Dostawa naklejek informacyjnych na urządzenia techniczne dla Urzędu Dozoru Techn

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa naklejek informacyjnych na urządzenia techniczne dla Urzędu Dozoru Technicznego
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2022-08-09
  • ZamawiającyURZĄD DOZORU TECHNICZNEGO
  • Data publikacji ogłoszenia2022-07-26
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00275989
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa naklejek informacyjnych na urządzenia techniczne dla
Urzędu Dozoru Technicznego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: URZĄD DOZORU TECHNICZNEGO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017196300

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szczęśliwicka 34

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-353

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@udt.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.udt.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Państwowa Osoba Prawna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Bezpieczeństwo funkcjonowania urządzeń technicznych

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa naklejek informacyjnych na urządzenia techniczne dla
Urzędu Dozoru Technicznego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-afae5bf9-fdff-11ec-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00275989

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00306219/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Dostawa naklejek informacyjnych dla UDT

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://www.udt.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: http://bip.udt.gov.pl/przetargi

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Przekazywanie ofert odbywa się przy
użyciu środków komunikacji elektronicznej, tj. za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem: https://platforma.eb2b.com.pl
lub https://udt.eb2b.com.pl zapewniającej zachowanie integralności, autentyczności, nienaruszalności danych i ich poufności w
ramach wymiany i przechowywania informacji, w tym zapewniających możliwość zapoznania się z ich treścią wyłącznie po upływie
terminu na ich składanie. Korzystanie z platformy zakupowej oraz zarejestrowanie i utrzymanie konta na Platformie zakupowej przez
Wykonawcę jest bezpłatne. Korzystanie z Platformy nie wymaga zarejestrowania konta. Zamawiający zaleca założenie Konta na
Platformie zakupowej na kilka dni przed złożeniem oferty. Wymagania techniczne i
organizacyjne korzystania z Platformy Zakupowej określa Regulamin Platformy Zakupowej - dostępny pod adresem internetowym:
https://udt.eb2b.com.pl/user/terms lub https://platforma.eb2b.com.pl/user/terms
Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, tj. bezpłatnie rejestrując się lub logując (w
przypadku posiadania konta w Platformie Zakupowej), akceptuje warunki korzystania z Platformy określone w Regulaminie oraz
uznaje go za wiążący. Szczegółowa instrukcja dla Wykonawców dotycząca złożenia, zmiany i wycofania oferty znajduje się w
zakładce Regulacje i procedury: https://udt.eb2b.com.pl/cms-directory.html/regulations W sprawach technicznych związanych z
funkcjonowaniem i obsługą Platformy zakupowej należy korzystać z Pomocy Technicznej, która udzieli wszelkich informacji
związanych z procesem składania ofert, rejestracji, czy innych aspektów technicznych platformy.
Pomoc techniczna jest dostępna od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00 pod nr tel. +48 22 428 19 28, adres e-mail:
admin@eb2b.com.pl W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego korespondencja elektroniczna (inna niż oferty i
załączniki do oferty) przekazywana jest wyłącznie za pośrednictwem poczty elektronicznej - e-mail: przetargi@udt.gov.pl
Zamawiający wysyłając korespondencję do Wykonawców będzie używał adresów poczty elektronicznej osób uprawnionych do
komunikowania się z Wykonawcami. Wnioski o wyjaśnienie treści SWZ przekazywane są za pośrednictwem poczty elektronicznej -
e-mail: przetargi@udt.gov.pl Zamawiający nie zaleca komunikowania się poprzez wykorzystanie przycisku: Pytania/Informacje na
Platformie https://udt.eb2b.com.pl lub https://platforma.eb2b.com.pl (platforma zakupowa służy jedynie do złożenia oferty w
postępowaniu). Zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o
udzielenie zamówienia udostępniane są na stronie internetowej Zamawiającego: https://www.udt.gov.pl zakładka: Kim jesteśmy ->
zamówienia publiczne i sprzedaż majątku -> Przetargi publiczne (Pzp), link https://bip.udt.gov.pl/przetargi
Zamawiający nie przewiduje innego sposobu komunikowania niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, o których mowa w
art. 61 ustawy Pzp.
Szczegóły w zakresie informacji o środkach komunikacji elektronicznej oraz informacje o wymaganiach technicznych i
organizacyjnych - znajdują się w treści SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Urząd Dozoru Technicznego, ul. Szczęśliwicka 34, 02-353 Warszawa jako
Zamawiający, zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o
ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
a) Administratorem Państwa danych osobowych jest Prezes Urzędu Dozoru Technicznego z siedzibą w Warszawie ul. Szczęśliwicka
34, kod pocztowy 02-353;
b) Kontakt z wyznaczonym przez Administratora Danych Osobowych – Inspektorem Ochrony Danych, możliwy jest za
pośrednictwem poczty elektronicznej (adres: iod@udt.gov.pl);
c) Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z prowadzeniem
postępowania o udzielenie i realizacje zamówienia publicznego. d) Odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub
podmioty, którym udostępniona zostanie
dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 ust. 1 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień
publicznych, dalej „ustawa Pzp”;
e) Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas
trwania umowy;
f) Obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio Państwa dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
g) W odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22
RODO;
h) Posiadają Państwo:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Państwa dotyczących, z zastrzeżeniem wymagania
wskazanego w art. 75 ustawy Pzp;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Państwa danych osobowych;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, prawo to może zostać ograniczone w oparciu o art. 19 ust. 3 ustawy Pzp
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Państwa, że przetwarzanie danych
osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO;
i) Nie przysługuje Państwu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-DA-19/22

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa naklejek informacyjnych na urządzenia techniczne dla
Urzędu Dozoru Technicznego (UDT).
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załącznikach do SWZ
- Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ), Formularzu Cenowym (FC) oraz w Projektowanych
Postanowieniach Umowy (PPU).
3. Miejsce wykonania zamówienia – dane teleadresowe 28 jednostek UDT
oraz ilości i rodzaje naklejek zostały opisane w załączniku nr 3 do umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 22459100-3 - Nalepki i taśmy reklamowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30192800-9 - Etykiety samoprzylepne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp:
dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej odnoszącej się do doświadczenia:
Wykonawca wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych
również wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat (licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin
składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co
najmniej jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot
zamówienia tj. przygotowanie, skład, konfekcjonowanie i dostawę naklejek/etykiet
samoprzylepnych o wartości nie mniejszej niż 70 000,00 zł brutto.
Jeżeli Wykonawca nadal wykonuje dostawy, wartość już zrealizowanych dostaw na dzień
składania oferty musi wynosić nie mniej niż 70.000,00 zł brutto.
Zamawiający nie dopuszcza sumowania dostaw dla różnych odbiorców w celu wykazania wymaganej kwoty zamówienia.
Powyższy warunek może być spełniony łącznie przez Wykonawców ubiegających się wspólnie
o udzielenie zamówienia z tym, że przynajmniej jeden z Wykonawców musi się wykazać, co
najmniej jedną dostawą odpowiadającą swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot
zamówienia tj. przygotowanie, skład, konfekcjonowanie i dostawę naklejek/etykiet samoprzylepnych o wartości nie mniejszej niż 70 000,00 zł brutto.
Wykaz dostaw stanowi załącznik do SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, Zamawiający nie żąda podmiotowych środków dowodowych.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:
a) W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:
- wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat (licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy (licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert);
Uwaga: Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji dostaw, wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami wykaz dostaw dotyczy dostaw, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. W celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami, cechami lub kryteriami
określonymi w Opisie Przedmiotu Zamówienia, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą:
1.1. karty katalogowej folii (lub karty charakterystyki lub dokumentu równoważnego)
która zostanie użyta do wykonania kompletnych naklejek, wydanych przez ich
producenta lub dostawcę Wykonawcy potwierdzającej parametry określone w opisie
przedmiotu zamówienia lub jej kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem;
1.2. informacji dotyczącej farb (jak np. w postaci karty katalogowej, specyfikacje
technicznej lub równoważnego dokumentu) które zostaną użyte do wykonania
nadruku kompletnych naklejek, wydanych przez ich producenta lub dostawcę
Wykonawcy potwierdzające parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia
lub jej kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem;
1.3. deklaracji zgodności produktów, o których mowa w pkt 1.1. i 1.2. użytych
do wykonania kompletnych naklejek, wydanych odpowiednio przez producenta folii
i farb użytych do nadruku lub ich upoważnionego przedstawiciela, potwierdzającą
wymogi określone w art. 37-39 rozporządzenia (WE) nr 1907/2006 (REACH) oraz
wymogi określone w szczególności w art. 6-11 dyrektywy nr 2011/65/EU (RoHs) wraz
z poprawkami oraz odpowiednio w dyrektywach delegowanych Komisji (UE)
nr 2015/863 z dnia 31 marca 2015 r. oraz nr 2019/178/UE z dnia 16 listopada 2018 r.
UWAGA:
Zamawiający dopuszcza złożenie dokumentów, o których mowa w pkt 1.1.-1.3 w języku
angielskim bez konieczności załączenia tłumaczenia na język polski.
2. Zamawiający akceptuje równoważne przedmiotowe środki dowodowe, jeśli potwierdzają,
że oferowane świadczenia spełniają określone przez Zamawiającego wymagania, cechy lub
kryteria. W ramach równoważności Wykonawca może zastąpić deklaracje zgodności, o której
mowa w pkt 1.3, złożeniem „Deklaracji zgodności”, sporządzonej zgodnie ze wzorem
określonym w załączniku nr 9 do SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą:
1.1. karty katalogowej folii (lub karty charakterystyki lub dokumentu równoważnego) która zostanie użyta do wykonania kompletnych naklejek, wydanych przez ich producenta lub dostawcę Wykonawcy potwierdzającej parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia lub jej kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem;
1.2. informacji dotyczącej farb (jak np. w postaci karty katalogowej, specyfikacje technicznej lub równoważnego dokumentu) które zostaną użyte do wykonania nadruku kompletnych naklejek, wydanych przez ich producenta lub dostawcę
Wykonawcy potwierdzające parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia lub jej kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem;
1.3. deklaracji zgodności produktów, o których mowa w pkt 1.1. i 1.2. użytych
do wykonania kompletnych naklejek, wydanych odpowiednio przez producenta folii i farb użytych do nadruku lub ich upoważnionego przedstawiciela, potwierdzającą wymogi określone w art. 37-39 rozporządzenia (WE) nr 1907/2006 (REACH) oraz wymogi określone w szczególności w art. 6-11 dyrektywy nr 2011/65/EU (RoHs) wraz z poprawkami oraz odpowiednio w dyrektywach delegowanych Komisji (UE)
nr 2015/863 z dnia 31 marca 2015 r. oraz nr 2019/178/UE z dnia 16 listopada 2018 r.
UWAGA:
Zamawiający dopuszcza złożenie dokumentów, o których mowa w pkt 1.1.-1.3 w języku angielskim bez konieczności załączenia tłumaczenia na język polski.
2. Zamawiający akceptuje równoważne przedmiotowe środki dowodowe, jeśli potwierdzają, że oferowane świadczenia spełniają określone przez Zamawiającego wymagania, cechy lub kryteria. W ramach równoważności Wykonawca może zastąpić deklaracje zgodności, o której mowa w pkt 1.3, złożeniem „Deklaracji zgodności”, sporządzonej zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 9 do SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Spis DOKUMENTÓW I OŚWIADCZŃ, które należy złożyć wraz z ofertą:
a) Formularz oferty (wypełniony i podpisany) - wzór zał. do SWZ;
b) Formularz cenowy (wypełniony i podpisany) - wzór zał. do SWZ;
c) Zobowiązanie innego podmiotu (jeżeli dotyczy) - wzór zał. do SWZ;
d) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania - wzór zał. do SWZ;
e) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wzór zał. do SWZ;
f) Przedmiotowe środki dowodowe - zgodnie rozdziałem 5 pkt 1 SWZ - INFORMACJA
O PRZEDMIOTOWYCH ŚRODKACH DOWODOWYCH;
g) Pełnomocnictwo / Pełnomocnictwa dla osoby / osób podpisujących ofertę, jeżeli oferta jest
podpisana przez pełnomocnika (jeżeli dotyczy).
W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu,
z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być
ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
h) Oświadczenia i / lub dokumenty, na podstawie których, Zamawiający dokona oceny
skuteczności zastrzeżenia informacji zawartych w ofercie, stanowiących tajemnicę
przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (jeżeli Wykonawca składając ofertę zastrzega takie informacje).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do
reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o
współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Na podstawie art. 455 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej
umowy w przypadkach określonych w Projektowanych postanowieniach umowy, które zostaną wprowadzone do umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-08-09 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://udt.eb2b.com.pl lub https://platforma.eb2b.com.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-09 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-09-07

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Termin realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert.
Termin realizacji zamówienia (liczony łącznie w dniach jako czas realizacji i fizycznej dostawy do Zamawiającego przez Wykonawcę), nie może być dłuższy niż 60 dni licząc od daty zawarcia umowy przez Wykonawcę.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę kolportaż ulotek do skrzynek - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania04-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę kolportaż ulotek do skrzynek. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Odczynniki laboratoryjne
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Warszawa: Dostawa samochodu osobowego klasy wyższej (Bruksela)
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Dla firmy i biura: Dostawa gadżetów promocyjnych
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI