Opracowanie publikacji i poradnika dot. smart city w formie ebook w ramach Projektu...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Opracowanie publikacji i poradnika dot. smart city w formie ebook w ramach Projektu pn. „DIALOG Działanie Innowacje Aktywność Ludzie Otwartość Gotowość”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKrynica-Zdrój
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-07-01
  • ZamawiającyGMINA KRYNICA -ZDRÓJ
  • Data publikacji ogłoszenia2022-06-21
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00216333
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Opracowanie publikacji i poradnika dot. smart city w formie ebook w ramach Projektu pn. „DIALOG Działanie Innowacje Aktywność Ludzie Otwartość Gotowość”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KRYNICA -ZDRÓJ

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Miejski w Krynicy-Zdroju

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893055

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Józefa Ignacego Kraszewskiego 7

1.5.2.) Miejscowość: Krynica-Zdrój

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-380

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: 18 472 55 60

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@umkrynica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.krynica-zdroj.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Opracowanie publikacji i poradnika dot. smart city w formie ebook w ramach Projektu pn. „DIALOG Działanie Innowacje Aktywność Ludzie Otwartość Gotowość”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c8c68da8-f13c-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00216333

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00029490/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.7 Opracowanie rekomendacji „Katalog narzędzi aktywizacji mieszkańców wraz z opisem zastosowania oraz wytycznymi metodologicznymi”

1.3.12 Opracowanie publikacji dot. dobrych praktyk zawierające rekomendacje skutecznego planowania rozwoju uzdrowiska w oparciu o ideę smarty city

1.3.13 Opracowanie poradnika dot. stosowania metody living lab w zarządzaniu miastem

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Projekt pn. „DIALOG Działanie Innowacje Aktywność Ludzie Otwartość Gotowość” współfinansowany jest przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014-2020

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/krynica_zdroj

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone jest w formie elektronicznej za pośrednictwem
platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/krynica_zdroj
Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij
wiadomość do zamawiającego”. Szczegółowe informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których Zamawiający
będzie się komunikował z Wykonawcami zawarto w rozdziale VI SWZ.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Informacje o wymaganiach
technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej zawarto w SWZ w rozdziale VI - Informacje o środkach
komunikacji elektronicznej, przy użyciu których Zamawiający będzie komunikował się z Wykonawcami, oraz informacje o
wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej wraz ze
wskazaniem osób uprawnionych do komunikowania się w Wykonawcami.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje dot. ochrony danych osobowych zawarto w rozdziale XXXIV SWZ - Obowiązek
informacyjny; wymagania w zakresie ochrony danych osobowych

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje dot. ograniczenia stosowania RODO zawarto w rozdziale XXXIV SWZ -
Obowiązek informacyjny; wymagania w zakresie ochrony danych osobowych

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZPiOD.271.9.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 85550,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1: Opracowanie publikacji „Katalog narzędzi aktywizacji mieszkańców wraz z opisem zastosowania oraz wytycznymi metodologicznymi”.
Wykonawca zobowiązany jest do opracowania publikacji, która będzie zawierać katalog narzędzi aktywizacji mieszkańców wraz z opisem zastosowania oraz wytycznymi metodologicznymi.
Publikacja ma przybrać formę ebooka. Wykonawca przekaże Zamawiającemu ebook w trzech formatach: EPUB, MOBI i PDF.
W ramach opracowania publikacji Wykonawca zobowiązany jest do opracowania graficznego publikacji, składu, korekty. Minimalna liczba stron publikacji to 100.
Szczegółowo przedmiot zamówienia określają projektowane postanowienia umowy – Załącznik Nr 3 do SWZ oraz Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie poszczególnych części - Załącznik Nr 4 do SWZ.

4.2.5.) Wartość części: 27850,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 79553000-5 - Komputerowe usługi wydawnicze

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

79970000-4 - Usługi publikacji

79822000-2 - Usługi składu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium:
1) Cena – znaczenie 60%;
2) Doświadczenie Autora – znaczenie 40%.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie Autora

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2: Opracowanie publikacji dobrych praktyk zawierająca rekomendacje skutecznego planowania rozwoju uzdrowiska w oparcia o ideę smart city.
Wykonawca zobowiązany jest do opracowania publikacji, która będzie zawierać zestawienie dobrych praktyk wraz z rekomendacjami skutecznego planowania, rozwoju uzdrowiska w oparciu o ideę smart city.
Publikacja ma przybrać formę ebooka. Wykonawca przekaże Zamawiającemu ebook w trzech formatach: EPUB, MOBI i PDF.
W ramach opracowania publikacji Wykonawca zobowiązany jest do opracowania graficznego publikacji, składu, korekty oraz tłumaczenia na język angielski. Minimalna liczba stron publikacji to 100.
Szczegółowo przedmiot zamówienia określają projektowane postanowienia umowy – Załącznik Nr 3 do SWZ oraz Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie poszczególnych części - Załącznik Nr 4 do SWZ.

4.2.5.) Wartość części: 28850,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 79553000-5 - Komputerowe usługi wydawnicze

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

79970000-4 - Usługi publikacji

79822000-2 - Usługi składu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium:
1) Cena – znaczenie 60%;
2) Doświadczenie Autora – znaczenie 40%.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie Autora

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3: Opracowanie poradnika dotyczącego stosowania metody Living Lab w zarządzaniu miastem.
Wykonawca zobowiązany jest do opracowania poradnika, który będzie zawierał metody stosowania Living Lab w zarządzaniu miastem.
Poradnik ma przybrać formę ebooka. Wykonawca przekaże Zamawiającemu ebook w trzech formatach: EPUB, MOBI i PDF.
W ramach opracowania poradnika Wykonawca zobowiązany jest do opracowania graficznego poradnika oraz korekty. Minimalna liczba stron opracowania to 100.
Szczegółowo przedmiot zamówienia określają projektowane postanowienia umowy – Załącznik Nr 3 do SWZ oraz Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie poszczególnych części - Załącznik Nr 4 do SWZ.

4.2.5.) Wartość części: 30850,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 79553000-5 - Komputerowe usługi wydawnicze

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

79970000-4 - Usługi publikacji

79822000-2 - Usługi składu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium:
1) Cena – znaczenie 60%;
2) Doświadczenie Autora – znaczenie 40%.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie Autora

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają
pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w
sprawie zamówienia publicznego.
Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej. W przypadku
wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP,
składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw
wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje
spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Informacje o rodzaju i zakresie zmian umowy oraz warunkach ich wprowadzenia zawarto w projektowanych
postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które stanowią Załącznik Nr 3 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-07-01 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/krynica_zdroj w myśl ustawy PZP na stronie internetowej prowadzonego postępowania.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-01 10:10

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-07-30

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę świadczenie usług doradztwa biznesowego - Oświęcim, Wadowice
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania16-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę świadczenie usług doradztwa biznesowego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI