Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
dostawę materiałów promocyjnych dot. Programu ERSAMUS + mobilność edukacyjna z krajami partnerskimi- KC-zp.272-446/21
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001577
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Mickiewicza 30
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-059
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@agh.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzp.agh.edu.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
dostawę materiałów promocyjnych dot. Programu ERSAMUS + mobilność edukacyjna z krajami partnerskimi- KC-zp.272-446/21
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a7ae65f0-2bfc-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00230686
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00113836/22/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.68 Materiały reklamowe i promocyjne
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Erasmus + mobilność edukacyjna z krajami partnerskimi
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.dzp.agh.edu.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-Propublico.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W
niniejszym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu
środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy on-line działającej pod
adresemhttps://e-propublico.pl (dalej jako: ”Platforma”) oraz drogą elektroniczną dzp@agh.edu.pl 1)
Korzystanie
z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne.2) Wykonawca przystępując do postępowania o
udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z Platformy określone w
Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://e-propublico.pl oraz uznaje go za wiążący.
3) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać konto na Platformie.
4) Zamawiający określa następujące wymagania sprzętowo – aplikacyjne pozwalające na korzystanie z
Platformy: a) stały dostęp do sieci Internet; b) posiadanie dowolnej i aktywnej skrzynki poczty
elektronicznej (e-mail),c) komputer z zainstalowanym systemem operacyjnym Windows 7 (lub
nowszym) albo Linux,d) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa - Platforma współpracuje z
najnowszymi, stabilnymi wersjami wszystkich głównych przeglądarek internetowych (Internet
Explorer10+, Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera),e) włączona obsługa JavaScript
oraz
Cookies.
5) Zamawiający dopuszcza następujący format przesyłanych danych: pliki o wielkości do 20 MB w
formatach: .pdf, .doc, .docx., .xlsx, .xml. 6) Zamawiający określa następujące informacje na temat
kodowania i czasu odbioru danych: a) załączony i przesłany przez Wykonawcę za pomocą Platformy
plik oferty wraz z załącznikami, nie jest dostępny dla Zamawiającego i przechowywany jest
na serwerach Platformy w formie zaszyfrowanej. Zamawiający otrzyma dostęp do pliku dopiero po
upływie terminu otwarcia ofert; b) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi
przyporządkowaną do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss), widoczne przy
wysłanym dokumencie w kolumnie ”Data przesłania” c) o terminie przesłania decyduje czas pełnego przeprocesowania transakcji pliku na Platformie.7) W postępowaniu, wszelkie oświadczenia, wnioski,
zawiadomienia oraz informacje przekazywane są za pośrednictwem Platformy (karta
”Wiadomości”)oraz poczty elektronicznej dzp@agh.edu.pl.. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków,
zawiadomień oraz informacji przesłanych za pośrednictwem Platformy, przyjmuje się datę ich
zamieszczenia na Platformie.8) Ofertę, wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami, składa
się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej za pośrednictwem
Platformy, podpisaną kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem
osobistym.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): przeprocesowania transakcji pliku na Platformie.7) W postępowaniu, wszelkie oświadczenia, wnioski,
zawiadomienia oraz informacje przekazywane są za pośrednictwem Platformy (karta
”Wiadomości”)oraz poczty elektronicznej dzp@agh.edu.pl.. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków,
zawiadomień oraz informacji przesłanych za pośrednictwem Platformy, przyjmuje się datę ich
zamieszczenia na Platformie.8) Ofertę, wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami, składa
się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej za pośrednictwem
Platformy, podpisaną kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem
osobistym.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegółowe określenie zasad związanych z
ograniczeniami stosowania RODO zawarto w rozdziale 27 SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: KC-zp.272-446/21
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Temat: dostawa materiałów promocyjnych dot. Programu ERSAMUS + mobilność edukacyjna z krajami partnerskimi- Kc-zp.272-446/21
4.2.6.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość próbek
4.3.6.) Waga: 30,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca wraz z ofertą składa: Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu - aktualne na dzień
składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w Załączniku Nr 2 do SWZ. Informacje zawarte w
oświadczeniach będą stanowić potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z
postępowania. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenia,
o których mowa powyżej, składa z każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Próbka nr 1 – Notatnik duży w miękkiej okładce
Próbka nr 2 – Notatnik kieszonkowy w miękkiej okładce
Próbka nr 3 - Ołówek złoty, naostrzony
Próbka nr 4 – Długopis z końcówką przystosowaną do ekranów dotykowych
Próbka nr 5 - Etui paszportowe na dokumenty, organizer
Próbka nr 6 Torba plażowa, na zakupy z zapinaną kosmetyczką
Próbka nr 7 - Parasol automatyczny czarny
Próbka nr 8 - Biała filiżanka ze spodkiem 250 ml wykończona złotymi lamówkami w biało-złotym pudełku
Próbka nr 9 - Pamięć USB, opaska zwijana
Próbka nr 10 - Pióro kulkowe ze złotymi elementami, w ozdobnym etui metal
Próbka nr 11 - Smycz reklamowa
Próbka nr 12 - brelok pierwszej pomocy
Próbka nr 13 - zestaw słuchawek bezprzewodowych, dousznych, BT 5.0, w matowym etui ze stacją ładującą
Próbka nr 14 - Czarna maseczka profilowana, wielorazowego użytku, wykonana z wysokiej jakości dzianiny bawełnianej, z kieszonką na filtr
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Formularz oferty; 2. Próbki oferowanych produktów dla zadania nr 1; 3. Pełnomocnictwo lub
inny dokument potwierdzający umocowanie do
reprezentowania wykonawcy. Upoważnienie osób podpisujących ofertę wynikać musi
bezpośrednio z dokumentów dołączonych do oferty. Jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost
z dokumentów rejestrowych (KRS, CEiDG lub innego właściwego rejestru), to do oferty należy
dołączyć inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku
Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia
umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wszelkie zmiany Umowy wymagają zgody obu Stron i zachowania formy pisemnej
pod rygorem nieważności.
2. Zmiany Umowy, o których mowa w ust. 1 muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 454 oraz 455 ustawy Prawo zamówień publicznych.
3. Dopuszcza się możliwość zmiany ustaleń niniejszej Umowy w stosunku do treści oferty, bez przeprowadzania nowego postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy
w następującym zakresie:
a) jakości lub innych parametrów materiałów promocyjnych zaoferowanych w ofercie, przy czym zmiana taka może być spowodowana:
• niedostępnością na rynku materiałów wskazanych w ofercie wynikającą z zaprzestania produkcji lub wycofaniem ich z rynku;
• pojawieniem się na rynku materiałów o lepszych parametrach niż wskazane w ofercie
b) zmiany wysokości wynagrodzenia w przypadku zmiany stawki podatku
od towarów i usług, zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zaistnienia przesłanki, będzie odnosić się wyłącznie do części przedmiotu Umowy zrealizowanej zgodnie z terminami ustalonymi Umową, po dniu wejścia
w życie przepisów zmieniających stawkę podatku od towarów i usług oraz wyłącznie do części przedmiotu Umowy, do której zastosowanie znajdzie zmiana stawki podatku od towarów i usług.
4. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 3 pkt. d), wartość wynagrodzenia netto nie zmieni się, a wartość wynagrodzenia brutto zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów
5. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 3 jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zamianę zawierającego: opis propozycji zmian, uzasadnienie zmian, obliczenie kosztów zmian, jeżeli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie wykonawcy.
§10
1. Wykonawca może posługiwać się podwykonawcami, przy czym za ich działanie ponosi odpowiedzialność, na zasadach określonych Umową, jak za działanie własne.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-22 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://e-propublico.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-22 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-11-20