Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawy druków i etykiet medycznych oraz administracyjnych dla Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Centralny Szpital Kliniczny w Łodzi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472147559
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pomorska 251
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 92-213
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publ@csk.umed.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.csk.umed.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy druków i etykiet medycznych oraz administracyjnych dla Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-279f382f-9d07-11eb-b7a8-ba075a5bf367
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00034966
2.6.) Wersja ogłoszenia: 02
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000773/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 druki medyczne, administracyjnych, książek, kopert, recept, etykiety
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.csk.umed.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Informacje o środkach komunikacjielektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami zostałyzawarte w rozdz. X SWZ.1.Podmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczeniaskłada się w formie elektronicznej. 2.W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja międzyZamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/ ,ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej zam.publ@csk.umed.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Podmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia składa się w formieelektronicznej. 2.W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, aWykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/ , ePUAPuhttps://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej. 3. Wymagania techniczne i organizacyjnewysyłania oraz odbierania dokumentów elektronicznych, kopii dokumentów i oświadczeń orazinformacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w regulaminie miniPortalu i ePuapudostępnionych na ich stronach. 4. Korzystanie z portalu i ePuap jest możliwe dla UżytkownikówInternetu z użyciem popularnych przeglądarek internetowych, systemów operacyjnych, typówurządzeń oraz typów połączeń internetowych. Minimalne wymagania techniczne umożliwiającekorzystanie ze strony internetowej to przeglądarka internetowa Microsf Edge, Chrome i FireFox wnajnowszej dostępnej wersji, z włączoną obsługą języka Javascript, akceptująca pliki typu „cookies”oraz łącze internetowe o przepustowości, co najmniej 256 kbit/s. 5. Publiczny charakter sieci Internet ikorzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną wiązać może się z zagrożeniem pozyskania imodyfikowania danych Użytkowników przez osoby nieuprawnione, dlatego Użytkownicy powinnistosować właściwe środki techniczne, które zminimalizują wskazane wyżej zagrożenia. Wszczególności stosować programy antywirusowe i chroniące tożsamość korzystających z sieci Internet.6.Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy:złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.7. We wszelkiejkorespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP lub ID postępowania). Zamawiający może również komunikować się zWykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email: zam.publ@csk.umed.pl8. Dokumentyelektroniczne, składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem „Formularza do komunikacji” jakozałączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych zapomocą poczty elektronicznej, na wskazany w pkt 7 adres email.Sposób sporządzenia dokumentówelektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa RadyMinistrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji orazwymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej wpostępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) orazrozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawiepodmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądaćzamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).9. Wymagania techniczne i organizacyjnewysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeńoraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania zminiPortalu oraz Regulaminie ePUAP. (...) cd w SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO w przypadku zbierania danych osobowych bezpośrednio od osoby fizycznej, której dane dotyczą, w celuzwiązanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawieochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnegoprzepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochroniedanych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że wprzypadku zbierania danych osobowych bezpośrednio od osoby fizycznej, której dane dotyczą, w celuzwiązanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: 1. Administratorem Pani/Panadanych osobowych jest Zamawiający wymieniony w Części I SWZ.2. Administrator wyznaczyłInspektora Ochrony Danych Osobowych- mgr Bartłomiej Jabłoński. Dane kontaktowe 92-213 Łódź, ul.Pomorska 251, pok. 328, email: inspektor.odo@csk.umed.pl; tel. 42 675 76 22.3. Administratorprzetwarza Pani/Pana dane osobowe w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówieniapublicznego prowadzonego w trybie podstawowym pod nazwą: Dostawa, montaż i uruchomienieurządzeń klimatyzacyjnych na potrzeby Centralnego Szpitala Klinicznego U.M. w Łodzi przy ul.Pomorskiej 251.- sprawa nr ZP / 10 / 2021. Przetwarzane dane osobowe są udostępniane podmiotomuprawnionym, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 ust. 6oraz art. 19 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz.2019 z późn. zm.), dalej „Ustawą” oraz podmiotom uprawnionym na podstawie zawartych przezAdministratora umów powierzenia danych osobowych.(...)pełna informacja zawarta w SWZ:XXXV.OBOWIĄZEK INFORMACYJNY WYNIKAJĄCY Z ART. 13 RODO W PRZYPADKU ZBIERANIADANYCH OSOBOWYCH BEZPOŚREDNIO OD OSOBY FIZYCZNEJ, KTÓREJ DANE DOTYCZĄ, WCELU ZWIĄZANYM Z POSTĘPOWANIEM O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Skorzystanie z prawa sprostowania lub uzupełnieniadanych osobowych (o którym stanowi art. 16 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych) nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowieńumowy w zakresie niezgodnym z ustawą Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r. zpóźn. zm. oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.2. W przypadkuwystąpienia przez osobę, której dane dotyczą z żądaniem ograniczenia przetwarzania danychosobowych (o którym stanowi art. 18 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych), żądanie tonie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzieleniezamówienia publicznego lub konkursu.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/14/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 6
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są dostawy druków i etykiet medycznych oraz administracyjnych dla Centralnego Szpitala klinicznego na dostawy druków i etykiet medycznych i administracyjnych dla Centralnego szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w ŁodziSzczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 w części B do Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ), tj. „ZESTAWIENIE ASORTYMENTOWO-ILOŚCIOWO-CENOWE” Przedmiot zamówienia składa się z 6 pakietów opisanych w załączonych tabelach – załącznik nr 2 ZESTAWIENIE ASORTYMENTOWO-ILOŚCIOWO-CENOWE.Pakiet nr 1 - Druki medyczne i administracyjnePakiet nr 2 - Książki medyczne, teczki, kopertyPakiet nr 3 - Etykiety samoprzylepne do drukowania danych pacjentówPakiet nr 4 - Etykiety samoprzylepne z kodem paskowymPakiet nr 5 - Etykiety samoprzylepnePakiet nr 6 - Etykiety samoprzylepne dla ZMN
4.2.6.) Główny kod CPV: 22900000-9 - Różne druki
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
22800000-8 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury
30192800-9 - Etykiety samoprzylepne
30199760-5 - Etykiety
30199761-2 - Etykiety z kodem kreskowym
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający zgodnie z art. 441 ust. 1 korzysta z prawa opcji, w związku z czym precyzuje: - określenie rodzaju i maksymalnej wartości: zamówienie o dodatkowe 50% ilości produktów (wielkości świadczenia) przedstawionych w SWZ. W takim przypadku warunki realizacji pozostają bez zmian. - określenie okoliczności skorzystania z opcji: w związku z ewentualną koniecznością zakupu dodatkowych produktów wynikających z niemożności przewidzenia liczby planowanych zabiegów czy hospitalizowanych pacjentów. - powyższe nie modyfikuje ogólnego charakteru umowy.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wybór najkorzystniejszej ofertydokonany zostanie na podstawie kryteriów wyboru określonych zgodnie z art. 239 Ustawy.Łączna ilośćpunktów przyznana ofercie jest sumą punktów uzyskanych w kryterium wymienionymponiżej.Maksymalna łączna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca wynosi – 100 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy zamówień
4.3.6.) Waga: 15,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji reklamacji
4.3.6.) Waga: 10,00
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium jakości - wysokość kary umownej za nienależyte wykonanie umowy Za opóźnienie w wykonaniu dostawy
4.3.6.) Waga: 5,00
Kryterium 5
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium jakości - wysokość kary umownej za nienależyte wykonanie umowy Za opóźnienie w wymianie towaru na wolny od wad lub uzupełnienie braku dostawy
4.3.6.) Waga: 5,00
Kryterium 6
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 5
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Wybór najkorzystniejszej ofertydokonany zostanie na podstawie kryteriów wyboru określonych zgodnie z art. 239 Ustawy.Łączna ilośćpunktów przyznana ofercie jest sumą punktów uzyskanych w kryterium wymienionymponiżej.Maksymalna łączna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca wynosi – 100 pkt.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są dostawy druków i etykiet medycznych oraz administracyjnych dla Centralnego Szpitala klinicznego na dostawy druków i etykiet medycznych i administracyjnych dla Centralnego szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w ŁodziSzczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 w części B do Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ), tj. „ZESTAWIENIE ASORTYMENTOWO-ILOŚCIOWO-CENOWE” Przedmiot zamówienia składa się z 6 pakietów opisanych w załączonych tabelach – załącznik nr 2 ZESTAWIENIE ASORTYMENTOWO-ILOŚCIOWO-CENOWE.Pakiet nr 1 - Druki medyczne i administracyjnePakiet nr 2 - Książki medyczne, teczki, kopertyPakiet nr 3 - Etykiety samoprzylepne do drukowania danych pacjentówPakiet nr 4 - Etykiety samoprzylepne z kodem paskowymPakiet nr 5 - Etykiety samoprzylepnePakiet nr 6 - Etykiety samoprzylepne dla ZMN
4.2.6.) Główny kod CPV: 22900000-9 - Różne druki
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
22800000-8 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury
30192800-9 - Etykiety samoprzylepne
30199760-5 - Etykiety
30199761-2 - Etykiety z kodem kreskowym
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający zgodnie z art. 441 ust. 1 korzysta z prawa opcji, w związku z czym precyzuje: - określenie rodzaju i maksymalnej wartości: zamówienie o dodatkowe 50% ilości produktów (wielkości świadczenia) przedstawionych w SWZ. W takim przypadku warunki realizacji pozostają bez zmian. - określenie okoliczności skorzystania z opcji: w związku z ewentualną koniecznością zakupu dodatkowych produktów wynikających z niemożności przewidzenia liczby planowanych zabiegów czy hospitalizowanych pacjentów. - powyższe nie modyfikuje ogólnego charakteru umowy.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wybór najkorzystniejszej ofertydokonany zostanie na podstawie kryteriów wyboru określonych zgodnie z art. 239 Ustawy.Łączna ilośćpunktów przyznana ofercie jest sumą punktów uzyskanych w kryterium wymienionymponiżej.Maksymalna łączna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca wynosi – 100 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy zamówień
4.3.6.) Waga: 15,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji reklamacji
4.3.6.) Waga: 10,00
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium jakości - wysokość kary umownej za nienależyte wykonanie umowy Za opóźnienie w wykonaniu dostawy
4.3.6.) Waga: 5,00
Kryterium 5
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium jakości - wysokość kary umownej za nienależyte wykonanie umowy Za opóźnienie w wymianie towaru na wolny od wad lub uzupełnienie braku dostawy
4.3.6.) Waga: 5,00
Kryterium 6
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 5
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Wybór najkorzystniejszej ofertydokonany zostanie na podstawie kryteriów wyboru określonych zgodnie z art. 239 Ustawy.Łączna ilośćpunktów przyznana ofercie jest sumą punktów uzyskanych w kryterium wymienionymponiżej.Maksymalna łączna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca wynosi – 100 pkt.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są dostawy druków i etykiet medycznych oraz administracyjnych dla Centralnego Szpitala klinicznego na dostawy druków i etykiet medycznych i administracyjnych dla Centralnego szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w ŁodziSzczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 w części B do Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ), tj. „ZESTAWIENIE ASORTYMENTOWO-ILOŚCIOWO-CENOWE” Przedmiot zamówienia składa się z 6 pakietów opisanych w załączonych tabelach – załącznik nr 2 ZESTAWIENIE ASORTYMENTOWO-ILOŚCIOWO-CENOWE.Pakiet nr 1 - Druki medyczne i administracyjnePakiet nr 2 - Książki medyczne, teczki, kopertyPakiet nr 3 - Etykiety samoprzylepne do drukowania danych pacjentówPakiet nr 4 - Etykiety samoprzylepne z kodem paskowymPakiet nr 5 - Etykiety samoprzylepnePakiet nr 6 - Etykiety samoprzylepne dla ZMN
4.2.6.) Główny kod CPV: 22900000-9 - Różne druki
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
22800000-8 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury
30192800-9 - Etykiety samoprzylepne
30199760-5 - Etykiety
30199761-2 - Etykiety z kodem kreskowym
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający zgodnie z art. 441 ust. 1 korzysta z prawa opcji, w związku z czym precyzuje: - określenie rodzaju i maksymalnej wartości: zamówienie o dodatkowe 50% ilości produktów (wielkości świadczenia) przedstawionych w SWZ. W takim przypadku warunki realizacji pozostają bez zmian. - określenie okoliczności skorzystania z opcji: w związku z ewentualną koniecznością zakupu dodatkowych produktów wynikających z niemożności przewidzenia liczby planowanych zabiegów czy hospitalizowanych pacjentów. - powyższe nie modyfikuje ogólnego charakteru umowy.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wybór najkorzystniejszej ofertydokonany zostanie na podstawie kryteriów wyboru określonych zgodnie z art. 239 Ustawy.Łączna ilośćpunktów przyznana ofercie jest sumą punktów uzyskanych w kryterium wymienionymponiżej.Maksymalna łączna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca wynosi – 100 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy zamówień
4.3.6.) Waga: 15,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji reklamacji
4.3.6.) Waga: 10,00
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium jakości - wysokość kary umownej za nienależyte wykonanie umowy Za opóźnienie w wykonaniu dostawy
4.3.6.) Waga: 5,00
Kryterium 5
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium jakości - wysokość kary umownej za nienależyte wykonanie umowy Za opóźnienie w wymianie towaru na wolny od wad lub uzupełnienie braku dostawy
4.3.6.) Waga: 5,00
Kryterium 6
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 5,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Wybór najkorzystniejszej ofertydokonany zostanie na podstawie kryteriów wyboru określonych zgodnie z art. 239 Ustawy.Łączna ilośćpunktów przyznana ofercie jest sumą punktów uzyskanych w kryterium wymienionymponiżej.Maksymalna łączna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca wynosi – 100 pkt.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są dostawy druków i etykiet medycznych oraz administracyjnych dla Centralnego Szpitala klinicznego na dostawy druków i etykiet medycznych i administracyjnych dla Centralnego szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w ŁodziSzczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 w części B do Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ), tj. „ZESTAWIENIE ASORTYMENTOWO-ILOŚCIOWO-CENOWE” Przedmiot zamówienia składa się z 6 pakietów opisanych w załączonych tabelach – załącznik nr 2 ZESTAWIENIE ASORTYMENTOWO-ILOŚCIOWO-CENOWE.Pakiet nr 1 - Druki medyczne i administracyjnePakiet nr 2 - Książki medyczne, teczki, kopertyPakiet nr 3 - Etykiety samoprzylepne do drukowania danych pacjentówPakiet nr 4 - Etykiety samoprzylepne z kodem paskowymPakiet nr 5 - Etykiety samoprzylepnePakiet nr 6 - Etykiety samoprzylepne dla ZMN
4.2.6.) Główny kod CPV: 22900000-9 - Różne druki
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
22800000-8 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury
30192800-9 - Etykiety samoprzylepne
30199760-5 - Etykiety
30199761-2 - Etykiety z kodem kreskowym
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający zgodnie z art. 441 ust. 1 korzysta z prawa opcji, w związku z czym precyzuje: - określenie rodzaju i maksymalnej wartości: zamówienie o dodatkowe 50% ilości produktów (wielkości świadczenia) przedstawionych w SWZ. W takim przypadku warunki realizacji pozostają bez zmian. - określenie okoliczności skorzystania z opcji: w związku z ewentualną koniecznością zakupu dodatkowych produktów wynikających z niemożności przewidzenia liczby planowanych zabiegów czy hospitalizowanych pacjentów. - powyższe nie modyfikuje ogólnego charakteru umowy.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wybór najkorzystniejszej ofertydokonany zostanie na podstawie kryteriów wyboru określonych zgodnie z art. 239 Ustawy.Łączna ilośćpunktów przyznana ofercie jest sumą punktów uzyskanych w kryterium wymienionymponiżej.Maksymalna łączna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca wynosi – 100 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy zamówień
4.3.6.) Waga: 15,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji reklamacji
4.3.6.) Waga: 10,00
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium jakości - wysokość kary umownej za nienależyte wykonanie umowy Za opóźnienie w wykonaniu dostawy
4.3.6.) Waga: 5,00
Kryterium 5
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium jakości - wysokość kary umownej za nienależyte wykonanie umowy Za opóźnienie w wymianie towaru na wolny od wad lub uzupełnienie braku dostawy
4.3.6.) Waga: 5
Kryterium 6
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 5
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Wybór najkorzystniejszej ofertydokonany zostanie na podstawie kryteriów wyboru określonych zgodnie z art. 239 Ustawy.Łączna ilośćpunktów przyznana ofercie jest sumą punktów uzyskanych w kryterium wymienionymponiżej.Maksymalna łączna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca wynosi – 100 pkt.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są dostawy druków i etykiet medycznych oraz administracyjnych dla Centralnego Szpitala klinicznego na dostawy druków i etykiet medycznych i administracyjnych dla Centralnego szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w ŁodziSzczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 w części B do Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ), tj. „ZESTAWIENIE ASORTYMENTOWO-ILOŚCIOWO-CENOWE” Przedmiot zamówienia składa się z 6 pakietów opisanych w załączonych tabelach – załącznik nr 2 ZESTAWIENIE ASORTYMENTOWO-ILOŚCIOWO-CENOWE.Pakiet nr 1 - Druki medyczne i administracyjnePakiet nr 2 - Książki medyczne, teczki, kopertyPakiet nr 3 - Etykiety samoprzylepne do drukowania danych pacjentówPakiet nr 4 - Etykiety samoprzylepne z kodem paskowymPakiet nr 5 - Etykiety samoprzylepnePakiet nr 6 - Etykiety samoprzylepne dla ZMN
4.2.6.) Główny kod CPV: 22900000-9 - Różne druki
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
22800000-8 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury
30192800-9 - Etykiety samoprzylepne
30199760-5 - Etykiety
30199761-2 - Etykiety z kodem kreskowym
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający zgodnie z art. 441 ust. 1 korzysta z prawa opcji, w związku z czym precyzuje: - określenie rodzaju i maksymalnej wartości: zamówienie o dodatkowe 50% ilości produktów (wielkości świadczenia) przedstawionych w SWZ. W takim przypadku warunki realizacji pozostają bez zmian. - określenie okoliczności skorzystania z opcji: w związku z ewentualną koniecznością zakupu dodatkowych produktów wynikających z niemożności przewidzenia liczby planowanych zabiegów czy hospitalizowanych pacjentów. - powyższe nie modyfikuje ogólnego charakteru umowy.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wybór najkorzystniejszej ofertydokonany zostanie na podstawie kryteriów wyboru określonych zgodnie z art. 239 Ustawy.Łączna ilośćpunktów przyznana ofercie jest sumą punktów uzyskanych w kryterium wymienionymponiżej.Maksymalna łączna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca wynosi – 100 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy zamówień
4.3.6.) Waga: 15,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji reklamacji
4.3.6.) Waga: 10,00
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium jakości - wysokość kary umownej za nienależyte wykonanie umowy Za opóźnienie w wykonaniu dostawy
4.3.6.) Waga: 5,00
Kryterium 5
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium jakości - wysokość kary umownej za nienależyte wykonanie umowy Za opóźnienie w wymianie towaru na wolny od wad lub uzupełnienie braku dostawy
4.3.6.) Waga: 5,00
Kryterium 6
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 5
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Wybór najkorzystniejszej ofertydokonany zostanie na podstawie kryteriów wyboru określonych zgodnie z art. 239 Ustawy.Łączna ilośćpunktów przyznana ofercie jest sumą punktów uzyskanych w kryterium wymienionymponiżej.Maksymalna łączna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca wynosi – 100 pkt.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są dostawy druków i etykiet medycznych oraz administracyjnych dla Centralnego Szpitala klinicznego na dostawy druków i etykiet medycznych i administracyjnych dla Centralnego szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w ŁodziSzczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 w części B do Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ), tj. „ZESTAWIENIE ASORTYMENTOWO-ILOŚCIOWO-CENOWE” Przedmiot zamówienia składa się z 6 pakietów opisanych w załączonych tabelach – załącznik nr 2 ZESTAWIENIE ASORTYMENTOWO-ILOŚCIOWO-CENOWE.Pakiet nr 1 - Druki medyczne i administracyjnePakiet nr 2 - Książki medyczne, teczki, kopertyPakiet nr 3 - Etykiety samoprzylepne do drukowania danych pacjentówPakiet nr 4 - Etykiety samoprzylepne z kodem paskowymPakiet nr 5 - Etykiety samoprzylepnePakiet nr 6 - Etykiety samoprzylepne dla ZMN
4.2.6.) Główny kod CPV: 22900000-9 - Różne druki
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
22800000-8 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury
30192800-9 - Etykiety samoprzylepne
30199760-5 - Etykiety
30199761-2 - Etykiety z kodem kreskowym
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający zgodnie z art. 441 ust. 1 korzysta z prawa opcji, w związku z czym precyzuje: - określenie rodzaju i maksymalnej wartości: zamówienie o dodatkowe 50% ilości produktów (wielkości świadczenia) przedstawionych w SWZ. W takim przypadku warunki realizacji pozostają bez zmian. - określenie okoliczności skorzystania z opcji: w związku z ewentualną koniecznością zakupu dodatkowych produktów wynikających z niemożności przewidzenia liczby planowanych zabiegów czy hospitalizowanych pacjentów. - powyższe nie modyfikuje ogólnego charakteru umowy.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wybór najkorzystniejszej ofertydokonany zostanie na podstawie kryteriów wyboru określonych zgodnie z art. 239 Ustawy.Łączna ilośćpunktów przyznana ofercie jest sumą punktów uzyskanych w kryterium wymienionymponiżej.Maksymalna łączna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca wynosi – 100 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy zamówień
4.3.6.) Waga: 15,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji reklamacji
4.3.6.) Waga: 10,00
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium jakości - wysokość kary umownej za nienależyte wykonanie umowy Za opóźnienie w wykonaniu dostawy
4.3.6.) Waga: 5,00
Kryterium 5
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium jakości - wysokość kary umownej za nienależyte wykonanie umowy Za opóźnienie w wymianie towaru na wolny od wad lub uzupełnienie braku dostawy
4.3.6.) Waga: 5,00
Kryterium 6
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 5
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Wybór najkorzystniejszej ofertydokonany zostanie na podstawie kryteriów wyboru określonych zgodnie z art. 239 Ustawy.Łączna ilośćpunktów przyznana ofercie jest sumą punktów uzyskanych w kryterium wymienionymponiżej.Maksymalna łączna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca wynosi – 100 pkt.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8