Obsługa fotograficzna w 2024 r.

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Obsługa fotograficzna w 2024 r.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2024-08-21
  • ZamawiającyWojewództwo Mazowieckie
  • Data publikacji ogłoszenia2024-08-09
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00452194
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Obsługa fotograficzna w 2024 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Mazowieckie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015528910

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jagiellońska 26

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 03-719

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mazovia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mazovia.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Obsługa fotograficzna w 2024 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c415a80e-1b4f-4545-9c94-a74baf19803c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00452194

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00070713/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.14 Obsługa fotograficzna ważnych wydarzeń wraz z przeniesieniem majątkowych praw autorskich do zdjęć.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/966072

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/966072

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem Platformy Zakupowej, o której mowa w ust. 3.5 ogłoszenia, i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego” dostępnego na stronie Platformy dot. danego postępowania. Za datę przekazania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem Platformy Zakupowej poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego. 2. Instrukcje korzystania z Platformy Zakupowej dot. logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, ofert oraz innych czynności podejmowanych w przedmiotowym postępowaniu przy użyciu Platformy Zakupowej znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców": https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje. 3. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w postaci elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej. Informacje dotyczące przedmiotowego postępowania będą zamieszczane na Platformie w zakładce „Wiadomości”, sekcji “Komunikaty publiczne”. Korespondencja, której adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w postaci elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej do konkretnego Wykonawcy. Wykonawca w trakcie toczącego się postępowania powinien sprawdzać komunikaty i wiadomości przesłane przez Zamawiającego bezpośrednio na Platformie Zakupowej, gdyż system powiadomień Platformy może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM. 4. Zaleca się, aby Wykonawca założył bezpłatne Konto Użytkownika na platformazakupowa.pl. Warunkiem założenia Konta jest posiadanie przez Użytkownika aktywnego konta poczty elektronicznej (e-mail). W celu założenia konta Użytkownik wypełnia formularz Założenia konta, podając m. in. adres e-mail. Powiadomienia systemowe dot. opublikowania komunikatu publicznego lub przesłania spersonalizowanej wiadomości przekazywane będą wyłącznie na adres poczty elektronicznej wskazany przez Wykonawcę w formularzu Założenia konta. 5. Realizując obowiązek wynikający z art. 67 PZP Zamawiający informuje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej: 1) minimalne wymagania techniczne umożliwiające korzystanie ze Strony Platformy Zakupowej to przeglądarka internetowa EDGE, Chrome lub FireFox w najnowszej dostępnej wersji, z włączoną obsługą języka Javascript, akceptująca pliki typu „cookies” oraz łącze internetowe o przepustowości co najmniej 256 kbit/s., 2) Platforma Zakupowa jest zoptymalizowana dla minimalnej rozdzielczości ekranu 1024x768 pikseli, 3) w celu założenia Konta Użytkownika na Platformie Zakupowej, konieczne jest posiadanie aktywnego konta poczty elektronicznej (e-mail), 4) występuje limit objętości plików lub spakowanych folderów w zakresie całej oferty do ilości 10 plików lub spakowanych folderów przy maksymalnej wielkości 150 MB (w przypadku większych plików zalecane jest skorzystanie z instrukcji pakowania plików, dzieląc je na mniejsze paczki po np. 150 MB każda), 5) komunikacja poprzez Wyślij wiadomość umożliwia dodanie do treści wysyłanej wiadomości plików lub spakowanego katalogu (załączników); występuje limit objętości plików lub spakowanych folderów do ilości 10 plików lub spakowanych folderów przy maksymalnej sumarycznej wielkości 500 MB, 6) czas wyświetlany na Platformie Zakupowej synchronizuje się automatycznie z serwerem Głównego Urzędu Miar. 6. Wykonawca za pośrednictwem Platformy Zakupowej składa ofertę, przygotowaną w języku polskim, sporządzoną pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: OR-D-III.272.72.2024.AS

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 7

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługa przygotowania i kompleksowej realizacji sesji fotograficznych bohaterów związanych z inwestycjami zrealizowanymi przy udziale środków z budżetu województwa mazowieckiego, w szczególności samorządowych programów wsparcia oraz sesji fotograficznych obiektów, które powstały ze wsparciem z budżetu województwa

4.2.6.) Główny kod CPV: 79960000-1 - Usługi fotograficzne i pomocnicze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybierze ofertę Wykonawcy, który uzyska największą, zsumowaną liczbę punktów przyznanych ofercie w poszczególnych kryteriach

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Ocena portfolio

4.3.6.) Waga: 60

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest obsługa fotograficzna wskazanych przez Zamawiającego wydarzeń z udziałem przedstawicieli Zarządu Województwa Mazowieckiego odbywających się na terenie województwa mazowieckiego, na terenie subregionu płockiego (zgodnie z NUTS_3). Wykonanie od 20 do 50 zdjęć z każdego wydarzenia, obróbka graficzna do 20 wskazanych przez Zamawiającego zdjęć wraz z przeniesieniem praw autorskich.
Liczba wydarzeń w ramach zamówienia podstawowego: minimalna - 60, maksymalna - 100.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79960000-1 - Usługi fotograficzne i pomocnicze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Obsługa fotograficzna wskazanych przez Zamawiającego wydarzeń odbywających się na terenie województwa mazowieckiego, na terenie subregionu płockiego. Liczba wydarzeń w ramach przewidzianej opcji: minimalna - 60, maksymalna - 100.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybierze ofertę Wykonawcy, który uzyska największą, zsumowaną liczbę punktów przyznanych ofercie w poszczególnych kryteriach

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Ocena jakości technicznej i artystycznej fotografii

4.3.6.) Waga: 60

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest obsługa fotograficzna wskazanych przez Zamawiającego wydarzeń z udziałem przedstawicieli Zarządu Województwa Mazowieckiego odbywających się na terenie województwa mazowieckiego, na terenie subregionu radomskiego (zgodnie z NUTS_3) radomskiego. Wykonanie od 20 do 50 zdjęć z każdego wydarzenia, obróbka graficzna do 20 wskazanych przez Zamawiającego zdjęć wraz z przeniesieniem praw autorskich. Liczba wydarzeń w ramach zamówienia podstawowego: minimalna - 60, maksymalna - 100.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79960000-1 - Usługi fotograficzne i pomocnicze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Obsługa fotograficzna wskazanych przez Zamawiającego wydarzeń odbywających się na terenie województwa mazowieckiego, na terenie subregionu radomskiego. Liczba wydarzeń w ramach opcji: minimalna - 60, maksymalna - 100.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybierze ofertę Wykonawcy, który uzyska największą, zsumowaną liczbę punktów przyznanych ofercie w poszczególnych kryteriach

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Ocena jakości technicznej i artystycznej fotografii

4.3.6.) Waga: 60

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest obsługa fotograficzna wskazanych przez Zamawiającego wydarzeń z udziałem przedstawicieli Zarządu Województwa Mazowieckiego odbywających się na terenie województwa mazowieckiego, na terenie subregionu siedleckiego (zgodnie z NUTS_3). Wykonanie od 20 do 50 zdjęć z każdego wydarzenia, obróbka graficzna do 20 wskazanych przez Zamawiającego zdjęć wraz z przeniesieniem praw autorskich. Liczba wydarzeń w ramach zamówienia podstawowego: minimalna - 60, maksymalna - 100.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79960000-1 - Usługi fotograficzne i pomocnicze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Obsługa fotograficzna wskazanych przez Zamawiającego wydarzeń odbywających się na terenie województwa mazowieckiego, na terenie subregionu siedleckiego. Liczba wydarzeń w ramach opcji: minimalna - 60, maksymalna - 100.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybierze ofertę Wykonawcy, który uzyska największą, zsumowaną liczbę punktów przyznanych ofercie w poszczególnych kryteriach

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Ocena jakości technicznej i artystycznej fotografii

4.3.6.) Waga: 60

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest obsługa fotograficzna wskazanych przez Zamawiającego wydarzeń z udziałem przedstawicieli Zarządu Województwa Mazowieckiego odbywających się na terenie województwa mazowieckiego, na terenie subregionu ostrołęckiego (zgodnie z NUTS_3). Wykonanie od 20 do 50 zdjęć z każdego wydarzenia, obróbka graficzna do 20 wskazanych przez Zamawiającego zdjęć wraz z przeniesieniem praw autorskich.
Liczba wydarzeń w ramach zamówienia podstawowego: minimalna - 30, maksymalna - 60.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79960000-1 - Usługi fotograficzne i pomocnicze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Obsługa fotograficzna wskazanych przez Zamawiającego wydarzeń odbywających się na terenie województwa mazowieckiego, na terenie subregionu ostrołęckiego. Liczba wydarzeń w ramach opcji: minimalna - 30, maksymalna - 60.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybierze ofertę Wykonawcy, który uzyska największą, zsumowaną liczbę punktów przyznanych ofercie w poszczególnych kryteriach

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Ocena jakości technicznej i artystycznej fotografii

4.3.6.) Waga: 60

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest obsługa fotograficzna wskazanych przez Zamawiającego wydarzeń z udziałem przedstawicieli Zarządu Województwa Mazowieckiego odbywających się na terenie województwa mazowieckiego, na terenie subregionu ciechanowskiego (zgodnie z NUTS_3). Wykonanie od 20 do 50 zdjęć z każdego wydarzenia, obróbka graficzna do 20 wskazanych przez Zamawiającego zdjęć wraz z przeniesieniem praw autorskich.
Liczbę wydarzeń w ramach zamówienia podstawowego: minimalna - 30, maksymalna - 60.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79960000-1 - Usługi fotograficzne i pomocnicze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Obsługa fotograficzna wskazanych przez Zamawiającego wydarzeń odbywających się na terenie województwa mazowieckiego, na terenie subregionu ciechanowskiego. Liczbę wydarzeń w ramach opcji: minimalna - 30, maksymalna - 60.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybierze ofertę Wykonawcy, który uzyska największą, zsumowaną liczbę punktów przyznanych ofercie w poszczególnych kryteriach

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Ocena jakości technicznej i artystycznej fotografii

4.3.6.) Waga: 60

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest obsługa fotograficzna wskazanych przez Zamawiającego wydarzeń z udziałem przedstawicieli Zarządu Województwa Mazowieckiego odbywających się na terenie województwa mazowieckiego, na terenie Warszawy oraz subregionów: żyrardowskiego, warszawskiego zachodniego i warszawskiego wschodniego . Wykonanie od 20 do 50 zdjęć z każdego wydarzenia, obróbka graficzna do 20 wskazanych przez Zamawiającego zdjęć wraz z przeniesieniem praw autorskich.
Liczba wydarzeń w ramach zamówienia podstawowego: minimalna - 60, maksymalna - 100.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79960000-1 - Usługi fotograficzne i pomocnicze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Obsługa fotograficzna wskazanych przez Zamawiającego wydarzeń odbywających się na terenie województwa mazowieckiego, na terenie Warszawy oraz subregionów: żyrardowskiego, warszawskiego zachodniego i warszawskiego wschodniego . Liczba wydarzeń w ramach opcji: minimalna - 60, maksymalna - 100.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybierze ofertę Wykonawcy, który uzyska największą, zsumowaną liczbę punktów przyznanych ofercie w poszczególnych kryteriach

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Ocena jakości technicznej i artystycznej fotografii

4.3.6.) Waga: 60

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. Na potwierdzenie, że oferowane przez Wykonawcę usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w Opisach przedmiotu zamówienia oraz na potwierdzenie zgodności z kryteriami oceny ofert, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych:
1) dla 1 części: portfolio składające się z 2 sesji zdjęciowych:
a) 1 sesji zdjęciowej jednej i tej samej osoby lub jednej i tej samej grupy osób (nie więcej niż 3 osoby) - tj. od min. 5 do max. 10 zdjęć w różnych ujęciach, kadrach i planach
oraz
b) 1 sesji zdjęciowej jednego i tego samego obiektu budowlanego, np. boisko, stadion, dom kultury, plac zabaw - tj. od min. 5 do max. 12 zdjęć w różnych ujęciach, kadrach i planach, z tym że co najmniej 2 zdjęcia powinny być wykonane przy użyciu drona;
sesje powinny być wykonane nie wcześniej niż w latach 2022-2023;
2) dla części 2 – 7: 3 fotoreportaży wykonanych w ostatnich 24 miesiącach z wydarzeń niebędących imprezami okolicznościowymi (takich jak: śluby, wesela, chrzty, komunie, spotkania rodzinne); każdy fotoreportaż powinien zawierać min. 5 różnorodnych zdjęć. Wykonawca przedstawi wymaganą minimalną liczbę 3 fotoreportaży bez względu na liczbę części, na które składa ofertę.
2. Zamawiający zastrzega, że zarówno sesje przedstawione w portfolio, jak i zdjęcia do fotoreportaży składane przez Wykonawcę nie mogą pochodzić ze zleceń zrealizowanych na rzecz Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie.
3. Przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w ust. 1, Wykonawca udostępni poprzez wskazanie w Formularzu oferty adresu strony internetowej (URL), na której Zamawiający będzie mógł zweryfikować oraz ocenić zrealizowane sesje zdjęciowe oraz fotoreportaże (Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił dostęp do materiałów pod wskazanym adresem internetowym co najmniej do czasu zakończenia prowadzonego postępowania).
4. Zamawiający dopuszcza możliwość udostępnienia przedmiotowych środków dowodowych za pośrednictwem usług typu chmura.
5. Zamawiający zastrzega, że warunkiem udostępnienia przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w ust. 1, jest posiadanie przez Wykonawcę zgody na rozpowszechnianie wizerunku osób trzecich.
6. Jeżeli sposób złożenia lub forma przekazywanego przedmiotowego środka dowodowego (np. nieczytelne lub w ilości większej niż wymagana) uniemożliwią dokonanie jego oceny zgodnie z kryteriami oceny ofert, określonymi w § 23 SWZ, oferta Wykonawcy będzie podlegać odrzuceniu jako niezgodna z warunkami zamówienia

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty musi być załączone pełnomocnictwo, w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, określające zakres pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania podmiotu, chyba że pełnomocnictwo wynika z innych załączonych do oferty dokumentów. 2. W związku z ustawą z dnia 13 kwietnia 2022 roku o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, treść oświadczenia, o którym mowa w sekcji V ustęp 5.5.) ogłoszenia, uzupełniona została o przesłanki wykluczenia Wykonawców, o których mowa w art. 7 ust. 1 ww. ustawy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 2. W przypadku, o którym mowa w ust. 1 Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiadania określonej formy prawnej w celu złożenia oferty w postępowaniu. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, składa każdy z Wykonawców. 5. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oferta musi być opatrzona nazwami wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia określony został w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załączniki nr 3.1 (dotyczy 1 części zamówienia) i 3.2 (dotyczy części 2 - 7 zamówienia) do SWZ, zamieszczonej na stronie Platformy Zakupowej Zamawiającego prowadzonego postępowania

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-08-21 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma Zakupowa Zamawiającego https://platformazakupowa.pl/transakcja/966072

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-21 10:10

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-09-19

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Forma elektroniczna oznacza złożenie oświadczenia woli w postaci elektronicznej oraz opatrzenie go kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
2. SWZ – specyfikacja warunków zamówienia, zamieszczona na stronie https://platformazakupowa.pl/transakcja/966072.
3. ustawa PZP - ustawa z dnia 11 września 2019 r. Praw zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.).
4. Termin realizacji dla części 2 - 7 zamówienia: zamówienie podstawowe realizowane będzie w terminie 12 miesięcy od dnia podpisania umowy; w przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, realizacja zamówienia nastąpi w terminie kolejnych 12 miesięcy.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonania kancelarii tajnej - wg. ustawy OIN- Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania17-09-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonania kancelarii tajnej - wg. ustawy OIN (Dz. U. 2024, poz. 632) do poziomu "Tajne". Firma w woj. Podkarpackim. Pomieszczenie na parterze, bez okna. Poproszę o ocenę możliwości wykonania, kalkulacje wstępną i ew. termin realizacji. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI