
UWAGA! Wszystkie kwoty wskazane w ofercie nalezy podac w zaokragleniu do pełnych groszy (do dwóch
miejsc po przecinku) zgodnie z zasada "koncówki ponizej 0,5 grosza pomija sie, a koncówki 0,5 grosza
i wyzsze zaokragla sie do 1 grosza"

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamawiajacy organizuje niniejsze postepowanie przetargowe w celu wyłonienia wykonawców, z którymi
zostana podpisane umowy na organizacje poboru i pobór opłat na terenie Giełdy samochodowej w Gliwicach
przy ul. Kujawskiej 112 i Błonie 12 oraz na terenie miasta Gliwice.
Zamówienie obejmuje 4 czesci, w tym:
3 czesci na pobór opłat parkingowych i targowej wjazdowej na terenie Giełdy samochodowej oraz
miasta Gliwice;
·
1 czesc na pobór opłat parkingowych, dzierzawy i najmów jednorazowych oraz opłat targowych
na terenie Giełdy samochodowej oraz miasta Gliwice.
·
Osoby fizyczne nie prowadzace działalnosci gospodarczej sa zobowiazane złozyc nastepujace dokumenty:
1. Formularz oferty - załacznik nr 1;
Oswiadczenie o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia -
załacznik nr 2;
2.
3. Oswiadczenie o grupie kapitałowej - załacznik nr 3 - na zasadach okreslonych w pkt 10.4) SIWZ.
Osoby fizyczne prowadzace działalnosc gospodarcza oraz osoby prawne sa zobowiazani złozyc nastepujace
dokumenty:
1. Formularz oferty - załacznik nr 1;
2. Oswiadczenie o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia -
załacznik nr 2;
3. Oswiadczenie o grupie kapitałowej - załacznik nr 3 - na zasadach okreslonych w pkt 10.4) SIWZ;
4. Dokumenty wymienione w pkt 10.2) SIWZ - na wezwanie Zamawiajacego.
W wyniku niniejszego postepowania Zamawiajacy zamierza zawrzec umowy z 4 róznymi Wykonawcami.
Jeden Wykonawca moze złozyc tylko jedna oferte.
SZCZEGÓŁOWY ZAKRES OBOWIAZKÓW OSÓB POBIERAJACYCH OPŁATY:
POBORCA OPŁATY TARGOWEJ:
1. Pobieranie opłaty targowej zgodnie z obowiazujacym cennikiem.
2. Kontrola wjazdów na teren Giełdy.
3. Kontrola prawidłowosci zajmowanych miejsc i opłat na zgodnosc z umowa lub dzierzawa jednorazowa.
4. Przyjmowanie i rozliczanie pobranych biletów.
5. Przyjmowanie i zdawanie za potwierdzeniem datownika z numerem poborcy.
6. Przyjmowanie i zdawanie za potwierdzeniem gasnicy.
7. Przyjmowanie i zdawanie za potwierdzeniem radiotelefonu.
8. Sporzadzanie raportu.
9. Rozliczanie utargu.
POBORCA OPŁATY TARGOWEJ WJAZDOWEJ:
1. Pobieranie opłaty targowej wjazdowej zgodnie z obowiazujacym cennikiem.
2. Kontrola wjazdów na teren Giełdy.
Kontrola prawidłowosci zajmowanych miejsc i opłat na zgodnosc z umowa lub dzierzawa jednorazowa/
najmem jednorazowym.
3.
4. Przyjmowanie i rozliczanie pobranych biletów.
5. Przyjmowanie i zdawanie za potwierdzeniem datownika z numerem poborcy.
6. Przyjmowanie i zdawanie za potwierdzeniem gasnicy.
7. Przyjmowanie i zdawanie za potwierdzeniem radiotelefonu.
8. Sporzadzanie raportu.
9. Rozliczanie utargu.
POBORCA OPŁATY PARKINGOWEJ:
1. Pobieranie opłaty parkingowej zgodnie z obowiazujacym cennikiem.
2. Kontrola wjazdów na teren Giełdy.
3. Przyjmowanie i zdawanie za potwierdzeniem kasy fiskalnej.
4. Przyjmowanie i zdawanie za potwierdzeniem datownika z numerem poborcy.
5. Przyjmowanie i zdawanie za potwierdzeniem gasnicy.
6. Przyjmowanie i zdawanie za potwierdzeniem radiotelefonu.
7. Wykonanie fiskalnego dobowego raportu kasowego.
8. Sporzadzanie raportu.
9. Rozliczanie utargu.
POBORCA OPŁATY DZIERZAWY JEDNORAZOWEJ/ NAJMU JEDNORAZOWEGO:
1. Pobieranie opłaty dzierzawy jednorazowej/najmu jednorazowego zgodnie z obowiazujacym cennikiem.
Kontrola wjazdów na teren Giełdy, kontrola prawidłowosci zajmowania miejsc zgodnie z uiszczona
opłata.
2.
3. Przyjmowanie i zdawanie za potwierdzeniem kasy fiskalnej.
4. Przyjmowanie wykazu wolnych stanowisk handlowych.
5. Przyjmowanie i zdawanie za potwierdzeniem datownika z numerem poborcy.
6. Przyjmowanie i zdawanie za potwierdzeniem gasnicy.
7. Przyjmowanie i zadawanie za potwierdzenie radiotelefonu.
Udzielanie informacji o wolnych stanowiskach handlowych i warunkach prowadzenia działalnosci
na Giełdzie, w tym o zasadach odpłatnosci.
8.
9. Prowadzenie dziennego wykazu zajmowanych stanowisk handlowych na dzierzawy jednorazowe.
10. Wykonanie fiskalnego dobowego raportu kasowego.
11. Sporzadzanie raportu.
12. Rozliczanie utargu.
POZOSTAŁE INFORMACJE:
Pobór opłat na Giełdzie odbywa sie w soboty i niedziele oraz inne wyznaczone przez Zamawiajacego
dni.
1.
Zamawiajacy szacuje, ze jeden wykonawca w trakcie realizacji umowy bedzie dokonywał poboru opłat
50 razy - sa to dane szacunkowe, których zmiany in plus badz in minus nie moga stanowic podstawy
do roszczen wzgledem Zamawiajacego.
2.
Pobór opłaty targowej na terenie miasta Gliwice odbywac sie bedzie w miejscach i terminach
wskazanych przez Kierownika Giełdy w soboty, niedziele, swieta lub inne dni, we wskazanych
godzinach w przedziale od godz. 5:00 do godz. 20:00 z zastrzezeniem, ze czas poboru nie moze
przekroczyc 9 godzin w ciagu dnia.
3.
Liczba poborców opłat według wskazan Kierownika Giełdy oznacza, ze Wykonawca bedzie
zobowiazany do realizacji przedmiotu umowy tylko w terminach wyznaczonych na biezaco przez
Kierownika. W zwiazku z czym moze zaistniec sytuacja, ze Wykonawca bedzie zobowiazany
do swiadczenia zlecenia tylko kilkukrotnie w trakcie obowiazywania umowy, a nie w kazda sobote
i niedziele przypadajaca w okresie obowiazywania umowy.
4.
Kierownik Giełdy lub osoba przez niego upowazniona, co tydzien ustali liczbe osób konieczna
do poboru opłat - w kazda robocza srode (lub w pierwszy dzien roboczy po srodzie, jezeli ta wypada
w swieto) przekaze Wykonawcy informacje o koniecznosci stawienia sie do realizacji zlecenia
w nastepna sobote i niedziele lub swieto. Informacja zostanie przekazana Wykonawcy droga mailowa
lub telefonicznie zgodnie z ustaleniami zawartymi w umowie.
5.
Rzeczywisty czas poboru opłat nastepuje w godzinach:
- w soboty od 6:00 do 15:00;
- w niedziele od 4:30 do 13:30;
nalezy równiez uwzglednic czas niezbedny do przygotowania sie do poboru (nalezy pobrac kase
fiskalna, bilety, gasnice, itd.) oraz czas niezbedny do zdania i rozliczenia dziennego utargu.
6.
Zamawiajacy wyposazy Wykonawce w radiotelefon, kamizelke ostrzegawcza oraz imienny
identyfikator.
7.
8. Osoby pobierajace opłaty musza posiadac umiejetnosc obsługi kasy fiskalnej.
Zamawiajacy lub wyznaczony pracownik bedzie przeprowadzac wyrywkowa kontrole poprawnosci
pobierania opłat. W razie stwierdzenia nieprawidłowosci w pobieraniu opłat Zamawiajacy bedzie
naliczał kary zgodnie z zapisami umowy.
9.
Zamawiajacy w okresie obowiazywania umowy bedzie prowadził kontrole wizyjna punktów poboru
opłat.
10.
WYMAGANIA:
Kazdorazowo za pobór opłaty od osób dokonujacych sprzedazy Wykonawca zobowiazany jest wydac
pokwitowanie bedace blankietem wydanym przez Urzad Miejski w Gliwicach, a takze paragon fiskalny.
Blankiet stanowi druk scisłego zarachowania.
1.
W ramach wykonywania umowy Wykonawca zobowiazany jest do:
- biezacego stosowania sie do wszelkich uwag i zalecen Zamawiajacego w kwestiach organizacyjnych;
- realizacji bezposrednich polecen Kierownika Giełdy w zakresie wykonywanej umowy;
- znajomosci przepisów prawnych regulujacych zasady i tryb pobierania opłat na terenie Giełdy;
- rzetelnego i uczciwego pobierania i rozliczania opłat;
- sprawnej obsługi powierzonych urzadzen;
- wpłat zainkasowanych opłat w tym samym dniu do kasy Giełdy;
- zmiany punktów poboru opłat, przemieszczania sie po terenie Giełdy i zwiazanej z tym zmiany
wysokosci i jakosci pobieranych opłat zgodnie z poleceniem Kierownika Giełdy lub osoby przez niego
wyznaczonej;
- profesjonalnej, sprawnej, kulturalnej i zyczliwej obsługi klientów Giełdy;
- informowania klientów Giełdy o organizacji Giełdy;
- przekazywania klientom Giełdy ogłoszen, informacji, reklam, ulotek, itp.;
- utrzymywania porzadku przy bramie wjazdowej i pomieszczeniach poboru opłat oraz informowania
Kierownika Giełdy o nieprawidłowosciach w funkcjonowaniu infrastruktury Giełdy stwarzajacych
zagrozenie dla osób lub ich mienia;
- współpracy z pracownikami Zamawiajacego, pracownikami ochrony, Policja, Straza Miejska, Straza
Pozarna, Pogotowiem Ratunkowym i innymi słuzbami w zaleznosci od potrzeb.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79941000-2 - Usługi pobierania opłat

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-09-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) przy wyborze oferty zamawiajacy bedzie kierował sie nastepujacymi kryteriami i ich znaczeniem:
kryteria:
nazwa waga (znaczenie)% sposób liczenia wg wzoru
cena Wa=100,00 Ca=((Cmin/Cof)xWa)x100 pkt
gdzie:
Cmin - najnizsza cena
Cof - cena badanej oferty
Ca - liczba punktów w kryterium
Wa - waga w ocenianym kryterium
2) oferty beda oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez wykonawców
w zakresie powyzszego kryterium,
3) oferta spełniajaca w najwyzszym stopniu wyzej wymienione kryterium otrzyma maksymalna liczbe punktów.
Maksymalna liczba punktów, jaka moze otrzymac oferta to 100 pkt.,
4) za oferte najkorzystniejsza uznana zostanie oferta, która w sumie uzyska najwyzsza liczbe punktów.
5) zamawiajacy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta jest zgodna z warunkami zamówienia oraz
ustawa pzp i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane powyzej kryterium/kryteria wyboru.
UWAGA! Wszystkie kwoty wskazane w ofercie nalezy podac w zaokragleniu do pełnych groszy (do dwóch
miejsc po przecinku) zgodnie z zasada "koncówki ponizej 0,5 grosza pomija sie, a koncówki 0,5 grosza
i wyzsze zaokragla sie do 1 grosza"

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamawiajacy organizuje niniejsze postepowanie przetargowe w celu wyłonienia wykonawców, z którymi
zostana podpisane umowy na organizacje poboru i pobór opłat na terenie Giełdy samochodowej w Gliwicach
przy ul. Kujawskiej 112 i Błonie 12 oraz na terenie miasta Gliwice.
Zamówienie obejmuje 4 czesci, w tym:
3 czesci na pobór opłat parkingowych i targowej wjazdowej na terenie Giełdy samochodowej oraz
miasta Gliwice;
·
1 czesc na pobór opłat parkingowych, dzierzawy i najmów jednorazowych oraz opłat targowych
na terenie Giełdy samochodowej oraz miasta Gliwice.
·
Osoby fizyczne nie prowadzace działalnosci gospodarczej sa zobowiazane złozyc nastepujace dokumenty:
1. Formularz oferty - załacznik nr 1;
Oswiadczenie o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia -
załacznik nr 2;
2.
3. Oswiadczenie o grupie kapitałowej - załacznik nr 3 - na zasadach okreslonych w pkt 10.4) SIWZ.
Osoby fizyczne prowadzace działalnosc gospodarcza oraz osoby prawne sa zobowiazani złozyc nastepujace
dokumenty:
1. Formularz oferty - załacznik nr 1;
2. Oswiadczenie o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia -
załacznik nr 2;
3. Oswiadczenie o grupie kapitałowej - załacznik nr 3 - na zasadach okreslonych w pkt 10.4) SIWZ;
4. Dokumenty wymienione w pkt 10.2) SIWZ - na wezwanie Zamawiajacego.
W wyniku niniejszego postepowania Zamawiajacy zamierza zawrzec umowy z 4 róznymi Wykonawcami.
Jeden Wykonawca moze złozyc tylko jedna oferte.
SZCZEGÓŁOWY ZAKRES OBOWIAZKÓW OSÓB POBIERAJACYCH OPŁATY:
POBORCA OPŁATY TARGOWEJ:
1. Pobieranie opłaty targowej zgodnie z obowiazujacym cennikiem.
2. Kontrola wjazdów na teren Giełdy.
3. Kontrola prawidłowosci zajmowanych miejsc i opłat na zgodnosc z umowa lub dzierzawa jednorazowa.
4. Przyjmowanie i rozliczanie pobranych biletów.
5. Przyjmowanie i zdawanie za potwierdzeniem datownika z numerem poborcy.
6. Przyjmowanie i zdawanie za potwierdzeniem gasnicy.
7. Przyjmowanie i zdawanie za potwierdzeniem radiotelefonu.
8. Sporzadzanie raportu.
9. Rozliczanie utargu.
POBORCA OPŁATY TARGOWEJ WJAZDOWEJ:
1. Pobieranie opłaty targowej wjazdowej zgodnie z obowiazujacym cennikiem.
2. Kontrola wjazdów na teren Giełdy.
Kontrola prawidłowosci zajmowanych miejsc i opłat na zgodnosc z umowa lub dzierzawa jednorazowa/
najmem jednorazowym.
3.
4. Przyjmowanie i rozliczanie pobranych biletów.
5. Przyjmowanie i zdawanie za potwierdzeniem datownika z numerem poborcy.
6. Przyjmowanie i zdawanie za potwierdzeniem gasnicy.
7. Przyjmowanie i zdawanie za potwierdzeniem radiotelefonu.
8. Sporzadzanie raportu.
9. Rozliczanie utargu.
POBORCA OPŁATY PARKINGOWEJ:
1. Pobieranie opłaty parkingowej zgodnie z obowiazujacym cennikiem.
2. Kontrola wjazdów na teren Giełdy.
3. Przyjmowanie i zdawanie za potwierdzeniem kasy fiskalnej.
4. Przyjmowanie i zdawanie za potwierdzeniem datownika z numerem poborcy.
5. Przyjmowanie i zdawanie za potwierdzeniem gasnicy.
6. Przyjmowanie i zdawanie za potwierdzeniem radiotelefonu.
7. Wykonanie fiskalnego dobowego raportu kasowego.
8. Sporzadzanie raportu.
9. Rozliczanie utargu.
POBORCA OPŁATY DZIERZAWY JEDNORAZOWEJ/ NAJMU JEDNORAZOWEGO:
1. Pobieranie opłaty dzierzawy jednorazowej/najmu jednorazowego zgodnie z obowiazujacym cennikiem.
Kontrola wjazdów na teren Giełdy, kontrola prawidłowosci zajmowania miejsc zgodnie z uiszczona
opłata.
2.
3. Przyjmowanie i zdawanie za potwierdzeniem kasy fiskalnej.
4. Przyjmowanie wykazu wolnych stanowisk handlowych.
5. Przyjmowanie i zdawanie za potwierdzeniem datownika z numerem poborcy.
6. Przyjmowanie i zdawanie za potwierdzeniem gasnicy.
7. Przyjmowanie i zadawanie za potwierdzenie radiotelefonu.
Udzielanie informacji o wolnych stanowiskach handlowych i warunkach prowadzenia działalnosci
na Giełdzie, w tym o zasadach odpłatnosci.
8.
9. Prowadzenie dziennego wykazu zajmowanych stanowisk handlowych na dzierzawy jednorazowe.
10. Wykonanie fiskalnego dobowego raportu kasowego.
11. Sporzadzanie raportu.
12. Rozliczanie utargu.
POZOSTAŁE INFORMACJE:
Pobór opłat na Giełdzie odbywa sie w soboty i niedziele oraz inne wyznaczone przez Zamawiajacego
dni.
1.
Zamawiajacy szacuje, ze jeden wykonawca w trakcie realizacji umowy bedzie dokonywał poboru opłat
50 razy - sa to dane szacunkowe, których zmiany in plus badz in minus nie moga stanowic podstawy
do roszczen wzgledem Zamawiajacego.
2.
Pobór opłaty targowej na terenie miasta Gliwice odbywac sie bedzie w miejscach i terminach
wskazanych przez Kierownika Giełdy w soboty, niedziele, swieta lub inne dni, we wskazanych
godzinach w przedziale od godz. 5:00 do godz. 20:00 z zastrzezeniem, ze czas poboru nie moze
przekroczyc 9 godzin w ciagu dnia.
3.
Liczba poborców opłat według wskazan Kierownika Giełdy oznacza, ze Wykonawca bedzie
zobowiazany do realizacji przedmiotu umowy tylko w terminach wyznaczonych na biezaco przez
Kierownika. W zwiazku z czym moze zaistniec sytuacja, ze Wykonawca bedzie zobowiazany
do swiadczenia zlecenia tylko kilkukrotnie w trakcie obowiazywania umowy, a nie w kazda sobote
i niedziele przypadajaca w okresie obowiazywania umowy.
4.
Kierownik Giełdy lub osoba przez niego upowazniona, co tydzien ustali liczbe osób konieczna
do poboru opłat - w kazda robocza srode (lub w pierwszy dzien roboczy po srodzie, jezeli ta wypada
w swieto) przekaze Wykonawcy informacje o koniecznosci stawienia sie do realizacji zlecenia
w nastepna sobote i niedziele lub swieto. Informacja zostanie przekazana Wykonawcy droga mailowa
lub telefonicznie zgodnie z ustaleniami zawartymi w umowie.
5.
Rzeczywisty czas poboru opłat nastepuje w godzinach:
- w soboty od 6:00 do 15:00;
- w niedziele od 4:30 do 13:30;
nalezy równiez uwzglednic czas niezbedny do przygotowania sie do poboru (nalezy pobrac kase
fiskalna, bilety, gasnice, itd.) oraz czas niezbedny do zdania i rozliczenia dziennego utargu.
6.
Zamawiajacy wyposazy Wykonawce w radiotelefon, kamizelke ostrzegawcza oraz imienny
identyfikator.
7.
8. Osoby pobierajace opłaty musza posiadac umiejetnosc obsługi kasy fiskalnej.
Zamawiajacy lub wyznaczony pracownik bedzie przeprowadzac wyrywkowa kontrole poprawnosci
pobierania opłat. W razie stwierdzenia nieprawidłowosci w pobieraniu opłat Zamawiajacy bedzie
naliczał kary zgodnie z zapisami umowy.
9.
Zamawiajacy w okresie obowiazywania umowy bedzie prowadził kontrole wizyjna punktów poboru
opłat.
10.
WYMAGANIA:
Kazdorazowo za pobór opłaty od osób dokonujacych sprzedazy Wykonawca zobowiazany jest wydac
pokwitowanie bedace blankietem wydanym przez Urzad Miejski w Gliwicach, a takze paragon fiskalny.
Blankiet stanowi druk scisłego zarachowania.
1.
W ramach wykonywania umowy Wykonawca zobowiazany jest do:
- biezacego stosowania sie do wszelkich uwag i zalecen Zamawiajacego w kwestiach organizacyjnych;
- realizacji bezposrednich polecen Kierownika Giełdy w zakresie wykonywanej umowy;
- znajomosci przepisów prawnych regulujacych zasady i tryb pobierania opłat na terenie Giełdy;
- rzetelnego i uczciwego pobierania i rozliczania opłat;
- sprawnej obsługi powierzonych urzadzen;
- wpłat zainkasowanych opłat w tym samym dniu do kasy Giełdy;
- zmiany punktów poboru opłat, przemieszczania sie po terenie Giełdy i zwiazanej z tym zmiany
wysokosci i jakosci pobieranych opłat zgodnie z poleceniem Kierownika Giełdy lub osoby przez niego
wyznaczonej;
- profesjonalnej, sprawnej, kulturalnej i zyczliwej obsługi klientów Giełdy;
- informowania klientów Giełdy o organizacji Giełdy;
- przekazywania klientom Giełdy ogłoszen, informacji, reklam, ulotek, itp.;
- utrzymywania porzadku przy bramie wjazdowej i pomieszczeniach poboru opłat oraz informowania
Kierownika Giełdy o nieprawidłowosciach w funkcjonowaniu infrastruktury Giełdy stwarzajacych
zagrozenie dla osób lub ich mienia;
- współpracy z pracownikami Zamawiajacego, pracownikami ochrony, Policja, Straza Miejska, Straza
Pozarna, Pogotowiem Ratunkowym i innymi słuzbami w zaleznosci od potrzeb.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79941000-2 - Usługi pobierania opłat

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-09-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) przy wyborze oferty zamawiajacy bedzie kierował sie nastepujacymi kryteriami i ich znaczeniem:
kryteria:
nazwa waga (znaczenie)% sposób liczenia wg wzoru
cena Wa=100,00 Ca=((Cmin/Cof)xWa)x100 pkt
gdzie:
Cmin - najnizsza cena
Cof - cena badanej oferty
Ca - liczba punktów w kryterium
Wa - waga w ocenianym kryterium
2) oferty beda oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez wykonawców
w zakresie powyzszego kryterium,
3) oferta spełniajaca w najwyzszym stopniu wyzej wymienione kryterium otrzyma maksymalna liczbe punktów.
Maksymalna liczba punktów, jaka moze otrzymac oferta to 100 pkt.,
4) za oferte najkorzystniejsza uznana zostanie oferta, która w sumie uzyska najwyzsza liczbe punktów.
5) zamawiajacy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta jest zgodna z warunkami zamówienia oraz
ustawa pzp i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane powyzej kryterium/kryteria wyboru.
UWAGA! Wszystkie kwoty wskazane w ofercie nalezy podac w zaokragleniu do pełnych groszy (do dwóch
miejsc po przecinku) zgodnie z zasada "koncówki ponizej 0,5 grosza pomija sie, a koncówki 0,5 grosza
i wyzsze zaokragla sie do 1 grosza"

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamawiajacy organizuje niniejsze postepowanie przetargowe w celu wyłonienia wykonawców, z którymi
zostana podpisane umowy na organizacje poboru i pobór opłat na terenie Giełdy samochodowej w Gliwicach
przy ul. Kujawskiej 112 i Błonie 12 oraz na terenie miasta Gliwice.
Zamówienie obejmuje 4 czesci, w tym:
3 czesci na pobór opłat parkingowych i targowej wjazdowej na terenie Giełdy samochodowej oraz
miasta Gliwice;
·
1 czesc na pobór opłat parkingowych, dzierzawy i najmów jednorazowych oraz opłat targowych
na terenie Giełdy samochodowej oraz miasta Gliwice.
·
Osoby fizyczne nie prowadzace działalnosci gospodarczej sa zobowiazane złozyc nastepujace dokumenty:
1. Formularz oferty - załacznik nr 1;
Oswiadczenie o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia -
załacznik nr 2;
2.
3. Oswiadczenie o grupie kapitałowej - załacznik nr 3 - na zasadach okreslonych w pkt 10.4) SIWZ.
Osoby fizyczne prowadzace działalnosc gospodarcza oraz osoby prawne sa zobowiazani złozyc nastepujace
dokumenty:
1. Formularz oferty - załacznik nr 1;
2. Oswiadczenie o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia -
załacznik nr 2;
3. Oswiadczenie o grupie kapitałowej - załacznik nr 3 - na zasadach okreslonych w pkt 10.4) SIWZ;
4. Dokumenty wymienione w pkt 10.2) SIWZ - na wezwanie Zamawiajacego.
W wyniku niniejszego postepowania Zamawiajacy zamierza zawrzec umowy z 4 róznymi Wykonawcami.
Jeden Wykonawca moze złozyc tylko jedna oferte.
SZCZEGÓŁOWY ZAKRES OBOWIAZKÓW OSÓB POBIERAJACYCH OPŁATY:
POBORCA OPŁATY TARGOWEJ:
1. Pobieranie opłaty targowej zgodnie z obowiazujacym cennikiem.
2. Kontrola wjazdów na teren Giełdy.
3. Kontrola prawidłowosci zajmowanych miejsc i opłat na zgodnosc z umowa lub dzierzawa jednorazowa.
4. Przyjmowanie i rozliczanie pobranych biletów.
5. Przyjmowanie i zdawanie za potwierdzeniem datownika z numerem poborcy.
6. Przyjmowanie i zdawanie za potwierdzeniem gasnicy.
7. Przyjmowanie i zdawanie za potwierdzeniem radiotelefonu.
8. Sporzadzanie raportu.
9. Rozliczanie utargu.
POBORCA OPŁATY TARGOWEJ WJAZDOWEJ:
1. Pobieranie opłaty targowej wjazdowej zgodnie z obowiazujacym cennikiem.
2. Kontrola wjazdów na teren Giełdy.
Kontrola prawidłowosci zajmowanych miejsc i opłat na zgodnosc z umowa lub dzierzawa jednorazowa/
najmem jednorazowym.
3.
4. Przyjmowanie i rozliczanie pobranych biletów.
5. Przyjmowanie i zdawanie za potwierdzeniem datownika z numerem poborcy.
6. Przyjmowanie i zdawanie za potwierdzeniem gasnicy.
7. Przyjmowanie i zdawanie za potwierdzeniem radiotelefonu.
8. Sporzadzanie raportu.
9. Rozliczanie utargu.
POBORCA OPŁATY PARKINGOWEJ:
1. Pobieranie opłaty parkingowej zgodnie z obowiazujacym cennikiem.
2. Kontrola wjazdów na teren Giełdy.
3. Przyjmowanie i zdawanie za potwierdzeniem kasy fiskalnej.
4. Przyjmowanie i zdawanie za potwierdzeniem datownika z numerem poborcy.
5. Przyjmowanie i zdawanie za potwierdzeniem gasnicy.
6. Przyjmowanie i zdawanie za potwierdzeniem radiotelefonu.
7. Wykonanie fiskalnego dobowego raportu kasowego.
8. Sporzadzanie raportu.
9. Rozliczanie utargu.
POBORCA OPŁATY DZIERZAWY JEDNORAZOWEJ/ NAJMU JEDNORAZOWEGO:
1. Pobieranie opłaty dzierzawy jednorazowej/najmu jednorazowego zgodnie z obowiazujacym cennikiem.
Kontrola wjazdów na teren Giełdy, kontrola prawidłowosci zajmowania miejsc zgodnie z uiszczona
opłata.
2.
3. Przyjmowanie i zdawanie za potwierdzeniem kasy fiskalnej.
4. Przyjmowanie wykazu wolnych stanowisk handlowych.
5. Przyjmowanie i zdawanie za potwierdzeniem datownika z numerem poborcy.
6. Przyjmowanie i zdawanie za potwierdzeniem gasnicy.
7. Przyjmowanie i zadawanie za potwierdzenie radiotelefonu.
Udzielanie informacji o wolnych stanowiskach handlowych i warunkach prowadzenia działalnosci
na Giełdzie, w tym o zasadach odpłatnosci.
8.
9. Prowadzenie dziennego wykazu zajmowanych stanowisk handlowych na dzierzawy jednorazowe.
10. Wykonanie fiskalnego dobowego raportu kasowego.
11. Sporzadzanie raportu.
12. Rozliczanie utargu.
POZOSTAŁE INFORMACJE:
Pobór opłat na Giełdzie odbywa sie w soboty i niedziele oraz inne wyznaczone przez Zamawiajacego
dni.
1.
Zamawiajacy szacuje, ze jeden wykonawca w trakcie realizacji umowy bedzie dokonywał poboru opłat
50 razy - sa to dane szacunkowe, których zmiany in plus badz in minus nie moga stanowic podstawy
do roszczen wzgledem Zamawiajacego.
2.
Pobór opłaty targowej na terenie miasta Gliwice odbywac sie bedzie w miejscach i terminach
wskazanych przez Kierownika Giełdy w soboty, niedziele, swieta lub inne dni, we wskazanych
godzinach w przedziale od godz. 5:00 do godz. 20:00 z zastrzezeniem, ze czas poboru nie moze
przekroczyc 9 godzin w ciagu dnia.
3.
Liczba poborców opłat według wskazan Kierownika Giełdy oznacza, ze Wykonawca bedzie
zobowiazany do realizacji przedmiotu umowy tylko w terminach wyznaczonych na biezaco przez
Kierownika. W zwiazku z czym moze zaistniec sytuacja, ze Wykonawca bedzie zobowiazany
do swiadczenia zlecenia tylko kilkukrotnie w trakcie obowiazywania umowy, a nie w kazda sobote
i niedziele przypadajaca w okresie obowiazywania umowy.
4.
Kierownik Giełdy lub osoba przez niego upowazniona, co tydzien ustali liczbe osób konieczna
do poboru opłat - w kazda robocza srode (lub w pierwszy dzien roboczy po srodzie, jezeli ta wypada
w swieto) przekaze Wykonawcy informacje o koniecznosci stawienia sie do realizacji zlecenia
w nastepna sobote i niedziele lub swieto. Informacja zostanie przekazana Wykonawcy droga mailowa
lub telefonicznie zgodnie z ustaleniami zawartymi w umowie.
5.
Rzeczywisty czas poboru opłat nastepuje w godzinach:
- w soboty od 6:00 do 15:00;
- w niedziele od 4:30 do 13:30;
nalezy równiez uwzglednic czas niezbedny do przygotowania sie do poboru (nalezy pobrac kase
fiskalna, bilety, gasnice, itd.) oraz czas niezbedny do zdania i rozliczenia dziennego utargu.
6.
Zamawiajacy wyposazy Wykonawce w radiotelefon, kamizelke ostrzegawcza oraz imienny
identyfikator.
7.
8. Osoby pobierajace opłaty musza posiadac umiejetnosc obsługi kasy fiskalnej.
Zamawiajacy lub wyznaczony pracownik bedzie przeprowadzac wyrywkowa kontrole poprawnosci
pobierania opłat. W razie stwierdzenia nieprawidłowosci w pobieraniu opłat Zamawiajacy bedzie
naliczał kary zgodnie z zapisami umowy.
9.
Zamawiajacy w okresie obowiazywania umowy bedzie prowadził kontrole wizyjna punktów poboru
opłat.
10.
WYMAGANIA:
Kazdorazowo za pobór opłaty od osób dokonujacych sprzedazy Wykonawca zobowiazany jest wydac
pokwitowanie bedace blankietem wydanym przez Urzad Miejski w Gliwicach, a takze paragon fiskalny.
Blankiet stanowi druk scisłego zarachowania.
1.
W ramach wykonywania umowy Wykonawca zobowiazany jest do:
- biezacego stosowania sie do wszelkich uwag i zalecen Zamawiajacego w kwestiach organizacyjnych;
- realizacji bezposrednich polecen Kierownika Giełdy w zakresie wykonywanej umowy;
- znajomosci przepisów prawnych regulujacych zasady i tryb pobierania opłat na terenie Giełdy;
- rzetelnego i uczciwego pobierania i rozliczania opłat;
- sprawnej obsługi powierzonych urzadzen;
- wpłat zainkasowanych opłat w tym samym dniu do kasy Giełdy;
- zmiany punktów poboru opłat, przemieszczania sie po terenie Giełdy i zwiazanej z tym zmiany
wysokosci i jakosci pobieranych opłat zgodnie z poleceniem Kierownika Giełdy lub osoby przez niego
wyznaczonej;
- profesjonalnej, sprawnej, kulturalnej i zyczliwej obsługi klientów Giełdy;
- informowania klientów Giełdy o organizacji Giełdy;
- przekazywania klientom Giełdy ogłoszen, informacji, reklam, ulotek, itp.;
- utrzymywania porzadku przy bramie wjazdowej i pomieszczeniach poboru opłat oraz informowania
Kierownika Giełdy o nieprawidłowosciach w funkcjonowaniu infrastruktury Giełdy stwarzajacych
zagrozenie dla osób lub ich mienia;
- współpracy z pracownikami Zamawiajacego, pracownikami ochrony, Policja, Straza Miejska, Straza
Pozarna, Pogotowiem Ratunkowym i innymi słuzbami w zaleznosci od potrzeb.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79941000-2 - Usługi pobierania opłat

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-09-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) przy wyborze oferty zamawiajacy bedzie kierował sie nastepujacymi kryteriami i ich znaczeniem:
kryteria:
nazwa waga (znaczenie)% sposób liczenia wg wzoru
cena Wa=100,00 Ca=((Cmin/Cof)xWa)x100 pkt
gdzie:
Cmin - najnizsza cena
Cof - cena badanej oferty
Ca - liczba punktów w kryterium
Wa - waga w ocenianym kryterium
2) oferty beda oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez wykonawców
w zakresie powyzszego kryterium,
3) oferta spełniajaca w najwyzszym stopniu wyzej wymienione kryterium otrzyma maksymalna liczbe punktów.
Maksymalna liczba punktów, jaka moze otrzymac oferta to 100 pkt.,
4) za oferte najkorzystniejsza uznana zostanie oferta, która w sumie uzyska najwyzsza liczbe punktów.
5) zamawiajacy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta jest zgodna z warunkami zamówienia oraz
ustawa pzp i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane powyzej kryterium/kryteria wyboru.
UWAGA! Wszystkie kwoty wskazane w ofercie nalezy podac w zaokragleniu do pełnych groszy (do dwóch
miejsc po przecinku) zgodnie z zasada "koncówki ponizej 0,5 grosza pomija sie, a koncówki 0,5 grosza
i wyzsze zaokragla sie do 1 grosza"

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sadowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji
o Działalnosci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporzadzona nie wczesniej niz
3 miesiace przed jej złozeniem, jezeli odrebne przepisy wymagaja wpisu do rejestru lub ewidencji.
Jezeli wykonawca ma siedzibe lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej,
zamiast powyzszego dokumentu składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym
wykonawca ma siedzibe lub miejsce zamieszkania, potwierdzajace, ze nie otwarto jego likwidacji, nie
ogłoszono upadłosci, jego aktywami nie zarzadza likwidator lub sad, nie zawarł układu z wierzycielami,
jego działalnosc gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje sie on w innej tego rodzaju sytuacji
wynikajacej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczecia tej procedury,
wystawione nie wczesniej niz 3 miesiace przed ich złozeniem,
Jezeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibe lub miejsce zamieszkania, nie wydaje sie
dokumentów, o których mowa powyzej w niniejszym punkcie, lub gdy dokumenty te nie odnosza sie
do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4, art. 109 ust. 1 pkt 1, 2 lit. a i b
oraz pkt 3 ustawy pzp, zastepuje sie je odpowiednio w całosci lub w czesci dokumentem zawierajacym
odpowiednio oswiadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego
reprezentacji, lub oswiadczenie osoby, której dokument miał dotyczyc, złozone pod przysiega lub, jezeli
w kraju, w którym wykonawca ma siedzibe lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oswiadczeniu
pod przysiega, złozone przed organem sadowym lub administracyjnym, notariuszem, organem
samorzadu zawodowego lub gospodarczego, własciwym ze wzgledu na siedzibe lub miejsce
zamieszkania wykonawcy. Dokumenty te powinny byc wystawione w terminach nie wczesniejszych niz
podano powyzej.
·
oswiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust 1 pkt 5 ustawy pzp, o braku przynaleznosci
do tej samej grupy kapitałowej o tresci ZAŁACZNIKA NR 3 do SWZ w rozumieniu ustawy z dnia 16
lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawca, który złozył odrebna oferte,
oferte czesciowa lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postepowaniu, albo oswiadczenia
o przynaleznosci do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami
potwierdzajacymi przygotowanie oferty, oferty czesciowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału
w postepowaniu niezaleznie od innego wykonawcy nalezacego do tej samej grupy kapitałowej

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

wykonawca wpisany do urzedowego wykazu zatwierdzonych wykonawców lub wykonawca
certyfikowany przez jednostki certyfikujace spełniajace wymogi europejskich norm certyfikacji moze,
zamiast odpowiednich podmiotowych srodków dowodowych, złozyc zaswiadczenie o wpisie
do urzedowego wykazu wydane przez własciwy organ lub certyfikat wydany przez własciwa jednostke
certyfikujaca kraju, w którym wykonawca ma siedzibe lub miejsce zamieszkania, wskazujace
na podmiotowe srodki dowodowe stanowiace podstawe wpisu lub uzyskania certyfikacji, chyba ze
zamawiajacy ma uzasadnione podstawy do zakwestionowania informacji wynikajacych
z zaswiadczenia lub certyfikatu
Wykaz oswiadczen, które wykonawca składa wraz z oferta lub wnioskiem o dopuszczenie do udziału
w postepowaniu w celu potwierdzenia, ze wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki
udziału w postepowaniu oraz kryteria selekcji:
oswiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu o tresci ZAŁACZNIKA NR 2 do SWZ,
W przypadku wspólnego ubiegania sie o zamówienie przez wykonawców, oswiadczenie składa kazdy
z wykonawców wspólnie ubiegajacych sie o zamówienie (np. konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej).
Dokumenty te potwierdzaja spełnianie warunków udziału w postepowaniu lub kryteriów selekcji oraz
brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym kazdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków
udziału w postepowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku wspólnego ubiegania sie o zamówienie przez wykonawców, oswiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu o tresci ZAŁACZNIKA NR 2 do SWZskłada kazdy z wykonawców wspólnie ubiegajacych sie o zamówienie (np. konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej).

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1) zamawiajacy przewiduje mozliwosc zmiany umowy bez przeprowadzenia odrebnego postepowania
o udzielenie zamówienia we wskazanych nizej przypadkach i pod nastepujacymi warunkami:
1) zmiany bedace nastepstwem: kleski zywiołowej, siły wyzszej - rozumianej jako wystapienie zdarzenia
nadzwyczajnego, zewnetrznego, niemozliwego do przewidzenia i zapobiezenia, którego nie dało sie uniknac
nawet przy zachowaniu najwyzszej starannosci, a które uniemozliwia Wykonawcy wykonanie przedmiotu
umowy w całosci lub czesci. W razie wystapienia siły wyzszej Strony umowy zobowiazane sa dołozyc
wszelkich staran w celu ograniczenia do minimum opóznienia w wykonywaniu swoich zobowiazan umownych,
powstałego na skutek działania siły wyzszej, uniemozliwiajacych wykonanie przedmiotu umowy w terminie;
2) zmiany obowiazujacych przepisów prawnych majacych wpływ na realizacje umowy;
3) zmiany terminu realizacji umowy w przypadku wstrzymania wykonania usługi ze wzgledu na ustawowa
działalnosc osób trzecich;
4) zmiana wynagrodzenia spowodowana zmiana wysokosci minimalnego wynagrodzenia za prace albo
wysokosci minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 pazdziernika
2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za prace - jezeli zmiany te beda miały wpływ na koszty wykonania
zamówienia przez Wykonawce;
5) zmiana wynagrodzenia spowodowana zmiana zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub
ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokosci stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jezeli
Wykonawca udowodni wpływ tych zmian na koszty wykonywania zamówienia.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-05 09:30

8.2.) Miejsce składania ofert: przy użyciu miniportalu: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-05 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-12-04

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Tak

Część 4 : Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

Niniejsze postepowanie prowadzone jest w trybie podstawowym z mozliwoscia negocjacji zgodnie
z art. 275 pkt 2) ustawy Prawo zamówien publicznych.
1.
2. Negocjacje ofert nie sa obowiazkowe.
Zamawiajacy ogranicza liczbe wykonawców, których zaprosi do negocjacji ofert: do trzech
wykonawców.
3.
Selekcja wykonawców nastapi na podstawie kryterium oceny ofert okreslonego w rozdziale 20
niniejszej SWZ, co oznacza, ze w przypadku skorzystania z mozliwosci negocjacji, Zamawiajacy
do negocjacji zaprosi trzech wykonawców, którzy zdobyli najwiecej punktów w kryterium oceny ofert.
4.
Oferta ostateczna nie moze przedstawiac warunków gorszych niz w pierwotnej ofercie. Dopuszczalne
jest złozenie oferty ostatecznej z warunkami tozsamymi jak w ofercie złozonej w odpowiedzi
na ogłoszenie o zamówienie.
5.
Negocjacje dotycza wyłacznie tych elementów tresci oferty, które podlegaja ocenie w ramach kryteriów
oceny ofert.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i montaż regałów do budynku magazynowego - Czechowice-Dziedzice
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania16-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę i montaż regałów do budynku magazynowego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI