Opracowanie testów/narzędzi diagnozujących poziom kompetencji wymaganych w Krajowej...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Opracowanie testów/narzędzi diagnozujących poziom kompetencji wymaganych w Krajowej Administracji Skarbowej (KAS)
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
  • Termin składania wniosków2022-11-07
  • ZamawiającyMinisterstwo Finansów
  • Data publikacji ogłoszenia2022-10-28
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00416677
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Opracowanie testów/narzędzi diagnozujących poziom kompetencji wymaganych w Krajowej Administracji Skarbowej (KAS)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Ministerstwo Finansów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000002217

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Świętokrzyska 12

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-916

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wzp@mf.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/finanse

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Opracowanie testów/narzędzi diagnozujących poziom kompetencji wymaganych w Krajowej Administracji Skarbowej (KAS)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0f124ded-54f2-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00416677

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00107245/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.7 Zakup testów/narzędzi diagnozujących poziom kompetencji

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

"Doskonalenie systemów i standardów zarządzania w Krajowej Administracji Skarbowej – 2.0” realizowany w ramach „Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój" 2014 – 2020.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://www.gov.pl/web/finanse/zamowienia-publiczne

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://mf.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja z Zamawiającym odbywa się według poniższych zasad:
1.1. z wykorzystaniem Platformy - dostępnej pod adresem internetowym: https://mf.ezamawiajacy.pl:
1.2. korzystanie z Platformy przez Wykonawców w zakresie niniejszego postępowania jest bezpłatne, a w szczególności bezpłatne jest założenie i posiadanie konta oraz wykonywanie czynności Wykonawcy z zastosowaniem Platformy.
1.3. Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z Platformy, określone w Regulaminie dostępnym pod adresem internetowym https://oneplace.marketplanet.pl/regulamin oraz zobowiązuje się korzystając z Platformy przestrzegać postanowień tego regulaminu.
1.4. sposób korzystania z Platformy jest określony w Instrukcji dla Wykonawcy Platformy dostępnej pod adresem internetowym: https://mf.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet?MP_module=main&MP_action=publicFilesList&clientName=mf&USER_MENU_HOVER=publicFilesList.
1.5. Wykonawca w celu złożenia oferty w niniejszym postępowaniu musi posiadać konto na Platformie – zaleca się założenie i sprawdzenie poprawności działania konta z odpowiednim wyprzedzeniem;
1.6. za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich skutecznego wgrania na platformę na Platformę.
2. Do złożenia oferty za pośrednictwem Platformy konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy aktualnego kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego zgodnie z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp.
3. Kwalifikowany podpis elektroniczny, podpis zaufany lub podpis osobisty nie jest zapewniany przez Platformę.
4. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415).
5. Pozostałe informacje w tym zakresie zawiera SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje w tym zakresie zawiera SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie dotyczy.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: C/699/22/DOM/B/312

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
1. Opracowanie i dostarczenie sytuacyjnych testów kompetencyjnych badających kompetencje ogólne – etap I, w tym:
1.1. opracowanie koncepcji tworzenia i budowy testów,
1.2. zorganizowanie i przeprowadzenie wywiadów/spotkań/paneli,
1.3. opracowanie wstępnego projektu testów, zbudowanych na podstawie dylematów/sytuacji krytycznych, w formie aplikacji excel, umożliwiającej wypełnianie testów, przeliczanie wyników i generowanie raportów,
1.4. przeprowadzenie standaryzacji i normalizacji testów w KAS,
1.5. przeprowadzenie weryfikacji testów,
1.6. opracowanie i dostarczenie ostatecznej wersji testów w formie aplikacji excel, umożliwiającej wypełnianie testów, przeliczanie wyników i generowanie raportów oraz opracowanie i dostarczenie podręcznika zawierającego procedurę przeprowadzania testów.
2. Dostarczenie i przedstawienie gier szkoleniowych/coachingowych, wykorzystywanych w procesie AC/DC – grywalizacje wraz z instrukcjami – etap II.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79414000-9 - Usługi doradcze w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

73300000-5 - Projekt i realizacja badań oraz rozwój

73200000-4 - Usługi doradcze w zakresie badań i rozwoju

73210000-7 - Usługi doradcze w zakresie badań

55100000-1 - Usługi hotelarskie

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

33156000-8 - Przyrządy do testów psychologicznych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 240 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona wyboru oferty najwyżej ocenionej, tj. o najwyższej liczbie punktów przyznanych w niżej wymienionych kryteriach, tj. obliczonych wg wzoru określonego w pkt 16.4 SWZ, spośród ofert nieodrzuconych, złożonych przez Wykonawców niepodlegających wykluczeniu na etapie oceny oferty

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość (J)

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie specjalistów (D)

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

dot. zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawca wykaże się dysponowaniem co najmniej:
1. Jednym specjalistą do spraw budowy sytuacyjnych testów kompetencyjnych, który posiada doświadczenie w wymiarze co najmniej 160 godzin, zdobyte w zamkniętym przedziale max. 24 miesięcy. Ww. przedział musiał mieścić się w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert. Doświadczenie musiało obejmować stworzenie lub współtworzenie co najmniej 2 sytuacyjnych testów kompetencyjnych. Liczba stworzonych lub współtworzonych sytuacyjnych testów kompetencyjnych stanowi jedno z kryteriów oceny ofert ;
2. Jednym asesorem AC/DC wykorzystującym gry szkoleniowe/coachingowe (zawierające elementy grywalizacji) w procesie AC/DC, który posiada doświadczenie w wymiarze co najmniej 160 godzin, zdobyte w zamkniętym przedziale max. 24 miesięcy. Ww. przedział musiał mieścić się w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert. Doświadczenie musiało dotyczyć wykorzystania gier szkoleniowo/coachingowych (zawierających elementy grywalizacji) w procesie AC/DC. Liczba godzin doświadczenia stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.

lub

Jednym specjalistą w zakresie tworzenia gier szkoleniowych/coachingowych (zawierających elementy grywalizacji), wykorzystywanych w procesie AC/DC, który posiada doświadczenie w wymiarze co najmniej 160 godzin, zdobyte w zamkniętym przedziale max. 24 miesięcy. Ww. przedział musiał mieścić się w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert. Doświadczenie musiało dotyczyć tworzenia gier szkoleniowych/coachingowych (zawierających elementy grywalizacji), wykorzystywanych w procesie AC/DC. Liczba godzin doświadczenia stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.
3. Jednym kierownikiem projektu, który będzie odpowiedzialny za koordynację wszystkich działań ze strony Wykonawcy, w ramach zamówienia. Osoba, która w okresie 7 lat przed upływem terminu składania ofert pełniła funkcję kierownika lub równoważną, polegającą na koordynacji co najmniej dwóch projektów, zgodnych z metodyką zarzadzania projektami. Okres kierowania każdym z projektów nie mógł być krótszy niż 6 miesięcy.
4. Jedna osoba może pełnić więcej niż jedną funkcję. Kierownik projektu nie może łączyć swojej funkcji z inną.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego.
2. Oświadczenie dot. przesłanek wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego z uwzględnieniem punktów 8.4. i 8.5. SWZ.
3. Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile Wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1, dane umożliwiające dostęp do tych środków – art. 274 ust. 4 ustawy Pzp.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - Załącznik E do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający wymaga złożenia przedmiotowego środka dowodowego - próbkę sytuacyjnego testu kompetencyjnego dla kompetencji ogólnej – komunikowanie się/porozumiewanie, o której mowa w pkt 16.6. ppkt 16.6.1 SWZ.
Wykonawca składa przedmiotowy środek dowodowy wraz z ofertą. Z uwagi, iż przedmiotowy środek dowodowy będzie służyć ocenie w ramach kryterium oceny ofert, to nie będzie podlegał uzupełnieniu.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku, o którym mowa w pkt 7.2. SWZ, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia, o których mowa w pkt 8.1. SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres został określony w projektowanych postanowieniach umowy w § 12 w Załączniku D do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-11-07 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://mf.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-11-07 13:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-12-06

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia nie później niż w ciągu 240 dni od dnia zawarcia Umowy. Szczegółowe terminy realizacji poszczególnych etapów określono w Załączniku D PPU – stanowi oddzielny plik.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę kolportaż ulotek do skrzynek - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania25-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę kolportaż ulotek do skrzynek. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.