Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Obsługa audiowizualna Konferencji AV-POLAND 2022 w dniu 7.06.2022 r. wraz z próbą w dniu 6.06.2022 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Transportu Samochodowego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000127692
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jagiellońska 80
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 03-301
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@its.waw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.its.waw.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Transport
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Obsługa audiowizualna Konferencji AV-POLAND 2022 w dniu 7.06.2022 r. wraz z próbą w dniu 6.06.2022 r.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-812f713b-af7f-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00102584
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://its.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://its.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Ze względu na ograniczoną liczbę znaków w ogłoszeniu o zamówieniu Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie
komunikował się z wykonawcami zostały określone w rozdziale 10 SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SZ-222/11/2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest obsługa audiowizualna Konferencji AV-POLAND 2022 w dniu 7.06.2022 r. wraz z próbą w dniu 6.06.2022 r.
2. Szczegółowy zakres, warunki i sposób realizacji przedmiotu zamówienia określone zostały we wzorze umowy (dalej „wzór umowy”), stanowiącej Załącznik nr 7 do SWZ oraz w opisie przedmiotu zamówienia (dalej „OPZ”), stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
79540000-1 - Usługi w zakresie tłumaczeń ustnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
W przypadku konieczności realizacji wydarzenia w dwóch językach, wykonawca zapewni w ramach prawa opcji, kompleksową obsługę tłumaczenia symultanicznego w języku angielskim w czasie trwania wydarzenia (8 godzin):
- kabinę lektorską – montaż kabiny do dnia 6.06.2022 r. do godz. 13.00, na dzień próby,
- maksymalnie 150 odbiorników do tłumaczeń symultanicznych. Dokładną liczbę Zamawiający określi na 7 dni przed konferencją.
- dwóch tłumaczy symultanicznych na dzień wydarzenia 7.06.2022 r.,
- tłumaczenie symultaniczne na język polski i angielski w trakcie całego wydarzenia w dniu 7.06.2022 r. – 8 godzin (tłumaczenie przekazywane zarówno w Streamie, jak i za pośrednictwem odbiorników),
- streaming na żywo w języku polskim i angielskim na Facebooku i YouTube w trakcie całego wydarzenia,
- osobę do wydawania i odbierania odbiorników;
- system symultaniczny.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-06-07
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunków w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunków w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunków w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, co najmniej 2 (dwa) zamówienia (rozumiane jako dwie odrębne umowy), których przedmiotem były obsługa konferencji o charakterze hybrydowym dla co najmniej 80 uczestników stacjonarnych każda. W ramach każdego zamówienia wchodziło:
- zapewnienie nagłośnienia, oświetlenia oraz jednoczesnego streamingu na żywo dla uczestników online oraz połączeń zdalnych z prelegentami wraz z zapewnieniem ekranu typu LED FLEX.
b) dysponuje osobami, które zostaną skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, legitymującymi się odpowiednimi kwalifikacjami zawodowymi, wykształceniem i doświadczeniem niezbędnymi do wykonania zamówienia w tym;
i. minimum 3 operatorów kamer posiadających doświadczenie w obsłudze w zakresie obsługi audiowizualnej co najmniej dwóch konferencji o charakterze hybrydowym dla co najmniej 80 uczestników stacjonarnych każda,
ii. minimum 1 realizatora dźwięku posiadającego doświadczenie w obsłudze w zakresie obsługi audiowizualnej co najmniej dwóch konferencji o charakterze hybrydowym dla co najmniej 80 uczestników stacjonarnych każda,
iii. minimum 1 realizatora oświetlenia posiadający doświadczenie w obsłudze w zakresie realizacji oświetlenia podczas co najmniej dwóch konferencji o charakterze hybrydowym dla co najmniej 80 uczestników stacjonarnych każda,
iv. minimum 1 realizatora streamingu posiadającego doświadczenie w obsłudze w zakresie realizacji streamingu, w dwóch językach, podczas co najmniej dwóch konferencji o charakterze hybrydowym dla co najmniej 80 uczestników stacjonarnych każda,
v. minimum 1 realizator multimediów posiadający doświadczenie w obsłudze w zakresie jednoczesnej obsługi ekranu LED FLEX oraz obsłudze prezentacji, podczas co najmniej dwóch konferencji o charakterze hybrydowym dla co najmniej 80 uczestników stacjonarnych każda,
vi. 1 koordynatora posiadającego doświadczenie w koordynacji co najmniej dwóch konferencji o charakterze hybrydowym dla co najmniej 80 uczestników stacjonarnych każda,
2. Zamawiający dopuszcza spełnienie poszczególnych wymagań określonych w ust 1 pkt 4 lit. b ppkt i) – vi) powyżej poprzez dysponowanie osobą posiadającymi doświadczenie w więcej niż jednej specjalności i pełniącej więcej niż jedną funkcję w ramach realizacji zamówienia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia:
1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5 Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 4 do SWZ;
2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
3) Oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa powyżej, w ust. 1, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 3-6 Ustawy oraz art. 109 ust. 1 pkt 5 i 7 Ustawy – załącznik nr 5 do SWZ;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy - Załącznik nr 6 do SWZ;
2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - Załącznik nr 7 do SWZ
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1. W celu potwierdzenia spełnienia przez oferowane przez Wykonawcę usługi wymagań postawionych przez Zamawiającego w OPZ Zamawiający wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych, potwierdzających, iż elastyczny ekran, którym dysponować będzie Wykonawca spełnia wymagania techniczne określone przez Zamawiającego.
2. Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą specyfikację techniczną elastycznego ekranu, który zostanie użyty do obsługi audiowizualnej konferencji, wskazującą co najmniej:
1) producenta oraz model ekranu,
2) parametry techniczne ekranu potwierdzające spełnianie wszystkich wymagań określonych w Opisie przedmiotu zamówienia (m.in. wielkość ekranu, charakterystyka elementów, z których się składa, w tym możliwość wyginania elementów o kątach opisanych w OPZ i wykonania okręgu, wielkość pixela, informacja czy ekran będzie stanowić spójną całość bez widocznych łączeń czy załamań i zapewniać możliwość jednoczesnego wyświetlania zarówno prezentacji (widok główny), jak logotypów (lub innych grafik) na bokach ekranu)
3. Zamawiający dopuszcza przedstawienie specyfikacji technicznej elastycznego ekranu w formie wydruków ze strony internetowej producenta sprzętu.
4. Zamawiający dopuszcza złożenie specyfikacji technicznej elastycznego ekranu, w języku angielskim.
5. Przedmiotowe środki dowodowe winny być sporządzone w postaci elektronicznej i opatrzone przez Wykonawcę kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym w sposób określony w rozdziale XV ust. 3 SWZ
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Specyfikacja techniczna elastycznego ekranu, który zostanie użyty do obsługi audiowizualnej konferencji
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
1) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu w postępowaniu, oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o którym
mowa w rozdziale 8 ust. 1. SWZ Oświadczenie to stanowi
dowód potwierdzający spełnianie warunków udziału w postępowaniu brak podstaw wykluczenia, na dzień składania ofert,
tymczasowo zastępujący wymagane podmiotowe środki dowodowe, wskazane rozdziale 8 ust. 4 i 5 SWZ
2) Oświadczenie, o którym mowa w pkt. 1 składają odrębnie:
- wykonawca/każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w
postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców
wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu,
- podmiot trzeci, na którego potencjał powołuje się wykonawca celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w
postępowaniu. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia podmiotu oraz spełnianie warunków
udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim podmiot udostępnia swoje zasoby wykonawcy.
3) Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - wykonawcy wspólnie ubiegający się o
udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z
wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy są
zobowiązani wypełnić oświadczenie w Załączniku nr 2 do SWZ –
formularz ofertowy, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy
4) Dowody dot. „samooczyszczenia” – w przypadku podlegania wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 5 oraz art.
109 ust. 1 pkt 4), 5) i 7) Ustawy wykonawca może przedstawić
dowody, o których mowa w rozdziale 7 ust. 3 SWZ;
5) Odpis lub informacja (wydruk) z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności
Gospodarczej lub innego właściwego rejestru - w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania.
Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia ww. dokumentów, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane
umożliwiające dostęp do tych dokumentów. Powyższe ma zastosowanie wobec każdego z Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia;
6) Pełnomocnictwo:
a) Gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów potwierdzających umocowanie do reprezentowania,
wykonawca, który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do
złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy.
b) W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy zobowiązani są do
ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania
w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców należy załączyć do oferty.
7) Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa – w sytuacji, gdy oferta lub inne dokumenty składane w toku postępowania będą
zawierały tajemnicę przedsiębiorstwa, wykonawca, wraz z
przekazaniem takich informacji, zastrzega, że nie mogą być one udostępniane, oraz wykazuje, że zastrzeżone informacje
stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale 8 ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają niepodleganie wykluczeniu.
3. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające niepodleganie wykluczeniu z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
4. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w stosunku do żadnego z wykonawców nie zachodzą przesłanki podstaw do wykluczenia z postępowania.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie muszą łącznie spełniać warunki wskazane w rozdziale 6 ust. 2 pkt 4) SWZ.
6. Zgodnie z art. 117 ust. 3 i 4 Ustawy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zostały określone w §9 wzoru umowy, który stanowi załącznik nr 8
do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-04-12 15:30
8.2.) Miejsce składania ofert: https://its.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-12 16:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni