Organizacja i promocja kolejnej edycji Forum Gospodarczego oraz przygotowanie i dostarczenie...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Organizacja i promocja kolejnej edycji Forum Gospodarczego oraz przygotowanie i dostarczenie materiałów informacyjnych zwanych dalej materiałami dla przedsiębiorców z terenu MOF GW.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGorzów Wielkopolski
  • WojewództwoLubuskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-11-03
  • ZamawiającyMiasto Gorzów Wlkp.
  • Data publikacji ogłoszenia2021-10-25
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00244168
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Organizacja i promocja kolejnej edycji Forum Gospodarczego oraz przygotowanie i dostarczenie materiałów informacyjnych zwanych dalej materiałami dla przedsiębiorców z terenu MOF GW.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Gorzów Wlkp.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000650181

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sikorskiego 3-4

1.5.2.) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-400

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubl@um.gorzow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Organizacja i promocja kolejnej edycji Forum Gospodarczego oraz przygotowanie i dostarczenie materiałów informacyjnych zwanych dalej materiałami dla przedsiębiorców z terenu MOF GW.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1c9a40b8-3566-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00244168

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001031/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Organizacja forum gospodarczego

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Zadanie realizowane jest w ramach projektu pn. „Wspólna promocja gospodarcza Gorzowa Wielkopolskiego, Bogdańca, Deszczna, Kłodawy i Santoka – etap II” finansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Lubuskie – 2020 (RPLB.01.04.02-08-0001/17).

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/gorzow/proceedings

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/gorzow/proceedings

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne opisane zostały w Dziale XIX i XX SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje dotyczące RODO zawarto w Rozdziale XXVI
SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.271.56.2021.MA

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi organizacji i promocji kolejnej edycji forum gospodarczego pn.: „Jutro zaczyna się dziś” oraz przygotowanie i dostarczenie materiałów informacyjnych dedykowanych wydarzeniu zwanych dalej materiałami, które odbędzie się 3 grudnia 2021 roku w Gorzowie Wielkopolskim, w ramach projektu pn. „Wspólna promocja gospodarcza Gorzowa Wielkopolskiego, Bogdańca, Deszczna, Kłodawy i Santoka – etap II” finansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Lubuskie – 2020 (RPLB.01.04.02-08-0001/17).

W ramach zamówienia Wykonawca:
• Opracuje części merytorycznej programu Forum,
• Pozyska 8 prelegentów – kompetencje prelegentów muszą korespondować z wymaganiami Zamawiającego wskazanymi w SOPZ
• Stworzy agendę Forum i dopilnuje jej realizacji
• Zapewni udział moderatora prowadzącego forum
• Zapewni elektroniczny system rejestracji uczestników Forum
• Opracuje i dostarczy materiały informacyjno-promocyjne oraz dostarczy ściankę tekstylną
• Przeprowadzi kampanię w social mediach
• Na miejscu wydarzenia zapewni studio radiowe wraz z redaktorem
• Przygotuje krótkie filmy z prelegentami zapowiadające wydarzenie
• Przygotuje film podsumowujący wydarzenie
• Uzyskania zgody na utrwalenie, wykorzystywanie i rozpowszechnianie wizerunku prelegentów
i moderatora w celach promocyjnych przez Miasto Gorzów Wielkopolski

Wykonawca pokryje koszty wynagrodzeń i transportu zaproszonych osób oraz dostarczy materiały informacyjno-promocyjne na swój koszt.

Sposób zamówienia i realizacji usługi odbywał się będzie zgodnie SOPZ i projektem umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

79950000-8 - Usługi w zakresie organizowania wystaw, targów i kongresów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koncepcja organizacji Forum Gospodarczego „Jutro zaczyna się dziś”

4.3.6.) Waga: 15

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie prelegentów i moderatora

4.3.6.) Waga: 45

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) Zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że wykonał w okresie 4 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:

- dwie usługi polegające na zorganizowaniu forum lub konferencji dla min. 200 osób o wartości co najmniej 90 000,00 PLN (słownie: dziewięćdziesiąt tysięcy złotych brutto) każda.

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub w przypadku Wykonawcy, który polega na potencjale podmiotu udostępniającego zasoby, co najmniej jeden podmiot musi wykazać się wymaganym doświadczeniem. Zamawiający nie dopuszcza sumowania potencjałów Wykonawców występujących wspólnie w zakresie posiadanego doświadczenia zawodowego.

Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz.U.2020.2415) zgodnie z §9 pkt 4 ppkt 2 w celu zapewnienia odpowiedniego poziomu konkurencji w postępowaniu, Zamawiający może dopuścić, aby wykaz dotyczący usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych - również wykonywanych, był w okresie dłuższym niż ostatnie 3 lata.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp oraz wskazanym w Projekcie umowy stanowiącym załącznik do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-03 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/gorzow/proceedings

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-03 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-12-02

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Termin realizacji zamówienia: Umowa będzie realizowana od dnia jej podpisania przez okres 4 tygodni zgodnie z opisem i terminami określonymi w SOPZ, tj.:
a) w terminie 3 dni od dnia podpisania umowy – opracowanie projektów materiałów informacyjnych i przedstawienie ich do zatwierdzenia,
b) w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy – dostarczenie wydrukowanych zaproszeń papierowych,
c) w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy – uruchomienie elektronicznego systemu rejestracji uczestników,
d) w terminie 2 tygodni od dnia podpisania umowy – dostarczenie pozostałych materiałów, tj. folderów i identyfikatorów, ścianki tekstylnej.
e) dnia 3 grudnia 2021 r. – zapewnienie udziału 8 prelegentów i 1 moderatora,
f) w terminie 4 tygodni od dnia podpisania umowy - przygotowanie 1 minutowego filmu podsumowującego forum gospodarcze – relacja z Forum.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie tablicy z pływającymi komunikatami - Tuplice
  • Lokalizacja zlecenialubuskie
  • Data dodania06-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie tablicy z pływającymi komunikatami ale żeby sterowanie odbywało za pomocą panelu/pilota na przewodzie z przyciskami, do którego byłyby przypisane komunikaty. Wciśnięcie więcej niż jednego przycisku powodowałoby przesuwanie komunikatów jeden za drugim. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Gorzów Wielkopolski: Czyszczenie separatorów na miejskiej sieci kanalizacji deszczowej w Gorzowie Wlkp.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Dla firmy i biura: Dostawa gadżetów reklamowych - 3 powtórne
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Dla firmy i biura: DOSTAWA MATERIAŁÓW PROMOCYJNYCH II
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI