Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Pełnienie funkcji koordynatora ds. szkoleń i wsparcia merytorycznego projektu pn.: „Lubuskie Szkolnictwo Zawodowe dla Nowoczesnego Rynku Pracy”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZWIĄZEK POWIATÓW LUBUSKICH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 361889123
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Podgórna 5
1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 65-057
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@powiat-zielonogorski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zpl.bip.gov.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie funkcji koordynatora ds. szkoleń i wsparcia merytorycznego projektu pn.: „Lubuskie Szkolnictwo Zawodowe dla Nowoczesnego Rynku Pracy”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-80b8ae4a-c905-4c40-9eba-c091a4bd9a7f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00409560
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00327316/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Pełnienie funkcji koordynatora ds. szkoleń i wsparcia merytorycznego projektu pn.: „Lubuskie Szkolnictwo Zawodowe dla Nowoczesnego Rynku Pracy”
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
„Lubuskie Szkolnictwo Zawodowe dla Nowoczesnego Rynku Pracy”
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-80b8ae4a-c905-4c40-9eba-c091a4bd9a7f
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-80b8ae4a-c905-4c40-9eba-c091a4bd9a7f
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu Platformy e-Zamówienia lub poczty elektronicznej ( zamowienia@powiat-zielonogorski.pl),
z zastrzeżeniem, że oferta musi być przekazana wyłącznie za pomocą Platformy
e-Zamówienia.
Adres strony internetowej prowadzonego postępowania ( link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-Zamówienia) : https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-80b8ae4a-c905-4c40-9eba-c091a4bd9a7f
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w niniejszym postępowaniu musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz Informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy.”
3. Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia
( przycisk „Przeglądaj postępowania/konkursy”)
4. Identyfikator (ID) postępowania na Platformie e-Zamówienia:
ocds-148610-80b8ae4a-c905-4c40-9eba-c091a4bd9a7f
5. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
6. Wszelkie zawiadomienia , oświadczenia, wnioski oraz informacje, Zamawiający oraz Wykonawcy przekazują powołując się na numer postępowania tj. ZPL.273.6.2024
7. Komunikacja w postępowaniu z wyłączeniem składania ofert odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” ( „Formularze do komunikacji”) lub poczty elektronicznej: zamowienia@powiat-zielonogorski.pl Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” lub poczty elektronicznej odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań
i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości ( przycisk „dodaj załącznik”
8. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub cyfrowe odwzorowanie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub cyfrowe odwzorowanie dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej: zamowienia@powiat-zielonogorski.pl Sposób sporządzania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub cyfrowe odwzorowanie dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania In przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie ( Dz.U. z 2020 r. poz 2452 ze zm.)
9. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia.
10. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji: służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
Dalsza część w SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 4. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119.1 z 04.05.2016, str. 1), zwane dalej „RODO”, Zamawiający informuje wszystkich Wykonawców biorących udział w niniejszym
postępowaniu, że:
• administratorem Państwa danych osobowych jest: Przewodniczący Zarządu Związku powiatów Lubuskich, ul. Podgórna 5, 65-057
Zielona Góra, dane kontaktowe: tel.: 68 452 75 41, e-mail zamowienia@powiat-zielonogorski.pl;
• z inspektorem ochrony danych osobowych można kontaktować się we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych
osobowych przez Związek Powiatów Lubuskich oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych
na adres e-mail: agaizdebska@o2.pl tel. 600 697 166;
• Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) i e) RODO w celu związanym z postępowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego
• odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w
oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych
• Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas
trwania umowy;
• obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
• w odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22
RODO;
• posiada Pani/Pan:
1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (UWAGA! skorzystanie z prawa do
sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień
umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (UWAGA! prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w
odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby
fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
Dalsza część w Rozdziale XXIII SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): • nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b), d) lub e) RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZPL.273.6.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na jedną część
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest : Pełnienie funkcji koordynatora ds. szkoleń i wsparcia projektu pn.: „Lubuskie Szkolnictwo
Zawodowe dla Nowoczesnego Rynku Pracy”.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz sposób jego realizacji zawierają załączniki nr 4 oraz 5 do SWZ.
3. Przedmiot zamówienia został podzielony na części. Wykaz części zawiera załącznik nr 5 do SWZ- OPZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79421000-1 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy ocenie ofert w niniejszym postępowaniu Zamawiający będzie kierował się następującymi
kryteriami oceny ofert:
1) Cena – waga 60%
2) Doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia w pracy w szkole kształcenia zawodowego - waga 40%
2. Zamawiający dokona oceny ofert, przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1%
= 1 punkt.
3. Sposób obliczenia punktów:
a. w ramach kryterium cena:
Ilość punktów (Pc) za to kryterium zostanie wyliczona wg wzoru:
Pc = (C_min / C_oferty) x 60 pkt, gdzie
Pc - ilość punktów dla kryterium cena,
C_min – najniższa cena brutto spośród ofert niepodlegających odrzuceniu,
C_oferty – cena brutto ocenianej oferty.
Maksymalna liczba punktów, jakie można uzyskać w ramach niniejszego kryterium to 60 pkt.
b. w ramach doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia w pracy w szkole kształcenia zawodowego
Ilość punktów (Pd) przyznanych za to kryterium zostanie przyznana według następujących zasad:
Doświadczenie wynoszące od 1 do 3 lat włącznie – 10,00 pkt
Doświadczenie wynoszące powyżej 3 do 6 lat włącznie – 20,00 pkt
Doświadczenie wynoszące powyżej 6 lat – 40,00 pkt
Maksymalna liczba punktów jakie można uzyskać w ramach niniejszego kryterium wynosi 40 pkt.
Deklarowane doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia w pracy w szkole kształcenia zawodowego należy wskazać
w zał. nr 1 do SWZ- Formularz Oferty.
W przypadku niewskazania w formularzu deklarowanego doświadczenia osoby skierowanej do realizacji zamówienia w pracy w
szkole kształcenia zawodowego Zamawiający uzna, iż Wykonawca deklaruje doświadczenie wynoszące od 1 do 3 lat i 10,00 pkt.
Maksymalna, łączna ilość punktów jaką oferta może uzyskać w wyniku oceny wynosi 100.
P= Pc + Pd
gdzie:
P- całkowita liczba punktów
Pc- liczba punktów za kryterium: cena
Pd- liczba punktów za kryterium: doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia w pracy w szkole kształcenia
zawodowego
4. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po
przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
5. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą.
6. Zgodnie z art. 248 ustawy Pzp jeżeli nie można wybrać oferty najwyżej ocenionej
z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert uzyska taka sama liczbę punktów (sumę przyznaną w kryterium PC + Pd, Zamawiający
wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższa ocenę w kryterium o najwyższej wadze.
7. Jeżeli oferty otrzymały taka samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, zamawiający wybiera ofertę z najniższa ceną.
8. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w pkt 7 , zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te
oferty do złożenia, w terminie określonym przez zamawiającego, ofert dodatkowych zawierających nowa cenę.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia w pracy w szkole kształcenia zawodowego
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest : Pełnienie funkcji koordynatora ds. szkoleń i wsparcia projektu pn.: „Lubuskie Szkolnictwo
Zawodowe dla Nowoczesnego Rynku Pracy”.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz sposób jego realizacji zawierają załączniki nr 4 oraz 5 do SWZ.
3. Przedmiot zamówienia został podzielony na części. Wykaz części zawiera załącznik nr 5 do SWZ- OPZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79421000-1 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy ocenie ofert w niniejszym postępowaniu Zamawiający będzie kierował się następującymi
kryteriami oceny ofert:
1) Cena – waga 60%
2) Doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia w pracy w szkole kształcenia zawodowego - waga 40%
2. Zamawiający dokona oceny ofert, przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1%
= 1 punkt.
3. Sposób obliczenia punktów:
a. w ramach kryterium cena:
Ilość punktów (Pc) za to kryterium zostanie wyliczona wg wzoru:
Pc = (C_min / C_oferty) x 60 pkt, gdzie
Pc - ilość punktów dla kryterium cena,
C_min – najniższa cena brutto spośród ofert niepodlegających odrzuceniu,
C_oferty – cena brutto ocenianej oferty.
Maksymalna liczba punktów, jakie można uzyskać w ramach niniejszego kryterium to 60 pkt.
b. w ramach doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia w pracy w szkole kształcenia zawodowego
Ilość punktów (Pd) przyznanych za to kryterium zostanie przyznana według następujących zasad:
Doświadczenie wynoszące od 1 do 3 lat włącznie – 10,00 pkt
Doświadczenie wynoszące powyżej 3 do 6 lat włącznie – 20,00 pkt
Doświadczenie wynoszące powyżej 6 lat – 40,00 pkt
Maksymalna liczba punktów jakie można uzyskać w ramach niniejszego kryterium wynosi 40 pkt.
Deklarowane doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia w pracy w szkole kształcenia zawodowego należy wskazać
w zał. nr 1 do SWZ- Formularz Oferty.
W przypadku niewskazania w formularzu deklarowanego doświadczenia osoby skierowanej do realizacji zamówienia w pracy w
szkole kształcenia zawodowego Zamawiający uzna, iż Wykonawca deklaruje doświadczenie wynoszące od 1 do 3 lat i 10,00 pkt.
Maksymalna, łączna ilość punktów jaką oferta może uzyskać w wyniku oceny wynosi 100.
P= Pc + Pd
gdzie:
P- całkowita liczba punktów
Pc- liczba punktów za kryterium: cena
Pd- liczba punktów za kryterium: doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia w pracy w szkole kształcenia
zawodowego
4. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po
przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
5. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą.
6. Zgodnie z art. 248 ustawy Pzp jeżeli nie można wybrać oferty najwyżej ocenionej
z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert uzyska taka sama liczbę punktów (sumę przyznaną w kryterium PC + Pd, Zamawiający
wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższa ocenę w kryterium o najwyższej wadze.
7. Jeżeli oferty otrzymały taka samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, zamawiający wybiera ofertę z najniższa ceną.
8. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w pkt 7 , zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te
oferty do złożenia, w terminie określonym przez zamawiającego, ofert dodatkowych zawierających nowa cenę.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia w pracy w szkole kształcenia zawodowego
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest : Pełnienie funkcji koordynatora ds. szkoleń i wsparcia projektu pn.: „Lubuskie Szkolnictwo
Zawodowe dla Nowoczesnego Rynku Pracy”.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz sposób jego realizacji zawierają załączniki nr 4 oraz 5 do SWZ.
3. Przedmiot zamówienia został podzielony na części. Wykaz części zawiera załącznik nr 5 do SWZ- OPZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79421000-1 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy ocenie ofert w niniejszym postępowaniu Zamawiający będzie kierował się następującymi
kryteriami oceny ofert:
1) Cena – waga 60%
2) Doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia w pracy w szkole kształcenia zawodowego - waga 40%
2. Zamawiający dokona oceny ofert, przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1%
= 1 punkt.
3. Sposób obliczenia punktów:
a. w ramach kryterium cena:
Ilość punktów (Pc) za to kryterium zostanie wyliczona wg wzoru:
Pc = (C_min / C_oferty) x 60 pkt, gdzie
Pc - ilość punktów dla kryterium cena,
C_min – najniższa cena brutto spośród ofert niepodlegających odrzuceniu,
C_oferty – cena brutto ocenianej oferty.
Maksymalna liczba punktów, jakie można uzyskać w ramach niniejszego kryterium to 60 pkt.
b. w ramach doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia w pracy w szkole kształcenia zawodowego
Ilość punktów (Pd) przyznanych za to kryterium zostanie przyznana według następujących zasad:
Doświadczenie wynoszące od 1 do 3 lat włącznie – 10,00 pkt
Doświadczenie wynoszące powyżej 3 do 6 lat włącznie – 20,00 pkt
Doświadczenie wynoszące powyżej 6 lat – 40,00 pkt
Maksymalna liczba punktów jakie można uzyskać w ramach niniejszego kryterium wynosi 40 pkt.
Deklarowane doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia w pracy w szkole kształcenia zawodowego należy wskazać
w zał. nr 1 do SWZ- Formularz Oferty.
W przypadku niewskazania w formularzu deklarowanego doświadczenia osoby skierowanej do realizacji zamówienia w pracy w
szkole kształcenia zawodowego Zamawiający uzna, iż Wykonawca deklaruje doświadczenie wynoszące od 1 do 3 lat i 10,00 pkt.
Maksymalna, łączna ilość punktów jaką oferta może uzyskać w wyniku oceny wynosi 100.
P= Pc + Pd
gdzie:
P- całkowita liczba punktów
Pc- liczba punktów za kryterium: cena
Pd- liczba punktów za kryterium: doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia w pracy w szkole kształcenia
zawodowego
4. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po
przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
5. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą.
6. Zgodnie z art. 248 ustawy Pzp jeżeli nie można wybrać oferty najwyżej ocenionej
z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert uzyska taka sama liczbę punktów (sumę przyznaną w kryterium PC + Pd, Zamawiający
wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższa ocenę w kryterium o najwyższej wadze.
7. Jeżeli oferty otrzymały taka samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, zamawiający wybiera ofertę z najniższa ceną.
8. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w pkt 7 , zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te
oferty do złożenia, w terminie określonym przez zamawiającego, ofert dodatkowych zawierających nowa cenę.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia w pracy w szkole kształcenia zawodowego
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie:
4) Zdolności technicznej lub zawodowej –
Wykonawca spełni ww. warunek (w zakresie wykształcenia i doświadczenia), jeżeli wykaże, że osoba skierowana do
realizacji zamówienia posiada łącznie:
- wykształcenie wyższe oraz,
- minimum rok doświadczenia pracy w szkole kształcenia zawodowego oraz
- minimum rok doświadczenia w pełnieniu funkcji koordynatora ds. szkoleń, praktyk, staży lub pokrewnych w projekcie, w
sprawowaniu nadzoru nad uczniami podczas odbywania praktyk lub staży, w sprawowaniu nadzoru nad praktykami lub
stażami, posiada wykształcenie w zakresie zarządzania lub posiada minimum roczne doświadczenie zawodowe na
stanowisku kierowniczym.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenie w zakresie
art. 108 ust 1 pkt 5 ustawy Pzp o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r.
o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2023 r., poz. 1689 ze zm.) z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo
oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi
przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 3 do SWZ;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2)
wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług,
wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania
zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (zgodnie z art. 274 ust. 2 pzp). Wzór wykazu osób stanowi
załącznik nr 7 do SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Dokumenty i oświadczenia wymagane od wykonawcy składającego ofertę: (kompletna oferta)
1) Wypełniony Formularz oferty wg załącznika nr 1 do SWZ,
2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego Centralnej Ewidencji i Informacji lub innego właściwego rejestru w
celu potwierdzenia że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania. Uwaga:
Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentu w przypadku wskazania przez niego w formularzu oferty danych
umożliwiających dostęp do tych dokumentów w ogólnopolskich
i bezpłatnych bazach danych z których możliwe jest uzyskanie tego dokumentu przez zamawiającego.
3) Pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania wykonawcy, o ile ofertę składa
pełnomocnik wykonawcy, którego umocowanie nie wynika z dokumentu określonego w ust. 2)
4) Dokumenty, o których mowa w pkt. 2) oraz 3) określające zakres umocowania do reprezentowania wykonawców
wspólnie ubiegających się o zmówienie, o ilę ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie.
5) Dokumenty, o których mowa w pkt. 2) oraz 3) określające zakres umocowania do reprezentowania podmiotu
udostępniającego zasoby, o ile wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej
lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 pzp.
6) Wypełnione i podpisane przez Wykonawcę oświadczenie – zał. nr 2 do SWZ.
Uwaga: W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – współpartnerów ( np. konsorcja, spółki
cywilne), oświadczenie to składa osobno każdy
z współpartnerów.
7) Wypełnione i podpisane oświadczenie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp – zał nr 8 (jeżeli dotyczy).
8) Wykonawca w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia także
oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz
odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby –
załącznik nr 6 do SWZ (jeżeli dotyczy);
9) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w Rozdziale VIII ust. 3 SWZ – załącznik nr 6a do SWZ
(jeżeli dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o zamówienie.
2. Oferta przedstawiona przez dwóch lub więcej wykonawców (współpartnerów) wchodzących w skład konsorcjum lub
spółki cywilnej musi być przedstawiona jako jedna oferta, od jednego podmiotu i spełniać następujące wymagania:
1) Współpartnerzy zgodnie z art. 58 ust 2 ustawy Pzp musza ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w
postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w
sprawie zamówienia publicznego. Umocowanie musi zostać przedłożone wraz z ofertą - treść pełnomocnictwa powinna
dokładnie określać zakres umocowania.
2) Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywać wszystkich współpartnerów.
3) Wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem).
4) Wypełniając formularz oferty jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę w miejscu „nazwa i adres”
należy wpisać dane dotyczące wszystkich współpartnerów
a nie ich pełnomocnika – lidera lub jednego z współpartnerów.
3. Zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty
oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy – załącznik nr 8 do SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Możliwość dokonywania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której
dokonano wyboru Wykonawcy wraz z określeniem warunków takich zmian zawarta jest we wzorze umowy stanowiącym
załącznik 4 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-23 08:00
8.2.) Miejsce składania ofert: platforma e-zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-23 08:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-08-21
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę w stosunku do którego zachodzą okoliczności o których mowa w art. 7
ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę
oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego ( t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 507 ze zm).