Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Pełnienie funkcji w ramach projektu: „Pro life+ Program profilaktyki raka jelita grubego dla osób z terenu powiatu suskiego, wadowickiego i oświęcimskiego, dofinansowany ze środków RPO
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Opieki Zdrowotnej w Suchej Beskidzkiej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000304415
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szpitalna 22
1.5.2.) Miejscowość: Sucha Beskidzka
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-200
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zozsuchabeskidzka@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozsuchabeskidzka.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie funkcji w ramach projektu: „Pro life+ Program profilaktyki raka jelita grubego dla osób z terenu powiatu suskiego, wadowickiego i oświęcimskiego, dofinansowany ze środków RPO
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8f75b640-a7d9-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00042065
2.6.) Wersja ogłoszenia: 02
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 w ramach 8 Osi Priorytetowej Rynek pracy, Działania 8.6 Wsparcie na rzecz wydłużania aktywności zawodowej, Poddziałanie 8.6.2 Programy zdrowotne, Typ projektu A: Wdrażanie krajowych programów zdrowotnych dotyczących rozwoju profilaktyki nowotworowej w kierunku wykrywania raka jelita grubego, szyjki macicy i piersi;
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
http://www.platformazakupowa.pl/pn/zozsuchabeskidzka3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: http://www.platformazakupowa.pl/pn/zozsuchabeskidzkaW celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego. http://www.platformazakupowa.pl/pn/zozsuchabeskidzka
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający, zgodnie z § 1 pkt. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (Dz.U. z 2019 r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej, tj.: a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,d) włączona obsługa JavaScript,e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,f) Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z zapisami rozdziału II SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie dotyczy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZOZ.V.010/DZP/33/21
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji w projekcie „Pro life + Program profilaktyki raka jelita grubego:Część nr I: Kierownik projektu 1. bieżące zarządzanie projektem2. podział zadań w zakresie zarządzania projektem, tj.: wyznaczanie osób i delegacji zadań merytorycznych w projekcie3. zwoływanie cyklicznych, cotygodniowych spotkań zespołu projektowego4. komunikowanie się ze wszystkimi interesariuszami projektu oraz członkami zespołu5. uczestnictwo w przygotowaniu części merytorycznej SIWZ oraz weryfikacja materiałów 6. do SIWZ7. koordynacja, monitoring oraz kontrola działań związanych z realizacją projektu8. nadzór nad zgodnością realizacji zadań z przyjętym harmonogramem 9. nadzór w zakresie prawidłowej realizacji projektu pod względem merytorycznym 10. oraz zgodnością z wnioskiem o dofinansowanie11. nadzór i współpraca w zadaniach związanymi z marketingiem i PR projektu12. nadzór i współpraca w zadaniach związanymi z działaniami informacyjno-promocyjnymi 13. nadzór nad prawidłowym archiwizowaniem dokumentacji 14. informowanie kierownika jednostki, w której jest realizowany projekt, o nieprawidłowościach związanych z realizacją projektu, a także o wszelkich sytuacjach mogących mieć istotny wpływ na dalszy jego przebieg15. przygotowywanie odpowiednich materiałów informacyjno-promocyjnych i edukacyjnych (ulotki, grafiki, filmy, itp.) dla różnych grup docelowych zdefiniowanych w projekcie16. gromadzenie materiałów, zdjęć i danych dokumentujących realizację celów projektu17. organizowanie i realizowanie działań związanych z procesami promocyjnymi i informacyjnymi dotyczącymi projektu, a w szczególności:a. umieszczanie odpowiednich znaków graficznych na materiałach, dokumentach, pomieszczeniach, publikacjach itp. zgodnie z wymogami projektu,b. prawidłowe archiwizowanie dokumentacji projektu w zakresie działań promocyjnych i ewaluacyjnych18. prowadzenie Biura Projektu19. pełnienie zastępstwa dla stanowiska Koordynatora badań przesiewowych w przypadku zdarzeń losowych uniemożliwiających pełnienie ww. funkcji przez osobę zatrudnioną
4.2.6.) Główny kod CPV: 79421000-1 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 23 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z kryteria,i określonymi w rozdziale XVI SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Komptetencje personelu
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Zgodnie z kryteria,i określonymi w rozdziale XVI SWZ4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji w projekcie „Pro life + Program profilaktyki raka jelita grubego:Część nr II: Z-ca Kierownika Projektu 1. współpraca z instytucjami zewnętrznymi w zakresie formalno-prawnej realizacji projektu2. rozliczanie zrealizowanych zadań3. weryfikacja zgodności wydatków z wydatkami zapisanymi we wniosku oraz ich kwalifikowanie4. sporządzanie harmonogramu płatności oraz wniosków o płatność dla instytucji zarządzającej5. składanie wymaganych umową raportów i sprawozdań z realizacji projektu, w tym części finansowej do instytucji zarządzającej6. monitoring poziomu osiągnięcia produktów i rezultatów określonych w projektach7. gromadzenie i przechowywanie dokumentacji związanej z rozliczeniem projektu8. prowadzenie rozliczeń finansowych projektu, we współpracy z Głównym Księgowym9. kontrolowanie kosztów projektu ze stanem ewidencji księgowej wydatków oraz ich kwalifikowanie10. przygotowywanie odpowiednich materiałów informacyjno-promocyjnych i edukacyjnych (ulotki, grafiki, filmy, itp.) dla różnych grup docelowych zdefiniowanych w projekcie11. gromadzenie materiałów, zdjęć i danych dokumentujących realizację celów projektu12. organizowanie i realizowanie działań związanych z procesami promocyjnymi i informacyjnymi dotyczącymi projektu, a w szczególności:13. umieszczanie odpowiednich znaków graficznych na materiałach, dokumentach, pomieszczeniach, publikacjach itp. zgodnie z wymogami projektu,14. prawidłowe archiwizowanie dokumentacji projektu w zakresie działań promocyjnych i ewaluacyjnych15. prowadzenie Biura Projektu16. udział w cyklicznych spotkaniach zespołu projektowego17. pełnienie zastępstwa dla stanowiska Kierownika Projektu w przypadku zdarzeń losowych uniemożliwiających pełnienie ww. funkcji przez osobę zatrudnioną18. pełnienie zastępstwa dla stanowiska Koordynatora badań przesiewowych w przypadku zdarzeń losowych uniemożliwiających pełnienie ww. funkcji przez osobę zatrudnioną
4.2.6.) Główny kod CPV: 79421000-1 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 23 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z kryteria,i określonymi w rozdziale XVI SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kompetencje pesonelu
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Zgodnie z kryteria,i określonymi w rozdziale XVI SWZ4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji w projekcie „Pro life + Program profilaktyki raka jelita grubego:Część nr III: Koordynator badań przesiewowych, Rejestratorka1. opracowanie merytoryczne przy współpracy z kadrą lekarską materiałów informacyjno-edukacyjnych (artykuły, scenariusze filmów, materiały na stronę www) dotyczących projektu2. organizowanie i realizowanie działań związanych z procesami profilaktycznymi dotyczącymi projektu, a w szczególności:3. nadzór i współpraca nad prawidłowym wykonywaniem zakresu zadań związanych z badaniami kolonoskopowymi 4. nadzór nad prawidłowym prowadzeniem i archiwizowaniem dokumentacji projektu w zakresie badań kolonoskopowych5. nadzór nad zabezpieczeniem zaplecza badań przesiewowych, tj.: poziomu zaopatrzenia w leki i materiały, w zakresie kontroli ilości i jakości oraz prowadzenia ewidencji magazynowej6. obsługa procesu rejestracji pacjentów, w tym w szczególności:7. weryfikacja możliwości udziału w programie8. rejestracja pacjenta wraz z przeprowadzeniem wywiadu, wypełnienia dokumentacji projektowej9. informowanie pacjentów o sposobie przygotowania do badania wraz z wydaniem właściwych preparatów10. założenie i prowadzenie dokumentacji pacjenta, w tym prowadzenie bazy w ramach systemu informatycznego11. wydawanie wyników badań histopatologicznych 12. monitorowanie spełniania kryteriów jakości wykonywanych badań zgodnie z wytycznymi ZOZ Sucha Beskidzka13. udział w cyklicznych spotkaniach zespołu projektowego