Obsługa prawna, audyty oraz ciągłe prowadzenie wszystkich postępowań zamówień publicznych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Obsługa prawna, audyty oraz ciągłe prowadzenie wszystkich postępowań zamówień publicznych jako Pełnomocnik Zamawiającego dla Sądeckiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoNowy Sącz
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
  • Termin składania wniosków2024-07-30
  • ZamawiającySądeckie Towarzystwo Budownictwa Społecznego
  • Data publikacji ogłoszenia2024-07-22
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00422984
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Obsługa prawna, audyty oraz ciągłe prowadzenie wszystkich postępowań zamówień publicznych jako Pełnomocnik Zamawiającego dla Sądeckiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sądeckie Towarzystwo Budownictwa Społecznego

1.3.) Oddział zamawiającego: sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 490781058

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Janusza Kusocińskiego 4A

1.5.2.) Miejscowość: Nowy Sącz

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-300

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@stbs-nowysacz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.stbs-nowysacz.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Obsługa prawna, audyty oraz ciągłe prowadzenie wszystkich postępowań zamówień publicznych jako Pełnomocnik Zamawiającego dla Sądeckiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b8acb7db-8283-41a6-a1e6-967d7cad12d3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00422984

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00191589/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.8 Obsługa prawna oraz ciągłe prowadzenie wszystkich postępowań publicznych jako Pełnomocnik Zamawiającego dla Sądeckiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b8acb7db-8283-41a6-a1e6-967d7cad12d3

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy on-line działającej pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/
Na Platformie postępowanie prowadzone jest pod nazwą:
„Obsługa prawna oraz ciągłe prowadzenie wszystkich postępowań zamówień publicznych jako Pełnomocnik Zamawiającego dla Sądeckiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego ”
znak sprawy: 1.3.8.24
1.1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
1.2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
Pozostałe zapisy w SWZ.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający zaleca:
- stosowanie podpisu wewnętrznego, który polega na tym, że jest zapisany łącznie z podpisywanym dokumentem (tworzą jeden plik), a nie oddzielnie (plik podpisywany i plik podpisu);
- użycie znacznika czasu.
1.12. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. Konta uproszczonego na Platformie
e-Zamówienia.
1.13. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
1.14. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).

Pozostałe zapisy w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 1.3.8.24

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Obsługa prawna, audyty oraz ciągłe prowadzenie wszystkich postępowań zamówień publicznych jako Pełnomocnik Zamawiającego Sądeckiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego
2. Opis szczegółowy przedmiotu zamówienia:
W szczególności wykonawca zobowiązuje się do udzielania Zamawiającemu w ramach zgłaszanego zapotrzebowania pomocy formalno-prawnej w zakresie zamówień publicznych oraz innych procedur przetargowych i negocjacyjnych polegającej na:

1/ ciągłej, bieżącej obsłudze konsultingowej procedur zamawiającego;
2/opracowanie pod względem formalno-prawnym i merytorycznym ogłoszenia o zamówieniu oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia w postępowaniach,
3/prowadzenia postępowań na platformie e-zamówienia jako Pełnomocnik Kierownika Zamawiającego, prowadzenia protokołów postępowań oraz planów ZP i sprawozdań zamawiającego dotyczących zamówień publicznych,
4/ocenie pod względem formalno-prawnym ofert składanych przez wykonawców w ww. postępowaniach;
5/prowadzenie postępowań na platformie ezamówienia- zamieszczanie postępowań i ogłoszeń, odpowiadanie na pytania wykonawców, otwieranie ofert, badanie ofert i dokumentów potwierdzających, wypracowywanie wyniku postępowań, sporządzenie wszelkich obowiązkowych ogłoszeń do BZP, sporządzanie protokołów postępowań oraz archiwizacji przeprowadzonych procedur,
6/sporządzaniu odpowiedzi na odwołania złożone przez wykonawców do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej;
7/sporządzanie opinii prawnych z zakresu zamówień publicznych,
8/. pomoc przy wszelkich kontrolach zamówień publicznych prowadzonych przez instytucje NIK, IP, IW środkami unijnymi,
9/ zastępstwie Zleceniodawcy przed Sądem Polubownym przy KIO w postępowaniu odwoławczym za odrębnym wynagrodzeniem;
10/sporządzaniu skarg na wyrok KIO oraz postanowienia KIO kończące postępowanie odwoławcze;
11/na żądanie Zleceniodawcy systematyczne szkolenie jego pracowników z problematyki zamówień publicznych za odrębnym wynagrodzeniem;
12/doradztwie formalno-prawnym od dnia zawarcia danych umów do dnia ich zakończenia;
13) na żądanie Zleceniodawcy przeprowadzenie audytów.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79000000-4 - Usługi biznesowe: prawnicze, marketingowe, konsultingowe, rekrutacji, drukowania i zabezpieczania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 47 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie

4.3.6.) Waga: 70

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym :
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów :
Zamawiający stawia warunek w powyższym zakresie.
Osoba prowadząca postępowania jako pełnomocnik winna się legitymować wykształceniem wyższym z tytułem magistra oraz wykształceniem w przedmiocie zamówienia/ studia podyplomowe z ZP, studia prawnicze/.

3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku.
4) zdolności technicznej lub zawodowej :
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykonał usługę prowadzenia postępowań przez okres min. 3 lata a osoba przeznaczona do realizacji zamówienia:
a) wykaże, że wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu (3) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej:

- jedną usługę prowadzenia obsługi procedur Zamawiającego jako Pełnomocnik na platformie ezamówienia przez okres min. 24 miesięcy,
- dwie usługi prowadzenia zamówienia publicznego na robotę budowlaną o wartości powyżej progu unijnego, polegającą na budowie, rozbudowie, przebudowie lub remoncie obiektu kubaturowego, użyteczności publicznej, przemysłowego, handlowego lub wielorodzinnego budynku mieszkalnego – w tym jedną jako Pełnomocnik zamawiającego, Członek komisji, członek zespołu projektowego lub członek JRP,
- cztery usługi prowadzenia zamówienia publicznego na robotę budowlaną o wartości poniżej progu unijnego, polegającą na budowie, rozbudowie, przebudowie lub remoncie obiektu kubaturowego, użyteczności publicznej, przemysłowego, handlowego lub wielorodzinnego budynku mieszkalnego – w tym jedną jako Pełnomocnik zamawiającego na platformie ezamówienia,
b) wykaże, że wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu (3) lat
przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności
jest krótszy - w tym okresie, co najmniej:
- 2 skuteczne obrony Zamawiającego w KIO względem odwołania wykonawcy,
c) wykaże, że wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu (3) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej:
- dwa szkolenia co najmniej w wymiarze co najmniej 8 godzin z zamówień publicznych dla Zamawiających,
d) wykaże, że wykonał co najmniej dwie skuteczne obrony zamawiającego przed kontrolami RIO, UZP, NIK, Instytucjami Zarządzającymi, Instytucjami Pośredniczącymi lub Instytucjami Finansującymi,
e) wykaże, że w ostatnich 3 latach jako Pełnomocnik Zamawiającego przeprowadził min. 2 konkursy na twórcze prace architektoniczno-projektowe na platformie ezamówienia.
f) wykaże, że wykonał co najmniej 5 audytów w spółkach komunalnych.

Warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej i zawodowej dotyczący wykonanych usług, musi być spełniony:
 przez Wykonawcę samodzielnie lub;
 przez minimum jeden podmiot udostępniający wiedzę i doświadczenie (podwykonawcę) samodzielnie;
 w przypadku Wykonawców występujących wspólnie - samodzielnie przez minimum jednego z Wykonawców występujących wspólnie.
b) dysponuje do realizacji zamówienia publicznego jedną osobą, która będzie realizować zamówienie posiadającą wymagane wykształcenie i doświadczenie.
3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – nie dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie ze wzorem umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-30 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-30 08:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę legalizację wodomierzy- Miechów
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania09-09-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę legalizację wodomierzy. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Nowy Sącz: BZP.271.68.2024 Prace geodezyjno–kartograficzne.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Dla firmy i biura: Kompleksowa realizacja projektu z Budżetu Obywatelskiego Targi śniadaniowe na Bemowie BO/24/01/0020
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Dla firmy i biura: Zakup materiałów promocyjnych opatrzonych logotypem KPO
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI