Kompleksowa organizacja 6 wydarzeń plenerowych promujących Markę Mazowsze pn. MAZOpikniki...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Kompleksowa organizacja 6 wydarzeń plenerowych promujących Markę Mazowsze pn. MAZOpikniki organizowanych w ramach kampanii „Odpocznij na Mazowszu”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-06-14
  • ZamawiającyWojewództwo Mazowieckie
  • Data publikacji ogłoszenia2022-06-02
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00191098
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Kompleksowa organizacja 6 wydarzeń plenerowych promujących Markę Mazowsze pn. MAZOpikniki organizowanych w ramach kampanii „Odpocznij na Mazowszu”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Mazowieckie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015528910

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jagiellońska 26

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 03-719

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mazovia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mazovia.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowa organizacja 6 wydarzeń plenerowych promujących Markę Mazowsze pn. MAZOpikniki organizowanych w ramach kampanii „Odpocznij na Mazowszu”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fea820f7-e1a4-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00191098

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00030151/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.24 Cykl pikników - Odpocznij na Mazowszu

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/mazovia

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/mazovia

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Komunikacja między Zamawiającym
a Wykonawcami, w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się
elektronicznie za pośrednictwem Platformy Zakupowej, o której mowa w ust. 3.5) ogłoszenia i formularza „Wyślij wiadomość do
zamawiającego” dostępnego na stronie Platformy dotyczącej danego postępowania. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń,
wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem Platformy Zakupowej poprzez kliknięcie
przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się
komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego; 2. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w
postaci elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej. Informacje dotyczące przedmiotowego postępowania Zamawiający
będzie zamieszczał na platformie w zakładce „Wiadomości”, sekcji “Komunikaty
publiczne”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie
przekazywana w postaci elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej do konkretnego
Wykonawcy. Wykonawca w trakcie toczącego się postępowania powinien sprawdzać komunikaty i wiadomości przesłane przez
Zamawiającego bezpośrednio na Platformie Zakupowej, gdyż system powiadomień Platformy może ulec awarii lub powiadomienie
może trafić do folderu SPAM. 3. Realizując obowiązek wynikający z art. 67 p.z.p. Zamawiający przekazuje następujące informacje o
wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej za pośrednictwem
Platformy Zakupowej:
1) minimalne wymagania techniczne umożliwiające korzystanie ze Strony Platformy Zakupowej to przeglądarka internetowa EDGE,
Chrome lub FireFox w najnowszej dostępnej wersji, z włączoną obsługą języka Javascript, akceptująca pliki typu „cookies” oraz
łącze internetowe o przepustowości co najmniej 256 kbit/s.;
2) Platforma Zakupowa jest zoptymalizowana dla minimalnej rozdzielczości ekranu 1024x768 pikseli,
3) w celu założenia Konta Użytkownika na Platformie Zakupowej, konieczne jest posiadanie aktywnego konta poczty elektronicznej
(e-mail);
4) występuje limit objętości plików lub spakowanych folderów w zakresie całej oferty do ilości 10 plików lub spakowanych folderów
przy maksymalnej wielkości 150 MB (w przypadku większych plików zalecane jest skorzystanie z instrukcji pakowania plików, dzieląc
je na mniejsze paczki po np. 150 MB każda);
5) komunikacja poprzez Wyślij wiadomość umożliwia dodanie do treści wysyłanej wiadomości plików lub spakowanego katalogu
(załączników); występuje limit objętości plików lub spakowanych folderów do ilości 10 plików lub spakowanych folderów przy
maksymalnej sumarycznej wielkości 500 MB;
6) czas wyświetlany na Platformie Zakupowej synchronizuje się automatycznie z serwerem Głównego Urzędu Miar.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: KP-TP-I-.ZP.U.272.48.2022.MK

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kompleksowa organizacja 6 wydarzeń plenerowych promujących Markę Mazowsze pn. MAZOpikniki organizowanych w ramach kampanii „Odpocznij na Mazowszu” odbywających się w 6 lokalizacjach na terenie województwa mazowieckiego.
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa organizacja przedsięwzięcia pn. MAZOpikniki realizowanego przez Samorząd Województwa Mazowieckiego, sześć wydarzeń w sześciu lokalizacjach w godz. 11.00 – 22.00 na terenie województwa mazowieckiego. Event podzielony jest na dwie części: piknikową 11.00 – 18.00 i rozrywkową 18.00 – 22.00. Odbywać się będzie w następujących terminach i miastach:
9 lipca 2022r. - Ciechanów – błonia Zamku Książąt Mazowieckich
16 lipca 2022r. - Płock – Plac Starego Rynku 2
23 lipca 2022r. - Ostrołęka – plaża miejska w Ostrołęce ul. Wioślarska
30 lipca 2022r. - Iłża - przy Zamku Biskupów Krakowskich
6 sierpnia 2022r. - Siedlce – teren zielony przy amfiteatrze ul. Wiszniewskiego
27 sierpnia 2022r. - Żyrardów na terenie rekreacyjnym nad Zalewem Żyrardowskim
(lub innych miejscach wskazanych przez Zamawiającego umożlwiających realizację Imprezy we wskazanych miejscowościach)

4.2.6.) Główny kod CPV: 79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

79953000-9 - Usługi w zakresie organizacji festiwali

79952100-3 - Usługi w zakresie organizacji imprez kulturalnych

79956000-0 - Usługi w zakresie organizacji targów i wystaw

90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane

79710000-4 - Usługi ochroniarskie

71317200-5 - Usługi w zakresie ochrony zdrowia i bezpieczeństwa

39522530-1 - Namioty

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-08-27

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Projekt 1 Strefy, plan rozmieszczenia naniesień technicznych Imprezy oraz koncepcja organizacji w poszczególnych lokalizacjach

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Warsztaty

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący zdolności zawodowej oraz sytuacji ekonomicznej. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca w szczególności:
1) W zakresie potwierdzenia zdolności zawodowej w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie zrealizował (tj. przeprowadził i zakończył), organizację co najmniej jednej dużej, plenerowej imprezy kulturalnej, festiwalu lub targów czy wystawy o wartości powyżej kwoty 120 000 brutto i zawierającą część artystyczną (np. koncert, warsztaty, pokazy);
2) W zakresie potwierdzenia sytuacji ekonomicznej posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną min. 500 000 zł brutto.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu , Zamawiający będzie żądał złożenia:
1) wykazu usług wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, liczonym wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy;
2) dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną min. 500 000 zł brutto.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. Wykonawca w celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom i cechom określonym przez Zamawiającego w OPZ oraz w załącznikach do OPZ, zobowiązany jest złożyć wraz z ofertę:
1) projekt 1 Strefy wraz z jej szczegółowym opisem i wizualizacją 2D i 3D (wraz z perspektywami);
2) plan rozmieszczenia naniesień technicznych oraz koncepcja organizacji w poszczególnych lokalizacjach (po jednej propozycji dla każdej lokalizacji) w perspektywach 2D oraz 3D (dla elementów imprezy zawierających logo Marki Mazowsze);
3) opis warsztatów.
2. Dokumenty wymienione w ust. 1 pkt 1), 2) i 3) podlegać będą ocenie, zgodnie z kryteriami określonymi w § 23 ust.4 i 5 SWZ, dlatego też Zamawiający wymaga, aby zawierały elementy odpowiadające poszczególnym podkryteriom.
3. Wykonawca może złożyć tylko jedną propozycję projektu 1 Strefy wraz z jej szczegółowym opisem i wizualizacją 2D i 3D (wraz z perspektywami); planu rozmieszczenia naniesień technicznych oraz koncepcji organizacji w poszczególnych lokalizacjach (po jednej dla każdej z nich) w perspektywach 2D oraz 3D (dla elementów imprezy zawierających logo Marki Mazowsze) oraz opisu warsztatów.
4. Dokumenty wymienione w ust. 1 pkt 1), 2) i 3) nie będą podlegały uzupełnieniu. Stanowić będą podstawą do wykonania przedmiotu umowy, przy czym w trakcie wykonywania przedmiotu umowy ostateczne wersje zostaną ustalone z Zamawiającym.
5. Dokumenty wymienione w ust. 1 pkt 1), 2) i 3) w szczególności powinny zawierać aspekty wymienione w § 23 ust.4 i 5 SWZ (podkryteria oceny ofert w tym charakterystyka/opis elementów dekoracyjnych). W przypadku, gdy Wykonawca nie spełni tego wymagania:
• nie złoży wraz z ofertą któregokolwiek z dokumentów wymienionych w ust. 1 pkt 1), 2) i 3)
lub
• w kryterium Projekt 1 Strefy, plan rozmieszczenia naniesień technicznych Imprezy oraz koncepcja organizacji w poszczególnych lokalizacjach uzyska mniej niż 12 pkt
lub
• w kryterium Warsztaty uzyska mniej niż 10 pkt.,
oferta będzie podlegała odrzuceniu.
6. Ponieważ dokumenty wymienione w ust. 1 pkt 1), 2) i 3) służyć będą potwierdzeniu, że oferowane usługi spełniają wymagania określone przez zamawiającego oraz zgodności z kryteriami oceny ofert, Zamawiający działając zgodnie z art. 107 ust. 3 PZP nie będzie wzywał Wykonawcy do złożenia lub uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych w przypadku, gdy Wykonawca nie złoży przedmiotowego środka dowodowego wymienionego w ust. 1 lub będzie on niekompletny (brak elementów wymienionych w ust. 5).

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty musi być załączone pełnomocnictwo, w formie
elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem
zaufanym lub podpisem osobistym, określające zakres pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby
uprawnione do reprezentowania podmiotu, chyba że pełnomocnictwo wynika z innych załączonych do oferty dokumentów.
2. W związku z ustawą z dnia 13 kwietnia 2022 roku o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu
agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835) z postępowania wyklucza się
również Wykonawców, o których mowa w art. 7 ust. 1 powyższej ustawy. Informacje te zawarte są w oświadczeniu
dotyczącym przesłanek wykluczenia z postępowania, który stanowi załącznik nr 4 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. W przypadku udziału w postępowaniu Wykonawców występujących wspólnie, Zamawiający dopuszcza możliwość
łącznego spełniania i dokumentowania warunków, o których mowa w sekcji 5.4.
3. W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia
mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
4. W przypadku, o którym mowa w ust. 1, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
5. Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiadania określonej formy prawnej w celu złożenia oferty w postępowaniu.
6. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia.
7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie zgodne ze wzorem określonym w załączniku nr 5 do SWZ, określające zakres usług, które wykonają poszczególni Wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Dopuszczalne zmiany umowy bez przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia przewidziane zostały w
projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 3 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-06-14 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma Zakupowa https://platformazakupowa.pl/pn/mazovia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-06-14 10:10

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-07-13

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Skrót pzp/ustawa użyty w ogłoszeniu oznacza ustawę z 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych. 2. Skrót SWZ/specyfikacja oznacza Specyfikację Warunków Zamówienia zamieszczoną na stronie
https://platformazakupowa.pl/pn/mazovia; 3. Termin wykonania zamówienia: realizacja usługi, odbędzie się w następujących terminach i lokalizacjach:
1) 9 lipca br. – Ciechanów;
2) 16 lipca br. – Płock;
3) 23 lipca br. – Ostrołęka;
4) 30 lipca br.– Iłża;
5) 6 sierpnia br. – Siedlce;
6) 27 sierpnia br. – Żyrardów.
Umowa zostanie zawarta na okres od dnia jej podpisania do dnia zakończenia realizacji ostatniego z pikników (doprowadzenie miejsca świadczenia usługi do stanu sprzed rozpoczęcia jej świadczenia).
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę opracowanie modelu biznesowego funkcjonowania przedsiębiorstwa - Mława
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę opracowanie modelu biznesowego funkcjonowania przedsiębiorstwa. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI