Organizacja misji gospodarczych w ramach projektu "Marketing Gospodarczy Województwa...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Organizacja misji gospodarczych w ramach projektu "Marketing Gospodarczy Województwa Lubelskiego II" z podziałem na części [OP-IV.272.55.2019.LK]
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoLublin
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-08-09
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyWojewództwo Lubelskie
  • Data publikacji ogłoszenia2019-07-25
  • Numer ogłoszenia577672-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 577672-N-2019 z dnia 2019-07-25 r.

Województwo Lubelskie: Organizacja misji gospodarczych w ramach projektu "Marketing Gospodarczy Województwa Lubelskiego II" z podziałem na części [OP-IV.272.55.2019.LK]
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
projekt "Marketing Gospodarczy Województwa Lubelskiego II" współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Lubelskie, krajowy numer identyfikacyjny 43101917000000, ul. ul. Artura Grottgera  4 , 20-029  Lublin, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 81 44 16 636, , e-mail zamowienia@lubelskie.pl, , faks 81 44 16 535.
Adres strony internetowej (URL): www.lubelskie.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://umwl.bip.lubelskie.pl/index.php?id=85

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego w Lublinie, ul. Artura Grottgera 4, 20-029 Lublin (parter KANCELARIA OGÓLNA)

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja misji gospodarczych w ramach projektu "Marketing Gospodarczy Województwa Lubelskiego II" z podziałem na części [OP-IV.272.55.2019.LK]
Numer referencyjny: OP-IV.272.55.2019.LK
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest organizacja misji gospodarczych w ramach projektu „Marketing Gospodarczy Województwa Lubelskiego II” współfinasowanych ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego z podziałem na XIV części: CZĘŚĆ I Misja gospodarcza do Zjednoczonych Emiratów Arabskich. Termin: Misja gospodarcza zostanie zorganizowana w terminie maksymalnie do 5 miesięcy od daty podpisania umowy z Wykonawcą. Wykonawca wskaże najbardziej odpowiedni termin wyjazdu po konsultacjach z Zamawiającym. Branża: medyczna; chemiczna; farmaceutyczna; suplementów diety CZĘŚĆ II Misja gospodarcza do Królestwa Arabii Saudyjskiej. Termin: Misja gospodarcza zostanie zorganizowana w terminie maksymalnie do 6 miesięcy od daty podpisania umowy z Wykonawcą. Wykonawca wskaże najbardziej odpowiedni termin wyjazdu po konsultacjach z Zamawiającym. Branża: spożywcza; żywności funkcjonalnej; maszyn chłodniczych CZĘŚĆ III Misja gospodarcza do Ukrainy. Termin: Misja gospodarcza zostanie zorganizowana w terminie maksymalnie do 6 miesięcy od daty podpisania umowy z Wykonawcą. Wykonawca wskaże najbardziej odpowiedni termin wyjazdu po konsultacjach z Zamawiającym. Branża: spożywcza; produkcji opakowań; maszyn chłodniczych CZĘŚĆ IV Misja gospodarcza do Francji. Termin: Misja gospodarcza zostanie zorganizowana w terminie maksymalnie do 6 miesięcy od daty podpisania umowy z Wykonawcą. Wykonawca wskaże najbardziej odpowiedni termin wyjazdu po konsultacjach z Zamawiającym. Branża: tekstylia, odzież; dodatki do ubrań; galanteria skórzana CZĘŚĆ V Misja gospodarcza do Wielkiej Brytanii. Termin: Misja gospodarcza zostanie zorganizowana w terminie maksymalnie do 6 miesięcy od daty podpisania umowy z Wykonawcą. Wykonawca wskaże najbardziej odpowiedni termin wyjazdu po konsultacjach z Zamawiającym. Branża: meblarska, wyposażenia i wykończenia wnętrz CZĘŚĆ VI Misja gospodarcza do Niemiec. Termin: Misja gospodarcza zostanie zorganizowana w terminie maksymalnie do 5 miesięcy od daty podpisania umowy z Wykonawcą. Wykonawca wskaże najbardziej odpowiedni termin wyjazdu po konsultacjach z Zamawiającym. Branża: budowlana; wykończenia wnętrz; stolarka budowlana CZĘŚĆ VII Misja gospodarcza do Turcji. Termin: Misja gospodarcza zostanie zorganizowana w terminie maksymalnie do 5 miesięcy od daty podpisania umowy z Wykonawcą. Wykonawca wskaże najbardziej odpowiedni termin wyjazdu po konsultacjach z Zamawiającym. Branża: przetwórstwo rolno-spożywcze; produkcja opakowań; maszyn chłodniczych; maszyn rolniczych CZĘŚĆ VIII Misja gospodarcza do Izraela. Termin: Misja gospodarcza zostanie zorganizowana w terminie maksymalnie do 4 miesięcy od daty podpisania umowy z Wykonawcą. Wykonawca wskaże najbardziej odpowiedni termin wyjazdu po konsultacjach z Zamawiającym. Branża: automatyka; robotyka; informatyka CZĘŚĆ IX Misja gospodarcza do Norwegii. Termin: Misja gospodarcza zostanie zorganizowana w terminie maksymalnie do 6 miesięcy od daty podpisania umowy z Wykonawcą. Wykonawca wskaże najbardziej odpowiedni termin wyjazdu po konsultacjach z Zamawiającym. Branża: spożywcza; żywności ekologicznej; produkcji opakowań CZĘŚĆ X Misja gospodarcza do Rosji. Termin: Misja gospodarcza zostanie zorganizowana w terminie maksymalnie do 6 miesięcy od daty podpisania umowy z Wykonawcą. Wykonawca wskaże najbardziej odpowiedni termin wyjazdu po konsultacjach z Zamawiającym. Branża: maszynowa; metalurgiczna; nowych technologii dla przemysłu CZĘŚĆ XI Misja gospodarcza do Singapuru. Termin: Misja gospodarcza zostanie zorganizowana w terminie maksymalnie do 6 miesięcy od daty podpisania umowy z Wykonawcą. Wykonawca wskaże najbardziej odpowiedni termin wyjazdu po konsultacjach z Zamawiającym. Branża: medyczna; farmaceutyczna; chemiczna; suplementów diety; żywności organicznej CZĘŚĆ XII Misja gospodarcza do Portugali. Termin: Misja gospodarcza zostanie zorganizowana w terminie maksymalnie do 5 miesięcy od daty podpisania umowy z Wykonawcą. Wykonawca wskaże najbardziej odpowiedni termin wyjazdu po konsultacjach z Zamawiającym. Branża: meblarska i wyposażenia wnętrz CZĘŚĆ XIII Misja gospodarcza do Stanów Zjednoczonych. Termin: Misja gospodarcza zostanie zorganizowana w terminie maksymalnie do 6 miesięcy od daty podpisania umowy z Wykonawcą. Wykonawca wskaże najbardziej odpowiedni termin wyjazdu po konsultacjach z Zamawiającym. Branża: meblarska; wyposażenia wnętrz CZĘŚĆ XIV Misja gospodarcza do Kanady. Termin: Misja gospodarcza zostanie zorganizowana w terminie maksymalnie do 6 miesięcy od daty podpisania umowy z Wykonawcą. Wykonawca wskaże najbardziej odpowiedni termin wyjazdu po konsultacjach z Zamawiającym. Branża: maszynowa; metalurgiczna; automatyki przemysłowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do Ogłoszenia.

II.5) Główny kod CPV: 79952000-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
79951000-5
80590000-6
60170000-0
55500000-5
55400000-4
79540000-1


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, jeżeli w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, I. wykonał należycie, co najmniej 3 usługi odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, tj. zorganizował co najmniej 3 zagraniczne wydarzenia/imprezy/seminaria, minimum 2 – dniowe o charakterze misji gospodarczych na kwotę minimum 30 000,00 zł brutto każde, w skład których wchodziły przynajmniej takie zadania łącznie, jak: a) organizacja merytoryczna wyjazdu, w tym minimum: - przygotowanie harmonogramu wydarzenia i jego realizacja, - organizacja spotkań B2B, - organizacja wizyt studyjnych na miejscu organizacji wydarzenia lub innych spotkań o charakterze gospodarczym. b) organizacja logistyczna wyjazdu (dotyczy transportu lokalnego). II. wykaże, że skieruje do realizacji zamówienia publicznego następujące osoby 1) Kierownik - posiadający co najmniej 2-letnie doświadczenie w kierowaniu dużymi przedsięwzięciami dotyczącymi organizacji wydarzeń typu misje gospodarcze, targi, w tym doświadczenie w kierowaniu co najmniej dwoma projektami polegającymi na opracowaniu kompletnej oferty organizacji wydarzeń typu misje gospodarcze, targi – w skład których wchodziła organizacja seminariów; 2) Ekspert posiadający, co najmniej 2-letnie branżowe doświadczenie zawodowe związane ze współpracą z podmiotami zagranicznymi (firmy, instytucje) funkcjonującymi w kraju docelowym wyjazdu Zamawiający nie dopuszcza przedstawienia tej samej osoby do pełnienia kilku funkcji (więcej niż jednej). Warunki dotyczą każdej z części postępowania. Wykonawcy mogą składać oferty zarówno na jedną jak i na wszystkie części zamówienia z zastrzeżeniem, że Wykonawca do realizacji zamówienia w zakresie różnych części nie może skierować tych samych osób. Jeżeli do realizacji Wykonawca wskaże te same osoby – oferta podlegać będzie odrzuceniu na podstawie art. 89 ust.1 pkt 2 ustawy, we wszystkich częściach, w których wskazane zostały te same osoby.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe: Wykaz osób stanowiący Załącznik nr 7 do Ogłoszenia, składany jest na wezwanie Zamawiającego.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. Zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy, Zamawiający nie będzie wzywał wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia. 2. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykazu usług, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane według wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do Ogłoszenia (w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy(w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę), w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2) Wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami według wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do Ogłoszenia (w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Doświadczenie Wykonawcy 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy określone w § 9 Wzoru umowy – Załącznik nr 3 do Ogłoszenia.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-08-09, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
1. Postępowanie o udzielenie zamówienia na usługi społeczne o wartości poniżej 750 000 euro na podstawie art. 138h i 138o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz.1986 z późn. zm. - dalej ustawa). Do postępowania stosuje się zasady opisane w Ogłoszeniu o zamówieniu. 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w rozdz. VII Ogłoszenia, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 i 5 do Ogłoszenia. 3. Zamawiający nie żąda od wykonawcy, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy niebędącemu podmiotem, na którego zasoby powołuje się wykonawca, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszczania informacji o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w rozdz. VII ust. 1 Ogłoszenia. 4. Niezwłocznie po otwarciu ofert zamawiający zamieszcza na stronie internetowej informacje dotyczące: a) kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; b) firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; c) ceny oferty. 5. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji o której mowa w pkt. 4, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy (w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem) według wzoru zamieszczonego na stronie internetowej Zamawiającego wraz z informacją, o której mowa w pkt 4). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 6. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składa oświadczenie, o którym mowa w pkt. 5.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Misja gospodarcza do Zjednoczonych Emiratów Arabskich.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Misja gospodarcza do Zjednoczonych Emiratów Arabskich. Termin: Misja gospodarcza zostanie zorganizowana w terminie maksymalnie do 5 miesięcy od daty podpisania umowy z Wykonawcą. Wykonawca wskaże najbardziej odpowiedni termin wyjazdu po konsultacjach z Zamawiającym. Branża: medyczna; chemiczna; farmaceutyczna; suplementów diety Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do Ogłoszenia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79952000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 5
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Doświadczenie Wykonawcy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Misja gospodarcza do Królestwa Arabii Saudyjskiej.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:CZĘŚĆ II Misja gospodarcza do Królestwa Arabii Saudyjskiej. Termin: Misja gospodarcza zostanie zorganizowana w terminie maksymalnie do 6 miesięcy od daty podpisania umowy z Wykonawcą. Wykonawca wskaże najbardziej odpowiedni termin wyjazdu po konsultacjach z Zamawiającym. Branża: spożywcza; żywności funkcjonalnej; maszyn chłodniczych Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do Ogłoszenia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79952000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 6
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Doświadczenie Wykonawcy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Misja gospodarcza do Ukrainy.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:CZĘŚĆ III Misja gospodarcza do Ukrainy. Termin: Misja gospodarcza zostanie zorganizowana w terminie maksymalnie do 6 miesięcy od daty podpisania umowy z Wykonawcą. Wykonawca wskaże najbardziej odpowiedni termin wyjazdu po konsultacjach z Zamawiającym. Branża: spożywcza; produkcji opakowań; maszyn chłodniczych Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do Ogłoszenia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79952000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 6
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Doświadczenie Wykonawcy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Misja gospodarcza do Francji.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:CZĘŚĆ IV Misja gospodarcza do Francji. Termin: Misja gospodarcza zostanie zorganizowana w terminie maksymalnie do 6 miesięcy od daty podpisania umowy z Wykonawcą. Wykonawca wskaże najbardziej odpowiedni termin wyjazdu po konsultacjach z Zamawiającym. Branża: tekstylia, odzież; dodatki do ubrań; galanteria skórzana Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do Ogłoszenia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79952000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 6
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Doświadczenie Wykonawcy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Misja gospodarcza do Wielkiej Brytanii.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:CZĘŚĆ V Misja gospodarcza do Wielkiej Brytanii. Termin: Misja gospodarcza zostanie zorganizowana w terminie maksymalnie do 6 miesięcy od daty podpisania umowy z Wykonawcą. Wykonawca wskaże najbardziej odpowiedni termin wyjazdu po konsultacjach z Zamawiającym. Branża: meblarska, wyposażenia i wykończenia wnętrz Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do Ogłoszenia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79952000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 6
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Doświadczenie Wykonawcy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: Misja gospodarcza do Niemiec.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:CZĘŚĆ VI Misja gospodarcza do Niemiec. Termin: Misja gospodarcza zostanie zorganizowana w terminie maksymalnie do 5 miesięcy od daty podpisania umowy z Wykonawcą. Wykonawca wskaże najbardziej odpowiedni termin wyjazdu po konsultacjach z Zamawiającym. Branża: budowlana; wykończenia wnętrz; stolarka budowlana Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do Ogłoszenia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79952000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 5
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Doświadczenie Wykonawcy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7 Nazwa: Misja gospodarcza do Turcji.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:CZĘŚĆ VII Misja gospodarcza do Turcji. Termin: Misja gospodarcza zostanie zorganizowana w terminie maksymalnie do 5 miesięcy od daty podpisania umowy z Wykonawcą. Wykonawca wskaże najbardziej odpowiedni termin wyjazdu po konsultacjach z Zamawiającym. Branża: przetwórstwo rolno-spożywcze; produkcja opakowań; maszyn chłodniczych; maszyn rolniczych Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do Ogłoszenia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79952000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Doświadczenie Wykonawcy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8 Nazwa: Misja gospodarcza do Izraela.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:CZĘŚĆ VIII Misja gospodarcza do Izraela. Termin: Misja gospodarcza zostanie zorganizowana w terminie maksymalnie do 4 miesięcy od daty podpisania umowy z Wykonawcą. Wykonawca wskaże najbardziej odpowiedni termin wyjazdu po konsultacjach z Zamawiającym. Branża: automatyka; robotyka; informatyka Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do Ogłoszenia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79952000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 4
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Doświadczenie Wykonawcy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9 Nazwa: Misja gospodarcza do Norwegii.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:CZĘŚĆ IX Misja gospodarcza do Norwegii. Termin: Misja gospodarcza zostanie zorganizowana w terminie maksymalnie do 6 miesięcy od daty podpisania umowy z Wykonawcą. Wykonawca wskaże najbardziej odpowiedni termin wyjazdu po konsultacjach z Zamawiającym. Branża: spożywcza; żywności ekologicznej; produkcji opakowań Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do Ogłoszenia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79952000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 6
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Doświadczenie Wykonawcy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 10 Nazwa: Misja gospodarcza do Rosji.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:CZĘŚĆ X Misja gospodarcza do Rosji. Termin: Misja gospodarcza zostanie zorganizowana w terminie maksymalnie do 6 miesięcy od daty podpisania umowy z Wykonawcą. Wykonawca wskaże najbardziej odpowiedni termin wyjazdu po konsultacjach z Zamawiającym. Branża: maszynowa; metalurgiczna; nowych technologii dla przemysłu Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do Ogłoszenia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79952000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 6
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Ccena 60,00
Doświadczenie Wykonawcy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 11 Nazwa: Misja gospodarcza do Singapuru.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:CZĘŚĆ XI Misja gospodarcza do Singapuru. Termin: Misja gospodarcza zostanie zorganizowana w terminie maksymalnie do 6 miesięcy od daty podpisania umowy z Wykonawcą. Wykonawca wskaże najbardziej odpowiedni termin wyjazdu po konsultacjach z Zamawiającym. Branża: medyczna; farmaceutyczna; chemiczna; suplementów diety; żywności organicznej Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do Ogłoszenia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79952000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 6
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Doświadczenie Wykonawcy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 12 Nazwa: CZĘŚĆ XII Misja gospodarcza do Portugalii
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:CZĘŚĆ XII Misja gospodarcza do Portugalii Termin: Misja gospodarcza zostanie zorganizowana w terminie maksymalnie do 5 miesięcy od daty podpisania umowy z Wykonawcą. Wykonawca wskaże najbardziej odpowiedni termin wyjazdu po konsultacjach z Zamawiającym. Branża: meblarska i wyposażenia wnętrz Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do Ogłoszenia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79952000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 5
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Doświadczenie Wykonawcy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 13 Nazwa: Misja gospodarcza do Stanów Zjednoczonych.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:CZĘŚĆ XIII Misja gospodarcza do Stanów Zjednoczonych. Termin: Misja gospodarcza zostanie zorganizowana w terminie maksymalnie do 6 miesięcy od daty podpisania umowy z Wykonawcą. Wykonawca wskaże najbardziej odpowiedni termin wyjazdu po konsultacjach z Zamawiającym. Branża: meblarska; wyposażenia wnętrz Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do Ogłoszenia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79952000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 6
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Doświadczenie Wykonawcy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 14 Nazwa: Misja gospodarcza do Kanady.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:CZĘŚĆ XIV Misja gospodarcza do Kanady. Termin: Misja gospodarcza zostanie zorganizowana w terminie maksymalnie do 6 miesięcy od daty podpisania umowy z Wykonawcą. Wykonawca wskaże najbardziej odpowiedni termin wyjazdu po konsultacjach z Zamawiającym. Branża: maszynowa; metalurgiczna; automatyki przemysłowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do Ogłoszenia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79952000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 6
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Doświadczenie Wykonawcy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę mobilną reklamę solarium od piątku do poniedziałku- Lublin
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania01-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę mobilną reklamę solarium od piątku do poniedziałku. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI