„Organizacja stoiska wystawienniczego OR POLATOM podczas kongresu medycyny nuklearnej...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Organizacja stoiska wystawienniczego OR POLATOM podczas kongresu medycyny nuklearnej EANM 19–23 October 2024, Hamburg CCH, Hall H-4”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOtwock
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2024-08-13
  • ZamawiającyNarodowe Centrum Badań Jądrowych Ośrodek Radioizotopów POLATOM
  • Data publikacji ogłoszenia2024-08-02
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00443167
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Organizacja stoiska wystawienniczego OR POLATOM podczas kongresu medycyny nuklearnej EANM 19–23 October 2024, Hamburg CCH, Hall H-4”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Narodowe Centrum Badań Jądrowych Ośrodek Radioizotopów POLATOM

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001024043

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Andrzeja Sołtana 7

1.5.2.) Miejscowość: Otwock

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-400

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@polatom.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.polatom.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Instytut badawczy

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Prace naukowo - badawcze w zakresie radiofarmaceutyków

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Organizacja stoiska wystawienniczego OR POLATOM podczas kongresu medycyny nuklearnej EANM 19–23 October 2024, Hamburg CCH, Hall H-4”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fae2c2bc-5607-411e-ba36-b8d334b6a627

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00443167

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/polatom

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/polatom

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe wymagania określa SWZ.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://platformazakupowa.pl/pn/polatom

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): szczegóły określa załącznik E (klauzula informacyjna RODO) do SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): szczegóły określa załącznik E (klauzula informacyjna RODO) do SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 30/P/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest :
1.1 Opracowanie funkcjonalnego, atrakcyjnego wizualnie, zorientowanego na klienta projektu stoiska, spójnego wizualnie z marką.
1.2 Budowa (projekt i wykonanie oraz montaż i demontaż) stoiska Zleceniodawcy z wykorzystaniem wysokiej jakości, trwałych materiałów, zgodnie z wymaganiami organizatora.
1.3 Techniczna obsługa stoiska w trakcie kongresu w szczególności zapewnienie opiekuna technicznego i opiekuna serwisowego stoiska.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79956000-0 - Usługi w zakresie organizacji targów i wystaw

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-10-23

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferta Wykonawcy zostanie odrzucona gdy wystąpi jedna z poniższych okoliczności:
a) do oferty Wykonawcy nie zostanie dołączony projekt
b) Wykonawca złoży dwa różne projekty koncepcji w tym samym zakresie;
c) Wykonawca złoży projekt koncepcji, który odbiega od wymogów Zamawiającego w taki sposób, że na jego podstawie nie będzie można dokonać oceny w oparciu o zawarte w SWZ poza cenowe kryterium oceny ofert

1. Analiza pozostałych ofert zostanie przeprowadzona komisyjnie przez Zamawiającego.
2. Przy ocenie ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
A. Łączna cena zamówienia brutto – 40 pkt
P1. Ogólne wrażenie estetyczne – 30 pkt.
P.2. Zagospodarowanie przestrzeni-20 pkt
P.3 Wyposażenie- 10 pkt
3. Formuła oceny:
A. Punkty za kryterium „Łączna cena zamówienia brutto” zostaną przyznane w skali punktowej od 0 do 40 punktów według poniższego wzoru:
najniższa łączna cena zamówienia brutto spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu x 40 = liczba punktów łączna cena zamówienia brutto oferty badanej (przeliczanej)
W kryterium „cena” (C) punkty zostaną przyznane w następujący sposób:
Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę otrzyma 40 punktów, natomiast pozostali Wykonawcy odpowiednio mniej punktów według wzoru:
C = (Cmin / Cx) x 40
gdzie:
C = liczba punktów za kryterium „cena”,
Cmin = najniższa cena wynikająca ze złożonych ofert,
Cx = cena oferty badanej.
Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do 2 miejsc po przecinku
W powyższym kryterium Wykonawca może uzyskać maksymalnie 40 punktów.
Ocenie podlegać będą poszczególne podkryteria, według poniższych założeń, których łączna liczba
punktów stanowić będzie wynik tego kryterium wg. wzoru:
P=P1+P2+P3
P1. Punkty za kryterium „Ogólne wrażenie estetyczne” zostaną przyznane w skali punktowej od 0 do 30 punktów według następujących pod kryteriów:
1) kreatywność i innowacyjność zaproponowanych rozwiązań (0-5 pkt )
2) styl – stylistyka dostosowana do charakteru kongresu (0-5pkt)
3) spójność z identyfikacją wizualną Zamawiającego (logotypy, kolorystyka) i sposób jej wykorzystania (0-5pkt)
4) spójność stylistyczna i kolorystyczna poszczególnych elementów zapewniająca harmonijną całość (0-5pkt )
5) estetyka i zakres zaproponowanych elementów dekoracyjnych (0-5 pkt)
6) oświetlenie (0-5pkt )
W powyższym kryterium Wykonawca może uzyskać maksymalnie 30 punktów
P2. Punkty za kryterium „Zagospodarowanie przestrzeni” zostaną przyznane w skali punktowej od 0 do 20 punktów według następujących pod kryteriów:
1) plan – ukształtowanie i wzajemne rozmieszczenie poszczególnych stref stoiska, by tworzyły one jak najbardziej harmonijną, estetyczną i funkcjonalną całość (0-5pkt)
2) przestrzeń do zagospodarowania treściami marketingowymi (obszary pod grafikę) (0-5pkt)
3) funkcjonalność / ergonomia poszczególnych pomieszczeń, poszczególnych stref, ciągów komunikacyjnych (0-5 pkt)
4) kompletność wymagań funkcjonalnych i wyposażeniowych (0-5pkt)
W powyższym kryterium Wykonawca może uzyskać maksymalnie 20 punktów
P3. Punkty za kryterium „Wyposażenie” zostaną przyznane w skali punktowej od 0 do 10 punktów według następujących pod kryteriów:
1) jakość zaproponowanych materiałów (konstrukcja) i elementów wyposażenia (meble i sprzęt) (0-10 pkt)
4. Wyznaczeni członkowie Komisji Przetargowej posiadający wiedzę merytoryczną z zakresu przedmiotu zamówienia dokonają czynności oceny ofert w kryterium poza cenowym „Ogólne wrażenie estetyczne“; „Zagospodarowanie przestrzeni”; „Wyposażenie”
5. Liczba punktów w kryterium „Łączna cena zamówienia brutto” zostanie zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku. Jeżeli trzecia cyfra po przecinku jest mniejsza niż 5 to przy zaokrągleniu druga cyfra nie ulega zmianie, a jeżeli trzecia cyfra po przecinku jest równa 5 lub większa to druga cyfra zostanie zaokrąglona w górę.
6. Końcowa ocena stanowić będzie sumę punktów przyznanych za poszczególne kryteria.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: P1. Ogólne wrażenie estetyczne

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: P.2. Zagospodarowanie przestrzeni

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: P.3 Wyposażenie

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1.4 zdolności technicznej lub zawodowej
1.4.1 warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże się należytym wykonaniem w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej dwóch projektów, dla dwóch różnych podmiotów (jeden projekt dla jednego podmiotu), które polegały na kompleksowej usłudze zawierającej projekt i budowę stoiska o powierzchni co najmniej 50m2 na międzynarodowych wydarzeniach (kongresy, zjazdy) w obszarze medycyny
Każda z usług musi być zrealizowana na podstawie odrębnej umowy.
* Przez kompleksową organizację wydarzenia Zamawiający rozumie: przygotowanie zaakceptowanego projektu stoiska, jego budowy, wyposażenia w zakresie aranżacji, mebli,
1.4.2 dysponuje wykwalifikowanym personelem:
a) Opiekun techniczny: Wykonawca zapewni co najmniej jedną osobę do kompleksowej obsługi technicznej stoiska w czasie trwania kongresu, oraz do reprezentacji Wykonawcy w kontaktach z organizatorem we wszystkich kwestiach związanych z funkcjonowaniem stoiska (w tym m.in. uzgodnienia wstępne, montaż, bieżąca obsługa techniczna, demontaż - zgodnie z warunkami opisanymi w załączniku A do SWZ). Osoba ta musi władać językiem niemieckim i/lub angielskim w mowie i w piśmie oraz w stopniu zapewniającym sprawną komunikację z przedstawicielami organizatora kongresu oraz pozostawać w stałym kontakcie z przedstawicielem Wykonawcy.
b) Opiekun serwisowy: Wykonawca zapewni co najmniej jedną osobę do bieżącej obsługi stoiska w dniach i w godzinach trwania kongresu. Osoba ta przebywać będzie na stoisku w czasie godzin otwarcia kongresu i odpowiedzialna będzie za utrzymanie czystości i funkcjonalności stoiska i jego pomieszczeń, a także wszelkich urządzeń stanowiących wyposażenie stoiska, w tym: zmywanie naczyń, obsługa serwisowa urządzeń wyposażenia kuchennego, zaopatrzeniowe (utrzymywanie stałych zapasów produktów spożywczych: kawa, mleko, napoje, słodycze). Dla zapewnienia sprawnej komunikacji z przedstawicielami Wykonawcy osoba to musi władać językiem polskim i/lub angielskim w stopniu pozwalającym na sprawną komunikację.
Zamawiający nie dopuszcza łączenia funkcji.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: A.1 wykaz usług wykonanych - wg wzoru Załącznika nr 4, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert .
A.2. wykaz osób do realizacji zamówienia- Załącznik nr 8
Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z podaniem zakresu wykonywanych czynności
A.3 Oświadczenie dot. grupy kapitałowej – wg wzoru Załącznik Nr 5 do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: B. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 108 ust 1 pkt. 1) - 6) ustawy Prawo zamówień publicznych oraz art. 7 ust.1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, Wykonawca którego oferta została oceniona najwyżej, na wezwanie Zamawiającego składa następujące dokumenty:

B.1 oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. Jako przedmiotowy środek dowodowy – na potwierdzenie zgodności z cechami lub kryteriami
określonymi w opisie kryteriów oceny ofert, o których mowa w rozdziale XX SWZ Wykonawca musi złożyć wraz z ofertą:.
projekt koncepcji architektonicznej (techniczny wraz z wymiarami) i graficznej stoiska wraz z zabudową i umeblowaniem stoiska wystawienniczego i jego pomieszczeń (wraz z listą elementów wyposażenia) na podstawie wytycznych Zamawiającego, określonych w Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącego Załącznik A do SWZ.
Przedmiotowe środki dowodowe muszą być złożone wraz z ofertą jako Oryginały w formie elektronicznej lub kopia w postaci cyfrowego odwzorowania dokumentu papierowego, której zgodność z oryginałem poświadczy Wykonawca lub notariusz podpisem kwalifikowanym.
2. Zamawiający wymaga aby Wykonawca przedstawił projekt koncepcji stoiska składającego się z projektu graficznego wraz z zabudową i umeblowaniem stoiska wystawienniczego w postaci minimum 5-ciu rzutów całego stoiska (1 rzut z góry i po 2 rzuty z każdej strony stoiska) z uwzględnieniem wszystkich elementów wyposażenia.
3. Wykonawca zobowiązany jest sporządzić takie rzuty stoiska wraz z opisem stref i elementów koniecznych zawartych w. OPZ, które umożliwią Zamawiającemu ocenę projektu zgodnie z punktami wymienionymi w kryteriach „Ogólne wrażenie estetyczne”; „Zagospodarowanie przestrzeni”; Wyposażenie”. W przypadku, gdy Wykonawca nie opisze i nie zaznaczy na projekcie za pomocą odnośników (np. cyframi/literami wraz z opisem lub za pomocą odnośników typu strzałki itp.) wymaganych stref, ich części oraz elementów koniecznych zawartych w OPZ ego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 5 ustawy Pzp. Dla czytelności i możliwości rzetelnego porównania ofert, wymaga się także zachowania oryginalnego nazewnictwa stref i elementów, zastosowanego przez Zamawiającego.
4. Projekt koncepcji winien być wykonany w postaci elektronicznej techniką komputerową w kolorze oraz zawierać rzuty przestrzenne (wizualizację) stoiska prezentujące jego ogólny wygląd.
5. Rzuty powinny uwzględniać m.in. takie cechy jak: wielkość, kształt i wystrój wraz z odpowiednimi oznaczeniami graficznymi
6. Projekt graficzny powinien być przygotowany w formie dokumentu w formacie pdf ewentualnie jpg lub png.
7. Zamawiający nie przewiduje uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

szczegóły określa SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

szczegółowe warunki oraz zakres zmian określa załącznik nr 1 Istotne postanowienia umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-08-13 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: http://www.platformazakupowa.pl/pn/polatom

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-13 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-09-11

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonania kancelarii tajnej - wg. ustawy OIN- Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania17-09-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonania kancelarii tajnej - wg. ustawy OIN (Dz. U. 2024, poz. 632) do poziomu "Tajne". Firma w woj. Podkarpackim. Pomieszczenie na parterze, bez okna. Poproszę o ocenę możliwości wykonania, kalkulacje wstępną i ew. termin realizacji. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI