Organizacja imprezy integracyjnej dla Pracowników Spółki

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Organizacja imprezy integracyjnej dla Pracowników Spółki
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKatowice
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2022-05-10
  • ZamawiającyGórnośląskie Przerdsiębiorstwo Wodociągów S.A.
  • Data publikacji ogłoszenia2022-04-28
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00139095
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Organizacja imprezy integracyjnej dla Pracowników Spółki

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Górnośląskie Przerdsiębiorstwo Wodociągów S.A.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271506695

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wojewódzka 19

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-026

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@gpw.katowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gpw.katowice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Gospodarka wodna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Organizacja imprezy integracyjnej dla Pracowników Spółki

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2e9bca07-c6b3-11ec-aa46-6a814e8de928

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00139095

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://gpw-katowice.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa przy użyciu środków komunikacji elektronicznych wyłącznie za pośrednictwem Platformy dostępnej bezpłatnie pod adresem:
- https://gpw-katowice.ezamawiajacy.pl
- https://oneplace.marketplanet.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie:
1.1. Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512kb/s;
1.2. Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
1.3. Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
1.4. Włączona obsługa JavaScript;
1.5. Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
1.6. Wielkość przesyłanych plików: pliki o wielkości do 100 MB.
2. Oferty, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust.1 Ustawy, podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Ustawy, oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 Ustawy, zwane dalej „zobowiązaniem podmiotu udostępniającego zasoby”, pełnomocnictwo, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t. j. Dz.U z 2021 r., poz. 2070 z późn. zm.), z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych, tj. w formatach określonych w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 2247) – dalej zwane jako „Rozporządzenie KRI”.
3. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż określone w ust. 7 niniejszego Rozdziału SWZ, przekazywane w Postępowaniu, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonychw przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (w Rozporządzeniu KRI) lub jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych przez Zamawiającego w niniejszej SWZ, tj. Platformy.
4. Zamawiający dopuszcza w szczególności następujące formaty danych przesyłanych plików: pdf., .doc., .docx, xls, xlsx, .rtf, .xps., .odt., ze szczególnym wskazaniem na .pdf.
5. W przypadku przesyłania przez Wykonawcę dokumentów elektronicznych skompresowanych (w tym oferty przetargowej) dopuszczone są formaty danych wskazane w Rozporządzeniu KRI. Zamawiający rekomenduje formaty .zip oraz .7Z. Zamawiający dopuszcza również możliwość przesyłania dokumentów elektronicznych (w tym oferty) skompresowanych formatem .rar.
6. Czas odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu – zegarem Głównego Instytutu Miar.
7. Pozostałe wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej - zgodnie z zapisami Rozdziału XVI SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, Dz.U.UE.L.2016.119.1) informujemy, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Górnośląskie Przedsiębiorstwo Wodociągów S.A. z siedzibą w Katowicach, ul. Wojewódzka 19, 40-026 Katowice; tel.: +48 32 60 38 861; fax: +48 32 60 38 614; e-mail: gpw@gpw.katowice.pl (dalej: Administrator).
2. Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych, jest nim Maciej Zaremba, kontakt: tel.: +48 505 981 042, e-mail: iodo@gpw.katowice.pl Inspektor jest do Państwa dyspozycji w zakresie każdej kwestii czy wątpliwości dot. danych osobowych.
3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym bez negocjacji pod nazwą: „Organizacja imprezy integracyjnej dla Pracowników Spółki” – numer postępowania FZP/322/ 18 /2022.
4. Dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z przepisami RODO:
• w celu realizacji czynności/zadań/procedur dot. postępowania realizowanego na podstawie Ustawy Prawo zamówień publicznych, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO oraz zgodnie z powiązanymi powszechnie obowiązującymi przepisami prawa (gł. Ustawa z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych – dalej Ustawa Pzp).
5. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Ustawy Pzp.
6. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:
osoby/podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 ust. 1 Ustawy Pzp i/lub zewnętrzna kancelaria prawna, i/lub operator pocztowy w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz.U. 2012 poz. 1529, z późn. zmianami), i/lub posłaniec (kurier) dostarczający korespondencję na zasadach określonych w art. 65 ust. 2, 401 ust. 1, 508 ust. 2 Ustawy Pzp. Pani/Pana dane osobowe mogą zostać powierzone do przetwarzania zewnętrznemu podmiotowi dostarczającemu (realizującemu) usługi teleinformatyczne i/lub narzędzia/urządzenia komunikacji elektronicznej.
Ponadto Pani/Pana dane osobowe mogą zostać przekazane podmiotom/organom/instytucjom państwowym w przypadkach wynikających z obowiązujących przepisów prawa.
7. Pełną klauzulę informacyjną RODO zawiera Załączniku nr 5 do SWZ.
8. Najbardziej aktualne informacje dotyczące przetwarzania Pani/Pana danych osobowych dostępne są również na stronie internetowej Administratora pod adresem: www.gpw.katowice.pl/rodo.php.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: FZP/322/18/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 290000,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa organizacja imprezy integracyjnej dla Pracowników Górnośląskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów S.A.
Założenia główne:
- Miejsce imprezy: Zbiornik Wodny, 43-230 Goczałkowice - Zdrój, ul. Jeziorna 86.
- Termin: 18 czerwca 2022 r.
- Czas trwania: od godz. 11:00 do godz. 22:00
- Ilość uczestników: maksymalnie 990 osób
Zakres przedmiotu zamówienia:
W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia:
a) cateringu i obsługi gastronomicznej,
b) zaplecza technicznego i logistycznego oraz osób niezbędnych do wykonania zamówienia, w tym zapewnienia kompleksowej obsługi imprezy,
c) ochrony i opieki medycznej, opieki straży pożarnej i ratownictwa wodnego,
d) części artystycznej imprezy.
2. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SWZ.
3. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu Zamówienia zawiera Załącznik nr 6 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-06-18 do 2022-06-18

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
1.1. Cena ofertowa – z wagą 55 pkt
1.2. Dodatkowe atrakcje – z wagą 45 pkt
2. Każdy z Wykonawców w kryterium – „cena ofertowa” otrzyma odpowiednią liczbę punktów (maksymalnie 55 pkt), wyliczoną w następujący sposób: IP=(Cn/Cb) x A gdzie poszczególne litery oznaczają:
IP -liczba punktów,
Cn - cena ofertowa najniższa, spośród wszystkich rozpatrywanych i nieodrzuconych ofert,
Cb - cena ofertowa oferty badanej (przeliczanej),
A - waga kryterium wyrażona w punktach – 55 pkt
3. Każdy z Wykonawców w kryterium „dodatkowe atrakcje” otrzyma odpowiednią ilość punktów (maksymalnie 45 pkt). Punkty przyznawane będą za zaoferowanie dodatkowych atrakcji, spośród wymienionych w tabeli zawartej w Rozdziale XXVI ust. 3 SWZ, zgodnie z zasadami tam określonymi. Punkty w tym kryterium przyznawane będą na podstawie deklaracji Wykonawcy – tj. wypełnionej stosownej tabeli zawartej w Formularzu ofertowym (Załączniku nr 2 do SWZ).
4. Przy obliczaniu punktów w kryterium „cena ofertowa”, Zamawiający zastosuje zaokrąglenie do dwóch miejsc po przecinku. Jeżeli trzecia cyfra po przecinku jest mniejsza niż 5 to druga cyfra po przecinku nie ulega zmianie, a jeżeli trzecia cyfra po przecinku jest równa 5 lub większa to druga cyfra
po przecinku zostanie zaokrąglona w górę.
5. Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający dla celów zastosowania kryterium ceny dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.
6. Punkty uzyskane odpowiednio w kryterium „cena ofertowa” i kryterium „dodatkowe atrakcje” zostaną zsumowane. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyskała największą łączną ilość punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 55

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe atrakcje

4.3.6.) Waga: 45

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat, licząc od dnia upływu terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej:
a) 1 usługę polegającą na organizacji imprezy plenerowej typu: spotkanie integracyjne, piknik, festyn, itp. dla minimum 500 osób;
b) 1 usługę cateringową dla minimum 500 osób.
Uwaga:
1) W celu wykazania spełniania warunków określonych w lit. a) i b) powyżej, Wykonawca może posłużyć się tą samą usługą.
2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o Zamówienie warunek, o którym mowa powyżej, zostanie uznany za spełniony, jeżeli co najmniej jeden z tychże Wykonawców samodzielnie wykaże jego spełnienie lub jeśli Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie wykażą jego spełnienie łącznie (np. Wykonawca „X” wykaże spełnianie warunku określonego w lit. a), Wykonawca „Y” wykaże spełnianie warunku określonego w lit. b)). Przepis art. 117 ust. 3 Ustawy stosuje się odpowiednio.
3) Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, winien wykazać usługi, w których wykonywaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, wezwany zostanie na podstawie art. 274 ust. 1 Ustawy do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z Postępowania:
Oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z Postępowania wskazanych przez Zamawiającego w Rozdziale XII ust. 1 SWZ.
Uwaga:
1) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie, oświadczenie, o których mowa powyżej zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę wspólną.
2) W przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ust. 1 Ustawy oprócz oświadczenia własnego przedstawia także oświadczenia dotyczące tych podmiotów, potwierdzające że nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia określone przez Zamawiającego.
3) Wzór oświadczenia zostanie udostępniony Wykonawcy wraz z wezwaniem do jego złożenia.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, wezwany zostanie na podstawie art. 274 ust. 1 Ustawy do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w Postępowaniu:
Wykazu usług wykonanych, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy.
Uwaga: Wzór Wykazu usług zostanie udostępniony Wykonawcy wraz z wezwaniem do jego złożenia.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Nie dotyczy

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1.Wraz z ofertą należy złożyć:
1.1. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia, które zostaną wprowadzone do zawieranej umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń – zgodnie z treścią zawartą w Formularzu oferty, stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.
1.2. Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym w Rozdziale XII SWZ zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ. Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w Postępowaniu na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.
Uwaga:
1) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o którym mowa powyżej, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w Postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w Postępowaniu.
2) W przypadku polegania na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, Wykonawca przedstawia wraz z oświadczeniem, o którym mowa powyżej, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w Postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, zgodnie z Załącznikiem nr 3A do SWZ.
1.3. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji niniejszego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów – o ile Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 Ustawy.
1.4. Oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Ustawy, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy, zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ – dotyczy wyłącznie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
1.5. Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy / Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego / podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 Ustawy, jeżeli uprawnienie do reprezentacji nie wynika z dokumentów rejestrowych.
1.6. Dowód wniesienia wadium: w przypadku wniesienia wadium w postaci niepieniężnej, do oferty należy dołączyć (w wyodrębnionym pliku) elektroniczny dokument potwierdzający wniesienie wadium – zgodnie z zasadami określonymi w Rozdziale XIX SWZ.
2. Szczegółowe wytyczne dot. sposobu przygotowania i składania oferty zawiera Rozdział XX SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100).
2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
- pieniądzu,
- gwarancjach bankowych,
- gwarancjach ubezpieczeniowych,
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U z 2020 r., poz. 299 ).
3. Termin wnoszenia wadium upływa wraz z terminem składania ofert określonym w niniejszym ogłoszeniu.
4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na następujący nr konta: PKO Bank Polski nr 96 1020 2498 0000 8502 0429 6521 z dopiskiem „Wadium – do postępowania nr FZP/322/ 18 /2022”.
Uwaga: Wadium w tej formie uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Z uwagi na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu z odpowiednim wyprzedzeniem.
5. W przypadku wniesienia wadium w postaci niepieniężnej Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej. Wykonawca zobowiązany jest złożyć elektroniczny dokument wadialny w wydzielonym, odrębnym pliku (np. .pdf) jako załącznik do oferty – złożonej poprzez Platformę.
6. Pozostały wytyczne dotyczące wadium - zgodnie z zapisami Rozdziału XIX SWZ.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie Zamówienia (możliwość składania jednej oferty, przez dwa lub więcej podmiotów np. konsorcjum Wykonawców, wspólników spółki cywilnej), pod warunkiem, że taka oferta będzie spełniać następujące wymagania:
1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika
z dołączonej do oferty umowy spółki cywilnej bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani są złożyć wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.
Uwaga: Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej może wynikać albo z dokumentu pod taką samą nazwą, albo z umowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
3. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z Wykonawców lub pełnomocnika).
4. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy składa każdy z Wykonawców – zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazuje ich spełnianie oraz brak podstaw wykluczenia.
5. W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 3 Ustawy, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są dołączyć do oferty oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Ustawy, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
6. Wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z pełnomocnikiem Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
7. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy zawiera Załącznik nr 6 do SWZ.
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy (tzw. zmiany kontraktowe w oparciu o art. 455 ust. 1 pkt 1 Ustawy) w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami zawartymi w Załączniku nr 6 do SWZ.
2. Zmiana umowy może także nastąpić w przypadkach, o których mowa w art. 455 ust.1 pkt 2)÷4) oraz ust. 2 Ustawy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-05-10 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma https://gpw-katowice.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-05-10 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-06-08

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w Postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia lub jego części polegać na zdolnościach technicznych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych na zasadach szczegółowo określonych w art. 118-123 Ustawy (dot. warunków udziału w postępowaniu określonych w Sekcji V pkt 5.4) niniejszego ogłoszenia).
NAJNOWSZE ZLECENIE
Wynajmę projektor wraz z ekranem w dniu 4.05.2024 w miejscowości - Rybnik
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania29-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Wynajmę projektor wraz z ekranem w dniu 4.05.2024 w miejscowości Rybnik. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI