Ocena oddziaływania interwencji na szczegółowe cele Programu Współpracy Transgranicznej...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Ocena oddziaływania interwencji na szczegółowe cele Programu Współpracy Transgranicznej Interreg V-A Polska-Dania-Niemcy-Litwa-Szwecja na lata 2014-2020.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2022-08-02
  • ZamawiającyCentrum Projektów Europejskich
  • Data publikacji ogłoszenia2022-07-18
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00259856
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Ocena oddziaływania interwencji na szczegółowe cele Programu Współpracy Transgranicznej Interreg V-A Polska-Dania-Niemcy-Litwa-Szwecja na lata 2014-2020.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Projektów Europejskich

1.3.) Oddział zamawiającego: Centrum Projektów Europejskich

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 141681456

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Domaniewska 39a

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-672

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 223783100

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@cpe.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.cpe.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Wsparcie w realizacji programów UE

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Ocena oddziaływania interwencji na szczegółowe cele Programu Współpracy Transgranicznej Interreg V-A Polska-Dania-Niemcy-Litwa-Szwecja na lata 2014-2020.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-83aa10cb-0349-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00259856

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00059880/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.15 Ewaluacja

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Program Współpracy Interreg V-A Południowy Bałtyk 2014-2020

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://bip.cpe.gov.pl/p158/zamowienia-publiczne/ogloszenia-o-zamowieniach

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1) miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, Link do formularzy do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz komunikacji: https://obywatel.gov.pl/nforms/ezamowienia 2) ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal Adres skrzynki ePUP: /CPE_Warszawa/SkrytkaESP
3) poczty elektronicznej
Adres poczty elektronicznej do komunikacji to: przetargi@cpe.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu: /CPE_Warszawa/SkrytkaESP 2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji. 3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu,
opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostępnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi.aspx
oraz Regulaminie ePUAP. 4. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień tego
regulaminu. 5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do złożenia i wycofania oferty oraz do
komunikacji wynosi 150 MB. 6. Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu,
przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP. 7. W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez
miniPortal (Formularz do komunikacji). Korespondencja przesłana za pomocą tego formularza nie może być szyfrowana. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP). 8. Zamawiający dopuszcza korespondencję elektroniczną (inną niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty) za pomocą poczty elektronicznej, email: przetargi@cpe.gov.pl. Szczegółowo opisane w rozdziale IX.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WA.263.19.2022.MW

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 121951,22 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I. Wprowadzenie i podstawa prawna
Przedmiotem zamówienia jest ocena oddziaływania interwencji (zwana dalej "badaniem" lub "zamówieniem") na szczegółowe cele Programu współpracy transgranicznej Interreg V-A Polska-Dania-Niemcy-Litwa-Szwecja (Południowy Bałtyk) na lata 2014-2020 (zwanego dalej "Programem" lub "SBP").
Zgodnie z art. 56 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady nr 1303/2013 ("Rozporządzenie Ogólne") organy zarządzające Programem powinny zapewnić wdrożenie badania służącego ocenie skuteczności, wydajności, trwałości i wpływu wsparcia UE na osiągnięcie celów Programu, jak również na proces jego wdrażania. Ewaluacja będzie dotyczyła także oceny skuteczności i efektywności działań informacyjnych i promocyjnych podejmowanych w ramach Programu.
Kolejnym elementem zamówienia będzie ocena realizacji zasad horyzontalnych wynikających z zapisów art. 50 ust. 4 Rozporządzenia Ogólnego, zgodnie z którym informacje w tym zakresie powinny być przekazywane do procesu sprawozdawczego dotyczącego realizacji Programu. Wymogi Rozporządzenia Ogólnego koncentrują się na zasadzie promowania równości kobiet i mężczyzn oraz niedyskryminacji, a także zasadzie zrównoważonego rozwoju.
Wyniki ewaluacji pozwolą na sformułowanie rekomendacji dla instytucji programowych na temat potencjalnych usprawnień w przyszłym okresie programowania.

II. Podstawowe informacje o Programie
Program Południowy Bałtyk zarządzany jest przez polskie Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej a współfinansowany jest z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (zwany dalej EFRR)
Obszar kwalifikowalny Programu obejmuje następujące jednostki administracyjne NTS III w 5 krajach:
 Niemcy – powiaty Meklemburgii-Pomorza Przedniego: Nordwestmecklenburg, Rostok, Pomorze Przednie - Rugia, Pomorze Przednie-Greifswald i miasto Rostok
 Dania - Regionalną gminę Bornholm i region Zelandii (podregiony: Østsjælland, Vest- og Sydsjælland);
 Szwecja - regiony: Kalmar, Blekinge, Skåne i Kronoberg;
 Litwa - okręgi Kłajpeda, Taurogi i Telsze;
 Polska - podregiony: Miasto Szczecin, Szczeciński, Szczecinecko-Pyrzycki, Koszaliński, Słupski, Chojnicki, Starogardzki, Gdański, Trójmiejski i Elbląski.
III. Główny cel badania
Głównym celem ewaluacji jest ocena skuteczności Programu oraz analiza jego efektów i wpływu Programu na życie społeczno-gospodarcze mieszkańców obszaru wsparcia. Badanie ma na celu również zidentyfikowanie czynników wpływających na stopień realizacji założonych celów szczegółowych w poszczególnych priorytetach. W ramach badania zostanie oceniony stopień realizacji polityk horyzontalnych (promowania równości mężczyzn i kobiet; równości szans i niedyskryminacji; zrównoważonego rozwoju), oraz działań informacyjno–promocyjnych i komunikacji – Wykonawca określi czynniki wpływające na sposób ich realizacji oraz wskaże dobre praktyki w ramach tych obszarów.
Ewaluacji należy dokonać przy zastosowaniu kryteriów takich jak:
1. skuteczność,
2. trwałość,
3. efektywność,
4. użyteczność.
Efektywność i skuteczność działań informacyjnych i promocyjnych prowadzonych od początku realizacji Programu należy również ocenić zgodnie ze Strategią Komunikacji Programu.
Wnioski i rekomendacje z badania będą stanowiły ważny wkład w przygotowanie końcowego sprawozdania z realizacji programu (art. 50 Rozporządzenia Ogólnego).

IV. Zakres badania i pytania ewaluacyjne
Zakresem badania należy objąć wszystkie zrealizowane projekty regularne. Wykonawca uwzględni również projekty zatwierdzone przez Komitet Monitorujący (KM) i będące w trakcie realizacji, biorąc pod uwagę ich potencjał w osiągnięciu celów Programu i zakładanego oddziaływania na obszar wsparcia.
Do dnia 31.05.2022 r.:
- KM zatwierdził 64 projekty regularne i zawarto z nimi umowy o dofinansowanie,
- 51 projektów regularnych zostało zakończonych (stan na 31.05.2022).
Wykonawca musi odpowiedzieć na wszystkie postawione przez Zamawiającego pytania badawcze a oprócz tych wymienionych może zaproponować w ofercie dodatkowe pytania badawcze wpisujące się w zakres ewaluacji.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79000000-4 - Usługi biznesowe: prawnicze, marketingowe, konsultingowe, rekrutacji, drukowania i zabezpieczania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-02-28

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: punktowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koncepcja badawcza

4.3.6.) Waga: 50

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie kierownika zespołu

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: ) zdolności technicznej lub zawodowej:
Posiadania wiedzy i doświadczenia:
I. Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonali:
a) co najmniej 2 usługi, z których każda polegała na wykonaniu badania ewaluacyjnego/analizy programu/ów operacyjnych/projektów współfinansowanego/-ych ze środków Unii Europejskiej w zakresie rozwoju społeczno-gospodarczego kraju i/lub regionu(ów), a wartość każdej usługi wyniosła nie mniej niż 100 000,00 zł brutto .
b) co najmniej jedną usługę polegającą na przygotowaniu, przeprowadzeniu i analizie wyników badania ilościowego na próbie minimum 100 osób,
c) co najmniej jedną usługę polegającą na przygotowaniu, przeprowadzeniu i analizie wyników badania jakościowego w zakresie planowania i/lub zarządzania rozwojem społeczno-gospodarczym kraju i/lub regionu (ów).

II. Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy dysponują lub będą dysponowali osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadającymi następujące kwalifikacje zawodowe:

- jedną osobą, która kierowała/koordynowała realizacją co najmniej 2 badań ewaluacyjnych dotyczących programu/ów operacyjnych/projektów współfinansowanego/-ych ze środków Unii Europejskiej w zakresie rozwoju społeczno-gospodarczego kraju i/lub regionu, a wartość każdej usługi wyniosła nie mniej niż 100 000,00 zł brutto ,
- czterema osobami łącznie spełniającymi wymagania określone w lit. b – d, natomiast warunek określony w lit. a musi spełniać każda z trzech osób (spośród czterech):

a) jest autorem lub współautorem raportu końcowego z 2 badań ewaluacyjnych obejmujących ocenę wyników/rezultatów/efektów wdrażania Programu/ów/projektów współfinansowanych ze środków europejskich lub innych środków publicznych.

b) przeprowadziła co najmniej 1 badanie społeczno-ekonomiczne, w ramach którego wykorzystano metody/techniki z zakresu badań społecznych oraz co najmniej jedno badanie ilościowe/analizę statystyczną, w ramach którego/której wykorzystano metody/techniki z zakresu badań społecznych i/lub analiz statystycznych

c) jest autorem lub współautorem co najmniej 1 publikacji naukowej (tj. utworu opublikowanego w formie artykułu w czasopiśmie naukowym lub w formie książkowej) z zakresu badań społecznych i/lub analiz rynku, z nadanym numerem ISBN lub ISSN na temat Programu/ów współfinansowanych ze środków europejskich lub innych środków publicznych.

d) posiada znajomość języka angielskiego na poziomie minimum C1 w skali globalnej biegłości językowej według "Common European Framework of Reference for Languages: learning, teaching, assessment (CEFR) - Europejski system opisu kształcenia językowego: uczenie się, nauczanie, ocenianie (ESOKJ) –– w przypadku osoby, której językiem ojczystym nie jest język angielski;

Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał ww. usługi zgodnie z opisanymi warunkami, z podaniem przedmiotu świadczonych usług, dat wykonania i podmiotów na rzecz, których usługi zostały wykonane, wraz z załączeniem dowodów, że zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

Przez autora badań ewaluacyjnych wymienionych w ppkt 4), II, lit. a) i b) rozumie się twórcę merytorycznych rozdziałów/części prac danego badania ewaluacyjnego, który jest w nich wyszczególniony jako autor;

Przez współautora badań ewaluacyjnych wymienionych w ppkt 4), II, lit. a) i b) rozumie się współtwórcę co najmniej jednego merytorycznego rozdziału/części prac danego badania ewaluacyjnego, który jest wyszczególniony w nich jako jeden z autorów;

Zmiana w zespole badawczym realizującym badanie będzie możliwa tylko za wcześniejszą zgodą Zamawiającego pod warunkiem spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 8. W celu wykazania braku podstaw wykluczenia, określonych w rozdziale VII pkt 2, Wykonawcy
ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wraz z ofertą złożyć następujące dokumenty:
8.1 aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału
i niepodleganiu wykluczeniu z postępowania w zakresie wskazanym odpowiednio w Załączniku nr 3 do SWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału i nie podlega wykluczeniu z postępowania.
8.2 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie,
o którym mowa w rozdziale VII pkt 8.1 SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia z postępowania. Szczegółowo opisane w rozdziale XV SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.
10. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują:
a) wykaz usług wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania, podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy (wg wzoru określonego w załączniku nr 5 do SWZ);
b) wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,
w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego, w odniesieniu do poszczególnych części zamówienia (wg wzoru określonego w załączniku nr 5 a do SWZ).

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o wykonanie zamówienia warunek określony w rozdziale VII pkt 1 SWZ musi zostać spełniony przez co najmniej jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawca ten wykaże posiadanie łącznego doświadczenia określonego w tym warunku (tj.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości sumowania doświadczenia Wykonawców) i wykona usługi, do realizacji których te
zdolności są wymagane. Ocena spełnienia ww. warunków odbywać się będzie metodą spełnia/nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki. Niespełnienie warunku określonego w rozdziale VII pkt 1 niniejszej SWZ skutkować będzie odrzuceniem Wykonawcy w postępowaniu. W celu wykazania braku podstaw wykluczenia, określonych w rozdziale VII pkt
2, Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wraz z ofertą złożyć następujące dokumenty:8.1 aktualne na dzień składania
ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału i niepodleganiu wykluczeniu z postępowania w zakresie wskazanym odpowiednio w Załączniku nr 3 do SWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału i
nie podlega wykluczeniu z postępowania.8.2 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w rozdziale VII pkt 8.1 SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia z postępowania. 14. Do oferty należy dołączyć:
Wstępne oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania - wzór oświadczenia o spełnieniu warunków udziału i niepodleganiu wykluczeniu z postępowania stanowi Załącznik nr 3 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców,
oświadczenie o spełnieniu warunków udziału i niepoleganiu wykluczeniu z postępowania składa każdy z Wykonawców (podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym lub podpisem osobistym).14.5 Oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy
PZP – w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – do wykorzystania wzór, stanowiący Załącznik nr 7 (podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym lub podpisem osobistym).15. Ofertę, oświadczenia zaleca się sporządzić na
drukach stanowiących załączniki do SWZ. Oferta oraz oświadczenie o spełnieniu warunków udziału i niepodleganiu wykluczeniu oraz oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy PZP muszą być złożone w oryginale.16. Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być złożone w oryginale w takiej samej formie, jak składana oferta (tj. w formie
elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym). Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) (......)17. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (np. spółki cywilne, konsorcja), zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy
PZP, zobowiązani są ustanowić pełnomocnika. Z treści pełnomocnictwa winno jednoznacznie wynikać prawo pełnomocnika do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w imieniu Wykonawcy. Dokument ten winien być
podpisany przez osobę/osoby uprawnioną(-e) do jego udzielenia tj. zgodnie z formą reprezentacji każdego z Wykonawców (podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym lub podpisem osobistym). W przypadku wspólników spółki cywilnej dopuszczalne jest przedłożenie umowy spółki cywilnej, z której wynika zakres i sposób prezentacji, a w przypadku konsorcjum przedłożenie umowy konsorcjum. Doprecyzowanie w rozdziale VII i XII SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności
z wyjątkiem § 1 ust. 5.
2. Działając na podstawie przepisu art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku:
1) zmian przepisów prawa, które to zmiany mają bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu umowy w ten sposób, że czynią wykonanie umowy na dotychczasowych zasadach niecelowym, niezgodnym z wymaganiami lub niemożliwym – zakres zmiany: zmiana polegać będzie na dostosowaniu umowy do obowiązujących przepisów prawa;
2) zmiany przepisów prawa w zakresie dotyczącym stawki podatku VAT – zakres zmiany:
w przypadku zmiany stawki podatku VAT wynagrodzenie netto określone w § 3 ust. 1 i ust. 2 pozostanie bez zmian, zmianie ulegnie wartość wynagrodzenia brutto.
3) gdy wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można będzie usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej postanowień – zakres zmiany: zmiana polegać będzie na wyeliminowaniu rozbieżności i jednoznacznym sprecyzowaniu zapisów umowy wywołujących wątpliwości pomiędzy Stronami;
4) wystąpienia siły wyższej,
5) gdy nastąpi zmiana zakresu Zamówienia, wynikająca ze zmiany przepisów prawa wspólnotowego, w szczególności zmiana zakresu i struktury Programu – zakres zmiany: zmiana polegać będzie na dostosowaniu umowy do obowiązujących przepisów prawa;
6) gdy nastąpi zmiana obszaru wsparcia Programu – zakres zmiany: zmiana polegać będzie na dostosowaniu umowy do zmian wynikających ze zmiany obszaru wsparcia;
7) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w innych umowach wiążących Zamawiającego mających wpływ na realizację niniejszej umowy – zakres zmiany: zmiana polegać będzie na dostosowaniu umowy do zmian zawartych w innych umowach;
8) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian organizacyjnych po stronie Zamawiającego, w tym w szczególności w jego strukturze organizacyjnej – zakres zmiany: zmiana polegać będzie na dostosowaniu umowy do zmian organizacyjnych po stronnie Zamawiającego;
9) gdy wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można będzie usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej postanowień;
10) w przypadku opinii organów z art. 53 ustawy z dnia 3 października 2008 r.
o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa
w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2020 r., poz. 283 z późn. zm.), że projekt programu nie wymaga przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko – zakres zmiany: zmiana polegać będzie na dostosowaniu umowy do okoliczności braku konieczności przeprowadzenia strategicznej oceny na środowisko, w szczególności zmiany termu realizacji umowy, zadań lub etapów.
3. Poza wskazanym ust. 2 pkt 1 – 10 zakresem zmian umowy, zakres zmian, w przypadku wystąpienia przesłanek opisanych w ust. 2 pkt 1 – 10, dotyczy:
1) terminu realizacji umowy, terminów wykonania etapów lub zadań przy czym termin końcowy realizacji zamówienia może być wydłużony maksymalnie o 90 dni.
2) wynagrodzenia Wykonawcy przy czym wynagrodzenie może zostać zwiększone o maksymalnie 10% w stosunku do pierwotnie określonego umową;
3) zakresu rzeczowego zamówienia poprzez dodanie nowego zakresu rzeczowego niezmieniającego charakteru pierwotnie określonego zamówienia, o ile wartość wszystkich dodatkowych zadań nie przekroczy 10% wynagrodzenia pierwotnie określonego umową.
4. Warunkiem wprowadzenia zmiany jest wystąpienie okoliczności, o których mowa w ust. 2 lub w przepisie art. 455 ust. 1 – 4 ustawy pzp i wystąpienie strony powołującej się na daną okoliczność z wnioskiem o dokonanie zmiany umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-08-02 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem miniPortalu

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-02 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-08-31

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Wraz z formularzem ofertowym – do wykorzystania wzór, stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ (podpisanym kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym lub podpisem osobistym) należy złożyć elektroniczną wersję koncepcji badawczej (w formacie PDF). Koncepcja badawcza stanowi treść oferty i nie może być uzupełniona lub zmieniona po upływie terminu składania ofert.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam spodni ogrodniczek w stylu KANZAS/STRAUSS/ROFA itp- Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam spodni ogrodniczek w stylu KANZAS/STRAUSS/ROFA itp., gramatura 300 -400, sklad 65/35, szycie min podwójne. kolor- szary, granatowy, raczej ciemne. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI