Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa materiałów reklamowo-promocyjnych dla potrzeb jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego w Krakowie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001815
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Adama Mickiewicza 21
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-120
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@ar.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://urk.edu.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa materiałów reklamowo-promocyjnych dla potrzeb jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego w Krakowie.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9c7d078c-3f26-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00370034
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001597/19/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.11 Zakup materiałów reklamowych i gadżetów związanych z promocją Uczelni, promocją projektów na Uczelni (nadruki logo UR na różnych przedmiotach itp.)
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/urk
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/urk
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) stały dostęp do sieci Internet o
gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3) przeglądarka internetowa EDGE, Chrome lub FireFox w najnowszej dostępnej wersji, z włączoną obsługą języka Javascript,
akceptująca pliki typu „cookies” oraz łącze internetowe o przepustowości co najmniej 256 kbit/s. platformazakupowa.pl jest
zoptymalizowana dla minimalnej rozdzielczości ekranu 1024x768 pikseli.
Uwaga: zgodnie z informacjami zamieszczonymi na stronie https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin, przeglądarki
powiązane z Internet Explorer wspierane będą tylko do 17 sierpnia 2021 r.
4) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
5) Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
6) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu
lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DZP-291-3078/2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 11
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa materiałów reklamowo - promocyjnych do Uniwersytetu Trzeciego Wieku, adres: al. 29 Listopada 46, 31-425 Kraków,
4.2.6.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które nie zostaną odrzucone oraz, gdy Wykonawca
nie będzie podlegał wykluczeniu z postępowania.
2. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie informacji zawartych przez Wykonawcę w
Formularzu ofertowym.
3. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, nie podlegająca odrzuceniu, która uzyska najwyższą ilość punktów. Liczba punktów przyznana poszczególnym oferta zostanie obliczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. W przypadku
osiągnięcia jednakowej liczby punktów przez dwie lub więcej ofert, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty do
złożenia w terminie określonym ofert dodatkowych.
4. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów, przyznanych zgodnie z powyższymi
zasadami. Liczba punktów przyznana poszczególnym ofertom zostanie obliczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
5. Oferta Wykonawcy może otrzymać maksymalnie 100 punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy materiałów reklamowo-promocyjnych objętych zleceniem
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa materiałów reklamowo - promocyjnych do Uczelnianej Rady Samorządu Studentów, adres: al. Mickiewicza 21 31-120 Kraków
4.2.6.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które nie zostaną odrzucone oraz, gdy Wykonawca
nie będzie podlegał wykluczeniu z postępowania.
2. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie informacji zawartych przez Wykonawcę w
Formularzu ofertowym.
3. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, nie podlegająca odrzuceniu, która uzyska najwyższą ilość punktów. Liczba punktów przyznana poszczególnym oferta zostanie obliczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. W przypadku
osiągnięcia jednakowej liczby punktów przez dwie lub więcej ofert, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty do
złożenia w terminie określonym ofert dodatkowych.
4. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów, przyznanych zgodnie z powyższymi
zasadami. Liczba punktów przyznana poszczególnym ofertom zostanie obliczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
5. Oferta Wykonawcy może otrzymać maksymalnie 100 punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy materiałów reklamowo-promocyjnych objętych zleceniem
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa materiałów reklamowo - promocyjnych do Katedry Roślin Ozdobnych i Sztuki Ogrodowej, adres: al. 29 Listopada 54, 31-425 Kraków
4.2.6.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które nie zostaną odrzucone oraz, gdy Wykonawca
nie będzie podlegał wykluczeniu z postępowania.
2. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie informacji zawartych przez Wykonawcę w
Formularzu ofertowym.
3. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, nie podlegająca odrzuceniu, która uzyska najwyższą ilość punktów. Liczba punktów przyznana poszczególnym oferta zostanie obliczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. W przypadku
osiągnięcia jednakowej liczby punktów przez dwie lub więcej ofert, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty do
złożenia w terminie określonym ofert dodatkowych.
4. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów, przyznanych zgodnie z powyższymi
zasadami. Liczba punktów przyznana poszczególnym ofertom zostanie obliczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
5. Oferta Wykonawcy może otrzymać maksymalnie 100 punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy materiałów reklamowo-promocyjnych objętych zleceniem
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa materiałów reklamowo - promocyjnych do Dziekanatu Wydziału Inżynierii Środowiska i Geodezji, adres: al. Mickiewicza 24/28, 31-425 Kraków
4.2.6.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które nie zostaną odrzucone oraz, gdy Wykonawca
nie będzie podlegał wykluczeniu z postępowania.
2. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie informacji zawartych przez Wykonawcę w
Formularzu ofertowym.
3. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, nie podlegająca odrzuceniu, która uzyska najwyższą ilość punktów. Liczba punktów przyznana poszczególnym oferta zostanie obliczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. W przypadku
osiągnięcia jednakowej liczby punktów przez dwie lub więcej ofert, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty do
złożenia w terminie określonym ofert dodatkowych.
4. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów, przyznanych zgodnie z powyższymi
zasadami. Liczba punktów przyznana poszczególnym ofertom zostanie obliczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
5. Oferta Wykonawcy może otrzymać maksymalnie 100 punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy materiałów reklamowo-promocyjnych objętych zleceniem
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa materiałów reklamowo - promocyjnych do Leśnego Zakładu Doświadczalnego w Krynicy-Zdroju, adres: ul. Ludowa 10, 33-380 Krynica-Zdrój
4.2.6.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które nie zostaną odrzucone oraz, gdy Wykonawca
nie będzie podlegał wykluczeniu z postępowania.
2. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie informacji zawartych przez Wykonawcę w
Formularzu ofertowym.
3. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, nie podlegająca odrzuceniu, która uzyska najwyższą ilość punktów. Liczba punktów przyznana poszczególnym oferta zostanie obliczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. W przypadku
osiągnięcia jednakowej liczby punktów przez dwie lub więcej ofert, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty do
złożenia w terminie określonym ofert dodatkowych.
4. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów, przyznanych zgodnie z powyższymi
zasadami. Liczba punktów przyznana poszczególnym ofertom zostanie obliczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
5. Oferta Wykonawcy może otrzymać maksymalnie 100 punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy materiałów reklamowo-promocyjnych objętych zleceniem
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa materiałów reklamowo – promocyjnych do Centrum Kultury i Kształcenia Ustawicznego, adres: al. 29 Listopada 46, 31-425 Kraków
4.2.6.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które nie zostaną odrzucone oraz, gdy Wykonawca
nie będzie podlegał wykluczeniu z postępowania.
2. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie informacji zawartych przez Wykonawcę w
Formularzu ofertowym.
3. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, nie podlegająca odrzuceniu, która uzyska najwyższą ilość punktów. Liczba punktów przyznana poszczególnym oferta zostanie obliczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. W przypadku
osiągnięcia jednakowej liczby punktów przez dwie lub więcej ofert, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty do
złożenia w terminie określonym ofert dodatkowych.
4. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów, przyznanych zgodnie z powyższymi
zasadami. Liczba punktów przyznana poszczególnym ofertom zostanie obliczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
5. Oferta Wykonawcy może otrzymać maksymalnie 100 punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy materiałów reklamowo-promocyjnych objętych zleceniem
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa materiałów reklamowo - promocyjnych do Biura Promocji i Rekrutacji, adres: al. Mickiewicza 21, 31-120 Kraków
4.2.6.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które nie zostaną odrzucone oraz, gdy Wykonawca
nie będzie podlegał wykluczeniu z postępowania.
2. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie informacji zawartych przez Wykonawcę w
Formularzu ofertowym.
3. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, nie podlegająca odrzuceniu, która uzyska najwyższą ilość punktów. Liczba punktów przyznana poszczególnym oferta zostanie obliczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. W przypadku
osiągnięcia jednakowej liczby punktów przez dwie lub więcej ofert, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty do
złożenia w terminie określonym ofert dodatkowych.
4. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów, przyznanych zgodnie z powyższymi
zasadami. Liczba punktów przyznana poszczególnym ofertom zostanie obliczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
5. Oferta Wykonawcy może otrzymać maksymalnie 100 punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy materiałów reklamowo-promocyjnych objętych zleceniem
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa materiałów reklamowo – promocyjnych do Biura Karier i Kształcenia Praktycznego, adres: al. Mickiewicza 21, 31-120 Kraków
4.2.6.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które nie zostaną odrzucone oraz, gdy Wykonawca
nie będzie podlegał wykluczeniu z postępowania.
2. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie informacji zawartych przez Wykonawcę w
Formularzu ofertowym.
3. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, nie podlegająca odrzuceniu, która uzyska najwyższą ilość punktów. Liczba punktów przyznana poszczególnym oferta zostanie obliczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. W przypadku
osiągnięcia jednakowej liczby punktów przez dwie lub więcej ofert, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty do
złożenia w terminie określonym ofert dodatkowych.
4. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów, przyznanych zgodnie z powyższymi
zasadami. Liczba punktów przyznana poszczególnym ofertom zostanie obliczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
5. Oferta Wykonawcy może otrzymać maksymalnie 100 punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy materiałów reklamowo-promocyjnych objętych zleceniem
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa materiałów reklamowo - promocyjnych do Biura Współpracy i Wymiany Międzynarodowej, adres: al. Mickiewicza 30-120 Kraków
4.2.6.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które nie zostaną odrzucone oraz, gdy Wykonawca
nie będzie podlegał wykluczeniu z postępowania.
2. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie informacji zawartych przez Wykonawcę w
Formularzu ofertowym.
3. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, nie podlegająca odrzuceniu, która uzyska najwyższą ilość punktów. Liczba punktów przyznana poszczególnym oferta zostanie obliczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. W przypadku
osiągnięcia jednakowej liczby punktów przez dwie lub więcej ofert, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty do
złożenia w terminie określonym ofert dodatkowych.
4. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów, przyznanych zgodnie z powyższymi
zasadami. Liczba punktów przyznana poszczególnym ofertom zostanie obliczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
5. Oferta Wykonawcy może otrzymać maksymalnie 100 punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy materiałów reklamowo-promocyjnych objętych zleceniem
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 10
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa materiałów reklamowo – promocyjnych do Dziekanatu Wydziału Biotechnologii i Ogrodnictwa, adres: al. 29 Listopada 54, 31-425 Kraków
4.2.6.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które nie zostaną odrzucone oraz, gdy Wykonawca
nie będzie podlegał wykluczeniu z postępowania.
2. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie informacji zawartych przez Wykonawcę w
Formularzu ofertowym.
3. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, nie podlegająca odrzuceniu, która uzyska najwyższą ilość punktów. Liczba punktów przyznana poszczególnym oferta zostanie obliczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. W przypadku
osiągnięcia jednakowej liczby punktów przez dwie lub więcej ofert, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty do
złożenia w terminie określonym ofert dodatkowych.
4. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów, przyznanych zgodnie z powyższymi
zasadami. Liczba punktów przyznana poszczególnym ofertom zostanie obliczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
5. Oferta Wykonawcy może otrzymać maksymalnie 100 punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy materiałów reklamowo-promocyjnych objętych zleceniem
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 11
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa materiałów reklamowo – promocyjnych do Dziekanatu Wydziału Leśnego adres: al. 29 Listopada 46, 31-425 Kraków
4.2.6.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które nie zostaną odrzucone oraz, gdy Wykonawca
nie będzie podlegał wykluczeniu z postępowania.
2. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie informacji zawartych przez Wykonawcę w
Formularzu ofertowym.
3. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, nie podlegająca odrzuceniu, która uzyska najwyższą ilość punktów. Liczba punktów przyznana poszczególnym oferta zostanie obliczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. W przypadku
osiągnięcia jednakowej liczby punktów przez dwie lub więcej ofert, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty do
złożenia w terminie określonym ofert dodatkowych.
4. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów, przyznanych zgodnie z powyższymi
zasadami. Liczba punktów przyznana poszczególnym ofertom zostanie obliczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
5. Oferta Wykonawcy może otrzymać maksymalnie 100 punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy materiałów reklamowo-promocyjnych objętych zleceniem
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) oświadczenie Wykonawcy
w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16
lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę
częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy
kapitałowej wraz z dokumentami lub
informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SWZ;
2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego [KRS] lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej
[CEiDG], w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli
odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zmiana istotnych postanowień niniejszej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru
Wykonawcy, jest dopuszczalna w szczególnie uzasadnionych przypadkach, na zasadach wskazanych w ust. 2 – 10.
2. Zmiana istotnych postanowień umowy może dotyczyć następujących przypadków:
1) wejścia w życie zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa, które spowodują konieczność zmiany określonych
w umowie warunków wykonywania jej przedmiotu - dopuszczalna jest zmiana tych postanowień umowy, na które zmiana
prawa ma wpływ;
2) zmiany powszechnie obowiązującego prawa w zakresie stawek podatku od towarów i usług - zmianie mogą ulec ceny
jednostkowe brutto wynagrodzenia (opłat transakcyjnych) o których mowa w §6 pkt.3
3) zmiany nazwy lub formy prawnej Wykonawcy na skutek przekształceń organizacyjno-prawnych – dopuszczalne jest
wprowadzenie do umowy odpowiednich zapisów w tym zakresie;
4) zaistnienia konieczności zmiany umowy dotyczącej powierzenia przetwarzania danych osobowych z uwagi na zalecenia
podmiotów kontrolujących w szczególności wynikające z decyzji Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych lub
stanowisko właściwego organu np. Prezesa UODO.
3. Jeżeli zmiany będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Wykonawca winien wykazać i
udokumentować wpływ zmian, o których mowa wyżej na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, w tym
przedstawić szczegółową kalkulację zmienianej ceny.
4. Zmiany o których mowa w ust. 2 pkt 2 zostaną wprowadzone od dnia wejścia w życie zmienionych przepisów prawa,
których dotyczy zmiana.
5. Każda ze Stron przedkładając drugiej stronie propozycję zmian spełniającą wymogi określone w ust. 2-4 wraz z tą
propozycją przedłoży co najmniej:
1) opis proponowanych zmian;
2) uzasadnienie tych zmian.
6. Po otrzymaniu propozycji, Wykonawca albo Zamawiający (w zależności od przypadku) w terminie 3 dni zatwierdzi bądź
odrzuci otrzymaną propozycję zmiany, bądź w tym terminie prześle do strony występującej zmodyfikowaną propozycję
zmian spełniającą wymogi opisane w ust. 3 i 4.
7. W przypadku upływu terminu podanego ust. 6 przyjmuje się, iż propozycja wprowadzenia zmian została odrzucona.
8. Do przesłanych zmodyfikowanych propozycji zmian mają zastosowanie postanowienia ust. 5 i 6.
9. Każda zmiana umowy wymaga zachowania formy pisemnej i musi być dokonana poprzez sporządzenie aneksu do
umowy.
10. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem postanowień ust. 2 - 10 jest nieważna.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-10-07 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/urk
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-10-07 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-11-05