Obsługa produkcyjna (wykonawcza) i techniczna-koordynacja, realizacja, montaż, instalacja...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Obsługa produkcyjna (wykonawcza) i techniczna-koordynacja, realizacja, montaż, instalacja infrastruktury na koncertach organizowanych przez OKBPP pn. Krakowska Lekcja Śpiewania w 2022r
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
  • Termin składania wniosków2022-04-08
  • ZamawiającyOśrodek Kultury Biblioteka Polskiej Piosenki
  • Data publikacji ogłoszenia2022-03-31
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00105791
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Obsługa produkcyjna (wykonawcza) i techniczna-koordynacja, realizacja, montaż, instalacja infrastruktury na koncertach organizowanych przez OKBPP pn. Krakowska Lekcja Śpiewania w 2022r

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Kultury Biblioteka Polskiej Piosenki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 120386245

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Krakusa 7

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-535

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@bibliotekapiosenki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bibliotekapiosenki.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Obsługa produkcyjna (wykonawcza) i techniczna-koordynacja, realizacja, montaż, instalacja infrastruktury na koncertach organizowanych przez OKBPP pn. Krakowska Lekcja Śpiewania w 2022r

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-19cea91e-b0f6-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00105791

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00045320/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Usługa kompleksowego zabezpieczenia od strony technicznej i logistycznej wydarzeń artystycznych organizowanych przez OKBPP w 2022 r. Krakowska Lekcja Śpiewania oraz Memento Vitae

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://www.bip.krakow.pl/?bip_id=509&mmi=10499

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W niniejszym postępowaniu komunikacja odbywa się przy użyci:
miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/,
ePUAPu https://obywatel.gov.pl/nforms/ezamowienia
oraz poczty elektronicznej na adres:sekretariat@bibliotekapiosenki.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W niniejszym postępowaniu
komunikacja odbywa się przy użyciu miniPortalu
https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://obywatel.gov.pl/nforms/ezamowienia oraz poczty
elektronicznej na adres: sekretariat@bibliotekapiosenki.pl
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w niniejszym postępowaniu, musi posiadać konto na ePUAP.
3. Wykonawca składa tylko jedną ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku”
dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Wraz z formularzem należy złożyć pozostałe dokumenty wskazane
w pkt 6.1.1. – 6.1.5. SWZ.
UWAGA!
Uwaga! Wykonawca winien zapoznać się z wytycznymi Urzędu Zamówień Publicznych
udostępnionymi na https://www.uzp.gov.pl/strona-glowna/slideraktualnosci/
jaknalezypodpisacofertewpostacielektronicznej/
jak-nalezy-podpisac-oferte-w postaci-elektronicznej Zgodnie z ww.
wytycznymi podpis składany wyłącznie na ww. „Formularzu do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” nie wywołuje skutków
w odniesieniu do złożonej za jego pomocą oferty Wykonawcy. Oferta bowiem, zgodnie z art. 63 ustawy, a nie ww. formularz
elektroniczny za pośrednictwem którego jest przekazywana, musi zostać opatrzona właściwym podpisem. W zakresie procedury
podpisywania oferty odpowiednim podpisem, czyli składania właściwego podpisu pod ofertą złożoną w postaci elektronicznej
wskazać należy, iż prawidłowym będzie złożenie oferty w ten sposób, że Wykonawca przekazuje Zamawiającemu zaszyfrowany plik
zawierający ofertę opatrzoną właściwym podpisem lub plik oferty wraz z plikiem podpisu (w przypadku podpisu zewnętrznego), przy
czym opatrzenie oferty podpisem nastąpiło przed zaszyfrowaniem oferty. Dopuszczalne jest również, aby Wykonawca
skompresowanym archiwum dokumentów elektronicznych, które najczęściej zapisane jest w formacie
ZIP) wraz z właściwym podpisem dołączonym jako plik podpisu do paczki dokumentów
elektronicznych przed jej zaszyfrowaniem, o czym wprost stanowi § 8 Rozporządzenia, o którym mowa w pkt 8.4. SWZ. Zatem
podpis może zostać złożony bezpośrednio na pliku z ofertą Wykonawcy lub na „paczce” dokumentów elektronicznych zawierających
ofertę Wykonawcy. Opatrzenie właściwym podpisem oferty (lub paczki) następuje przed czynnością jej zaszyfrowania. Złożenie
podpisu jedynie na „Formularzu do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” nie jest równoznaczne ze złożeniem podpisu pod
ofertą. Oferta, która została złożona bez opatrzenia właściwym podpisem elektronicznym podlega odrzuceniu na podstawie art. 226
ust. 1 pkt 3 ustawy z uwagi na niezgodność z art. 63 ustawy.
4. Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty, opisany został w „Instrukcji użytkownika
systemu miniPortal oraz Regualminie ePUAP”.
5. Identyfikator postępowania został wskazany w pkt 2. SWZ.
6. W Formularzu Oferty Wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP oraz poczty
elektronicznej poprzez które Zamawiający będzie komunikował się z Wykonawcą.
7. Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert wycofać ofertę za pośrednictwem
„Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku”. Sposób wycofania oferty został
opisany w „Instrukcji użytkownika systemu miniPortal-ePUAP”.
8. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów, informacji i oświadczeń oraz ich cyfrowych
odwzorowań (w tym tzw. kopii elektronicznych) opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP
9. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do:
„złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz „komunikacji” wynosi 150 MB, a plików
przesyłanych za pośrednictwem poczty elektronicznej wynosi 40 MB.
c.d. w Informacjach dodatkowych i w pkt 9 SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Ośrodek Kultury Biblioteka Polskiej Piosenki, ul. Krakusa 7, Kraków, działając zgodnie
z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 roku (dalej: Rozporządzenie) informuje, że:
1) Administratorem danych osobowych jest Ośrodek Kultury Biblioteka Polskiej Piosenki, ul. Krakusa 7, Kraków.
2) Przystąpienie do postępowania przetargowego stanowi wyrażenie przez wykonawców podlegających ochronie Rozporządzenia
zgody a przetwarzanie ich danych osobowych zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia,
3) W Ośrodku został powołany Inspektor Ochrony Danych zgodnie z postanowieniami RODO, kontakt e-mail:
iodo@bibliotekapiosenki.pl z którym można się kontaktować w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych przez
Administratora.
4) Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie
przedmiotowego zamówienia publicznego.
5) Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania w oparciu o
art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp.
6) Dane osobowe będą przetwarzanie przez okres przedawnienia roszczeń przysługujących Zamawiającemu i w stosunku do niego
tj. okres 10 lat. Wszelkie dane przetwarzane na potrzeby rachunkowości oraz ze względów podatkowych przetwarzane będą przez 5
lat od końca roku kalendarzowego w którym powstał obowiązek podatkowy.
7) Obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, konsekwencje
niepodania danych wynikają z ustawy Pzp.
8) Wykonawcy zostali pouczeni o możliwości wycofania zgody w dowolnym momencie co jest jednoznaczne z wycofaniem się z
postępowania przetargowego.
9) Wykonawcy mają prawo do żądania od Zamawiającego dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, ograniczenia
przetwarzania.
10) W związku z przetwarzaniem danych osobowych przez Administratora przysługuje prawo wniesienia skargi do organu
nadzorczego.
11) Nie przysługuje Pani/Panu:
• w zw. z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych
• prawo do przenoszenia danych osobowych o którym mowa w art. 20 RODO
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.26.7.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa produkcyjna (wykonawcza) i techniczna – koordynacja, realizacja,
montaż, instalacja infrastruktury na koncertach organizowanych przez Ośrodek Kultury Biblioteka Polskiej Piosenki pn.
„Krakowska Lekcja Śpiewania” , tj. w 2022
a) KRAKOWSKA LEKCJA ŚPIEWANIA „MAJOWA JUTRZENKA” Z OKAZJI ŚWIĘTA KONSTYTUCJI
b) KRAKOWSKA LEKCJA ŚPIEWANIA „KADRÓWKA 1914”
c) KRAKOWSKA LEKCJA ŚPIEWANIA „RADOSNA NIEPODLEGŁOŚCI” Z OKAZJI ŚWIĘTA NIEPODLEGŁOŚCI
d) KRAKOWSKA LEKCJA ŚPIEWANIA „KOLĘDY DO ŚPIEWANIA PO DOMACH”

4.2.6.) Główny kod CPV: 79952100-3 - Usługi w zakresie organizacji imprez kulturalnych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

31527260-6 - Systemy oświetleniowe

32340000-8 - Mikrofony i głośniki

32342400-6 - Sprzęt nagłaśniający

32342410-9 - Sprzęt dźwiękowy

44210000-5 - Konstrukcje i części konstrukcji

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-05-03 do 2022-12-18

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: cena 60%
doświadczenie realizatora dźwięku 15%
doświadczenie realizatora światła 10 %
Doświadczenie koordynatora produkcji wykonawczej 15%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie realizatora dźwięku

4.3.6.) Waga: 15

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie realizatora światła

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie koordynatora produkcji wykonawczej

4.3.6.) Waga: 15

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy – zgodnie z art. 57 pkt 2 ustawy – spełniają warunki udziału w
postępowaniu, tj. w zakresie posiadania zdolności technicznej lub zawodowej, tj.:
1.1. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w
tym okresie, należycie wykonali co najmniej trzy (3) usługi obejmujące łącznie obsługę produkcyjną (wykonawczą) i
techniczną w tym koordynację prac, organizację nagłośnienia, oświetlenia oraz wykonania scen o wartości nie mniejszej niż
50 000 złotych brutto każda, w tym co najmniej dwie (2) realizacje transmitowane przez telewizję na żywo oraz co najmniej
jedna (1) realizacja na terenie objętym jedną z form ochrony zabytków w Polsce przewidzianych w ustawie z dnia 23 lipca
2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. z 2021r. poz. 710).
1.2. Skieruje do realizacji zamówienia zespół w składzie:
a) min. 1 osobę pełniąca funkcję realizatora dźwięku, która pełniła rolę realizatora dźwięku w produkcji co najmniej dwóch
wydarzeń muzycznych transmitowanych na żywo przez telewizję.
b) min. 1 osobę pełniąca funkcję realizatora światła, która pełniła rolę realizatora światła w produkcji co najmniej dwóch wydarzeń muzycznych transmitowanych na żywo przez telewizję.
c) min. 1 osobę pełniącą funkcję koordynatora produkcji wykonawczej, która pełniła rolę koordynatora produkcji podczas
realizacji minimum dwóch wydarzeń o wartości nie mniejszej niż 50.000 zł brutto każde

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu/-ach, o którym/-ch mowa w pkt 6.1.5.1. SWZ w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego w pkt 5.2. SWZ odpowiednio:
a) samego Wykonawcy lub każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
b) podmiotu/-ów, na którego/-ych zdolnościach technicznych lub zawodowych polega Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu – jeżeli dotyczy.
- sporządzone wg. wzoru w Załączniku nr 6 do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.
(składany wraz z ofertą) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do
realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z
informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia
niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie
czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami, zgodnie z wzorem stanowiącym zał. nr 4 do SWZ na
potwierdzenie spełniania warunku posiadania doświadczenia, o którym mowa w pkt 5.1.2. SWZ.
2. (składany na wezwanie Zamawiającego) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń
okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu
składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania
i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane
lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez
podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z
uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie
wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające
ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu zgodnie z wzorem stanowiącym zał. nr 3 do SWZ, na potwierdzenie spełniania warunku posiadania doświadczenia, o którym mowa w pkt 5.1.1. SWZ

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Formularz Oferty, według wzoru stanowiącego Zał. nr 1 do SWZ, wypełniony i podpisany
przez osoby umocowane należycie do reprezentowania Wykonawcy. 2. Wraz z ofertą
Wykonawca składa:1) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej
Ewidencji Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, chyba że
Wykonawca w Formularzu Oferty wskaże dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów
samodzielnie przez Zamawiającego, poprzez bezpłatne i ogólnodostępne bazy danych; 2)
pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania
Wykonawcy, jeżeli w jego imieniu działa osoba, której umocowanie do reprezentowania nie
wynika z dokumentów wymienionych w pkt 1) powyżej; Opisane powyżej zasady stosuje się odpowiednio do osoby
działającej w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie niniejszego zamówienia oraz do osoby działającej w imieniu podmiotu
udostępniającego zasoby.3) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania do
dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, lub inny
podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie
dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, jako dowód polegania na zdolnościach
technicznych lub zawodowych tego podmiotu, w odniesieniu do warunków udziału w
postępowaniu, o których mowa w pkt. 5.1. SWZ – jeżeli dotyczy4) Oświadczenie, z którego
wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy – przy czym obowiązek ten dotyczy
wyłącznie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 117
ust. 4 ustawy. 5) W celu wstępnego potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu
oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 125 ust. 1 i ust. 5 ustawy, składa on
odrębne następujące oświadczenia: a) o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz b) o
spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, odpowiednio: i. samego Wykonawcy lub każdego
z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; ii. podmiotu/-ów, na
którego/-ych zdolnościach technicznych lub zawodowych polega Wykonawca w celu
potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu – jeżeli dotyczy, według wzorów
zaproponowanych odpowiednio w formularzach A, B, C i D zał. nr 2 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego (np. członkowie
konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej), zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy, są zobowiązani
ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich
w postępowaniu i do zawarcia umowy, i przedstawić stosowne dokumenty (pełnomocnictwa) w
składanej ofercie.
2. Ponadto Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego
składają:
2.1. każdy z osobna dotyczące ich dokumenty wskazane odpowiednio w pkt 6.1.5.1., a
ponadto – na wezwanie Zamawiającego – także dokument opisany w pkt 6.2.1 SWZ dot.
każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
2.2. jeżeli dotyczy - dokumenty wskazane w pkt 6.1.3., 6.1.4., 6.1.5.1 dot. podmiotu
udostępniającego zasoby, a ponadto – na wezwanie Zamawiającego – także 6.2.1. SWZ dot.
podmiotu udostępniającego zasoby;
2.3. dokumenty, o których mowa w pkt 6.1.1. i 6.1.2. SWZ (w tym dot. podmiotu
udostępniającego zasoby – jeżeli dotyczy);
2.4. ci z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, którzy spełniają
dokumenty, o których mowa w pkt 6.1.5.2 SWZ;
2.5. a na wezwanie Zamawiającego, ci z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia, którzy spełniają warunek, na potwierdzenie którego wymagany jest dany dokument,
także dokument wskazany w pkt 6.2.2. SWZ.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. członkowie konsorcjum)
ponoszą, zgodnie z art. 445 ust. 1 ustawy, solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia
należytego wykonania umowy – jeżeli dotyczy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiana treści umowy może nastąpić wyłącznie w granicach art. 455 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2021 r. Prawo zamówień publicznych i pod rygorem nieważności wymaga formy pisemnego aneksu skutecznego po podpisaniu przez obie Strony. Wykonawca na piśmie przedstawi okoliczności będące przyczyną proponowanych zmian.
2. Zmiana umowy, o której mowa wyżej, może nastąpić wyłącznie w przypadkach:
1) ewentualnej zmiany podwykonawców, z zastrzeżeniem posiadania przez tych podwykonawców, co najmniej takich samych właściwości (kwalifikacji), pod rygorem niedopuszczenia podwykonawców do wykonywania zamówienia;
2) zmiany sposobu realizacji zamówienia z samodzielnej realizacji przez Wykonawcę, na realizację z udziałem podwykonawców, z zastrzeżeniem, iż podwykonawcy będą posiadać właściwości niezbędne, do realizacji danej części zamówienia oraz właściwości, w zakresie wymaganym dla Wykonawcy, a dotyczącym braku podstaw do wykluczenia z postępowania;
3) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy;
4) zmiana osób przy realizacji przedmiotu zamówienia;
5) zmiana sposobu spełnienia świadczenia - na skutek niedostępności na rynku materiałów/urządzeń niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy z zastrzeżeniem, że nie będzie stało to w sprzeczności z zapisami ustawy;
6) zmiany wynagrodzenia na skutek niedostępności na rynku materiałów/urządzeń niezbędnych do wykonania przedmiotu;
7) realizacji zamówień dodatkowych obejmujących ekran ledowy;
8) zmiany terminu realizacji poszczególnych wydarzeń w przypadku:
a) zaistnienia niekorzystnych i nieprzewidzianych przez Strony warunków atmosferycznych, w tym klęski żywiołowej lub innej siły wyższej,
b) okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, spowodowanych w szczególności: opóźnieniem w odbiorze przedmiotu Umowy, potrzebą bądź koniecznością udostępnienia obiektów innym podmiotom, przekazaniu Wykonawcy dokumentacji lub informacji, do przekazania których Zamawiający jest zobowiązany na mocy niniejszej Umowy, zmianą sposobu wykonania w stosunku do przewidzianego w toku postępowania, ze względu na ujawniony w trakcie realizacji stan
techniczny przedmiotu Umowy.
3. Siła wyższa jest to zdarzenie, którego strony nie mogły przewidzieć, któremu nie mogły zapobiec, ani nie mogą przeciwdziałać, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie w części lub w całości jego zobowiązań. Siła wyższa obejmuje w szczególności, następujące zdarzenia:
1) wojnę, działania wojenne, działania wrogów zewnętrznych;
2) terroryzm, rewolucja, przewrót wojskowy lub cywilny, wojna domowa;
3) skutki zastosowania amunicji wojskowej, materiałów wybuchowych, skażenie radioaktywna, z wyjątkiem tych które mogą być spowodowane użyciem ich przez Wykonawcę;
4) epidemia, pandemia w tym zakazy i nakazy wprowadzone w związku z ogłoszonym stanem epidemii na terytorium RP;
5) klęski żywiołowe: huragany, powodzie, trzęsienie ziemi;
6) bunty, niepokoje, strajki, okupacje budowy przez osoby inne niż pracownicy Wykonawcy i jego podwykonawców;
7) inne wydarzenia losowe.
4. Strona dotknięta czynnikami losowymi powinna niezwłocznie poinformować druga Stronę pocztą elektroniczna lub w innej formie pisemnej o zaistnieniu tych okoliczności lub o ich ustąpieniu.
5. Braków surowcowych, niedoborów siły roboczej, zastosowanie części wadliwych i przerw w pracy nie uznaje się jako czynników losowych.
6. Strona inicjująca zmianę obowiązana jest do złożenia wniosku o zmianę, ze wskazaniem opisu zmiany oraz jej uzasadnienia, jak również wpływu zmiany na kształt bądź termin realizacji Umowy.
7. Zmiany nieistotne nie wymagają aneksu. Zmianą nie wymagającą aneksu jest w szczególności:
a. zmiana siedziby którejkolwiek ze Stron,
b. zmiana osób upoważnionych do realizacji czynności wynikających z Umowy,
c. zmiana osób wskazanych do kontaktu, zarówno ze strony Zamawiającego, jak i Wykonawcy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-04-08 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę wraz z wymaganymi załącznikami za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-08 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-05-07

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

10.Za datę przekazania oferty, dokumentów, informacji i oświadczeń oraz ich cyfrowych odwzorowań przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP lub datę i godzinę serwera pocztowego Zamawiającego.
11. Formaty danych wymagane do sporządzania i przekazywania dokumentów i informacji w postępowaniu określa § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w
sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie. Zamawiający wskazuje jednak, że wśród dopuszczalnych i ogólnie dostępnych formatów znajdują się m.in.: .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx,
.odt., ze szczególnym wskazaniem na .pdf.
12. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej może zawsze dokonać notariusz. Ponadto szczegółowe zasady poświadczania różnych kategorii dokumentów opisuje § 6 ust. 3 oraz § 7 ust. 3 Rozporządzenia przywołanego w pkt 11 powyżej.
13. W Formularzu oferty wartości liczbowe należy wpisywać w każdej pozycji wyłącznie cyframi, a w miejscach gdzie jest to wyraźnie wskazane także słownie (nie stosuje się wyrażenia „jw.” i równoważnych).
14. Podmiotowe środki dowodowe, przedmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia, sporządzone w języku obcym przekazuje się wraz z tłumaczeniem na język polski.
15. Zamawiający zastrzega sobie ponadto możliwość żądania, aby w przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności podmiotowych środków dowodowych lub dokumentów, o których mowa w pkt 6.1.2. lit. a SWZ, pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, przedstawił on tłumaczenia na język polski pobranych samodzielnie przez Zamawiającego podmiotowych środków dowodowych lub dokumentów.
16. W zakresie nieuregulowanym ustawą lub niniejszą SWZ do podmiotowych środków dowodowych, oświadczeń i dokumentów składanych przez Wykonawcę w postępowaniu zastosowanie mają w szczególności przepisy rozporządzenia przywołanego w pkt 8.4. SWZ powyżej oraz rozporządzenia Ministra Rozwoju Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.
dodatkowe informacje do pkt 4.2.10) ogłoszenia - Termin wykonania zamówienia:
KRAKOWSKA LEKCJA ŚPIEWANIA „MAJOWA JUTRZENKA” Z OKAZJI ŚWIĘTA KONSTYTUCJI
Termin: 3 maja 2022r.
Miejsce: Mały Rynek
KRAKOWSKA LEKCJA ŚPIEWANIA „KADRÓWKA 1914”
Termin: 5 sierpnia 2022r.
Miejsce: Mały Rynek

KRAKOWSKA LEKCJA ŚPIEWANIA „RADOSNA NIEPODLEGŁOŚCI” Z OKAZJI ŚWIĘTA NIEPODLEGŁOŚCI
Termin: 11 listopada 2022r.
Miejsce: Rynek Główny
KRAKOWSKA LEKCJA ŚPIEWANIA „KOLĘDY DO ŚPIEWANIA PO DOMACH”
Termin: grudzień 2022r., dokładny termin do ustalenia w trybie roboczym (np. ostatnia niedziela przed wigilią)
Miejsce: Mały Rynek
c.d. pkt 7.4.
8. 8. Zamawiający zastrzega możliwość wypowiedzenia umowy w trybie natychmiastowym bez konsekwencji prawnych i finansowych w sytuacji wprowadzenia nakazów i zakazów związanych z epidemią Sars-CoV-2, które uniemożliwią realizacje przedmiotu umowy w ustalonym terminie. Wykonawca wyraża na powyższe zgodę i zrzeka się wszelkich roszczeń w stosunku do Zamawiającego z tym związanych.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlece stałe sprzątanie i impregnacje schodów z granitu po montażu - Podhale
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania06-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Zlece stałe sprzątanie i impregnacje schodów z granitu po montażu. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI