Pełnienie obowiązków koordynatora projektu: „PrzyStań DiM” współfinansowanego ze...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Pełnienie obowiązków koordynatora projektu: „PrzyStań DiM” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŁódź
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
  • Termin składania wniosków2021-11-23
  • ZamawiającySPECJALISTYCZNY PSYCHIATRYCZNY ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ W ŁODZI
  • Data publikacji ogłoszenia2021-11-15
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00268127
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Pełnienie obowiązków koordynatora projektu: „PrzyStań DiM” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SPECJALISTYCZNY PSYCHIATRYCZNY ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ W ŁODZI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000297187

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleksandrowska 159

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 91-229

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.7.) Numer telefonu: (042) 71-55-777

1.5.8.) Numer faksu: (042) 652-80-30

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dyrekcja@psychiatria-lodz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://babinski.home.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie obowiązków koordynatora projektu: „PrzyStań DiM” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6063cd0f-45f5-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00268127

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00067815/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.9 Pełnienie obowiązków koordynatora projektu ,,PrzyStań DiM."

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

projekt pn.: „PrzyStań DiM” współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/babinski

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/babinski

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu następujących środków komunikacji elektronicznej: 1) Platformy Zakupowej (https://platformazakupowa.pl/pn/babinski)
2) poczty elektronicznej (dyrekcja@psychiatria-lodz.pl, sekretariat@babinski.home.pl) z uwzględnieniem kanałów komunikacji, z zastrzeżeniem, iż oferta może zostać przekazana wyłącznie za pomocą powyższej Platformy Zakupowej. 2. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy. 3. Ofertę oraz oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 4. Wymagania techniczne i organizacyjne
dot. składania ofert, wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w SWZ - rozdz. XIII oraz w szczegółowych instrukcjach dla Wykonawców, dotyczących korzystania z Platformy Zakupowej w
szczególności w zakresie logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w przedmiotowym postępowaniu, dostępnych na stronie internetowej https://platformazakupowa.pl.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Każdy uczestnik postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego zobowiązany jest do przestrzegania przepisów rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1-88). 2. Dane osobowe udostępniane Zamawiającemu w ramach postępowania o udzielenie zamówienia oraz na etapie realizacji umowy w sprawie zamówienia mogą dotyczyć: 1) wykonawców będących osobami fizycznymi – zarówno nieprowadzącymi działalności gospodarczej, jak i prowadzącymi jednoosobową działalność gospodarczą, a także tworzącymi spółkę cywilną; 2) osób wskazanych do kontaktu w ramach postępowania o udzielenie zamówienia lub w związku z realizacją umowy; 3) podwykonawców
będących osobami fizycznymi; 4) osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy i podwykonawców; 5) osób skierowanych do realizacji zamówienia wskazanych na etapie postępowania o udzielenie zamówienia lub w związku z realizacją umowy. 3. Wykonawca będący osobą fizyczną
zobowiązany jest do zapoznania się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych, która stanowi
załącznik do SWZ. 4. Osoba, która w ramach postępowania o udzielenie zamówienia albo na etapie realizacji umowy przekazuje Zamawiającemu dane osobowe inne niż bezpośrednio jej
dotyczące, zobowiązana jest przekazać tym osobom w imieniu Zamawiającego informację o przetwarzaniu danych osobowych pozyskiwanych w sposób inny niż od osoby, której dane dotyczą,
sporządzoną zgodnie ze wzorem, stanowiącym załącznik nr do SWZ, wraz z przekazaniem tym osobom informacji jakie ich dane osobowe, w jakim celu i przez kogo zostały udostępnione
Zamawiającemu. 5. Zamawiający przypomina, że w ramach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawca powinien przekazywać tylko te dane osobowe i tylko w takim zakresie, w jakim jest to potrzebne dla celów danego postępowania. Szczegółowe informacje zawarte w SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SPZOZ/POWER PRZYSTAN DIM/1/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest pełnienie obowiązków koordynatora projektu: „PrzyStań DiM” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 do SWZ) oraz projektem umowy (Załącznik nr 9 do SWZ).
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79421000-1 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

79300000-7 - Badania rynkowe i ekonomiczne; ankietowanie i statystyka

79419000-4 - Usługi konsultacyjne w zakresie ewaluacji

79420000-4 - Usługi związane z zarządzaniem

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 23 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za ofertę najkorzystniejszą, spośród ofert niepodlegających
odrzuceniu, zostanie uznana oferta przedstawiająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:
1) ilość pkt w kryterium Cena, rozumiana jako wartość całkowita oferty brutto za wykonanie zamówienia, zostanie obliczona wg wzoru:
ilość punktów oferty badanej=(cena brutto oferty najniższej:cena brutto oferty badanej) x 60,00 pkt.
Maksymalna liczba punktów w tym kryterium to: 60 pkt.
2) ilość pkt w kryterium Dodatkowe doświadczenie kadry w zakresie zarządzania/koordynowania projektami unijnymi, zostanie obliczona jako liczba punktów przyznanych osobie skierowanej przez
Wykonawcę do realizacji zamówienia wg wzoru określonego poniżej:
liczba „miękkich” projektów unijnych w dziedzinie ochrony zdrowia – innych niż wykazane na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu - którymi w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, osoba skierowana przez Wykonawcę do pełnienia funkcji koordynatora projektu zarządzała/koordynowała lub zarządza/koordynuje:
1 projekt - 2 pkt,
2 projekty - 5 pkt,
3 projekty - 8 pkt,
4 projekty - 11 pkt,
5 projektów - 14 pkt,
6 projektów - 17 pkt,
7 projektów i więcej - 20 pkt.
Maksymalna liczba punktów w tym kryterium to: 20 pkt.
3) ilość pkt w kryterium Dodatkowe doświadczenie kadry w zakresie rozliczania projektów unijnych zostanie obliczona jako liczba punktów przyznanych osobie skierowanej przez Wykonawcę do realizacji zamówienia wg wzoru określonego poniżej: liczba „miękkich” projektów unijnych w dziedzinie ochrony zdrowia – innych niż wykazane na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu - które w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, osoba skierowana przez
Wykonawcę do pełnienia funkcji Głównego specjalisty ds. finansowych rozliczała lub rozlicza:
1 projekt - 2 pkt,
2 projekty - 5 pkt,
3 projekty - 8 pkt,
4 projekty - 11 pkt,
5 projektów - 14 pkt,
6 projektów - 17 pkt,
7 projektów i więcej - 20 pkt.
Maksymalna liczba punktów w tym kryterium to: 20 pkt.
Punktacja przyznana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 2. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę. 3.
Szczegółowy opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty i sposobu oceny ofert zawarty jest w Rozdziale XIX SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe doświadczenie kadry w zakresie zarządzania/koordynowania projektami unijnymi

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe doświadczenie kadry w zakresie rozliczania projektów unijnych

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu (o ile zostały one określone przez Zamawiającego) dotyczące: 1) zdolności do
występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny;
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny; 4)
zdolności technicznej lub zawodowej: Wykonawca musi wykazać się dysponowaniem: a) 2 osobami – wyznaczonymi do pełnienia funkcji koordynatora projektu – a każda z tych osób spełnia poniższe wymagania:
- posiada min. 10 lat doświadczenia zawodowego w zarządzaniu/koordynowaniu projektami unijnymi,
- w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert zarządzała/koordynowała lub zarządza/koordynuje min. 2, tzw. „miękkimi” projektami unijnymi w dziedzinie ochrony zdrowia, o łącznej wartości min. 10 mln PLN, w tym jeden projekt o wartości min. 5 mln PLN
oraz
b) 1 osobą – wyznaczoną do pełnienia funkcji głównego specjalisty ds. finansowych – która spełnia poniższe wymagania:
- posiada uprawnienia głównego księgowego, tj. spełnia jeden z warunków określonych w art. 54 ust. 2 pkt 5 ustawy o finansach publicznych (tj. Dz. U. 2021, poz 305, 1236),
- posiada min. 10 lat doświadczenia zawodowego w rozliczaniu projektów unijnych,
- w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert rozliczała lub rozlicza min. 2, tzw. „miękkie” projekty unijne w dziedzinie ochrony zdrowia
oraz
c) 1 osobą – wyznaczoną do pełnienia funkcji specjalisty ds. finansowych – która spełnia poniższe wymagania:
- posiada min. 5 lat doświadczenia zawodowego w rozliczaniu projektów unijnych,
- w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert rozliczała lub rozlicza min. 2, tzw. „miękkie” projekty unijne w dziedzinie ochrony zdrowia.
Uwaga:
1. Pod pojęciem „miękkiego” projektu unijnego w dziedzinie ochrony zdrowia należy rozumieć projekty stanowiące inwestycje w zasoby ludzkie (edukacja, integracja, wsparcie), realizowane z funduszy szczebla ministerialnego (POWR) lub regionalnego (RPO) w zakresie:
- profilaktyka, tj. działania dotyczące prewencji, wczesnego wykrywania oraz zapobiegania chorobom cywilizacyjnym, co służy ochronie i przywróceniu zdrowia,
- zdrowotne, tj. działania projakościowe i rozwiązania organizacyjne w systemie ochrony zdrowia, podniesienie jakości świadczonych usług zdrowotnych,
- edukacyjne, tj. działania dotyczące podniesienia kwalifikacji i kompetencji kadr medycznych.
2. Zamawiający nie dopuszcza wskazania tej samej osoby na więcej niż jedno stanowisko.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia lub polegania na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby ww. warunek oceniany będzie łącznie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i
konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę lub ofertę częściową, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami
potwierdzającymi przygotowanie oferty lub oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – (wzór stanowi załącznik do SWZ);
UWAGA: Dokumentami potwierdzającymi przygotowanie oferty lub oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej mogą być w szczególności umowy,
wewnętrzne procedury lub standardy, które gwarantują zarówno niezależność, jak i poufność przy opracowaniu ofert przez przedsiębiorców należących do tej samej grupy kapitałowej (wyrok Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej z 19 maja 2009 r., C-538/07, Assitur, EU:C:2009:317, pkt 31). 2) oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp – (wzór stanowi załącznik do SWZ) – w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w:
a) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp,
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie
publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
c) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,
d) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie
robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu
wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – (wzór stanowi załącznik do SWZ).
UWAGA: na podstawie art. 274 ust 2 ustawy Pzp, Zamawiający wzywa do złożenia wraz z ofertą Wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego (Załącznik do
SWZ). Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą Wykazu osób, z uwagi na konieczność dokonania prawidłowej oceny ofert w kryteriach pozacenowych, o których mowa w rozdz. XIX SWZ oraz w celu zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania.
Doświadczenie osób wskazanych w przedmiotowym wykazie będzie uwzględnione przy ocenie oferty w kryteriach odnoszących się do dodatkowego doświadczenia kadry, jak również oceniane w
kontekście spełnienia warunku udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej. Jeśli Wykonawca nie złoży wraz z ofertą wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do
realizacji zamówienia, otrzyma wówczas 0 punktów w zakresie obu pozacenowych kryteriów, do oceny których wykaz jest niezbędny, a Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia wykazu w celu
weryfikacji spełniania warunków udziału w postępowaniu. Złożony na wezwanie Zamawiającego Wykaz osób nie będzie miał wpływu na ocenę kryteriów pozacenowych.
Jeżeli w wyniku weryfikacji, złożonego wraz z ofertą, wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, okaże się, że osoba wyznaczona do realizacji zamówienia, której dodatkowe
doświadczenie podlega ocenie w ramach pozacenowych kryteriów oceny ofert, nie spełnia minimalnych wymagań, o których mowa w rozdz. IX SWZ, wówczas Wykonawca otrzyma 0 punktów w ramach
danego kryterium pozacenowego, a Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia wykazu w celu weryfikacji spełniania warunków udziału w postępowaniu. Złożony na wezwanie Zamawiającego Wykaz osób nie będzie miał wpływu na ocenę kryteriów pozacenowych.
2) Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć podmiotowych środków dowodowych wymaganych przez Zamawiającego w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, Wykonawca składa inne
podmiotowe środki dowodowe, które w wystarczający sposób potwierdzą spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy Pzp.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu
do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienia, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Wykonawca w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu (wzór stanowi zał. do SWZ) oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby (Zał. do SWZ). Wykonawca, którego
oferta zostanie najwyżej oceniona, w przypadku polegania na zdolnościach technicznych lub
zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, zobowiązany jest złożyć, na wezwanie Zamawiającego, podmiotowe środki dowodowe aktualne
na dzień złożenia: oświadczenie Podmiotu udostępniającego swoje zasoby o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 u Pzp – (wzór stanowi zał. do SWZ).
Wykonawca zobowiązany jest złożyć - za pośrednictwem Platformy zakupowej- wskazane poniżej dokumenty i oświadczenia:
1) wypełniony formularz ofertowy, sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego zał. do SWZ,
2) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone zgodnie z załącznikiem do SWZ i składane odpowiednio przez: 1) Wykonawcę; 2) każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – jeżeli dotyczy;
3) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składane przez podmiot na zasoby którego powołuje się Wykonawca, sporządzone zgodnie z zał. do SWZ – jeżeli dotyczy;
4) Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z postępowania, sporządzone zgodnie z zał. do SWZ i składane odpowiednio przez: 1) Wykonawcę; 2) każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – jeżeli dotyczy;
5) Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z postępowania, składane przez podmiot na zasoby którego powołuje się Wykonawca, sporządzone zgodnie z zał. do SWZ – jeżeli dotyczy;
6) Wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia, sporządzony zgodnie z załącznikiem do SWZ (na podstawie art. 274 ust. 2 uPzp);
7) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania swego zasobu na potrzeby Wykonawcy składającego ofertę (wzór stanowi zał. do SWZ) – jeżeli dotyczy;
8) Oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (wzór oświadczenia – zał. do SWZ – jeżeli dotyczy
9) Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania osoby działającej w imieniu odpowiednio: wykonawcy lub wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia – chyba że umocowanie do reprezentowania określonego podmiotu wynika z informacji ujawnionych w KRS, CEIDG lub innym właściwym rejestrze. Uwaga: pełnomocnictwo – jeżeli dotyczy - musi być załączone do oferty w oryginale w takiej samej formie jak składana oferta, tj. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub osobistym. Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej w formie elektronicznego poświadczenia stosownie do art. 97 § 2 ustawy prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym bądź też opatrzenie skanu
pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. Oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp. Każdy z wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi wykazać brak podstaw wykluczenia.
4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w rozdziale X pkt 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału, w
zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców są oni zobowiązani, na wezwanie Zamawiającego złożyć aktualne na dzień złożenia podmiotowe środki dowodowe,
o których mowa w rozdziale X pkt 4 SWZ.
6. Zgodnie z art. 117 ustawy Pzp w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia (zgodnie z rozdz. IX SWZ), wykonawcy wspólnie
ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim przypadku wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy - (wzór stanowi zał. do SWZ).

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie ze wzorem umowy, stanowiącym zał. do SWZ, możliwa jest zmiana istotnych postanowień umowy w zakresie:
1) terminu i sposobu realizacji przedmiotu zamówienia:
a) gdy nastąpi zmiana przepisów prawa powszechnie obowiązującego, która ma wpływ na termin, zakres lub sposób realizacji przedmiotu umowy, w sposób wynikający z tych zmian,
b) gdy z wyników przeprowadzonej kontroli Projektu wynikać będzie konieczność wprowadzenia zmian, których celem będzie zmiana terminów lub sposobu realizacji przedmiotu umowy, pod warunkiem, że wprowadzone zmiany będą miały na celu realizację zaleceń wynikających z przeprowadzonej kontroli,
c) gdy z powodu zmiany postanowień umowy o dofinansowanie wynikać będzie konieczność wprowadzenia zmian terminów lub sposobu realizacji przedmiotu umowy, w sposób wynikający
z tych zmian,
d) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w szczególności instytucją Zarządzającą, Pośredniczącą I i II stopnia, a także innymi instytucjami, które na podstawie przepisów prawa mogą wpływać na realizację zamówienia,
e) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020 i/lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej I i II stopnia, w szczególności w zakresie sprawozdawczości,
f) gdy wystąpią obiektywne przeszkody uniemożliwiające realizację zamówienia lub osiągnięcie jego celów według pierwotnie przyjętego harmonogramu realizacji zamówienia,
g) w przypadku wydłużenia okresu realizacji Projektu lub w sytuacji, gdy wykonanie zamówienia będzie niemożliwe, pomimo dołożenia ze strony Wykonawcy maksymalnych starań, na skutek zaistnienia okoliczności, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności, na zasadach określonych w § 4 umowy,
h) działania siły wyższej, uniemożliwiającego wykonanie zamówienia w określonym pierwotnie terminie,
i) gdy zachodzi potrzeba zmiany osoby wskazanej w § 12 ust. 2 umowy, z zastrzeżeniem zapisów zawartych w § 12 umowy,
j) ograniczenia zakresu przedmiotu umowy w przypadku, gdy Zamawiający zaniecha realizacji części Projektu (w tym zakresie Zamawiający wskazuje, iż zrealizuje przedmiot umowy na
poziomie co najmniej 20 % wartości przedmiotu umowy, o którym mowa w § 3 ust. 1 niniejszej umowy);
2) wynagrodzenia, o którym mowa w § 3 ust. 1 umowy, w przypadku zmiany:
a) stawki podatku od towarów i usług,
b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub
wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
d) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 04 października 2018r. o pracowniczych planach kapitałowych. na zasadach określonych w § 3 umowy,
e) zmiany, o której mowa w § 3 ust. 20-27 niniejszej umowy.
3) Zmiany ilości rat, o których mowa w § 3 ust. 3 niniejszej umowy bez zmiany łącznej wartości wynagrodzenia, o której mowa w § 3 ust. 1 umowy – w sytuacji wydłużenia zakładanego okresu realizacji projektu lub w sytuacji gdy okres realizacji projektu trwać będzie ostatecznie krócej niż zakładane 23 miesiące liczone od dnia podpisania umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-23 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: za pośrednictwem Platformy zakupowej tj. https://platformazakupowa.pl/pn/babinski

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-23 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-12-22

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia zakończenia trwania projektu z Instytucją Zarządzającą (rozumianego jako końcowe rozliczenie Zamawiającego z projektu z Instytucją Zarządzającą, o czym Zamawiający poinformuje Wykonawcę na piśmie – wskazując datę kiedy doszło do końcowego rozliczenia projektu z Instytucją Zarządzającą).
2. Zamawiający szacuje, iż niniejsza umowa będzie trwać 23 miesiące. Wykonawca składając ofertę w ramach niniejszego postępowania winien zaoferować wynagrodzenie, które stanowić będzie wynagrodzenie ryczałtowe za cały okres trwania umowy – tj. nawet jeżeli czas ten będzie dłuższy niż szacowane 23 miesiące, Wykonawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie w przypadku gdy okres realizacji umowy trwać będzie dłużej niż szacowane 23 miesiące.
3. Szczegółowe uregulowanie w zakresie terminu realizacji zamówienia zawiera wzór umowy, stanowiący Załącznik do SWZ.
4. Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością prowadzenia negocjacji w celu ulepszenia ofert, które podlegają ocenie w ramach kryteriów oceny ofert. Jest
to uprawnienie Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać.
5. Wszystkie informacje dotyczące przedmiotowego zamówienia, które z uwagi na limity znaków, nie zostały zawarte w ogłoszeniu o zamówieniu, znajdują się w SWZ, dostępnej w sposób nieograniczony , pełny, bezpośredni i bezpłatny na stronie internetowej prowadzonego
postępowania: https://platformazakupowa.pl/pn/babinski
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie znakowania na stalowych kubkach - Konstantynów Łódzki
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania18-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Zlecę wycenę znakowania/nadrukowania na stalowych kubkach termicznych ilości 50 i 100 szt. Logo 2 kolory do 5 cm w podstawie. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI