Pełnienie funkcji koordynatora ds. edukacji włączającej i współpracy ze SCWEW w...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Pełnienie funkcji koordynatora ds. edukacji włączającej i współpracy ze SCWEW w placówce objętej wsparciem SCWEW
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŚwidnik
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2021-12-31
  • ZamawiającySpecjalny Ośrodek Szkolno – Wychowawczy im. Henryka Sienkiewicza w Świdniku
  • Data publikacji ogłoszenia2021-12-23
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00330255
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Pełnienie funkcji koordynatora ds. edukacji włączającej i współpracy ze SCWEW
w placówce objętej wsparciem SCWEW

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Specjalny Ośrodek Szkolno – Wychowawczy im. Henryka Sienkiewicza w Świdniku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 430418212

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: C.K.Norwida 4

1.5.2.) Miejscowość: Świdnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-040

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sosw.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.sosw.eu/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie funkcji koordynatora ds. edukacji włączającej i współpracy ze SCWEW
w placówce objętej wsparciem SCWEW

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bfc95c93-643d-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00330255

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/powiatswidnik

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 8.1 Osobą uprawnioną do kontaktu z Wykonawcami jest: Karolina Dyś. 8.2 Postępowanie prowadzone jest w języku polskim za pośrednictwem „platformazakupowa.pl” pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/powiatswidnik

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 8.6 Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na „platformazakupowa.pl”, tj.: a. stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, b. komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, c. zainstalowana dowolna, inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer, d. włączona obsługa JavaScript, e. zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf, f. Szyfrowanie na „platformazakupowa.pl” odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3. g. Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): W związku z przystąpieniem do projektu pn. „Pilotażowe wdrożenie modelu Specjalistycznych Centrów Wspierających Edukację Włączającą (SCWEW)” przyjmuję do wiadomości, że: 1. Administratorem moich danych osobowych jest minister właściwy do spraw rozwoju regionalnego pełniący funkcję instytucji Zarządzającej dla Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, mający siedzibę przy ul. Wspólnej 2/4,00-926 Warszawa. 2. Przetwarzanie moich danych osobowych jest zgodne z prawem i spełnia warunki, o których mowa art.6 ust. 1lit. c oraz art. 9 ust.2 lit. g Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (RODO) - dane osobowe są niezbędne dla realizacji Programu operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 (POWER) na podstawie: a) rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1303/2013 z dnia 17 grudnia 2013r. ustanawiającego wspólne przepisy dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego, Funduszu Spójności, Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju obszarów Wiejskich oraz Europejskiego Funduszu Morskiego i Rybackiego oraz ustanawiającego przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego, Funduszu Spójności i Europejskiego Funduszu Morskiego i Rybackiego oraz uchylającego rozporządzenie Rady (WE) nr 1083/2006 (Dz. Urz. UE L 347 z 20.12.2013, str. 320, z późn. zm.), b) rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1304/2013 z dnia 17 grudnia 2013 r. w sprawie Europejskiego Funduszu Społecznego i uchylającego rozporządzenie Rady (WE) nr 1081/2006 (Dz. Urz. UE L 347 z 20.12.2013, str. 470, z poźn. zm.), c) ustawy z dnia 11 lipca 2014 r. o zasadach realizacji programów w zakresie polityki spójności finansowanych w perspektywie finansowej 2014-2020 (Dz. U. z 2018 r. poz. 1431, z późn. zm.; d) rozporządzenia wykonawczego Komisji (UE) nr 1011/2014 z dnia 22 września 2O14 r. ustanawiającego szczegółowe przepisy wykonawcze do rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1303/2013 w odniesieniu do wzorów służących do przekazywania Komisji określonych informacji oraz szczegółowe przepisy dotyczące wymiany informacji między beneficjentami a instytucjami zarządzającymi, certyfikującymi, audytowymi i pośredniczącymi (Dz. Urz. UE L 286 z 30.09.2014, str. 1). SZCZEGÓŁY W SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 5. Moje dane osobowe zostały powierzone do przetwarzania instytucji Pośredniczącej - Specjalnym Ośrodkiem Szkolno-Wychowawczym im. Henryka Sienkiewicza w Świdniku (nazwa i adres właściwej Instytucji Pośredniczącej), beneficjentowi realizującemu projekt Powiat Świdnicki w Świdniku ul. Niepodległości 13 (nazwa i adres beneficjenta) oraz podmiotom, które na zlecenie beneficjenta uczestniczą w realizacji projektu - Specjalnym Ośrodkiem Szkolno-Wychowawczym im. Henryka Sienkiewicza w Świdniku (nazwa i adres ww. podmiotów). Moje dane osobowe mogą zostać przekazane podmiotom realizującym badania ewaluacyjne na zlecenie Instytucji Zarządzającej, Instytucji Pośredniczącej lub beneficjenta. Moje dane osobowe mogą zostać również powierzone specjalistycznym firmom, realizującym na zlecenie Instytucji Zarządzającej, Instytucji Pośredniczącej oraz beneficjenta kontrole i audyt w ramach POWER. Moje dane osobowe mogą zostać powierzone podmiotom świadczącym na rzez Instytucji Zarządzającej usługi związane z obsługą i rozwojem systemów teleinformatycznych. 6. Moje dane osobowe mogą zostać udostępnione organom upoważnionym zgodnie z obowiązującym prawem. 7. Podanie danych jest warunkiem koniecznym otrzymania wsparcia, a odmowa ich podania jest równoznaczna z brakiem możliwości udzielenia wsparcia w ramach projektu. 8. W terminie 4 tygodni po zakończeniu udziału w projekcie przekażę beneficjentowi dane
Ogłoszenie dotyczące mojego statusu na rynku pracy oraz informacje na temat udziału w kształceniu lub szkoleniu oraz uzyskania kwalifikacji lub nabycia kompetencji. 9. W ciągu trzech miesięcy po zakończeniu udziału w projekcie udostępnię dane dotyczące mojego statusu na rynku pracy. 10. Moje dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej. 11. Moje dane osobowe nie będą poddawane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji. 12. Moje dane osobowe będą przechowywane do czasu rozliczenia Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 oraz zakończenia archiwizowania dokumentacji. 13. Mogę skontaktować się u beneficjenta z osobą, która odpowiada za ochronę przetwarzania danych osobowych wysyłając wiadomość na adres poczty elektronicznej ido@powiatswidnik.pl lub z powołanym przez administratora Inspektorem Ochrony Danych wysyłając wiadomość na adres poczty elektronicznej iod@mfipr.gov.pl . SZCZEGÓŁY W SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SCWEW.272.2.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. Przedmiotem zamówienia Pełnienie funkcji koordynatora ds. edukacji włączającej i współpracy ze SCWEW w placówce objętej wsparciem w celu realizacji Projektu Grantowego „Pilotażowe wdrożenie modelu Specjalistycznych Centrów Wspierających Edukację Włączającą (SCWEW)”.
4.2. Pełnienie powierzonej funkcji dotyczy realizacji Etapów III-VIII Projektu Grantowego tj. do 30.06.2023 r.
4.3. Do zakresu obowiązków koordynatora należeć będzie:
a) Przeprowadzenie pogłębionej diagnozy szkół i przedszkoli objętych wsparciem tj. działań związanych z rozpoznaniem potrzeb i możliwości w zakresie edukacji włączającej w przedszkolach i szkołach objętych wsparciem.
b) Rozpowszechnianie informacji o SCWEW poprzez udział w działaniach promocyjnych, informacyjnych oraz profilaktycznych na rzecz edukacji włączającej (konferencje, kampanie społeczne, imprezy integracyjne i inne.
c) Gromadzenie i analiza informacji o potrzebach przedszkola / szkoły ogólnodostępnych w zakresie wsparcia w obszarze włączania (diagnozowanie potrzeb).
d) Koordynowanie w szkole działań zaplanowanych we współpracy ze SCWEW.
e) Opracowanie harmonogramu działań w przedszkolu / szkole ogólnodostępnych we współpracy z
kadrą szkoły i SCWEW.
f) Prowadzenie punktu konsultacyjnego w przedszkolu / szkole ogólnodostępnej.
g) Udzielanie konsultacji eksperckich w trudnościach zgłaszanych przez pracowników przedszkoli / szkól ogólnodostępnych w przedszkolu / klasach I-III szkoły ogólnodostępnej.
h) Udział w radach szkoleniowych organizowanych przez SCWEW.
i) Prowadzenie konsultacji dla rodziców i dzieci w zakresie wsparcia specjalistycznego w ramach stałego dyżuru 1 raz w tygodniu w określony dzień.
j) Prowadzenie obserwacji wspierających / superwizji koleżeńskich.
k) Udział w organizacji i prowadzeniu sieci współpracy i samokształcenia
l) Prowadzenie bieżącej dokumentacji, przygotowywanie sprawozdań na zakończenie każdego etapu, współpraca przy opracowaniu publikacji.
m) Wypożyczanie sprzętu specjalistycznego, materiałów edukacyjnych i ćwiczeniowych
n) Prowadzenie modelowych zajęć / lekcji pokazowych w przedszkolu / klasach I-III szkoły ogólnodostępnej
o) Udział w ewaluacji przedsięwzięcia grantowego
4.4. Wykonawca może złożyć ofertę na jedno lub kilka zadań, przy założeniu iż zaangażowanie zawodowe Zleceniobiorcy do niniejszego projektu wynosi 40 godzin w miesiącu liczone na jedną placówkę.
4.5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na zadania:
Zadanie 1 Pełnienie funkcji koordynatora ds. edukacji włączającej i współpracy ze SCWEW w Szkole Podstawowej w Krupcu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79421000-1 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

79410000-1 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania

79420000-4 - Usługi związane z zarządzaniem

79421000-1 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych

85312320-8 - Usługi doradztwa

98390000-3 - Inne usługi

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: P = C + D
gdzie:
P – łączna liczba punktów oferty ocenianej
C – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena oferty”
D – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Doświadczenie kluczowego personelu – Koordynatora Projektu (D)”

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie kluczowego personelu – Koordynatora Projektu (D)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. Przedmiotem zamówienia Pełnienie funkcji koordynatora ds. edukacji włączającej i współpracy ze SCWEW w placówce objętej wsparciem w celu realizacji Projektu Grantowego „Pilotażowe wdrożenie modelu Specjalistycznych Centrów Wspierających Edukację Włączającą (SCWEW)”.
4.2. Pełnienie powierzonej funkcji dotyczy realizacji Etapów III-VIII Projektu Grantowego tj. do 30.06.2023 r.
4.3. Do zakresu obowiązków koordynatora należeć będzie:
a) Przeprowadzenie pogłębionej diagnozy szkół i przedszkoli objętych wsparciem tj. działań związanych z rozpoznaniem potrzeb i możliwości w zakresie edukacji włączającej w przedszkolach i szkołach objętych wsparciem.
b) Rozpowszechnianie informacji o SCWEW poprzez udział w działaniach promocyjnych, informacyjnych oraz profilaktycznych na rzecz edukacji włączającej (konferencje, kampanie społeczne, imprezy integracyjne i inne.
c) Gromadzenie i analiza informacji o potrzebach przedszkola / szkoły ogólnodostępnych w zakresie wsparcia w obszarze włączania (diagnozowanie potrzeb).
d) Koordynowanie w szkole działań zaplanowanych we współpracy ze SCWEW.
e) Opracowanie harmonogramu działań w przedszkolu / szkole ogólnodostępnych we współpracy z
kadrą szkoły i SCWEW.
f) Prowadzenie punktu konsultacyjnego w przedszkolu / szkole ogólnodostępnej.
g) Udzielanie konsultacji eksperckich w trudnościach zgłaszanych przez pracowników przedszkoli / szkól ogólnodostępnych w przedszkolu / klasach I-III szkoły ogólnodostępnej.
h) Udział w radach szkoleniowych organizowanych przez SCWEW.
i) Prowadzenie konsultacji dla rodziców i dzieci w zakresie wsparcia specjalistycznego w ramach stałego dyżuru 1 raz w tygodniu w określony dzień.
j) Prowadzenie obserwacji wspierających / superwizji koleżeńskich.
k) Udział w organizacji i prowadzeniu sieci współpracy i samokształcenia
l) Prowadzenie bieżącej dokumentacji, przygotowywanie sprawozdań na zakończenie każdego etapu, współpraca przy opracowaniu publikacji.
m) Wypożyczanie sprzętu specjalistycznego, materiałów edukacyjnych i ćwiczeniowych
n) Prowadzenie modelowych zajęć / lekcji pokazowych w przedszkolu / klasach I-III szkoły ogólnodostępnej
o) Udział w ewaluacji przedsięwzięcia grantowego
4.4. Wykonawca może złożyć ofertę na jedno lub kilka zadań, przy założeniu iż zaangażowanie zawodowe Zleceniobiorcy do niniejszego projektu wynosi 40 godzin w miesiącu liczone na jedną placówkę.
4.5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na zadania:
Zadanie 2 Pełnienie funkcji koordynatora ds. edukacji włączającej i współpracy ze SCWEW w Zespole Szkół Nr 1 im. Cypriana Kamila Norwida w Świdniku.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79421000-1 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

79411100-9 - Usługi doradcze w zakresie rozwoju działalności gospodarczej

79420000-4 - Usługi związane z zarządzaniem

85312320-8 - Usługi doradztwa

98390000-3 - Inne usługi

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: P = C + D gdzie: P – łączna liczba punktów oferty ocenianej C – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena oferty” D – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Doświadczenie kluczowego personelu – Koordynatora Projektu (D)”

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie kluczowego personelu – Koordynatora Projektu (D)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

4) zdolności technicznej lub zawodowej: Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że realizuje studia wyższe lub podyplomowe z zakresu pedagogiki specjalnej, oraz pełnił rolę koordynatora w okresie ostatnich trzech lat przed upływem składania ofert w co najmniej jednym projekcie finansowanym z środków zewnętrznych i realizowanym w placówce edukacyjnej przez okres nie mniej niż 3 miesiące Uwaga: w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli co najmniej jeden ze wspólników konsorcjum samodzielnie posiada wymagane doświadczenie (nie dopuszcza się sumowania potencjału wspólników w zakresie doświadczenia). Podobnie w przypadku powoływania się na zasoby podmiotu trzeciego w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu (w zakresie doświadczenia), podmiot ten musi samodzielnie posiadać doświadczenie opisane powyżej.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Zgodnie z art. 273 ust 1 Ustawy PZP oraz z § 3 Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy z dnia 23 grudnia 2020 r., W postępowaniach o wartości mniejszej niż progi unijne zamawiający, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu, może zamiast podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w § 2 ust. 1 pkt 1, 2 lub 4–6, żądać oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz usług, zgodny ze wzorem zamieszczonym w załączniku nr 4 do SWZ, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat od dnia, w którym upływa termin składania ofert, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów –inne odpowiednie dokumenty Uwaga: Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług, wykonanych wspólnie z innymi wykonawcami, powyższy wykaz może dotyczyć tylko usług faktycznie przez niego wykonanych.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. 2. Wszelka korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z pełnomocnikiem. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
a) oświadczenia wstępne składa z ofertą każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji. b) zobowiązani są oni na wezwanie Zamawiającego, złożyć podmiotowe środki dowodowe, składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/-ą spełnienie warunku c) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają poszczególni wykonawcy. 4. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia określoną w art. 366 Kodeksu Cywilnego. 5. W formularzu OFERTA należy zaznaczyć, że oferta jest składana wspólnie oraz wpisać dane dotyczące wszystkich podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszystkie zmiany lub uzupełnienia postanowień umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem ust. 2 niniejszego paragrafu. 2. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z okoliczności wymienionych w ust. 3 niniejszego paragrafu. 3. Zgodnie z art. 455 ust. 1 ustawy z dnia 11.09.2019 r. - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje następujące możliwości zmiany umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy: a) w przypadkach, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 4) oraz ust. 2 ustawy z dnia 11.09.2019 r. - Prawo zamówień publicznych, b) zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy poprzez ich wydłużenie lub skrócenie: ZGODNIE Z SWZ 4. Wykonawcy – ze względu na charakter umowy odnoszącej się do osobistych kwalifikacji koordynatora projektu - przysługuje prawo wypowiedzenia umowy z przyczyn osobistych z zachowaniem 2-miesięcznego terminu wypowiedzenia.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-31 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/powiatswidnik

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-31 12:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-01-29

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę usługę dostawy i instalacji wyświetlaczy holograficznych - Lublin
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę usługę dostawy i instalacji wyświetlaczy holograficznych oraz usługę projektów graficznych do wyświetlaczy. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI