Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa materiałów z logo dla SGH
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001502
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Niepodległości 162
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-554
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22 564 -78 36
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzl@sgh.waw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: sgh.waw.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa materiałów z logo dla SGH
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4e3a9f4f-8272-11ec-83b1-bea871b78b5b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00041858
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00082303/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Artykuły reklamowe z logo
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://sgh.eb2b.com.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Nie
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://sgh.eb2b.com.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej (dalej jako „Platforma” lub „Platforma Zakupowa”) dostępnej pod adresem: https://sgh.eb2b.com.pl.
2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie wnioski, zawiadomienia, informacje oraz pozostałe dokumenty i oświadczenia, w tym dokumenty i oświadczenia składane na wezwanie Zamawiającego, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem elektronicznej Platformy Zakupowej dostępnej pod adresem: https://sgh.eb2b.com.pl poprzez zakładkę „Pytania / Informacje” za wyjątkiem przedmiotowych środków dowodowych tj. próbek, o których mowa w rozdziale VI SWZ.
3. Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do kontaktu z Wykonawcami jest: Urszula Kurek lub inna osoba zastępująca.
4. Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, tj. bezpłatnie rejestrując się lub logując, w przypadku posiadania konta w Platformie Zakupowej, akceptuje warunki korzystania z Platformy, określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://sgh.eb2b.com.pl/ oraz uznaje go za wiążący.
5. Zamawiający, zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452; dalej jako „Rozporządzenie”) określa dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego jako:
1) dokumenty w formacie „pdf” należy podpisywać formatem PAdES;
2) Zamawiający dopuszcza podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf”, wtedy należy użyć formatu XAdES.
6. Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 Rozporządzenia, określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 4mb/s;
2) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 4GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa; w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 11.0;
4) włączona obsługa JavaScript;
5) zainstalowany program do otwierania plików w formacie PDF, np. Acrobat Reader.
7. Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 Rozporządzenia, określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 50 MB w formatach: .pdf.
8. Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 Rozporządzenia, określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych, tj.:
1) plik załączony przez Wykonawcę na Platformie i zapisany, nie jest widoczny dla Zamawiającego oraz właściciela Platformy, gdyż istnieje
w systemie jako zaszyfrowany. Możliwość otworzenia pliku dostępne jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert;
2) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przypiętą
do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss), znajdującą się po lewej stronie dokumentu w kolumnie „Data przesłania”.
9. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SWZ. Wniosek należy przesłać za pośrednictwem Platformy w zakładce „Pytania/Informacje” poprzez polecenie „Dodaj pytanie / komentarz”. Wyjaśnianie treści SWZ oraz jej ewentualna zmiana odbywać się będą zgodnie z art. 284 Ustawy Pzp.
10. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, w tym zwrotu kosztów poniesionych z tytułu nabycia kwalifikowanego podpisu elektronicznego.
11. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne.
12. Z uwagi na ograniczoną liczbę znaków szczegółowe informacje zawarte zostały w rozdziale IX Specyfikacji Warunków Zamówienia.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.10.) Przyczyny odstąpienia od komunikacji elektronicznej:
zamawiający wymaga przedstawienia modelu fizycznego, modelu w skali lub próbki, których nie można przekazać przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (art. 65 ust. 1 pkt 4 ustawy)
3.11.) Sposób nieelektronicznego składania ofert, wniosków, oświadczeń oraz innych dokumentów: 1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą, w zakresie danej części zamówienia po 1 sztuce próbki z asortymentu wyszczególnionego w SOPZ
2. Sposób złożenia próbek, o których mowa w rozdziale VI ust. 1 pkt. 1) SWZ - wyszczególnionych w ust. 2:
1) Zgodnie z art. 65 ust. 1 pkt 4 Ustawy Zamawiający odstępuje od wymagania użycia środków komunikacji elektronicznej w odniesieniu do przedmiotowych środków dowodowych tj. próbek, o których mowa w ust. 1 pkt. 1) SWZ Zamawiający tym samym wymaga przedłożenia próbek za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2020 r. poz. 1041), osobiście lub za pośrednictwem posłańca do upływu terminu składania ofert określonego w rozdziale XII ust. 1 SWZ w zamkniętym opakowaniu na adres:
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Kancelaria Główna, pokój nr 58 (parter)
al. Niepodległości 162, 02-554 Warszawa
2) Opakowanie z próbkami należy oznaczyć następująco:
„Próbki w postępowaniu o numerze ADZL.25.59.2021 - część ……
Nie otwierać przed dniem 15.02.2022 r. godz. 11:30”
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacja o zasadach przetwarzania danych osobowych przez Szkołę Główną Handlową w Warszawie, określone zostały w Rozdziale XXIII SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Tak
4.1.2.) Numer referencyjny: ADZL.25.59.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 6
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zawarcie umowy ramowej na dostawę materiałów z logo dla Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie Część 1 – dostawa apaszek i krawatów z logo.
2. Wykonawcy mogą składać oferty częściowe na jedną lub więcej części zamówienia. Zamawiający nie ogranicza liczby części, które można udzielić jednemu Wykonawcy. Jeden Wykonawca może uzyskać zamówienie na jedną lub więcej części zamówienia.
3. Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały zawarte w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia (dalej „SOPZ”) odpowiednio do danej części zamówienia zgodnie z n/w załącznikami do SWZ:
1) Załącznik nr 2.1 dla części 1 – dostawa apaszek i krawatów z logo,
4. Warunki i sposób realizacji przedmiotu zamówienia określone zostały we wzorze umowy ramowej (dalej „wzór umowy ramowej”), stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ.
5. W wyniku niniejszego postępowania zostanie zawarta umowa ramowa, w każdej części zamówienia z jednym wykonawcą na podstawie art. 313 Ustawy.
6. W czasie trwania umowy ramowej Zamawiający będzie udzielał zamówień w formie zamówień cząstkowych, na warunkach określonych w umowie ramowej zgodnie z art. 313 ust. 1 Ustawy.
7. Zamawiający zastrzega, że nie gwarantuje zlecenia zamówień na dostawy objęte umową ramową na kwotę maksymalnego wynagrodzenia wskazanego w umowie ramowej, określonej w ramach danej części zamówienia i z tego tytułu Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie.
8. Uwaga: przewidywane ilości materiałów podane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia w zakresie każdej z części zamówienia oraz formularzu ofertowym są ilościami szacunkowymi, służącymi jedynie do porównania ofert i nie stanowią zobowiązania dla Zamawiającego do ich zakupu.
Umowa ramowa w zakresie danej części zamówienia zawarta zostanie do wysokości środków przeznaczonych przez Zamawiającego w sposób, o którym mowa w art. 222 ust. 4 Ustawy.
9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia lub zmniejszenia ilości poszczególnych materiałów, a także zmiany na inny materiał w zakresie danej części zamówienia, wymienionych w szczegółowym opisie przedmiotu zmówienia (oznacza to możliwość zamówienia zwiększonych ilości poszczególnych materiałów kosztem zmniejszenia ilości lub niezamówienia innych) pod warunkiem nieprzekroczenia wartości umowy ramowej odpowiednio w zakresie danej części zamówienia określonej w § 2 ust. 2 Umowy ramowej. Zmiany te nie mogą powodować zmian cen jednostkowych zawartych w formularzu ofertowym.
10. Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji, w zakresie części 1, 2, 5 oraz 6 postępowania, o których mowa w art. 441 ust. 1 ustawy Pzp, polegających na zakupie dodatkowych dostaw związanych ze zwiększeniem ilości danych nakładów (w danej części zamówienia), na zasadach określonych we wzorze umowy ramowej stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ.
11. Przedmiot zamówienia, określa zakres podstawowy oraz w zakresie części 1, 2, 5 oraz 6 postępowania również zakres opcjonalny (dodatkowy) związany z zakupem dodatkowych dostaw, o których mowa w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2.1, 2.2, 2.5 oraz 2.6 do SWZ oraz we wzorze umowy ramowej stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ.
12. Wykorzystanie prawa opcji nie jest obowiązkowe dla Zamawiającego. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Zamówienie opcjonalne będzie składane w zależności od faktycznego zapotrzebowania Zamawiającego, na warunkach określonych w umowie ramowej.
13. Ceny podane w ofercie Wykonawcy są stałe i niezmienne przez cały okres trwania Umowy ramowej.
14. W ramach realizacji klauzuli środowiskowej, dostarczanie przedmiotu umowy do siedziby Zamawiającego w ramach poszczególnych zleceń będzie odbywało się poza godzinami szczytu, tj. w godzinach 10.00 – 14.00.
4.2.6.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji, w zakresie części 1 postępowania, o których mowa w art. 441 ust. 1 ustawy Pzp, polegających na zakupie dodatkowych dostaw związanych ze zwiększeniem ilości danych nakładów (w danej części zamówienia), na zasadach określonych we wzorze umowy ramowej stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ.
2. Przedmiot zamówienia, określa zakres podstawowy oraz w zakresie części 1postępowania również zakres opcjonalny (dodatkowy) związany z zakupem dodatkowych dostaw, o których mowa w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2.1do SWZ oraz we wzorze umowy ramowej stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ.
3. Wykorzystanie prawa opcji nie jest obowiązkowe dla Zamawiającego. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Zamówienie opcjonalne będzie składane w zależności od faktycznego zapotrzebowania Zamawiającego, na warunkach określonych w umowie ramowej.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, w zakresie każdej części zamówienia Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami: Cena brutto oferty 100%
2. W kryterium „Cena brutto oferty” Zamawiający przyzna punkty zgodnie z następującymi wzorem:
C = cena brutto oferty z najniższą ceną / cena brutto oferty badanej x 100 pkt.
Uwagi:
a) Do oceny ofert w przedmiotowym kryterium Zamawiający przyjmie cenę oferty brutto z formularza oferty, stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ.
w przypadku części 1, 2, 5 i 6 do oceny ofert w przedmiotowym kryterium Zamawiający przyjmie cenę oferty brutto z formularza oferty, stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ na które składa się zamówienie podstawowe oraz zamówienie w ramach prawa opcji.
b) Punktacja wyliczona będzie z dokładnością 2 miejsc po przecinku. W kryterium C, oferta może otrzymać maksymalnie 60 pkt, przy założeniu, że 1% = 1 pkt.
3. Liczby punktów, o których mowa w ust. 2 będzie stanowić końcową ocenę oferty.
4. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta:
1) została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium oceny;
2) odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w Ustawie;
3) odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w SWZ.
5. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej, o której mowa w art. 308 ust. 1 Ustawy Pzp.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zawarcie umowy ramowej na dostawę materiałów z logo dla Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie Część 2 – dostawa bluz i koszulek z logo,
2. Wykonawcy mogą składać oferty częściowe na jedną lub więcej części zamówienia. Zamawiający nie ogranicza liczby części, które można udzielić jednemu Wykonawcy. Jeden Wykonawca może uzyskać zamówienie na jedną lub więcej części zamówienia.
3. Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały zawarte w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia (dalej „SOPZ”) odpowiednio do danej części zamówienia zgodnie z n/w załącznikami do SWZ:
1) Załącznik nr 2.2 dla części 2 – dostawa bluz i koszulek z logo,
4. Warunki i sposób realizacji przedmiotu zamówienia określone zostały we wzorze umowy ramowej (dalej „wzór umowy ramowej”), stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ.
5. W wyniku niniejszego postępowania zostanie zawarta umowa ramowa, w każdej części zamówienia z jednym wykonawcą na podstawie art. 313 Ustawy.
6. W czasie trwania umowy ramowej Zamawiający będzie udzielał zamówień w formie zamówień cząstkowych, na warunkach określonych w umowie ramowej zgodnie z art. 313 ust. 1 Ustawy.
7. Zamawiający zastrzega, że nie gwarantuje zlecenia zamówień na dostawy objęte umową ramową na kwotę maksymalnego wynagrodzenia wskazanego w umowie ramowej, określonej w ramach danej części zamówienia i z tego tytułu Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie.
8. Uwaga: przewidywane ilości materiałów podane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia w zakresie każdej z części zamówienia oraz formularzu ofertowym są ilościami szacunkowymi, służącymi jedynie do porównania ofert i nie stanowią zobowiązania dla Zamawiającego do ich zakupu.
Umowa ramowa w zakresie danej części zamówienia zawarta zostanie do wysokości środków przeznaczonych przez Zamawiającego w sposób, o którym mowa w art. 222 ust. 4 Ustawy.
9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia lub zmniejszenia ilości poszczególnych materiałów, a także zmiany na inny materiał w zakresie danej części zamówienia, wymienionych w szczegółowym opisie przedmiotu zmówienia (oznacza to możliwość zamówienia zwiększonych ilości poszczególnych materiałów kosztem zmniejszenia ilości lub niezamówienia innych) pod warunkiem nieprzekroczenia wartości umowy ramowej odpowiednio w zakresie danej części zamówienia określonej w § 2 ust. 2 Umowy ramowej. Zmiany te nie mogą powodować zmian cen jednostkowych zawartych w formularzu ofertowym.
10. Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji, w zakresie części 1, 2, 5 oraz 6 postępowania, o których mowa w art. 441 ust. 1 ustawy Pzp, polegających na zakupie dodatkowych dostaw związanych ze zwiększeniem ilości danych nakładów (w danej części zamówienia), na zasadach określonych we wzorze umowy ramowej stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ.
11. Przedmiot zamówienia, określa zakres podstawowy oraz w zakresie części 1, 2, 5 oraz 6 postępowania również zakres opcjonalny (dodatkowy) związany z zakupem dodatkowych dostaw, o których mowa w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2.1, 2.2, 2.5 oraz 2.6 do SWZ oraz we wzorze umowy ramowej stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ.
12. Wykorzystanie prawa opcji nie jest obowiązkowe dla Zamawiającego. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Zamówienie opcjonalne będzie składane w zależności od faktycznego zapotrzebowania Zamawiającego, na warunkach określonych w umowie ramowej.
13. Ceny podane w ofercie Wykonawcy są stałe i niezmienne przez cały okres trwania Umowy ramowej.
14. W ramach realizacji klauzuli środowiskowej, dostarczanie przedmiotu umowy do siedziby Zamawiającego w ramach poszczególnych zleceń będzie odbywało się poza godzinami szczytu, tj. w godzinach 10.00 – 14.00.
4.2.6.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji, w zakresie części 2 postępowania, o których mowa w art. 441 ust. 1 ustawy Pzp, polegających na zakupie dodatkowych dostaw związanych ze zwiększeniem ilości danych nakładów (w danej części zamówienia), na zasadach określonych we wzorze umowy ramowej stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ.
2. Przedmiot zamówienia, określa zakres podstawowy oraz w zakresie części 2 postępowania również zakres opcjonalny (dodatkowy) związany z zakupem dodatkowych dostaw, o których mowa w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2.2 do SWZ oraz we wzorze umowy ramowej stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ.
3. Wykorzystanie prawa opcji nie jest obowiązkowe dla Zamawiającego. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Zamówienie opcjonalne będzie składane w zależności od faktycznego zapotrzebowania Zamawiającego, na warunkach określonych w umowie ramowej.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, w zakresie każdej części zamówienia Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami: Cena brutto oferty 100%
2. W kryterium „Cena brutto oferty” Zamawiający przyzna punkty zgodnie z następującymi wzorem:
C = cena brutto oferty z najniższą ceną / cena brutto oferty badanej x 100 pkt.
Uwagi:
a) Do oceny ofert w przedmiotowym kryterium Zamawiający przyjmie cenę oferty brutto z formularza oferty, stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ.
w przypadku części 1, 2, 5 i 6 do oceny ofert w przedmiotowym kryterium Zamawiający przyjmie cenę oferty brutto z formularza oferty, stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ na które składa się zamówienie podstawowe oraz zamówienie w ramach prawa opcji.
b) Punktacja wyliczona będzie z dokładnością 2 miejsc po przecinku. W kryterium C, oferta może otrzymać maksymalnie 60 pkt, przy założeniu, że 1% = 1 pkt.
3. Liczby punktów, o których mowa w ust. 2 będzie stanowić końcową ocenę oferty.
4. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta:
1) została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium oceny;
2) odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w Ustawie;
3) odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w SWZ.
5. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej, o której mowa w art. 308 ust. 1 Ustawy Pzp.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zawarcie umowy ramowej na dostawę materiałów z logo dla Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie Część 3 – dostawa tub na dyplom z logo,
2. Wykonawcy mogą składać oferty częściowe na jedną lub więcej części zamówienia. Zamawiający nie ogranicza liczby części, które można udzielić jednemu Wykonawcy. Jeden Wykonawca może uzyskać zamówienie na jedną lub więcej części zamówienia.
3. Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały zawarte w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia (dalej „SOPZ”) odpowiednio do danej części zamówienia zgodnie z n/w załącznikami do SWZ:
1) Załącznik nr 2.3 dla części 3 – dostawa tub na dyplom z logo,
4. Warunki i sposób realizacji przedmiotu zamówienia określone zostały we wzorze umowy ramowej (dalej „wzór umowy ramowej”), stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ.
5. W wyniku niniejszego postępowania zostanie zawarta umowa ramowa, w każdej części zamówienia z jednym wykonawcą na podstawie art. 313 Ustawy.
6. W czasie trwania umowy ramowej Zamawiający będzie udzielał zamówień w formie zamówień cząstkowych, na warunkach określonych w umowie ramowej zgodnie z art. 313 ust. 1 Ustawy.
7. Zamawiający zastrzega, że nie gwarantuje zlecenia zamówień na dostawy objęte umową ramową na kwotę maksymalnego wynagrodzenia wskazanego w umowie ramowej, określonej w ramach danej części zamówienia i z tego tytułu Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie.
8. Uwaga: przewidywane ilości materiałów podane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia w zakresie każdej z części zamówienia oraz formularzu ofertowym są ilościami szacunkowymi, służącymi jedynie do porównania ofert i nie stanowią zobowiązania dla Zamawiającego do ich zakupu.
Umowa ramowa w zakresie danej części zamówienia zawarta zostanie do wysokości środków przeznaczonych przez Zamawiającego w sposób, o którym mowa w art. 222 ust. 4 Ustawy.
9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia lub zmniejszenia ilości poszczególnych materiałów, a także zmiany na inny materiał w zakresie danej części zamówienia, wymienionych w szczegółowym opisie przedmiotu zmówienia (oznacza to możliwość zamówienia zwiększonych ilości poszczególnych materiałów kosztem zmniejszenia ilości lub niezamówienia innych) pod warunkiem nieprzekroczenia wartości umowy ramowej odpowiednio w zakresie danej części zamówienia określonej w § 2 ust. 2 Umowy ramowej. Zmiany te nie mogą powodować zmian cen jednostkowych zawartych w formularzu ofertowym.
10. Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji, w zakresie części 1, 2, 5 oraz 6 postępowania, o których mowa w art. 441 ust. 1 ustawy Pzp, polegających na zakupie dodatkowych dostaw związanych ze zwiększeniem ilości danych nakładów (w danej części zamówienia), na zasadach określonych we wzorze umowy ramowej stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ.
11. Przedmiot zamówienia, określa zakres podstawowy oraz w zakresie części 1, 2, 5 oraz 6 postępowania również zakres opcjonalny (dodatkowy) związany z zakupem dodatkowych dostaw, o których mowa w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2.1, 2.2, 2.5 oraz 2.6 do SWZ oraz we wzorze umowy ramowej stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ.
12. Wykorzystanie prawa opcji nie jest obowiązkowe dla Zamawiającego. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Zamówienie opcjonalne będzie składane w zależności od faktycznego zapotrzebowania Zamawiającego, na warunkach określonych w umowie ramowej.
13. Ceny podane w ofercie Wykonawcy są stałe i niezmienne przez cały okres trwania Umowy ramowej.
14. W ramach realizacji klauzuli środowiskowej, dostarczanie przedmiotu umowy do siedziby Zamawiającego w ramach poszczególnych zleceń będzie odbywało się poza godzinami szczytu, tj. w godzinach 10.00 – 14.00.
4.2.6.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, w zakresie każdej części zamówienia Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami: Cena brutto oferty 100%
2. W kryterium „Cena brutto oferty” Zamawiający przyzna punkty zgodnie z następującymi wzorem:
C = cena brutto oferty z najniższą ceną / cena brutto oferty badanej x 100 pkt.
Uwagi:
a) Do oceny ofert w przedmiotowym kryterium Zamawiający przyjmie cenę oferty brutto z formularza oferty, stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ.
w przypadku części 1, 2, 5 i 6 do oceny ofert w przedmiotowym kryterium Zamawiający przyjmie cenę oferty brutto z formularza oferty, stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ na które składa się zamówienie podstawowe oraz zamówienie w ramach prawa opcji.
b) Punktacja wyliczona będzie z dokładnością 2 miejsc po przecinku. W kryterium C, oferta może otrzymać maksymalnie 60 pkt, przy założeniu, że 1% = 1 pkt.
3. Liczby punktów, o których mowa w ust. 2 będzie stanowić końcową ocenę oferty.
4. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta:
1) została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium oceny;
2) odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w Ustawie;
3) odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w SWZ.
5. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej, o której mowa w art. 308 ust. 1 Ustawy Pzp.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zawarcie umowy ramowej na dostawę materiałów z logo dla Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie Część 4 – dostawa kalendarzy z logo,
2. Wykonawcy mogą składać oferty częściowe na jedną lub więcej części zamówienia. Zamawiający nie ogranicza liczby części, które można udzielić jednemu Wykonawcy. Jeden Wykonawca może uzyskać zamówienie na jedną lub więcej części zamówienia.
3. Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały zawarte w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia (dalej „SOPZ”) odpowiednio do danej części zamówienia zgodnie z n/w załącznikami do SWZ:
1) Załącznik nr 2.4 dla części 4 – dostawa kalendarzy z logo,
4. Warunki i sposób realizacji przedmiotu zamówienia określone zostały we wzorze umowy ramowej (dalej „wzór umowy ramowej”), stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ.
5. W wyniku niniejszego postępowania zostanie zawarta umowa ramowa, w każdej części zamówienia z jednym wykonawcą na podstawie art. 313 Ustawy.
6. W czasie trwania umowy ramowej Zamawiający będzie udzielał zamówień w formie zamówień cząstkowych, na warunkach określonych w umowie ramowej zgodnie z art. 313 ust. 1 Ustawy.
7. Zamawiający zastrzega, że nie gwarantuje zlecenia zamówień na dostawy objęte umową ramową na kwotę maksymalnego wynagrodzenia wskazanego w umowie ramowej, określonej w ramach danej części zamówienia i z tego tytułu Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie.
8. Uwaga: przewidywane ilości materiałów podane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia w zakresie każdej z części zamówienia oraz formularzu ofertowym są ilościami szacunkowymi, służącymi jedynie do porównania ofert i nie stanowią zobowiązania dla Zamawiającego do ich zakupu.
Umowa ramowa w zakresie danej części zamówienia zawarta zostanie do wysokości środków przeznaczonych przez Zamawiającego w sposób, o którym mowa w art. 222 ust. 4 Ustawy.
9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia lub zmniejszenia ilości poszczególnych materiałów, a także zmiany na inny materiał w zakresie danej części zamówienia, wymienionych w szczegółowym opisie przedmiotu zmówienia (oznacza to możliwość zamówienia zwiększonych ilości poszczególnych materiałów kosztem zmniejszenia ilości lub niezamówienia innych) pod warunkiem nieprzekroczenia wartości umowy ramowej odpowiednio w zakresie danej części zamówienia określonej w § 2 ust. 2 Umowy ramowej. Zmiany te nie mogą powodować zmian cen jednostkowych zawartych w formularzu ofertowym.
10. Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji, w zakresie części 1, 2, 5 oraz 6 postępowania, o których mowa w art. 441 ust. 1 ustawy Pzp, polegających na zakupie dodatkowych dostaw związanych ze zwiększeniem ilości danych nakładów (w danej części zamówienia), na zasadach określonych we wzorze umowy ramowej stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ.
11. Przedmiot zamówienia, określa zakres podstawowy oraz w zakresie części 1, 2, 5 oraz 6 postępowania również zakres opcjonalny (dodatkowy) związany z zakupem dodatkowych dostaw, o których mowa w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2.1, 2.2, 2.5 oraz 2.6 do SWZ oraz we wzorze umowy ramowej stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ.
12. Wykorzystanie prawa opcji nie jest obowiązkowe dla Zamawiającego. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Zamówienie opcjonalne będzie składane w zależności od faktycznego zapotrzebowania Zamawiającego, na warunkach określonych w umowie ramowej.
13. Ceny podane w ofercie Wykonawcy są stałe i niezmienne przez cały okres trwania Umowy ramowej.
14. W ramach realizacji klauzuli środowiskowej, dostarczanie przedmiotu umowy do siedziby Zamawiającego w ramach poszczególnych zleceń będzie odbywało się poza godzinami szczytu, tj. w godzinach 10.00 – 14.00.
4.2.6.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, w zakresie każdej części zamówienia Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami: Cena brutto oferty 100%
2. W kryterium „Cena brutto oferty” Zamawiający przyzna punkty zgodnie z następującymi wzorem:
C = cena brutto oferty z najniższą ceną / cena brutto oferty badanej x 100 pkt.
Uwagi:
a) Do oceny ofert w przedmiotowym kryterium Zamawiający przyjmie cenę oferty brutto z formularza oferty, stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ.
w przypadku części 1, 2, 5 i 6 do oceny ofert w przedmiotowym kryterium Zamawiający przyjmie cenę oferty brutto z formularza oferty, stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ na które składa się zamówienie podstawowe oraz zamówienie w ramach prawa opcji.
b) Punktacja wyliczona będzie z dokładnością 2 miejsc po przecinku. W kryterium C, oferta może otrzymać maksymalnie 60 pkt, przy założeniu, że 1% = 1 pkt.
3. Liczby punktów, o których mowa w ust. 2 będzie stanowić końcową ocenę oferty.
4. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta:
1) została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium oceny;
2) odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w Ustawie;
3) odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w SWZ.
5. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej, o której mowa w art. 308 ust. 1 Ustawy Pzp.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zawarcie umowy ramowej na dostawę materiałów z logo dla Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie Część 5 – dostawa okładek na dyplomy, toreb prezentowych oraz segregatorów z logo,
2. Wykonawcy mogą składać oferty częściowe na jedną lub więcej części zamówienia. Zamawiający nie ogranicza liczby części, które można udzielić jednemu Wykonawcy. Jeden Wykonawca może uzyskać zamówienie na jedną lub więcej części zamówienia.
3. Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały zawarte w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia (dalej „SOPZ”) odpowiednio do danej części zamówienia zgodnie z n/w załącznikami do SWZ:
1) Załącznik nr 2.5 dla części 5 – dostawa okładek na dyplomy, toreb prezentowych oraz segregatorów z logo,
4. Warunki i sposób realizacji przedmiotu zamówienia określone zostały we wzorze umowy ramowej (dalej „wzór umowy ramowej”), stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ.
5. W wyniku niniejszego postępowania zostanie zawarta umowa ramowa, w każdej części zamówienia z jednym wykonawcą na podstawie art. 313 Ustawy.
6. W czasie trwania umowy ramowej Zamawiający będzie udzielał zamówień w formie zamówień cząstkowych, na warunkach określonych w umowie ramowej zgodnie z art. 313 ust. 1 Ustawy.
7. Zamawiający zastrzega, że nie gwarantuje zlecenia zamówień na dostawy objęte umową ramową na kwotę maksymalnego wynagrodzenia wskazanego w umowie ramowej, określonej w ramach danej części zamówienia i z tego tytułu Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie.
8. Uwaga: przewidywane ilości materiałów podane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia w zakresie każdej z części zamówienia oraz formularzu ofertowym są ilościami szacunkowymi, służącymi jedynie do porównania ofert i nie stanowią zobowiązania dla Zamawiającego do ich zakupu.
Umowa ramowa w zakresie danej części zamówienia zawarta zostanie do wysokości środków przeznaczonych przez Zamawiającego w sposób, o którym mowa w art. 222 ust. 4 Ustawy.
9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia lub zmniejszenia ilości poszczególnych materiałów, a także zmiany na inny materiał w zakresie danej części zamówienia, wymienionych w szczegółowym opisie przedmiotu zmówienia (oznacza to możliwość zamówienia zwiększonych ilości poszczególnych materiałów kosztem zmniejszenia ilości lub niezamówienia innych) pod warunkiem nieprzekroczenia wartości umowy ramowej odpowiednio w zakresie danej części zamówienia określonej w § 2 ust. 2 Umowy ramowej. Zmiany te nie mogą powodować zmian cen jednostkowych zawartych w formularzu ofertowym.
10. Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji, w zakresie części 1, 2, 5 oraz 6 postępowania, o których mowa w art. 441 ust. 1 ustawy Pzp, polegających na zakupie dodatkowych dostaw związanych ze zwiększeniem ilości danych nakładów (w danej części zamówienia), na zasadach określonych we wzorze umowy ramowej stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ.
11. Przedmiot zamówienia, określa zakres podstawowy oraz w zakresie części 1, 2, 5 oraz 6 postępowania również zakres opcjonalny (dodatkowy) związany z zakupem dodatkowych dostaw, o których mowa w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2.1, 2.2, 2.5 oraz 2.6 do SWZ oraz we wzorze umowy ramowej stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ.
12. Wykorzystanie prawa opcji nie jest obowiązkowe dla Zamawiającego. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Zamówienie opcjonalne będzie składane w zależności od faktycznego zapotrzebowania Zamawiającego, na warunkach określonych w umowie ramowej.
13. Ceny podane w ofercie Wykonawcy są stałe i niezmienne przez cały okres trwania Umowy ramowej.
14. W ramach realizacji klauzuli środowiskowej, dostarczanie przedmiotu umowy do siedziby Zamawiającego w ramach poszczególnych zleceń będzie odbywało się poza godzinami szczytu, tj. w godzinach 10.00 – 14.00.
4.2.6.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
. Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji, w zakresie części 5 postępowania, o których mowa w art. 441 ust. 1 ustawy Pzp, polegających na zakupie dodatkowych dostaw związanych ze zwiększeniem ilości danych nakładów (w danej części zamówienia), na zasadach określonych we wzorze umowy ramowej stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ.
2. Przedmiot zamówienia, określa zakres podstawowy oraz w zakresie części 5 postępowania również zakres opcjonalny (dodatkowy) związany z zakupem dodatkowych dostaw, o których mowa w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2.5 do SWZ oraz we wzorze umowy ramowej stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ.
3. Wykorzystanie prawa opcji nie jest obowiązkowe dla Zamawiającego. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Zamówienie opcjonalne będzie składane w zależności od faktycznego zapotrzebowania Zamawiającego, na warunkach określonych w umowie ramowej.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, w zakresie każdej części zamówienia Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami: Cena brutto oferty 100%
2. W kryterium „Cena brutto oferty” Zamawiający przyzna punkty zgodnie z następującymi wzorem:
C = cena brutto oferty z najniższą ceną / cena brutto oferty badanej x 100 pkt.
Uwagi:
a) Do oceny ofert w przedmiotowym kryterium Zamawiający przyjmie cenę oferty brutto z formularza oferty, stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ.
w przypadku części 1, 2, 5 i 6 do oceny ofert w przedmiotowym kryterium Zamawiający przyjmie cenę oferty brutto z formularza oferty, stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ na które składa się zamówienie podstawowe oraz zamówienie w ramach prawa opcji.
b) Punktacja wyliczona będzie z dokładnością 2 miejsc po przecinku. W kryterium C, oferta może otrzymać maksymalnie 60 pkt, przy założeniu, że 1% = 1 pkt.
3. Liczby punktów, o których mowa w ust. 2 będzie stanowić końcową ocenę oferty.
4. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta:
1) została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium oceny;
2) odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w Ustawie;
3) odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w SWZ.
5. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej, o której mowa w art. 308 ust. 1 Ustawy Pzp.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zawarcie umowy ramowej na dostawę materiałów z logo dla Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie Część 6 – dostawa różnych materiałów z logo.
2. Wykonawcy mogą składać oferty częściowe na jedną lub więcej części zamówienia. Zamawiający nie ogranicza liczby części, które można udzielić jednemu Wykonawcy. Jeden Wykonawca może uzyskać zamówienie na jedną lub więcej części zamówienia.
3. Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały zawarte w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia (dalej „SOPZ”) odpowiednio do danej części zamówienia zgodnie z n/w załącznikami do SWZ:
1) Załącznik nr 2.6 dla części 6 – dostawa różnych materiałów z logo.
4. Warunki i sposób realizacji przedmiotu zamówienia określone zostały we wzorze umowy ramowej (dalej „wzór umowy ramowej”), stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ.
5. W wyniku niniejszego postępowania zostanie zawarta umowa ramowa, w każdej części zamówienia z jednym wykonawcą na podstawie art. 313 Ustawy.
6. W czasie trwania umowy ramowej Zamawiający będzie udzielał zamówień w formie zamówień cząstkowych, na warunkach określonych w umowie ramowej zgodnie z art. 313 ust. 1 Ustawy.
7. Zamawiający zastrzega, że nie gwarantuje zlecenia zamówień na dostawy objęte umową ramową na kwotę maksymalnego wynagrodzenia wskazanego w umowie ramowej, określonej w ramach danej części zamówienia i z tego tytułu Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie.
8. Uwaga: przewidywane ilości materiałów podane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia w zakresie każdej z części zamówienia oraz formularzu ofertowym są ilościami szacunkowymi, służącymi jedynie do porównania ofert i nie stanowią zobowiązania dla Zamawiającego do ich zakupu.
Umowa ramowa w zakresie danej części zamówienia zawarta zostanie do wysokości środków przeznaczonych przez Zamawiającego w sposób, o którym mowa w art. 222 ust. 4 Ustawy.
9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia lub zmniejszenia ilości poszczególnych materiałów, a także zmiany na inny materiał w zakresie danej części zamówienia, wymienionych w szczegółowym opisie przedmiotu zmówienia (oznacza to możliwość zamówienia zwiększonych ilości poszczególnych materiałów kosztem zmniejszenia ilości lub niezamówienia innych) pod warunkiem nieprzekroczenia wartości umowy ramowej odpowiednio w zakresie danej części zamówienia określonej w § 2 ust. 2 Umowy ramowej. Zmiany te nie mogą powodować zmian cen jednostkowych zawartych w formularzu ofertowym.
10. Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji, w zakresie części 1, 2, 5 oraz 6 postępowania, o których mowa w art. 441 ust. 1 ustawy Pzp, polegających na zakupie dodatkowych dostaw związanych ze zwiększeniem ilości danych nakładów (w danej części zamówienia), na zasadach określonych we wzorze umowy ramowej stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ.
11. Przedmiot zamówienia, określa zakres podstawowy oraz w zakresie części 1, 2, 5 oraz 6 postępowania również zakres opcjonalny (dodatkowy) związany z zakupem dodatkowych dostaw, o których mowa w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2.1, 2.2, 2.5 oraz 2.6 do SWZ oraz we wzorze umowy ramowej stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ.
12. Wykorzystanie prawa opcji nie jest obowiązkowe dla Zamawiającego. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Zamówienie opcjonalne będzie składane w zależności od faktycznego zapotrzebowania Zamawiającego, na warunkach określonych w umowie ramowej.
13. Ceny podane w ofercie Wykonawcy są stałe i niezmienne przez cały okres trwania Umowy ramowej.
14. W ramach realizacji klauzuli środowiskowej, dostarczanie przedmiotu umowy do siedziby Zamawiającego w ramach poszczególnych zleceń będzie odbywało się poza godzinami szczytu, tj. w godzinach 10.00 – 14.00.
4.2.6.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji, w zakresie części 6 postępowania, o których mowa w art. 441 ust. 1 ustawy Pzp, polegających na zakupie dodatkowych dostaw związanych ze zwiększeniem ilości danych nakładów (w danej części zamówienia), na zasadach określonych we wzorze umowy ramowej stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ.
2. Przedmiot zamówienia, określa zakres podstawowy oraz w zakresie części 6 postępowania również zakres opcjonalny (dodatkowy) związany z zakupem dodatkowych dostaw, o których mowa w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2.6 do SWZ oraz we wzorze umowy ramowej stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ.
3. Wykorzystanie prawa opcji nie jest obowiązkowe dla Zamawiającego. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Zamówienie opcjonalne będzie składane w zależności od faktycznego zapotrzebowania Zamawiającego, na warunkach określonych w umowie ramowej.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, w zakresie każdej części zamówienia Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami: Cena brutto oferty 100%
2. W kryterium „Cena brutto oferty” Zamawiający przyzna punkty zgodnie z następującymi wzorem:
C = cena brutto oferty z najniższą ceną / cena brutto oferty badanej x 100 pkt.
Uwagi:
a) Do oceny ofert w przedmiotowym kryterium Zamawiający przyjmie cenę oferty brutto z formularza oferty, stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ.
w przypadku części 1, 2, 5 i 6 do oceny ofert w przedmiotowym kryterium Zamawiający przyjmie cenę oferty brutto z formularza oferty, stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ na które składa się zamówienie podstawowe oraz zamówienie w ramach prawa opcji.
b) Punktacja wyliczona będzie z dokładnością 2 miejsc po przecinku. W kryterium C, oferta może otrzymać maksymalnie 60 pkt, przy założeniu, że 1% = 1 pkt.
3. Liczby punktów, o których mowa w ust. 2 będzie stanowić końcową ocenę oferty.
4. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta:
1) została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium oceny;
2) odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w Ustawie;
3) odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w SWZ.
5. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej, o której mowa w art. 308 ust. 1 Ustawy Pzp.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4), 5), 7), 8), 9) i 10) Ustawy Pzp;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej;
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzania działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej 2 zamówienia, których przedmiotem była (jest):
a) w zakresie części 2 – dostawa artykułów z logo, obejmująca swym zakresem bluzy, koszulki, o wartości co najmniej 90 000,00 brutto każda;
b) w zakresie części 4 – dostawa artykułów z logo, obejmująca swym zakresem kalendarze książkowe, o wartości co najmniej 25 000,00 brutto każda;
c) w zakresie części 6 – dostawa artykułów z logo, o wartości co najmniej 75 000,00 brutto każda;
3) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż:
a) w zakresie części 2 – 190 000,00 zł
b) w zakresie części 4 – 50 000,00 zł
c) w zakresie części 6 – 150 000,00 zł
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) zgodnie z art. 274 ust. 1 Ustawy Pzp, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty może wezwać Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, podmiotowych środków dowodowych niezbędnych do przeprowadzenia postępowania potwierdzających brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu;
2) jeśli Zamawiający zdecyduje się na wezwanie, o którym mowa w pkt. 1) powyżej, wykonawca winien złożyć za pośrednictwem Platformy poprzez zakładkę „Pytania/Informacje” następujące dokumenty w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia:
a) oświadczenie, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5) Ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik Nr 4 do SWZ,
b) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub
z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji – w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 Ustawy Pzp*,
* wskazany termin 3 miesięcy określony został w § 2 ust. 1 pkt 6 Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający
od wykonawcy
c) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa rozdziale XIV ust. 1 pkt 1), w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 3) – 6) Ustawy Pzp oraz art. 109 ust. 1 pkt 5), 7), 8), 9) i 10) Ustawy Pzp – Załącznik nr 5 do SWZ;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) zgodnie z art. 274 ust. 1 Ustawy Pzp, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty może wezwać Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, podmiotowych środków dowodowych niezbędnych do przeprowadzenia postępowania potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu;
2) jeśli Zamawiający zdecyduje się na wezwanie, o którym mowa w pkt. 1) powyżej, wykonawca winien złożyć za pośrednictwem Platformy poprzez zakładkę „Pytania/Informacje” następujące dokumenty w zakresie części 2, 4 i 6, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
a) wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy;
w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich
3 miesięcy (z wykorzystaniem formularza stanowiącego Załącznik nr 6 do SWZ);
b) informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1. W celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami określonymi w SOPZ Zamawiający, wymaga złożenia:
1) próbek, w zakresie każdej części zamówienia, na którą Wykonawca składa ofertę, o których mowa w ust. 2 poniżej z dowolnym logotypem.
a) Certyfikatu:
- W zakresie części 2 – dla materiałów wyszczególnionych załączniku nr 2.2 do SWZ, dla pozycji: 1-5 SOPZ
- W zakresie części 6 – dla materiałów wyszczególnionych w załączniku nr 2.6 do SWZ, dla pozycji: 6, 7 i 8 SOPZ.
2. Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą, w zakresie danej części zamówienia po 1 sztuce próbki z asortymentu wyszczególnionego w SOPZ.
3. Z uwagi na ograniczoną liczbę znaków szczegółowe informacje odnośnie przedmiotowych środków dowodowych oraz terminu zwożenia oraz sposobu ich złożenia zawarte zostały w rozdziale VI Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4. Jeżeli Wykonawca nie złoży wymaganych w ust. 1 - przedmiotowych środków dowodowych tj. jakiejkolwiek próbki (w ramach danej części zamówienia wyszczególnionych w ust. 2) oraz certyfikatu (w przypadku składania oferty na część 2, 4 czy 6), lub wymagane próbki zostaną złożone po upływie terminu składania ofert określonym, w rozdziale XII ust. 1 SWZ, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2) lit. c) Ustawy Pzp.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą (Formularzem ofertowym) za pośrednictwem Platformy, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osoby uprawnione, na zasadach określonych w rozdziale XV ust. 3 – 11, dokumenty wymienione w rozdziale XV ust. 1 SWZ tj.:
1) oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz przesłanek wykluczenia z postępowania (Załącznik Nr 3 do SWZ);
2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru - w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania;
/Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia tych dokumentów, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych. Wykonawca powinien wskazać dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów/
3) dowody dot. „samooczyszczenia” (jeżeli dotyczy);
4) pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy);
5) zobowiązanie podmiotu trzeciego (jeżeli dotyczy);
6) zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy);
7) przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w rozdziale VI ust. 1 pkt 2) SWZ, tj.:
b) certyfikaty (dot. części 2, 4 oraz 6)
Uwaga: próbki o których mowa w rozdziale VI ust. 1 pkt 1) SWZ, Wykonawca zobowiązany jest złożyć w sposób określony w rozdziale VI ust. 7 SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy.
2. Wykonawcy, którzy złożyli wspólną ofertę ponoszą, w razie wybrania ich oferty przez Zamawiającego, solidarną odpowiedzialność wobec Zamawiającego za wykonanie umowy.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w stosunku do żadnego z Wykonawców nie zachodzą przesłanki podstaw do wykluczenia z postępowania.
4. Jeżeli zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, w której m.in. zostanie określony pełnomocnik uprawniony do kontaktów z Zamawiającym oraz do wystawiania dokumentów związanych z płatnościami, przy czym termin, na jaki została zawarta umowa, nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie w zakresie danej części zamówienia na którą składają ofertę łącznie muszą spełniać warunki wskazane w rozdziale XIV ust. 1 pkt 2) i 3) SWZ.
6. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie
co najmniej jeden z wykonawców występujących wspólnie powinien wykazać się całością doświadczenia wskazanego w ust. 1 pkt 2), w zakresie danej części zamówienia na którą składa ofertę.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zostały określone w § 7 wzoru umowy ramowej – stanowiącej załącznik nr 7 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-02-15 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy dostępnej pod adresem: https://sgh.eb2b.com.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-02-15 11:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Zamawiający przewiduje wizję lokalną, o której mowa w art. 131 ust. 2 ustawy Pzp dla wykonawców w siedzibie Zamawiającego, w celu zapoznania się z materiałami z logo będących w posiadaniu Zamawiającego. Wizja lokalna nie jest obowiązkowa dla Wykonawców, ma służyć wyłącznie zapoznaniu się z materiałami dostępnymi u Zamawiającego tj. w szczególności ich jakością wykonania, czy też techniką znakowania. Wizja lokalna może posłużyć Wykonawcom z zapoznaniem się z wymaganiami, odnośnie przedmiotu zamówienia.
2. Wizja lokalna odbędzie się w dniu 07.02.2022, w godzinach od 10:00 do 15:00, w siedzibie Zamawiającego (al. Niepodległości 162, 02-554 Warszawa, budynek „G”) pokój nr 152 (1 piętro).