Organizacja wyjazdów studyjnych, konferencji wraz z filmem krótkometrażowym w ramach...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Organizacja wyjazdów studyjnych, konferencji wraz z filmem krótkometrażowym w ramach SIR
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBratoszewice
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-06-08
  • ZamawiającyŁÓDZKI OŚRODEK DORADZTWA ROLNICZEGO Z SIEDZIBĄ W BRATOSZEWICACH
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-31
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00069839
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Organizacja wyjazdów studyjnych, konferencji wraz z filmem krótkometrażowym w ramach SIR

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ŁÓDZKI OŚRODEK DORADZTWA ROLNICZEGO Z SIEDZIBĄ W BRATOSZEWICACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004349350

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Nowości 32

1.5.2.) Miejscowość: Bratoszewice

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-011

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.7.) Numer telefonu: 427198928

1.5.8.) Numer faksu: 427196699

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@lodr-bratoszewice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodr-bratoszewice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Państwowa osoba prawna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Doradztwo rolnicze

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Organizacja wyjazdów studyjnych, konferencji wraz z filmem krótkometrażowym w ramach SIR

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7008b2a0-c237-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00069839

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Planu Operacyjnego KSOW na lata 2020-2021 w ramach Sieci na rzecz innowacji w rolnictwie i na obszarach wiejskich. Operacje wspófinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Schematu II Pomocy Technicznej „Krajowa Sieć Obszarów Wiejskich” Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014–2020.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://lodr-bratoszewice.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://lodr-bratoszewice.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Środkiem komunikacji elektronicznej, służącym do złożenia oferty przez Wykonawcę, jest jej prawidłowe złożenie na Platformie Przetargowej dostępnej pod adresem https://lodr-bratoszewice.ezamowienia.pl w wierszu oznaczonym tytułem orazznakiem sprawy zgodnym z niniejszym postępowaniem.
2. Korzystanie z Platformy Przetargowej jest bezpłatne.
3. Do połączenia używany jest szyfrowany protokół HTTPS. Szyfrowanie danych odbywa się przy pomocy protokołu SSL. Certyfikat SSL zapewnia poufność transmisji danych przesyłanych przez internet.
4. Szczegółowe wymagania dotyczące rejestracji Wykonawców na Platformie Przetargowej oraz wymagania techniczne dotyczące wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy użyciu Platformy Przetargowej opisane zostały w Instrukcji Użytkowników dostępnej pod adresem https://lodr-bratoszewice.ezamawiajacy.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 363/SIR/PN/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia
- Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa organizacja dwóch bliźniaczych jednodniowych konferencji pt. „Prezentacja postępu hodowlanego w produkcji roślinnej”.
Termin realizacji ww. konferencji 29 i 30 czerwca 2021 r. Konferencje organizowane są w ramach operacji do realizacji w Planie Operacyjnym Krajowej Sieci Obszarów Wiejskich na lata 2020-2021 Dotyczy Sieci na rzecz innowacji w rolnictwie i obszarach wiejskich (SIR) dla województwa łódzkiego.

- Kompleksowa usługa realizacji filmu krótkometrażowego pn. „Postęp hodowlany w produkcji roślinnej”, którego celem jest zaprezentowanie uczestnikom postępu hodowlanego w produkcji roślinnej oraz innowacyjnych rozwiązań agrotechnicznych m.in. w uprawach zbóż, rzepaku, roślin bobowatych. Film będzie relacją z dwóch bliźniaczych konferencji oraz wizyt na poletkach demonstracyjnych ŁODR, gdzie będzie można zobaczyć około 300 odmian różnych gatunków roślin, głównie zbóż, rzepaku i roślin bobowatych.

- Kompleksowa organizacja trzydniowego wyjazdu studyjnego pn. „Innowacje w prowadzeniu pasieki i hodowli pszczół” dla grupy 30 osób. Planowany termin realizacji operacji od dnia podpisania umowy do 30.09.2021 r. Wyjazd organizowany jest w ramach operacji do realizacji w Planie Operacyjnym Krajowej Sieci Obszarów Wiejskich na lata 2020-2021. Dotyczy Sieci na rzecz innowacji w rolnictwie i obszarach wiejskich (SIR) dla województwa łódzkiego.

- Kompleksowa organizacja trzydniowego wyjazdu studyjnego pn. „Innowacje w uprawie i pielęgnacji winorośli. Wymagania prawno - ekonomiczne prowadzenia winnicy” dla grupy 30 osób. Planowany termin realizacji operacji od dnia podpisania umowy do 30.09.2021 r. Wyjazd organizowany jest w ramach operacji do realizacji w Planie Operacyjnym Krajowej Sieci Obszarów Wiejskich na lata 2020-2021. Dotyczy Sieci na rzecz innowacji w rolnictwie i obszarach wiejskich (SIR) dla województwa łódzkiego.

- Kompleksowa organizacja trzydniowego wyjazdu studyjnego pn. „Współpraca i tworzenie partnerstw w branży pszczelarskiej” dla grupy 30 osób. Planowany termin realizacji operacji od dnia podpisania umowy do 30.09.2021 r. Wyjazd organizowany jest w ramach operacji do realizacji w Planie Operacyjnym Krajowej Sieci Obszarów Wiejskich na lata 2020-2021. Dotyczy Sieci na rzecz innowacji w rolnictwie i obszarach wiejskich (SIR) dla województwa łódzkiego.

- Kompleksowa organizacja trzydniowego wyjazdu studyjnego pn. „Przetwórstwo w kierunku produktów fermentowanych w ramach RHD” dla grupy 30 osób. Planowany termin realizacji operacji od dnia podpisania umowy do 30.09.2021 r. Wyjazd organizowany jest w ramach operacji do realizacji w Planie Operacyjnym Krajowej Sieci Obszarów Wiejskich na lata 2020-2021. Dotyczy Sieci na rzecz innowacji w rolnictwie i obszarach wiejskich (SIR) dla województwa łódzkiego.

2. Dla uczestników wyjazdów studyjnych Wykonawca obowiązany jest zapewnić kadrę dydaktyczną oraz materiały informacyjno-promocyjne zawierające logotypy zgodnie z księgą znaku stanowiącą załącznik nr 8 do SIWZ.

3. Szczegółowy opis operacji znajduje się w załączniku nr 7 do SIWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne

55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe

79952100-3 - Usługi w zakresie organizacji imprez kulturalnych

79956000-0 - Usługi w zakresie organizacji targów i wystaw

80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-09-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie w realizacji wyjazdów studyjnych

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie stawia szczegółowego wymagania w tym zakresie;
2) zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert , a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 3 (trzy) usługi polegające na kompleksowej organizacji wyjazdu studyjnego, każda dla grupy minimum 30 uczestników, obejmująca swoim zakresem: transport, zakwaterowanie, wyżywienie, organizację techniczną i merytoryczną wykładów oraz wizyt w gospodarstwach. Każda wizyta o wartości min. 30 000 zł brutto – Załącznik nr 5 do SWZ

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1.Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia:
1. oświadczenia o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w rozdziale XI ust. 2 pkt. w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego; oświadczenie to stanowić będzie dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia Wykonawcy z postępowania – wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 6 do SWZ;
2. odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

2.Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania, wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia.

3.Jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio podmiotowe środki dowodowe nie są już aktualne, Zamawiający może w każdym czasie wezwać Wykonawcę lub Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia.

4.Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile Wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, dane umożliwiające dostęp do tych środków

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia:
1. oświadczenia o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w rozdziale XI ust. 2 pkt. w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego; oświadczenie to stanowić będzie dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia Wykonawcy z postępowania – wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 6 do SWZ;
2. odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

2.Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania, wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia.

3.Jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio podmiotowe środki dowodowe nie są już aktualne, Zamawiający może w każdym czasie wezwać Wykonawcę lub Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia.

4.Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile Wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, dane umożliwiające dostęp do tych środków

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1.Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia:
1. oświadczenia o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w rozdziale XI ust. 2 pkt. w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego; oświadczenie to stanowić będzie dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia Wykonawcy z postępowania – wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 6 do SWZ;
2. odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

2.Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania, wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia.

3.Jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio podmiotowe środki dowodowe nie są już aktualne, Zamawiający może w każdym czasie wezwać Wykonawcę lub Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia.

4.Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile Wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, dane umożliwiające dostęp do tych środków

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający dopuszcza zmianę zawartej umowy:
1) w zakresie danych teleadresowych Wykonawcy;
a) zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego;
2) zaistnienie okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy;
b) wystąpienia zdarzeń siły wyższej jako zdarzenia zewnętrznie niemożliwego do przewidzenia i niemożliwego do zapobieżenia.
2. Wszelkie zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnej — w formie aneksu — pod rygorem nieważności.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-08 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://lodr-bratoszewice.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-08 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-07-08

2021-05-31 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie znakowania na stalowych kubkach - Konstantynów Łódzki
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania18-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Zlecę wycenę znakowania/nadrukowania na stalowych kubkach termicznych ilości 50 i 100 szt. Logo 2 kolory do 5 cm w podstawie. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI