Organizacja strefy rekreacyjnej „Łazarskie Lato 2022”

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Organizacja strefy rekreacyjnej „Łazarskie Lato 2022”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPoznań
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-05-23
  • ZamawiającyMiasto Poznań - Urząd Miasta Poznania
  • Data publikacji ogłoszenia2022-05-09
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00149098
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Organizacja strefy rekreacyjnej „Łazarskie Lato 2022”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Poznań - Urząd Miasta Poznania

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631257822

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Kolegiacki 17

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 61-841

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zpb@um.poznan.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.poznan.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Organizacja strefy rekreacyjnej „Łazarskie Lato 2022”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-820b6d9a-cf6b-11ec-9ed6-82024ae9c4d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00149098

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024984/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.68 Organizacja "Łazarskiego lata" na rynku

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://bip.poznan.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/poznan

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zawarto w pkt VIII SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZPb-II.271.51.2022.EM

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest organizacja w obszarze Rynku Łazarskiego tymczasowej strefy rekreacyjnej oraz cyklu działań kulturalnych i społecznych pod wspólnym tytułem „Łazarskie Lato 2022” w terminie od 1 lipca do 4 września 2022 r.

Zamówienie składa się z trzech elementów:
I. Utworzenie tymczasowej strefy rekreacyjnej o powierzchni ok. 250 m2 w miejscu wskazanym w załączniku nr 3 do umowy jako „Strefa rekreacyjna Łazarskie Lato”.
Zadaniem wykonawcy jest tymczasowe zagospodarowanie terenu na okres realizacji zadania, aby stworzyć komfortowe warunki do odpoczynku dla mieszkańców.
Wykonawca zapewni wszelką niezbędną infrastrukturę do funkcjonowania strefy w okresie letnim, przede wszystkim:
- czytelne wygrodzenie obszaru strefy od pozostałej powierzchni rynku,
- elementy chroniące przed słońcem, np. parasole lub pergole,
- małą architekturę służącą mieszkańcom, tj. stoliki, siedziska, kosze na śmieci,
- elementy służące rekreacji jak np. gry planszowe, czasopisma, karty, szachy,
- miejsce składowania elementów wyposażenia strefy na noc,
- dodatkowe elementy wzbogacające zagospodarowanie przestrzeni jak np. zieleń w donicach, hamaki, leżaki, huśtawki, sprzęt muzyczny,
- opracowanie i umieszczenie w terenie regulaminu korzystania ze strefy.
Projekt zagospodarowania terenu musi uwzględniać wytyczne Miejskiego Konserwatora Zabytków oraz Pełnomocnika Prezydenta ds. Estetyki Miasta, które stanowią odpowiednio załączniki nr 7 i 8 do SWZ.

II. Zarządzanie strefą rekreacyjną w okresie od 1 lipca do 4 września 2022 r.
Wykonawca zapewni funkcjonowanie strefy, tzn. jej ogólnodostępność dla mieszkańców w okresie realizacji zamówienia codziennie, w godzinach od 12:00 do 19:00 od niedzieli do czwartku oraz w godzinach od 12:00 do 20:00 w piątki i soboty oraz w dniu 14.08.2022 r. W trakcie funkcjonowania strefy wymagana jest obecność minimum 1 pracownika personelu Wykonawcy, który będzie zarządzał terenem i dbał o porządek oraz pełnił rolę informacyjną dla mieszkańców.
Na wniosek wykonawcy dopuszcza się również wydłużenie godzin funkcjonowania strefy, z zastrzeżeniem iż jej funkcjonowanie nie może zakłócać spokoju okolicznym mieszkańcom (np. hałas, głośna muzyka).
Wykonawca odpowiada za teren strefy przez cały okres realizacji umowy, tj. także poza godzinami funkcjonowania strefy.
Na terenie strefy dopuszcza się prowadzenie działalności gospodarczej, z zastrzeżeniem, że po stronie wykonawcy jest uzyskanie wszelkich niezbędnych zgód potrzebnych do prowadzenia danej działalności.

III. Program działań społeczno-kulturalnych aktywizujących mieszkańców
Wykonawca zapewni w okresie funkcjonowania działania aktywizujące mieszkańców w kategoriach:
- kulturalne (np. kameralny koncert, wystawa, spotkanie autorskie, przedstawienie, pokaz filmowy),
- rekreacyjno - integracyjne (np. turniej gier, nauka tańca, warsztaty plastyczne, teatralne, gry/zabawy integrujące różne grupy mieszkańców, w tym osoby z niepełnosprawnościami oraz z doświadczeniem uchodźczym),
- edukacyjne (np. spotkania autorskie, dyskusja publiczna, warsztaty).
Organizowane zajęcia powinny być skierowane do różnych grup odbiorców np. dzieci i młodzieży, seniorów, rodzin. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia wszelkich niezbędnych materiałów i narzędzi i uzyskania wymaganych pozwoleń do organizowanych przedsięwzięć. Program działań kulturalnych powinien powstać z uwzględnieniem potrzeb społeczności lokalnej oraz zachęcać do współpracy podmioty i instytucje działające na terenie Łazarza.

W szczególności należy:
- przygotować koncepcję zagospodarowania Rynku Łazarskiego,
- przygotować koncepcję promocji ,,Łazarskie Lato 2022”,
- wypełnić załącznik nr 9 do SWZ – Program aktywności ,,Łazarskie Lato 2022”, w którym Wykonawca zaproponuje zróżnicowane tematycznie aktywności z zakresu warsztatów, wydarzeń kulturalnych, zajęć sportowych, które będą uwzględniały wszystkie grupy wiekowe – dzieci i młodzież, dorosłych oraz seniorów,
- zorganizować i wyposażyć strefę rekreacyjną,
- zapewnić wszelką niezbędną infrastrukturę i materiały i narzędzia niezbędne do realizacji zamówienia,
- nawiązać współpracę z ngo działającymi na terenie Poznania oraz podmiotami funkcjonującymi na terenie Osiedla Św. Łazarz, np. Radą Osiedla, stowarzyszeniami, fundacjami, placówkami oświatowymi, klubami seniora,
- zapewnić ubezpieczenie w wysokości 1.000.000,00 złotych na jedno i wszystkie zdarzenia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-07-01 do 2022-09-04

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Różnorodność oferty programowej

4.3.6.) Waga: 24

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Uwzględnienie wszystkich grup wiekowych w doborze aktywności przy warsztatach, wydarzeniach kulturalnych, zajęciach sportowych

4.3.6.) Waga: 15

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Ocena koncepcji promocji ,,Łazarskie Lato 2022”:

4.3.6.) Waga: 6

Kryterium 5

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Ocena koncepcji zagospodarowania Rynku Łazarskiego

4.3.6.) Waga: 15

Kryterium 6

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Ocena jakościowa przedstawionej oferty

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 7

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Współpraca z ngo działającymi w Poznaniu oraz podmiotami funkcjonującymi na terenie Osiedla Św. Łazarz

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu na podstawie:
a) art. 108 ust. 1 ustawy,
b) art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspierania agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
UWAGA!
W celu potwierdzenia braku istnienia okoliczności, o których mowa w pkt V. 1. 1) b) SWZ, Zamawiający zastrzega możliwość samodzielnego badania ogólnodostępnych rejestrów, w tym Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, Krajowego Rejestru Sądowego oraz Centralnego Rejestru Beneficjentów Rzeczywistych. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający będzie żądał innych koniecznych dokumentów i oświadczeń, w szczególności poświadczonego przez wykonawcę za zgodność z oryginałem wyciągu z księgi udziałów (art. 188 Kodeksu Spółek Handlowych) lub rejestru akcji (art. 3281 Kodeksu Spółek Handlowych). W przypadku Wykonawcy zagranicznego, w razie potrzeby, Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia dokumentów z odpowiedniego rejestru, takiego jak rejestr sądowy, albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wraz z tłumaczeniem na język polski.
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie zrealizował należycie co najmniej dwie usługi dot. organizacji wydarzeń kulturalnych lub rekreacyjnych lub sportowo-rekreacyjnych o wartości minimum 30 000,00 zł brutto każda, lub w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie przez minimum 3 miesiące realizował w sposób ciągły zajęcia edukacyjne, kulturalne lub sportowe dla różnych grup odbiorców.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, wartości, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie - załącznik nr 6 do SWZ;
Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
Okresy wyrażone w latach lub miesiącach liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Na potwierdzenie, że oferowane usługi są zgodne z kryterium oceny ofert ,,Współpraca z ngo działającymi w Poznaniu oraz podmiotami funkcjonującymi na terenie Osiedla Św. Łazarz”, o którym mowa w pkt XI.7 SWZ, Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą deklaracji współpracy (w formie: pisemnej, elektronicznej lub mailowej), zawierającej zakres współpracy i/lub opis formy deklarowanego zaangażowania.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Dokumenty/oświadczenia składające się na ofertę:
1) Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SWZ;
2) Program aktywności ,,Łazarskie Lato 2022” – załącznik nr 9 do SWZ;
3) Koncepcja zagospodarowania Rynku Łazarskiego wraz z opisem i wizualizacją o której mowa w §1 załącznika nr 2 do umowy,
4) Koncepcja promocji „Łazarskie Lato 2022” wraz z opisem, o której mowa w § 5 ust. 2 załącznika nr 2 do umowy,
Inne dokumenty składane wraz z ofertą:
5) Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 2a do SWZ;
6) Oświadczenie Podmiotu udostępniającego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu
i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 2b do SWZ,
jeśli dotyczy;
7) Oświadczenia Podmiotu udostępniającego zasoby – załącznik nr 3 do SWZ,
jeśli dotyczy;
8) Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – załącznik nr 4 do SWZ, jeśli dotyczy;
9) Zastrzeżenie informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa – załącznik nr 5 do SWZ, jeśli dotyczy;
10) Przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt III.2.1) SWZ;
11) Dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania Wykonawcy,
o których mowa w pkt VI.9 SWZ;
12) Dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania Podmiotu udostępniającego zasoby, o których mowa w pkt VI.9 SWZ jeśli dotyczy;
13) Pełnomocnictwo, jeśli dotyczy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia:
1) ustalają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w
postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,
składając stosowne pełnomocnictwo,
2) składają oświadczenie, z którego wynika, które części zamówienia wykonają poszczególni Wykonawcy – załącznik nr 4
do SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak

7.2.) Informacje na temat zaliczek:

Zaliczka (pierwsza transza) w wysokości 20% wartości wynagrodzenia zostanie udzielona w celu przygotowania terenu pod
organizację wydarzenia ,,Łazarskie lato 2022”, m.in. na zabezpieczenie oraz wyposażenie terenu w niezbędną
infrastrukturę, rozstawienie potrzebnego sprzętu (namiotów, parasoli itp.)

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy na warunkach określonych w
§ 8 wzoru umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-05-23 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/poznan

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-05-23 10:10

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamawiający szczegółowo opisał kryteria oceny ofert w pkt XI SWZ.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę naprawę drukarki - Swarzędz
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania29-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Zlecę naprawę drukarki - Hp Deskjet Ink Advantage 4625. Mimo nowych tonerów nie drukuje czarnego koloru. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI