Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych. Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na: https://www.uzp.gov.pl
Kompleksowa organizacja dwudniowej konferencji pod nazwą „Forum PPP w Płocku”.
Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
MiastoPłock
WojewództwoMazowieckie
Rodzaj zamówieniaUsługi
Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
Termin składania wniosków2021-03-18
ZamawiającyGMINA - MIASTO PŁOCK
Data publikacji ogłoszenia2021-03-03
Numer ogłoszenia2021/BZP 00012583
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00012583 z dnia 2021-03-03
Ogłoszenie o zamówieniu Usługi Kompleksowa organizacja dwudniowej konferencji pod nazwą „Forum PPP w Płocku”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA - MIASTO PŁOCK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611016086
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/um_plock
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Środkiem komunikacji elektronicznej w niniejszym postępowaniu jest:a) Platforma, dostępna pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/um_plock i formularz Wyślij wiadomość (dostępny na stronie postępowania). Uwaga! Komunikat Wyślij wiadomość nie służy do składania ofert.b) przetargi@plock.eu w sytuacjach awaryjnych np. nie działania Platformy. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.2. Zaleca się, aby komunikacja z Wykonawcami odbywała się tylko na Platformie, a nie za pośrednictwem email.3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych opisane zostały w Regulaminie Platformy.4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy na Platformie został podany w instrukcji dla Wykonawców.5. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem Platformy poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość”, po którym pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego.6. Zamawiający rekomenduje przesyłanie danych w formatach dopuszczalnych odpowiednimi przepisami prawa: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystywanie jednego z formatów: .zip .7Z.7. Zamawiający zaleca aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosować podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie różnymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym może doprowadzić do problemów w weryfikacji podpisów. 8. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ.9. Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynął do Zamawiającego nie później niż na 4 dni przed upływem terminu składania ofert. 10. Forma dokumentów zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WZP.271.1.9.2021.AG
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa organizacja dwudniowej konferencji pod nazwą „Forum PPP w Płocku”, zwanej dalej „Imprezą”. W ramach realizacji zamówienia do zadań Wykonawcy należy organizacja następujących przedsięwzięć: 1. Dwudniowe Forum z podziałem na: a) część konferencyjną z wykładami prelegentów,b) cześć konferencyjną z panelami dyskusyjnymi,c) część konferencyjną z warsztatami networkingowymi.Sugestie oraz wybór lokalizacji do uzgodnienia z Zamawiającym.2. Galę Imprezy dla wystawców, prelegentów, uczestników oraz zaproszonych gości.3. Pozyskanie sponsorów na min 1/4 kosztów organizacji Imprezy – wkład rzeczowy lub finansowy4. Udział uczestników Imprezy w liczbie co najmniej 200 osób,5. Organizację wydarzeń towarzyszących np. wycieczki po mieście dla uczestników,6. Organizacja konkursu na najlepsze projekty PPP – „Praktycy PPP”,7. Przygotowanie oraz złożenie Zamawiającemu raportu z organizacji wraz z wnioskami do wykorzystania przy organizacji podobnych imprez.8. Promocję Imprezy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Zakres merytoryczny programu
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp, tj.:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej o ile wynika to z odrębnych przepisów;Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie4) zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający wymaga:4.1) aby Wykonawca wykazał, że należycie wykonał w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej:a) 1 usługę polegającą na kompleksowej organizacji i obsłudze konferencji/konwentów/kongresów/zjazdów/sympozjów dla nie mniej niż 200 uczestników, przy czym organizacja obejmowała łącznie co najmniej: obsługę techniczno/logistyczną wydarzenia, świadczenie usługi cateringowej dla uczestników, organizację Gali, przygotowanie i druk materiałów konferencyjnych o wartości zamówienia co najmniej 300.000,00 zł brutto,lub b) 2 usługi polegające na kompleksowej organizacji i obsłudze konferencji/konwentów/kongresów/zjazdów/sympozjów dla nie mniej niż 200 uczestników każdy, przy czym organizacja obejmowała łącznie co najmniej: obsługę techniczno/logistyczną wydarzenia, świadczenie usługi cateringowej dla uczestników, organizację Gali, przygotowanie i druk materiałów konferencyjnych o łącznej wartości zamówienia co najmniej 300.000,00 zł brutto, w tym co najmniej 1 o wartości co najmniej 200.000,00 zł brutto.4.2) aby Wykonawca wykazał, że należycie wykonał w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej:a) 1 usługę polegającą na kompleksowej organizacji i obsłudze konferencji/konwentów/kongresów/sympozjów online dla nie mniej niż 200 uczestników, przy czym organizacja obejmowała łącznie co najmniej: obsługę techniczno/logistyczną wydarzenia o wartości zamówienia co najmniej 200.000,00 zł brutto.lub b) 2 usługi polegające na kompleksowej organizacji i obsłudze konferencji/konwentów/kongresów/sympozjów online dla nie mniej niż 200 uczestników każdy, przy czym organizacja obejmowała łącznie co najmniej: obsługę techniczno/logistyczną wydarzenia o łącznej wartości zamówienia co najmniej 200.000,00 zł brutto.4.3) aby Wykonawca skierował do realizacji zamówienia publicznego, następujące osoby:a) koordynatora głównego konferencji, który w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) odpowiadał za przygotowanie oraz realizację co najmniej 3 przedsięwzięć typu konferencja/ konwent/ kongres/ zjazd/ sympozjum dla nie mniej niż 200 uczestników każdy, przy czym koordynacja dotyczyła kierowania zespołem nie mniejszym niż 3 osoby i obejmowała łącznie co najmniej organizację: obsługi techniczno/logistycznej wydarzenia, świadczenia usługi cateringowej dla uczestników, organizację Gali, przygotowanie i druku materiałów konferencyjnych, oraz co najmniej 2 przedsięwzięć typu konferencja/ konwent/ kongres/ sympozjum dla nie mniej niż 200 uczestników każdy, przy czym koordynacja dotyczyła kierowania zespołem nie mniejszym niż 3 osoby i obejmowała łącznie co najmniej organizację: obsługi techniczno/logistycznej wydarzenia,b) specjalistę ds. rekrutacji, który w ciągu ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) odpowiadał za przeprowadzenie rekrutacji uczestników na co najmniej 3 przedsięwzięcia typu konferencja/ konwent/ kongres/ zjazd/sympozjum, przy czym każde przedsięwzięcie organizowane na co najmniej 200 uczestników.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące podmiotowe środki dowodowe:1) wykaz usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty,2) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę - jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów.W przypadku złożenia oferty wspólnej – pełnomocnictwo udzielone liderowi.Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby – Załącznik Nr 3 lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów /jeżeli dotyczy/Oświadczenie z art. 117 ust. 4 Pzp Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/jeżeli dotyczy/Program forum – opisujący sposób realizacji usługi, w szczególności pozwalający dokonać oceny oferty wg przyjętych w rozdziale XV kryteriów oceny ofert, tj.:- trafność zaproponowanej tematyki,- wskazanie celowości i wpływu poruszanego tematu na uczestników Forum,- doświadczenie i wiedza zaproponowanego opiekuna merytorycznego.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku złożenia oferty wspólnej Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.2) Oferta wspólna musi spełniać wymagania:a) oświadczenie, o którym mowa w pkt 1 ppkt 1 składa:- każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału, lub- pełnomocnik (umocowany do składania oświadczeń wiedzy) w imieniu każdego z Wykonawców osobno.b) oświadczenie, o którym mowa w pkt 1 ppkt 2 składa:- każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (na oddzielnym formularzu) lub- pełnomocnik (umocowany do składania oświadczeń wiedzy) w imieniu każdego z Wykonawców osobno.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy mogą być dokonane za zgodą obu stron w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności za wyjątkiem tych, o których mowa w §8.2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany Umowy w przypadkach określonych w art. 455 ust. 1 pkt 2 – 4 i ust. 2 ustawy Pzp oraz przewiduje zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp możliwość zmiany postanowień Umowy określając następujący rodzaj i zakres oraz warunki zmiany postanowień Umowy w przypadku określonym w par. 9 wzoru umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-18 08:30
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/um_plock ID 430352
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-18 09:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-04-16
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę opracowanie modelu biznesowego funkcjonowania przedsiębiorstwa - Mława
Lokalizacja zleceniamazowieckie
Data dodania21-11-2024
Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę opracowanie modelu biznesowego funkcjonowania przedsiębiorstwa.
Zainteresowanych proszę o kontakt.
Pozdrawiam.