Organizacja cyklu wydarzeń pn. „Lato na Madalinie” w roku 2024

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Organizacja cyklu wydarzeń pn. „Lato na Madalinie” w roku 2024
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPoznań
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2024-05-06
  • ZamawiającyMiasto Poznań - Urząd Miasta Poznania
  • Data publikacji ogłoszenia2024-04-17
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00289729
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Organizacja cyklu wydarzeń pn. „Lato na Madalinie” w roku 2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Poznań - Urząd Miasta Poznania

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631257822

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Kolegiacki 17

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 61-841

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zpb@um.poznan.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.poznan.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Organizacja cyklu wydarzeń pn. „Lato na Madalinie” w roku 2024

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d0a9c0c0-fc90-11ee-885b-8267c0608453

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00289729

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00049162/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.43 Organizacja cyklu wydarzeń „Lato na Madalinie 2024”

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/poznan

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/poznan

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zawarto w pkt VIII. SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZPb-II.271.35.2024.DK

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

Zamawiający określił wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności, zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest organizacja cyklu wydarzeń edukacyjno-społecznych, sportowo-rekreacyjnych, kulturalnych i społecznych pod wspólną nazwą „Lato na Madalinie” w roku 2024, odbywających się na terenie Zajezdni tramwajowej przy ul. Madalińskiego 17 w Poznaniu (zwanej dalej „Zajezdnią”) wraz z tymczasowym zagospodarowaniem terenu Zajezdni.
2) Przekazanie terenu Zajezdni w celu realizacji Przedmiotu zamówienia, nastąpi na okres od dnia 3 czerwca do dnia 23 września 2024 r.
3) Wykonawca przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia zapewni organizację ogólnodostępnych działań aktywizujących mieszkańców, m.in. artystycznych, edukacyjnych, kulturalnych, rekreacyjnych, itp., skierowanych do różnego rodzaju odbiorców, np.: dzieci i młodzieży, seniorów, rodzin, w szczególności uwzględniając potrzeby osób z niepełnosprawnościami, oraz zapewni niezbędne do ich realizacji oraz funkcjonowania tymczasowe zagospodarowanie terenu, materiały i narzędzia.
4) Wydarzenia zaplanowane w ramach „Lata na Madalinie” odbywać się będą od dnia 22 czerwca do dnia 1 września 2024 r.:
a) w dni robocze od wtorku do piątku w godzinach 15:00 – 20:00, oraz
b) w soboty, niedziele oraz święto przypadające w dniu 15 sierpnia 2024 r.
w godzinach 11:00 – 20:00
- tj. łącznie przez okres 62 dni.
5) Wykonawca zobowiązany jest ponadto, do:
a) zapewnienia obecności co najmniej jednego animatora, w godzinach funkcjonowania strefy, który będzie zarządzał terenem, dbał o porządek, pełnił rolę informacyjną oraz będzie animować czas osób odwiedzających strefę;
b) zaproponowania zróżnicowanych tematycznie aktywności w formie warsztatów, koncertów, wydarzeń kulturalnych, zajęć artystycznych, itp., które będą uwzględniały wszystkie grupy wiekowe, tj. dzieci, młodzież, dorosłych oraz seniorów, w minimalnej liczbie godzin programu wynoszącej 90 h w całym okresie realizacji zamówienia
c) zaplanowania wydarzeń w ten sposób, aby:
- w dni robocze, od wtorku do piątku, ich zakres był „węższy”, tj. ograniczony do działań animatorów, przy zapewnieniu ogólnodostępności terenu
w wyznaczonych godzinach;
- w soboty, niedziele oraz święto, przypadające w dniu 15 sierpnia br., zapewnione zostały dodatkowe warsztaty, zajęcia sportowe, a także wydarzenia kulturalne, np. koncerty, spektakle, itp., dla wszystkich grup odbiorców,
d) przygotowania koncepcji zagospodarowania terenu Zajezdni (rysunku oraz opisu koncepcji) wraz z propozycją zabezpieczenia i ogrodzenia terenu, zgodnie z warunkami realizacji umowy, stanowiącymi załącznik nr 2 do umowy;
e) zaproponowania formy promocji wydarzenia „Lato na Madalinie” w roku 2024;
f) nawiązania współpracy z działającymi na terenie osiedla Wilda podmiotami np. Radą Osiedla, stowarzyszeniami, fundacjami, placówkami oświatowymi, klubami seniora, organizacjami pozarządowymi (NGO), itp.
6) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do umowy – Warunki realizacji umowy.
7) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia znajdują się we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-06-03 do 2024-09-23

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Różnorodność oferty programowej

4.3.6.) Waga: 35

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Uniwersalność wiekowa programu

4.3.6.) Waga: 15

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koncepcja promocji ,,Lata na Madalinie” w roku 2024

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 5

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koncepcja zagospodarowania terenu Zajezdni

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 6

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Liczba animatorów podczas funkcjonowania strefy

4.3.6.) Waga: 5

Kryterium 7

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Współpraca ze społecznością lokalną i organizacjami pozarządowymi (NGO)

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że samodzielnie lub jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, lub inny podmiot, na którego zdolnościach technicznych lub zawodowych polega Wykonawca (doświadczenie w/w podmiotów nie sumuje się), w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:
a) wykonał należycie dwie usługi dotyczące organizacji wydarzeń kulturalnych i/lub rekreacyjnych i/lub sportowych i/lub edukacyjnych o łącznej wartości minimum 80 000,00 zł brutto,
lub
b) przez minimum 3 miesiące realizował i/lub realizuje w sposób ciągły zajęcia kulturalne i/lub rekreacyjne i/lub sportowe i/lub edukacyjne dla różnych grup odbiorców.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, wartości, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie – załącznik nr 6 do SWZ.
Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.
W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych, referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich trzech miesięcy.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Deklaracje współpracy ze społecznością lokalną i organizacjami pozarządowymi (NGO), zawierające zakres współpracy i/lub opis formy deklarowanego zaangażowania.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Dokumenty/oświadczenia składające się na ofertę:
1) Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SWZ,
2) Program aktywności „Lato na Madalinie” w roku 2024 – załącznik nr 7 do SWZ,
3) Koncepcja zagospodarowania terenu Zajezdni, wraz z opisem, o której mowa
w § 1 załącznika nr 2 do umowy – Warunki realizacji umowy;
4) Koncepcja promocji „Lato na Madalinie” w roku 2024, wraz z opisem, o której mowa w § 5 załącznika nr 2 do umowy – Warunki realizacji umowy;
Inne dokumenty składane wraz z ofertą:
5) Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 2a do SWZ,
6) Oświadczenie Podmiotu udostępniającego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 2b do SWZ, jeśli dotyczy,
7) Oświadczenia Podmiotu udostępniającego zasoby – załącznik nr 3 do SWZ,
jeśli dotyczy,
8) Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – załącznik nr 4 do SWZ, jeśli dotyczy;
9) Zastrzeżenie informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa – załącznik nr 5 do SWZ, jeśli dotyczy,
10) Przedmiotowe środki dowodowe (deklaracje współpracy), o których mowa w pkt III. 2. 1) SWZ,
11) Pełnomocnictwo, jeśli dotyczy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (np. w ramach konsorcjum, spółki cywilnej), oświadczenie, o którym mowa w pkt VI. 1. SWZ, stanowiące załącznik nr 2a do SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to musi potwierdzać brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna):
1) ustalają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy
w sprawie zamówienia publicznego, składając stosowne pełnomocnictwo,
2) składają oświadczenie, z którego wynika, które części zamówienia wykonają poszczególni Wykonawcy – załącznik nr 4 do SWZ.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, przedmiotową usługę realizować będą ci Wykonawcy, którzy posiadają doświadczenie niezbędne do realizacji przedmiotowego zamówienia – wskazać odpowiednio w Załączniku nr 4 do SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak

7.2.) Informacje na temat zaliczek:

Informacja o zaliczce zawarta jest w § 5 ust 2 pkt 1) umowy.
Zaliczka stanowić będzie 20% wynagrodzenia Wykonawcy i będzie płatna w terminie 14 dni od daty doręczenia Zamawiającemu faktury, wystawionej w terminie do 14 dni od daty podpisania Umowy; dotyczy przygotowania terenu pod organizację cyklu działań aktywizujących w ramach „Lata na Madalinie” w roku 2024, czyli wyposażenia terenu Zajezdni w niezbędną infrastrukturę, zabezpieczenie terenu, rozstawienie potrzebnego sprzętu (sceny, namiotów, plaży itp.).

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z § 9 wzoru umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-05-06 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/poznan

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-05-06 09:10

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu na podstawie
a) art. 108 ust. 1 ustawy;
b) art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspierania agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
2. Na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu z postępowania, Wykonawca złoży aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspierania agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego - Załącznik nr 2a do SWZ i jeżeli dotyczy załącznik nr 2b do SWZ.
3. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert został określony w pkt XI SWZ.
4. Termin wykonania zamówienia: od dnia 03.06.2024 r. do dnia 23.09.2024 r., w tym:
1) 03.06.2024 r. – 21.06.2024 r., zagospodarowanie terenu Zajezdni, z zastrzeżeniem, że jej zakończenie musi nastąpić najpóźniej na 3 dni przed rozpoczęciem realizacji działań aktywizujących mieszkańców;
2) 22.06.2024 r. – 01.09.2024 r., realizacja cyklu wydarzeń pn. „Lato na Madalinie”;
3) 02.09.2024 r. – 23.09.2024 r., demontaż urządzeń i uprzątnięcie terenu Zajezdni.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przeprowadzenia szkolenia z zakresu obsługi konsolety oświetleniowej - Poznań
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania17-12-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przeprowadzenia szkolenia z zakresu obsługi konsolety oświetleniowej dla pracowników brygady oświetleniowej (6 osób) wraz z zakupem wyposażenia do przeprowadzenia szkolenia. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI