„Kompleksowa organizacja imprezy plenerowej artystyczno – rozrywkowej, niebiletowanej...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Kompleksowa organizacja imprezy plenerowej artystyczno – rozrywkowej, niebiletowanej pn. „Euro Eco Festival Złotów 2019” w dniach 28-30 czerwca 2019 r.”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoZłotów
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-02-08
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Miasto Złotów
  • Data publikacji ogłoszenia2019-01-29
  • Numer ogłoszenia507983-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 507983-N-2019 z dnia 2019-01-29 r.

Gmina Miasto Złotów: „Kompleksowa organizacja imprezy plenerowej artystyczno – rozrywkowej, niebiletowanej pn. „Euro Eco Festival Złotów 2019” w dniach 28-30 czerwca 2019 r.”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Złotów, krajowy numer identyfikacyjny 52544100000, ul. al. Piasta  1 , 77400   Złotów, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 67 263 21 49 wew. 31, e-mail urzad@zlotow.pl, faks 67 265 00 25.
Adres strony internetowej (URL): http://www.bip.zlotow.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://www.bip.zlotow.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://www.bip.zlotow.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Forma pisemna oferty
Adres:
Urząd Miejski w Złotowie, al. Piasta 1, 77-400 Złotów

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Kompleksowa organizacja imprezy plenerowej artystyczno – rozrywkowej, niebiletowanej pn. „Euro Eco Festival Złotów 2019” w dniach 28-30 czerwca 2019 r.”
Numer referencyjny: ZP.271.4.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa organizacja imprezy plenerowej artystyczno – rozrywkowej, niebiletowanej pn. „Euro Eco Festival Złotów 2019”, w dniach 28 - 30 czerwca 2019 r. Euro Eco Festival Złotów to wydarzenie odbywające się w Złotowie od 1995 roku. Charakter imprezy opisują sprawozdania zamieszczone na stronie pod adresem: https://www.zlotow.pl/O_Euro_Eco_Festival.html. 1.1. Zakres przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje organizację i przeprowadzenie imprezy plenerowej artystyczno – rozrywkowej, niebiletowanej pn. „Euro Eco Festival Złotów 2019”, w dniach 28 - 30 czerwca 2019 r. na terenie Półwyspu Rybackiego przy promenadzie przy Jeziorze Miejskim w Złotowie, stanowiącej działkę o numerze geodezyjnym nr 166, obręb 93 o powierzchni 3.1252 ha, dla której Sąd Rejonowy w Złotowie IV Wydział Ksiąg Wieczystych prowadzi księgę wieczystą nr POIZ/000120198/1, z uwzględnieniem organizacji w dniach 29-30 czerwca 2019 r. imprezy masowej (występu artysty estradowego, o którym mowa w podpunkcie 2 niniejszego Zakresu przedmiotu umowy) dla 2.000 osób, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 marca 2009 r. o bezpieczeństwie imprez masowych (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1870). Poglądowy plan graficzny terenu imprezy przedstawia załącznik do niniejszej specyfikacji. Zamawiający udostępni nieodpłatnie Wykonawcy teren pod organizację imprezy w dniach: 28 – 30 czerwca 2019 r. będącej przedmiotem zamówienia. Udostępnieniu podlega ww działka, z wyłączeniem terenu strefy gastronomicznej oznaczonej w ww załączniku do SIWZ. 1.2. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do: 1). Organizacji i zapewnienia programu artystyczno-rozrywkowego w dniach: 28-30.06. 2019 r., w tym: a). Organizacji trzech występów artystów estradowych podczas koncertów w dniach 28 – 30 czerwca 2019 r. , w tym obejmujących m.in.: - występ artysty estradowego wyłonionego w wyniku przetargu nieograniczonego trwające minimum 60 minut (+ ewentualne bisy), w dniu 28 czerwca 2019 r. (piątek) w godzinach 20:00-24:00, - występ artysty estradowego wyłonionego w wyniku przetargu nieograniczonego trwające minimum 60 minut (+ ewentualne bisy), w dniu 29 czerwca 2019 r. (sobota) w godzinach 20:00-24:00, -- występ artysty estradowego wyłonionego w wyniku przetargu nieograniczonego trwające minimum 60 minut (+ ewentualne bisy), w dniu 30 czerwca 2019 r. (niedziela) w godzinach 20:00-24:00, Koncert w dniu 30.06.2019 r. (niedziela) powinien być koncertem galowym, na którym winien wystąpić wykonawca z grupy I, wskazanej poniżej. Będą to koncerty artystów wskazanych w niżej wymienionych grupach: I grupa: 1 Agnieszka Chylińska, 2 BAJM, 3 Sylwia Grzeszczak, 4 Ania Dąbrowska, 5 Margaret, 6 IRA, 7 Enej II grupa: 1 Michał Szpak, 2 Red Lips, 3 Cleo, 4 Myslovitz, 5 Dawid Kwiatkowski, 6 Piersi III grupa: 1 Rafał Brzozowski, 2 Natalia Nykiel, 3 De Mono, 4 Kasia Kowalska, 5 Poparzeni Kawą Trzy, 6 Various Manx b). W ofercie Wykonawca ma złożyć oświadczenie o zagwarantowaniu występów wyżej wymienionych artystów estradowych. Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty ramowy program artystyczno-rozrywkowy. c). Zawarcia umów z artystami i opłacenie kosztów występów artystycznych, w tym uregulowanie wszelkich opłat wymaganych z tytułu praw autorskich i praw pokrewnych typu ZAIKS oraz noclegów, wyżywienia i innych określonych przez artystów. d). Zapewnienia konferansjera, który poprowadzi program artystyczny i występy zespołów w dniach: 28 – 30 czerwca 2019 r. Osoba zaproponowana przez Wykonawcę powinna posiadać doświadczenie w prowadzeniu imprezy artystyczno-rozrywkowej dla widowni liczącej minimum 2000 osób. e). Zapewnienia didżeja odtwarzającego muzykę w dniach 28-30 czerwca 2019 r. od godziny 17.00 do czasu realizacji występu artysty estradowego, 2). Organizacji i zapewnienia kompleksowej oprawy i obsługi technicznej a także sprzętowej koncertów w dniach 28-30.06.2019 r. zgodnie z wymaganiami zespołów. a). Do oprawy technicznej zalicza się: - zapewnienie sceny z zadaszeniem w miejscu organizacji imprezy będącej przedmiotem zamówienia wraz z nagłośnieniem i z obiektami jej towarzyszącymi. Scena i urządzenia na niej ustawione i zamontowane winny posiadać wymagane atesty. Sugerowane miejsce ustawienia sceny obrazuje załącznik graficzny załączony do niniejszej specyfikacji. - zapewnienie garderób oraz dostępu do sanitariatów dla artystów występujących w dniach 28 – 30 czerwca 2019 r. jak najbliżej sceny, zgodnie z wymogami artystów, - poinformowanie Zamawiającego o przewidywanym zapotrzebowaniu mocy na energię elektryczną, zgodnej z riderami artystów oraz wymogami ewentualnych urządzeń, które Wykonawca zamierza wykorzystać przy relacji atrakcji towarzyszących, o których mowa w punkcie 5, potrzebnej do pełnego wykonania zakresu przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się do przekazania niniejszej informacji Zamawiającemu w terminie nie krótszym niż 90 dni przed dniem organizacji imprezy stanowiącej przedmiot zamówienia. Zamawiający zapewnia źródło zasilania i zobowiązuje się do pokrycia kosztów zużytej energii elektrycznej. - dostarczenie, montaż i demontaż ogrodzenia wokół sceny zgodnie z obowiązującymi przepisami i wymogami artystów, - dostarczenie, montaż i demontaż płotków zaporowych do wyznaczenia terenu imprezy masowej zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym wyznaczenie obszaru o wymiarach 3x14 m dla osób niepełnosprawnych w strefie widowni pod sceną. b). Wszelkie koszty powstałe w wyniku niespełnienia przez Wykonawcę wymogów technicznych artystów związanych z organizacją imprezy pn. „Euro Eco Festival Złotów 2019” zobowiązany jest ponieść Wykonawca. c). Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za scenę i pozostały sprzęt i urządzenia na niej ustawione i zamontowane, który będzie wykorzystywany w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, począwszy od momentu ich rozstawienia, ustawienia i zamontowania w dniu 28 czerwca 2019 r. do zakończenia realizacji przedmiotu umowy, tj. do zakończenia koncertu galowego w dniu 30 czerwca 2019 r., o którym mowa w punkcie 1). d). Zamawiający zastrzega sobie prawo do zawarcia z Wykonawcą osobnego porozumienia na wykorzystanie sceny w dniach 28 – 30 czerwca 2019 r., poza godzinami prób i występów artystów. 3). Organizacji w dniach 29 – 30 czerwca imprez masowych dla 2.000 osób, w rozumieniu ustawy z dnia 20 marca 2009 r. o bezpieczeństwie imprez masowych (tj. Dz.U. z 2018 r. poz. 1870), ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2142 z późn. zm.) oraz rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 30 sierpnia 2011 r. w sprawie wymogów, jakie powinni spełniać kierownik do spraw bezpieczeństwa, służby porządkowe i służby informacyjne (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1347) w tym m.in.: - przejęcia funkcji organizatora imprezy masowej, - opracowania niezbędnych dokumentów, o których mowa w art. 25 i art. 26 ww. ustawy, - uzyskania stosownych opinii i zezwoleń właściwych organów, urzędów i instytucji, które są wymagane przy realizacji imprezy masowej o charakterze artystyczno – rozrywkowym. - poniesienia kosztów ubezpieczenia imprezy, - zapewnienie wymaganej opieki medycznej i przeciwpożarowej na podstawie uzgodnień z właściwymi organami. a). Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty koncepcję ochrony imprezy. b). W opracowywanej dokumentacji Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić miejsca dla osób niepełnosprawnych na terenie imprezy masowej oraz pomieszczenie dla służb porządkowych. c). Do obowiązków Wykonawcy należy również poinformowanie Zamawiającego o planowanym terminie i godzinie odbioru, przez odpowiednie organy, terenu imprezy masowej. Zawiadomienia należy dokonać w formie pisemnej faxem lub za pośrednictwem poczty elektronicznej, w terminie 5 dni przed dniem dokonania odbioru terenu imprezy masowej. 4). Zapewnienia obsługi sanitarnej imprezy, poprzez: - dostawę w dniu 28 czerwca 2019 r. do godz. 11.00 na teren Półwyspu Rybackiego w Złotowie na miejsca wskazane przez Zamawiającego i serwisowanie w dniach 29-30 czerwca 2019 r. niżej wymienionych urządzeń: • toaleta WC VIP - 2 szt., • toaleta WC Standard - 10 sz., • toaleta WC osoby Niepełnosprawne - 1 szt. • myjka polowa dwustanowiskowa - 2 szt. • usunięcie ustawionych sanitariatów w dniu 1 lipca 2019 r. w godzinach pomiędzy 6:00 a 8:00. 5). Zapewnienia atrakcji towarzyszących dedykowanych uczestnikom imprezy w dniach 29-30 czerwca 2019 r. w godzinach 15:00-21:00. Atrakcje towarzyszące powinny być dedykowane różnym grupom wiekowym, z uwzględnieniem rodzin o charakterze kulturalnym, artystycznym, sportowo-rekreacyjnym, ekologicznym, edukacyjnym, np. atrakcje sportowe, gry plenerowe, strefy tematyczne, organizacja quizów itp. 6). Pozyskania patronów medialnych, w tym radio, prasa, portale internetowe. 7). Zaprojektowania oraz wydruku 100 szt. plakatów w formacie A3 w pełnym kolorze. a). Treść plakatu i projekt graficzny muszą zostać uzgodnione i zaakceptowane przez Zamawiającego, w terminie minimum 30 dni przed imprezą. b). Wykonawca winien ująć w opracowywanym plakacie imprezy sportowe towarzyszące, których organizatorem jest Zamawiający (wykaz przekaże Zamawiający w terminie 45 dni przed imprezą). c). Wykonawca przekaże na rzecz Zamawiającego prawa autorskie do opracowanych przez siebie materiałów promujących imprezę będącą przedmiotem zamówienia oraz pliki z wyżej wymienionymi materiałami w formie elektronicznej na adres: promocja@zlotow.pl, które Zamawiający będzie mógł wykorzystać do swoich celów. d) Wykonawca oświadcza, że materiały promujące imprezę, stanowią przedmiot jego wyłącznych praw autorskich, w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. e) Wykonawca oświadcza i gwarantuje, że przedmiot umowy będzie wolny od jakichkolwiek praw osób trzecich, zaś prawo Wykonawcy do rozporządzania materiałami nie będzie w jakikolwiek sposób ograniczone. W razie naruszenia powyższego zobowiązania Wykonawca będzie odpowiedzialny za wszelkie poniesione przez Zamawiającego szkody. f) Wraz z przekazaniem Zamawiającemu ww materiałów Wykonawca przenosi na Zamawiającego autorskie prawa majątkowe do dokumentacji na polach eksploatacji określonych w art. 50 i 61 ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych. 8). Wyznaczenia osoby koordynatora imprezy do kontaktów ze strony Wykonawcy, z podaniem imienia i nazwiska, telefonu do kontaktu oraz adres e-mail.

II.5) Główny kod CPV: 79952100-3
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2019-06-28 2019-06-30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Weryfikacja spełnienia tego warunku dokonywana jest w oparciu o dotychczas realizowane zamówienia oraz osoby wskazane do realizacji zamówienia. Wykonawca w celu potwierdzenia, że: - spełnia warunek dotyczący zdolności technicznej zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania oferty (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), wykonał minimum dwie usługi przedmiotem których była organizacja imprezy masowej dla min. 2 tys. uczestników (każda impreza).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie; Dowodami, o których mowa wyżej są: - poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych, poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składnia ofert, - oświadczenie wykonawcy – jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczeń o których mowa wyżej.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Atrakcyjność artystyczna koncertów 30,00
Atrakcje towarzyszące 10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Kwestie odnoszące się do umowy uregulowane są we wzorze umowy załączonym do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający wymaga, aby wybrany Wykonawca zawarł z nim umowę na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik do niniejszej specyfikacji, będącym jej integralną częścią.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-02-08, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę opróżnienie WC - Swarzędz
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania19-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Zlecę opróżnienie WC. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI